quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:43 schreef Borga het volgende:
[..]
ik kan jou soms echt niet volgen hoor. ''Langs open klapt''
Het is de waarheid.quote:
Dat doet me dan weer deugd. Ik trek de Kubatzratten op de streams toch zo slecht.quote:
Ja, ze doen het best leuk daar nu op tv. Eerst B pakken en daarna de reclame dat je kan smsen voor de popo! Goede zaak dit!quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
Dat doet me dan weer deugd. Ik trek de Kubatzratten op de streams toch zo slecht.
Ooww, bedoel je het zo.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
hoe hij daar zit met zijn vatsige lichaan deze discussie aanwakkeren en dan vreten langs open klapt dat ie ontploft van vettigheid
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:49 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, ze doen het best leuk daar nu op tv. Eerst B pakken en daarna de reclame dat je kan smsen voor de popo! Goede zaak dit!
Ik vind het juist wel lachen met Kennethquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doet me dan weer deugd. Ik trek de Kubatzratten op de streams toch zo slecht.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:51 schreef coldstar het volgende:
Wat een slechte zwakke achterban heeft Huub. Kenneth wordt gevraagd of hij zijn mening over het huwelijk wil geven. Huub voelt zich behoorlijk aangevallen door Kenneth en moet het wel helemaal alleen doen. Niemand van de achterban van Huub valt hem bij.
Anouk, spreekt zich heel voorzichtig uit. Zij wil wachten tot na de trouw datum. Dan pas kan Huub zich echt waar maken. Claire ziet helemaal rood en heeft volgens mij opvliegers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |