Denk nog steeds dat het allemaal van achter komt hoor, Kenneth zei dat buiten ook nog tegen Jaap "we moesten al naar achter" Jaap zegt dat puut voor het shot.quote:
Het liefst eet ze ze allemaal op.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:24 schreef JEEtjuuh het volgende:
oesters en del heeft de 2 e al te pakken
Als ie gaat drinken hoop ik dat ie DGK verliest. Meer dan genoeg dat drama meegemaakt. Voor je het weet staat ie weer stiekum te drinken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat de FEBO niet op dat verzoek ingaat of hooguit 2 glaasjes. Ik denk dat het behoorlijke pittige wijntjes zijn, die hakken er flink in als je 3 maanden niet gedronken hebt.
Heb een vermoeden dat het over de wijn gaat, naar achter dus....Jaap zei tegen Huub anders vraag je of je er 4 mag of zo.quote:
Ach nou ja, ze zeggen niet voor niets 'geluk is met de dommen'quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:13 schreef coldstar het volgende:
Ik heb gelezen dat Amanda geslaagd is voor haar theorie. Helemaal top en netjes gedaan in twee keer. Nou het praktijk examen nog. Gelukkig eb je geen IQ van 130 nodig om je autorijbeweijs te halen.
Het zou een mooie stunt zijn, als Huub zakt en Amanda de eerste keer zou slagen. Dan kan je me weg dragen van het lachen. We hebben het kunnen zien met Natasia, de hele nacht terro en Natasia slaagd.
dat ze maar dood en dood ziek er van wordt hebberig kut kindquote:
Ja, van mij mag dat alcoholverbod van Huub ook wel opgeheven worden. En dan mag Brian ook geen pammetjes meer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:26 schreef coldstar het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het ook dat het alcohol verbod van Huub opgeheven moet worden. Laat die jongen lekker drinken en zijn waren ik weer eens laten zien. We willen toch actie en zonder alcohol doet Huub nope.
Stiekem drinken met 100 camera's om je heen, dat lijkt me stug. Toch vind ik een alcoholrestrictie meer op zijn plaats, 4 glaasjes op een avond is niks mis mee. Brian en Amanda zijn iedere avond laveloos en vergeet de pammetjes van Brian niet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:27 schreef akveor het volgende:
Als ie gaat drinken hoop ik dat ie DGK verliest. Meer dan genoeg dat drama meegemaakt. Voor je het weet staat ie weer stiekum te drinken.
Goeiequote:Op vrijdag 11 april 2008 19:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, van mij mag dat alcoholverbod van Huub ook wel opgeheven worden. En dan mag Brian ook geen pammetjes meer.
Mee eens, en als achter het uitkomt mag het wel, die avond met Gaby dronk hij geen cola light.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stiekem drinken met 100 camera's om je heen, dat lijkt me stug. Toch vind ik een alcoholrestrictie meer op zijn plaats, 4 glaasjes op een avond is niks mis mee. Brian en Amanda zijn iedere avond laveloos en vergeet de pammetjes van Brian niet.
Ik let niet eens meer op die idioot, dit geacteer slaat zo nergens op. Pathetic, dat is het.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:34 schreef rooie3 het volgende:
Vind iemand het nog leuk hoe jaap doet.Dit is echt zo nep allemaal en slaat nergens op.
Ik vind Jaap strontvervelend, en kan niet om hem lachen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:34 schreef rooie3 het volgende:
Vind iemand het nog leuk hoe jaap doet.Dit is echt zo nep allemaal en slaat nergens op.
hoor annie de rooy een lullen het loopt ook al mee vanaf dag 1quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:36 schreef Poezewoes het volgende:
Jaap zet zichzelf helemaal voor schut , wie wil nog met hem in zee naDGK?
wat een wereld van verschil met gisteren, toen Mitch der was.....quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:21 schreef SIRA het volgende:
Dat ontevreden hoofd zit ook weer aan tafel.
[ afbeelding ]
ik niet..... Jaap & Huub gaan er echt allebei niet uit.. allemaal geregeld via het hokjequote:
doe mij die tandarts!quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik sta te kijken van brajen dat die zo kan eten na verstandskiezen trekken.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:40 schreef Desii het volgende:
[..]
ik niet..... Jaap & Huub gaan er echt allebei niet uit.. allemaal geregeld via het hokje
(ben ik voor 99,9% zeker van)
Zat me er ook al over te verbazen. Hele compilatie van Brian die Amanda afzeikt inclusief het commentaar van Lieke én Nadia.quote:
ik kan jou soms echt niet volgen hoor. ''Langs open klapt''quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik hoop dat jaap nu langs open klapt de vetzak.
En het mooie is dat ze Huub nooit klem kunnen lullenquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:39 schreef rooie3 het volgende:
En ja hoor een groepsgesprek weer over het huwelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |