net als brian of wie dan ook daar heeft huubje ook recht tot zeurenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:29 schreef Nomrc2 het volgende:
zeur huub aan het werk
Ik heb helemaal niets met Jaap maar een paar dingen moet ik toegeven, hij is zonder meer origineel maar op mij komt hij over als een zeer maf figuur die niet eens weet wie hij zelf is, verder vind ik hem echt asociaal en vulgair.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mensen kunnen allemaal ouwenelen wat ze willen, ik vind Jaap uniek en leuk. Die gast doet het volledig in z'n eentje (al meer dan een jaar), hij bedenkt het allemaal zelf, trekt "de kar" daar voor een groot deel, is zo goed als geweldloos en heeft een enorm incasseringsvermogen. Van dat laatste kunnen we allemaal veel leren.
Ik zeg: "Jaap for the win"
Het is de manier waarop..quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:51 schreef Smash-it het volgende:
Net toen de vorige COS vol was gesprek tussen H&C in de private volgens mij over Anouk. Huub vindt haar onoprecht. Anouk heeft een mening over hem, maar in de afgelopen 24 uur heeft ze nog geen een keer een vraag gesteld of interesse getoond in Huub. Huub vindt dat belachelijk, want over 12 dagen is zij getuige bij wat ook zijn huwelijk is.
Claire zat er bij en keek er naar. Ik vond niet dat ze het voor haar vriendin opnam. Ze zei af en toe 'het komt door de omgeving' en 'ik was ook stil in het begin', maar meer kwam er niet uit. Ik zeg, top, zo'n beste vriendin. Daar kan Anouk blij mee zijn!
Of Dellie is al terug, heeft het niet gehaald en is over de zeikquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:53 schreef Dementor het volgende:
Kortom Brian zit achter met kennet voor wat spelinfo en een telefoontje met dellie.
huub had ook wel een beetje gelijk.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:51 schreef Smash-it het volgende:
Net toen de vorige COS vol was gesprek tussen H&C in de private volgens mij over Anouk. Huub vindt haar onoprecht. Anouk heeft een mening over hem, maar in de afgelopen 24 uur heeft ze nog geen een keer een vraag gesteld of interesse getoond in Huub. Huub vindt dat belachelijk, want over 12 dagen is zij getuige bij wat ook zijn huwelijk is.
Claire zat er bij en keek er naar. Ik vond niet dat ze het voor haar vriendin opnam. Ze zei af en toe 'het komt door de omgeving' en 'ik was ook stil in het begin', maar meer kwam er niet uit. Ik zeg, top, zo'n beste vriendin. Daar kan Anouk blij mee zijn!
Dat lekt toch wel uit net als met dat no contest verhaal.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik denk amanda is gezakt en gaan nu doen alsof ze geslaagd is om die andere geen lol te gunnen.
Ik schakel net in dus dat heb ik gemist, maar klinkt goed. Ik begrijp best dat Anouk geen interesse toont in Huub, ze denkt dat ie haar vriendin meetrekt in een huwelijk voor het spel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:51 schreef Smash-it het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |