net als brian of wie dan ook daar heeft huubje ook recht tot zeurenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:29 schreef Nomrc2 het volgende:
zeur huub aan het werk
Ik heb helemaal niets met Jaap maar een paar dingen moet ik toegeven, hij is zonder meer origineel maar op mij komt hij over als een zeer maf figuur die niet eens weet wie hij zelf is, verder vind ik hem echt asociaal en vulgair.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mensen kunnen allemaal ouwenelen wat ze willen, ik vind Jaap uniek en leuk. Die gast doet het volledig in z'n eentje (al meer dan een jaar), hij bedenkt het allemaal zelf, trekt "de kar" daar voor een groot deel, is zo goed als geweldloos en heeft een enorm incasseringsvermogen. Van dat laatste kunnen we allemaal veel leren.
Ik zeg: "Jaap for the win"
Het is de manier waarop..quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:51 schreef Smash-it het volgende:
Net toen de vorige COS vol was gesprek tussen H&C in de private volgens mij over Anouk. Huub vindt haar onoprecht. Anouk heeft een mening over hem, maar in de afgelopen 24 uur heeft ze nog geen een keer een vraag gesteld of interesse getoond in Huub. Huub vindt dat belachelijk, want over 12 dagen is zij getuige bij wat ook zijn huwelijk is.
Claire zat er bij en keek er naar. Ik vond niet dat ze het voor haar vriendin opnam. Ze zei af en toe 'het komt door de omgeving' en 'ik was ook stil in het begin', maar meer kwam er niet uit. Ik zeg, top, zo'n beste vriendin. Daar kan Anouk blij mee zijn!
Of Dellie is al terug, heeft het niet gehaald en is over de zeikquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:53 schreef Dementor het volgende:
Kortom Brian zit achter met kennet voor wat spelinfo en een telefoontje met dellie.
huub had ook wel een beetje gelijk.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:51 schreef Smash-it het volgende:
Net toen de vorige COS vol was gesprek tussen H&C in de private volgens mij over Anouk. Huub vindt haar onoprecht. Anouk heeft een mening over hem, maar in de afgelopen 24 uur heeft ze nog geen een keer een vraag gesteld of interesse getoond in Huub. Huub vindt dat belachelijk, want over 12 dagen is zij getuige bij wat ook zijn huwelijk is.
Claire zat er bij en keek er naar. Ik vond niet dat ze het voor haar vriendin opnam. Ze zei af en toe 'het komt door de omgeving' en 'ik was ook stil in het begin', maar meer kwam er niet uit. Ik zeg, top, zo'n beste vriendin. Daar kan Anouk blij mee zijn!
Dat lekt toch wel uit net als met dat no contest verhaal.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik denk amanda is gezakt en gaan nu doen alsof ze geslaagd is om die andere geen lol te gunnen.
Ik schakel net in dus dat heb ik gemist, maar klinkt goed. Ik begrijp best dat Anouk geen interesse toont in Huub, ze denkt dat ie haar vriendin meetrekt in een huwelijk voor het spel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:51 schreef Smash-it het volgende:
Daar zaten ze al toen Huub er ook zat. Ze zijn niet weg geweest.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:55 schreef AnTjUh het volgende:
kenny en brian in de sauna inmiddels
als is de leugen nog zo snel...........................................quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik denk amanda is gezakt en gaan nu doen alsof ze geslaagd is om die andere geen lol te gunnen.
Misschien wel, maar ik vind wel dat Claire d'r beste vriendin behoorlijk in de steek laat wat dat betreft. H noemt haar keihard een onoprecht persoon. Claire kent haar al jaren neem ik aan, dan neem je het toch wat meer op voor dr?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:55 schreef miesy het volgende:
huub had ook wel een beetje gelijk.
achter zijn rug om een uitgesproken mening over hem hebben,
maar in zijn gezicht daar niets van laten blijken.
ik mag hopen van wel maar bob en annie zitten in de saunaquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat lekt toch wel uit net als met dat no contest verhaal.
Stel dat Huub gelijk heeft?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:00 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik vind wel dat Claire d'r beste vriendin behoorlijk in de steek laat wat dat betreft. H noemt haar keihard een onoprecht persoon. Claire kent haar al jaren neem ik aan, dan neem je het toch wat meer op voor dr?
Ik kan me op zich wel voorstellen dat ze de confrontatie niet aan wil gaan, is het niet omdat ze er geen zin in heeft, dan misschien wel om de lieve vrede te bewaren voor Claire.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:55 schreef miesy het volgende:
[..]
huub had ook wel een beetje gelijk.
achter zijn rug om een uitgesproken mening over hem hebben,
maar in zijn gezicht daar niets van laten blijken.
Dat viel mij gisteravond ook al op. Hij lijkt geen waarde aan de mening van zijn broer te hechten, en de verhalen van de broer over werk enzo laten hem al helemaal koud. Die vindt zichzelf heel speciaal, die Brian.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:59 schreef AnTjUh het volgende:
brian heeft helemaal geen zin in de wijze woorden van zijn broer
hij geeft trouwens wel steeds eerlijk toe hoe er over brian wordt gedacht
en dat hij er niet uit zzet met zn haar
brian doet heel ongeinteresseerd tegen hem als hij zo praat
kritiek kan brian niet gebruiken, die wilt alleen mooi gepraat worden...dan trekt hij zichzelf beter tijdens confrontaties met de spiegel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:59 schreef AnTjUh het volgende:
brian heeft helemaal geen zin in de wijze woorden van zijn broer
hij geeft trouwens wel steeds eerlijk toe hoe er over brian wordt gedacht
en dat hij er niet uit zzet met zn haar
brian doet heel ongeinteresseerd tegen hem als hij zo praat
Die ongeinteresseerde houding valt me nog mee, als Amanda hetzelfde doet dan reageert ie heel anders.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat viel mij gisteravond ook al op. Hij lijkt geen waarde aan de mening van zijn broer te hechten, en de verhalen van de broer over werk enzo laten hem al helemaal koud. Die vindt zichzelf heel speciaal, die Brian.
Amsterdamquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:59 schreef chufi het volgende:
Waar moet Aman trouwens haar theorie-examen doen ?
k ook.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kan me op zich wel voorstellen dat ze de confrontatie niet aan wil gaan, is het niet omdat ze er geen zin in heeft, dan misschien wel om de lieve vrede te bewaren voor Claire.
De hartsvriendinnen hebben vanmiddag uitgesproken elkaar net 3 jaar te kennen.quote:
Ja, dat denk ik ook. En misschien durft ze ook niet zo goed tegen H, waar ik me ook wel in kan vinden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:01 schreef Marrije het volgende:
Ik kan me op zich wel voorstellen dat ze de confrontatie niet aan wil gaan, is het niet omdat ze er geen zin in heeft, dan misschien wel om de lieve vrede te bewaren voor Claire.
Ja dat kan ik mee ook wel voorstellen, Anouk heeft Claire een tijd niet gezien en is daar maar voor een paar dagen, dus dan is het niet zo hel leuk om die confrontatie aan te gaan. Aan de andere kant kan in me Huub zijn reactie ook wel voorstellen, zij is straks hun getuige en ondertussen moet ze niets van hem hebben.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik vind dat ie Kenny een beetje als zijn kleine debiele broertje behandelt. Van Amanda eist hij veel meer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die ongeinteresseerde houding valt me nog mee, als Amanda hetzelfde doet dan reageert ie heel anders.
Nee idd dat vroeg ik me ook af, bij mij is laatst 1 verstandskiez eruit gehaald moest 5 uur lang een watje in me mond houden een de eerste 5 uur niets drinken en eten..quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:06 schreef chufi het volgende:
Hoe zit het trouwens met Breien zn kiespijn, 2 verstandskiezen aan 1 kant is niet niks..
Met de juiste medicijnen is de napijn goed te onderdrukkenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:06 schreef chufi het volgende:
Hoe zit het trouwens met Breien zn kiespijn, 2 verstandskiezen aan 1 kant is niet niks..
Ik heb ook de indruk dat Kenny met info kwam waar Brian niet echt veel mee kan omdat hij natuurlijk ook een aantal verhaallijnen gewoon van het hokje krijgt opgedragen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik vind dat ie Kenny een beetje als zijn kleine debiele broertje behandelt. Van Amanda eist hij veel meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |