Jaap zit nu in de private.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:54 schreef Spaarne het volgende:
Amanda, Jaap en Brian zijn dus blijkbaar achter voor spelbesprekingen.
Het ging erom dat het niet uitmaakt hoe iedereen over het huwelijk denkt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:52 schreef Marrije het volgende:
Versprak Huub zich nou?
Ach joh, we hoeven alleen nog maar met elkaar te trouwen. . .
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:00 schreef Dementor het volgende:
Richel: mijn inkomen, emo jaap we hadden toch samen wat? Booooo fucking hooooo.
Precies, dat maakte hij ervan, maar ik denk dat de eerste zin wel recht uit zn hart kwam, dat ze alleen nog even met elkaar moesten trouwen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:55 schreef SIRA het volgende:
[..]
Het ging erom dat het niet uitmaakt hoe iedereen over het huwelijk denkt.
Ze moeten het tenslotte met z'n 2-en doen en niet met tig anderen.
Eric werd er zo uitgeschopt omdat Brian het genoeg vond.Denk maar niet dat we zo,n stemming krijgen bij Ricardo.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:00 schreef Dementor het volgende:
Ik hoop dat rico eruit geschopt word vanavond.
Om hem heen zuipt iedereen zich klem, elke dag weer, en Huub heeft een alcoholverbod, bespottelijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:05 schreef Margo37 het volgende:
Huub wil graag een wijntje drinken bij het eten, hij vond dat zijn straf lang genoeg geduurd had.
Brian werd gewoon bangquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Eric werd er zo uitgeschopt omdat Brian het genoeg vond.Denk maar niet dat we zo,n stemming krijgen bij Ricardo.
Ik gok rond de 190kg....quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:09 schreef TiNo_Flo het volgende:
Iemand enig idee hoeveel Jaap weegt momenteel?
[ afbeelding ]
Ik hoop dat de FEBO niet op dat verzoek ingaat of hooguit 2 glaasjes. Ik denk dat het behoorlijke pittige wijntjes zijn, die hakken er flink in als je 3 maanden niet gedronken hebt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:05 schreef Margo37 het volgende:
Huub wil graag een wijntje drinken bij het eten, hij vond dat zijn straf lang genoeg geduurd had.
en ik ben er blij mee.... snap best dat het voor hem niet leuk is, zeker op een avond als vanavond met lekker etenquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Om hem heen zuipt iedereen zich klem, elke dag weer, en Huub heeft een alcoholverbod, bespottelijk
Ook hij is een kindje van god......quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik zal het wel niet begrijpen maar waar haalt kenniet de gore moed vandaan om tegen een miljonair los te gaan straks , Die Jaap is echt vies hoor.
Je bedoelt een kut Kubatz, bah......wat een smerig volk.quote:
Meer dan toen hij er in kwam. Hij is flink vetter geworden, LafVetJaap.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:09 schreef TiNo_Flo het volgende:
[ afbeelding ]
triest zo triestquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook hij is een kindje van god......
ik hoop ook dat hij wordt dood geschopt vanavond.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:00 schreef Dementor het volgende:
Ik hoop dat rico eruit geschopt word vanavond.
Het is waarschijnlijk ook beter dat hij niet teveel drinkt, maar ik vind het zo oneerlijk en zo willekeurig van de FEBO, waarom alleen Huub? Amanda is bijna elke dag dronken, wordt niets van gezegd, iedere ochtend heeft ze "buikgriep" en de anderen laten zich ook niet bepaald onbetuigd qua drinken..quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:11 schreef Desii het volgende:
[..]
en ik ben er blij mee.... snap best dat het voor hem niet leuk is, zeker op een avond als vanavond met lekker eten
En tuurlijk mag hij van mij 2 wijntjes drinken..... maar meer niet
En hij is prachtig, thanx.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:15 schreef Spaarne het volgende:
En ik heb mijn eerste OP gemaakt. Duur: 17 minuten.
Klasse!quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:15 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Meer dan toen hij er in kwam. Hij is flink vetter geworden, LafVetJaap.
En wat Ricardo betreft: nee hoor, daar komt geen stemming voor. Ricardo is here to stay.
Ja hè!? Dat idee had ik ook al.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:15 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Meer dan toen hij er in kwam. Hij is flink vetter geworden, LafVetJaap.
En wat Ricardo betreft: nee hoor, daar komt geen stemming voor. Ricardo is here to stay.
Jeuzus!quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:09 schreef TiNo_Flo het volgende:
[ afbeelding ]
Denk nog steeds dat het allemaal van achter komt hoor, Kenneth zei dat buiten ook nog tegen Jaap "we moesten al naar achter" Jaap zegt dat puut voor het shot.quote:
Het liefst eet ze ze allemaal op.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:24 schreef JEEtjuuh het volgende:
oesters en del heeft de 2 e al te pakken
Als ie gaat drinken hoop ik dat ie DGK verliest. Meer dan genoeg dat drama meegemaakt. Voor je het weet staat ie weer stiekum te drinken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat de FEBO niet op dat verzoek ingaat of hooguit 2 glaasjes. Ik denk dat het behoorlijke pittige wijntjes zijn, die hakken er flink in als je 3 maanden niet gedronken hebt.
Heb een vermoeden dat het over de wijn gaat, naar achter dus....Jaap zei tegen Huub anders vraag je of je er 4 mag of zo.quote:
Ach nou ja, ze zeggen niet voor niets 'geluk is met de dommen'quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:13 schreef coldstar het volgende:
Ik heb gelezen dat Amanda geslaagd is voor haar theorie. Helemaal top en netjes gedaan in twee keer. Nou het praktijk examen nog. Gelukkig eb je geen IQ van 130 nodig om je autorijbeweijs te halen.
Het zou een mooie stunt zijn, als Huub zakt en Amanda de eerste keer zou slagen. Dan kan je me weg dragen van het lachen. We hebben het kunnen zien met Natasia, de hele nacht terro en Natasia slaagd.
dat ze maar dood en dood ziek er van wordt hebberig kut kindquote:
Ja, van mij mag dat alcoholverbod van Huub ook wel opgeheven worden. En dan mag Brian ook geen pammetjes meer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:26 schreef coldstar het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het ook dat het alcohol verbod van Huub opgeheven moet worden. Laat die jongen lekker drinken en zijn waren ik weer eens laten zien. We willen toch actie en zonder alcohol doet Huub nope.
Stiekem drinken met 100 camera's om je heen, dat lijkt me stug. Toch vind ik een alcoholrestrictie meer op zijn plaats, 4 glaasjes op een avond is niks mis mee. Brian en Amanda zijn iedere avond laveloos en vergeet de pammetjes van Brian niet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:27 schreef akveor het volgende:
Als ie gaat drinken hoop ik dat ie DGK verliest. Meer dan genoeg dat drama meegemaakt. Voor je het weet staat ie weer stiekum te drinken.
Goeiequote:Op vrijdag 11 april 2008 19:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, van mij mag dat alcoholverbod van Huub ook wel opgeheven worden. En dan mag Brian ook geen pammetjes meer.
Mee eens, en als achter het uitkomt mag het wel, die avond met Gaby dronk hij geen cola light.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stiekem drinken met 100 camera's om je heen, dat lijkt me stug. Toch vind ik een alcoholrestrictie meer op zijn plaats, 4 glaasjes op een avond is niks mis mee. Brian en Amanda zijn iedere avond laveloos en vergeet de pammetjes van Brian niet.
Ik let niet eens meer op die idioot, dit geacteer slaat zo nergens op. Pathetic, dat is het.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:34 schreef rooie3 het volgende:
Vind iemand het nog leuk hoe jaap doet.Dit is echt zo nep allemaal en slaat nergens op.
Ik vind Jaap strontvervelend, en kan niet om hem lachen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:34 schreef rooie3 het volgende:
Vind iemand het nog leuk hoe jaap doet.Dit is echt zo nep allemaal en slaat nergens op.
hoor annie de rooy een lullen het loopt ook al mee vanaf dag 1quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:36 schreef Poezewoes het volgende:
Jaap zet zichzelf helemaal voor schut , wie wil nog met hem in zee naDGK?
wat een wereld van verschil met gisteren, toen Mitch der was.....quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:21 schreef SIRA het volgende:
Dat ontevreden hoofd zit ook weer aan tafel.
[ afbeelding ]
ik niet..... Jaap & Huub gaan er echt allebei niet uit.. allemaal geregeld via het hokjequote:
doe mij die tandarts!quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik sta te kijken van brajen dat die zo kan eten na verstandskiezen trekken.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:40 schreef Desii het volgende:
[..]
ik niet..... Jaap & Huub gaan er echt allebei niet uit.. allemaal geregeld via het hokje
(ben ik voor 99,9% zeker van)
Zat me er ook al over te verbazen. Hele compilatie van Brian die Amanda afzeikt inclusief het commentaar van Lieke én Nadia.quote:
ik kan jou soms echt niet volgen hoor. ''Langs open klapt''quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik hoop dat jaap nu langs open klapt de vetzak.
En het mooie is dat ze Huub nooit klem kunnen lullenquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:39 schreef rooie3 het volgende:
En ja hoor een groepsgesprek weer over het huwelijk.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:43 schreef Borga het volgende:
[..]
ik kan jou soms echt niet volgen hoor. ''Langs open klapt''
Het is de waarheid.quote:
Dat doet me dan weer deugd. Ik trek de Kubatzratten op de streams toch zo slecht.quote:
Ja, ze doen het best leuk daar nu op tv. Eerst B pakken en daarna de reclame dat je kan smsen voor de popo! Goede zaak dit!quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
Dat doet me dan weer deugd. Ik trek de Kubatzratten op de streams toch zo slecht.
Ooww, bedoel je het zo.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
hoe hij daar zit met zijn vatsige lichaan deze discussie aanwakkeren en dan vreten langs open klapt dat ie ontploft van vettigheid
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:49 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, ze doen het best leuk daar nu op tv. Eerst B pakken en daarna de reclame dat je kan smsen voor de popo! Goede zaak dit!
Ik vind het juist wel lachen met Kennethquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doet me dan weer deugd. Ik trek de Kubatzratten op de streams toch zo slecht.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:51 schreef coldstar het volgende:
Wat een slechte zwakke achterban heeft Huub. Kenneth wordt gevraagd of hij zijn mening over het huwelijk wil geven. Huub voelt zich behoorlijk aangevallen door Kenneth en moet het wel helemaal alleen doen. Niemand van de achterban van Huub valt hem bij.
Anouk, spreekt zich heel voorzichtig uit. Zij wil wachten tot na de trouw datum. Dan pas kan Huub zich echt waar maken. Claire ziet helemaal rood en heeft volgens mij opvliegers.
Als je een hele compilatie over iemand ziet dat ie tegen zn vriendin loopt te schreeuwen, denk je daarna toch niet meteen 'Nou, die jongen verdient een smsje van me'quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
is dat positief voor de popipoll voor Huub?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:53 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Als je een hele compilatie over iemand ziet dat ie tegen zn vriendin loopt te schreeuwen, denk je daarna toch niet meteen 'Nou, die jongen verdient een smsje van me'
Noem je dat zwak,dat noem ik netjes.Ze zijn er een paar dagen en moeten ze dan ook de andere miljonairs gaan afkatten.De achterban laat precies zien uit wat voor omgeving de miljonairs komen.Pluim voor Huub en Claire.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:51 schreef coldstar het volgende:
Wat een slechte zwakke achterban heeft Huub. Kenneth wordt gevraagd of hij zijn mening over het huwelijk wil geven. Huub voelt zich behoorlijk aangevallen door Kenneth en moet het wel helemaal alleen doen. Niemand van de achterban van Huub valt hem bij.
Anouk, spreekt zich heel voorzichtig uit. Zij wil wachten tot na de trouw datum. Dan pas kan Huub zich echt waar maken. Claire ziet helemaal rood en heeft volgens mij opvliegers.
Je maakt mijn dag helemaal goed.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:53 schreef Smash-it het volgende:
Als je een hele compilatie over iemand ziet dat ie tegen zn vriendin loopt te schreeuwen, denk je daarna toch niet meteen 'Nou, die jongen verdient een smsje van me'
Ongelooflijk he?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:54 schreef beequeen het volgende:
@Mazaru, bedankt voor je gifjes van de vretende ratten.
Wat is het toch een verschrikkelijke mongool....quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:54 schreef TiNo_Flo het volgende:
Kenneth begint ook al paratrekjes te vertonen
[ afbeelding ]
Ja nou, se sit er toch elke dag naast. Hun sien 'm alleen maar op de telefisie.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
whahahahahaha amanda kan Huub beter als sebastian
Ja tuurlijk,weet nog goed dat Huub zei ik ken Nena goed.Nou toen ging Amanda tekeer en nu zegt ze hetzelfde,wat een dom wijf.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
whahahahahaha amanda kan Huub beter als sebastian
Ik heb het idee dat Amanda steeds meer naar voren wordt geschoven op tvquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:53 schreef Smash-it het volgende:
[..]
dat meen je niet . en Huub dan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:57 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Amanda steeds meer naar voren wordt geschoven op tv
En Brian, die heeft het ook altijd over poep en pies. Ik zou de gonnoroe bijna vergeten. De broertjes Kubatz zijn echt experts op dat gebied.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:57 schreef Disana het volgende:
Ik val binnen en Kennneth heeft het over poepen en de wc? Het lijkt Ricardo wel.
Welke ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
correctie de achterban heeft manieren de achterban van brian is stront en ongemanierd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |