Je bedoelt een kut Kubatz, bah......wat een smerig volk.quote:
Meer dan toen hij er in kwam. Hij is flink vetter geworden, LafVetJaap.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:09 schreef TiNo_Flo het volgende:
Iemand enig idee hoeveel Jaap weegt momenteel?
[ afbeelding ]
triest zo triestquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook hij is een kindje van god......
ik hoop ook dat hij wordt dood geschopt vanavond.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:00 schreef Dementor het volgende:
Ik hoop dat rico eruit geschopt word vanavond.
Richel: mijn inkomen, emo jaap we hadden toch samen wat? Booooo fucking hooooo.
Het is waarschijnlijk ook beter dat hij niet teveel drinkt, maar ik vind het zo oneerlijk en zo willekeurig van de FEBO, waarom alleen Huub? Amanda is bijna elke dag dronken, wordt niets van gezegd, iedere ochtend heeft ze "buikgriep" en de anderen laten zich ook niet bepaald onbetuigd qua drinken..quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:11 schreef Desii het volgende:
[..]
en ik ben er blij mee.... snap best dat het voor hem niet leuk is, zeker op een avond als vanavond met lekker eten
En tuurlijk mag hij van mij 2 wijntjes drinken..... maar meer niet
En hij is prachtig, thanx.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:15 schreef Spaarne het volgende:
En ik heb mijn eerste OP gemaakt. Duur: 17 minuten.
Klasse!quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:15 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Meer dan toen hij er in kwam. Hij is flink vetter geworden, LafVetJaap.
En wat Ricardo betreft: nee hoor, daar komt geen stemming voor. Ricardo is here to stay.
Ja hè!? Dat idee had ik ook al.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:15 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Meer dan toen hij er in kwam. Hij is flink vetter geworden, LafVetJaap.
En wat Ricardo betreft: nee hoor, daar komt geen stemming voor. Ricardo is here to stay.
Jeuzus!quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:09 schreef TiNo_Flo het volgende:
Iemand enig idee hoeveel Jaap weegt momenteel?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |