quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:43 schreef Borga het volgende:
[..]
ik kan jou soms echt niet volgen hoor. ''Langs open klapt''
Het is de waarheid.quote:
Dat doet me dan weer deugd. Ik trek de Kubatzratten op de streams toch zo slecht.quote:
Ja, ze doen het best leuk daar nu op tv. Eerst B pakken en daarna de reclame dat je kan smsen voor de popo! Goede zaak dit!quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
Dat doet me dan weer deugd. Ik trek de Kubatzratten op de streams toch zo slecht.
Ooww, bedoel je het zo.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
hoe hij daar zit met zijn vatsige lichaan deze discussie aanwakkeren en dan vreten langs open klapt dat ie ontploft van vettigheid
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:49 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, ze doen het best leuk daar nu op tv. Eerst B pakken en daarna de reclame dat je kan smsen voor de popo! Goede zaak dit!
Ik vind het juist wel lachen met Kennethquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doet me dan weer deugd. Ik trek de Kubatzratten op de streams toch zo slecht.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:51 schreef coldstar het volgende:
Wat een slechte zwakke achterban heeft Huub. Kenneth wordt gevraagd of hij zijn mening over het huwelijk wil geven. Huub voelt zich behoorlijk aangevallen door Kenneth en moet het wel helemaal alleen doen. Niemand van de achterban van Huub valt hem bij.
Anouk, spreekt zich heel voorzichtig uit. Zij wil wachten tot na de trouw datum. Dan pas kan Huub zich echt waar maken. Claire ziet helemaal rood en heeft volgens mij opvliegers.
Als je een hele compilatie over iemand ziet dat ie tegen zn vriendin loopt te schreeuwen, denk je daarna toch niet meteen 'Nou, die jongen verdient een smsje van me'quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
is dat positief voor de popipoll voor Huub?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:53 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Als je een hele compilatie over iemand ziet dat ie tegen zn vriendin loopt te schreeuwen, denk je daarna toch niet meteen 'Nou, die jongen verdient een smsje van me'
Noem je dat zwak,dat noem ik netjes.Ze zijn er een paar dagen en moeten ze dan ook de andere miljonairs gaan afkatten.De achterban laat precies zien uit wat voor omgeving de miljonairs komen.Pluim voor Huub en Claire.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:51 schreef coldstar het volgende:
Wat een slechte zwakke achterban heeft Huub. Kenneth wordt gevraagd of hij zijn mening over het huwelijk wil geven. Huub voelt zich behoorlijk aangevallen door Kenneth en moet het wel helemaal alleen doen. Niemand van de achterban van Huub valt hem bij.
Anouk, spreekt zich heel voorzichtig uit. Zij wil wachten tot na de trouw datum. Dan pas kan Huub zich echt waar maken. Claire ziet helemaal rood en heeft volgens mij opvliegers.
Je maakt mijn dag helemaal goed.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:53 schreef Smash-it het volgende:
Als je een hele compilatie over iemand ziet dat ie tegen zn vriendin loopt te schreeuwen, denk je daarna toch niet meteen 'Nou, die jongen verdient een smsje van me'
Ongelooflijk he?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:54 schreef beequeen het volgende:
@Mazaru, bedankt voor je gifjes van de vretende ratten.
Wat is het toch een verschrikkelijke mongool....quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:54 schreef TiNo_Flo het volgende:
Kenneth begint ook al paratrekjes te vertonen
[ afbeelding ]
Ja nou, se sit er toch elke dag naast. Hun sien 'm alleen maar op de telefisie.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
whahahahahaha amanda kan Huub beter als sebastian
Ja tuurlijk,weet nog goed dat Huub zei ik ken Nena goed.Nou toen ging Amanda tekeer en nu zegt ze hetzelfde,wat een dom wijf.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
whahahahahaha amanda kan Huub beter als sebastian
Ik heb het idee dat Amanda steeds meer naar voren wordt geschoven op tvquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:53 schreef Smash-it het volgende:
[..]
dat meen je niet . en Huub dan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:57 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Amanda steeds meer naar voren wordt geschoven op tv
En Brian, die heeft het ook altijd over poep en pies. Ik zou de gonnoroe bijna vergeten. De broertjes Kubatz zijn echt experts op dat gebied.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:57 schreef Disana het volgende:
Ik val binnen en Kennneth heeft het over poepen en de wc? Het lijkt Ricardo wel.
Welke ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
correctie de achterban heeft manieren de achterban van brian is stront en ongemanierd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |