net als brian of wie dan ook daar heeft huubje ook recht tot zeurenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:29 schreef Nomrc2 het volgende:
zeur huub aan het werk
Ik heb helemaal niets met Jaap maar een paar dingen moet ik toegeven, hij is zonder meer origineel maar op mij komt hij over als een zeer maf figuur die niet eens weet wie hij zelf is, verder vind ik hem echt asociaal en vulgair.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mensen kunnen allemaal ouwenelen wat ze willen, ik vind Jaap uniek en leuk. Die gast doet het volledig in z'n eentje (al meer dan een jaar), hij bedenkt het allemaal zelf, trekt "de kar" daar voor een groot deel, is zo goed als geweldloos en heeft een enorm incasseringsvermogen. Van dat laatste kunnen we allemaal veel leren.
Ik zeg: "Jaap for the win"
Het is de manier waarop..quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:51 schreef Smash-it het volgende:
Net toen de vorige COS vol was gesprek tussen H&C in de private volgens mij over Anouk. Huub vindt haar onoprecht. Anouk heeft een mening over hem, maar in de afgelopen 24 uur heeft ze nog geen een keer een vraag gesteld of interesse getoond in Huub. Huub vindt dat belachelijk, want over 12 dagen is zij getuige bij wat ook zijn huwelijk is.
Claire zat er bij en keek er naar. Ik vond niet dat ze het voor haar vriendin opnam. Ze zei af en toe 'het komt door de omgeving' en 'ik was ook stil in het begin', maar meer kwam er niet uit. Ik zeg, top, zo'n beste vriendin. Daar kan Anouk blij mee zijn!
Of Dellie is al terug, heeft het niet gehaald en is over de zeikquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:53 schreef Dementor het volgende:
Kortom Brian zit achter met kennet voor wat spelinfo en een telefoontje met dellie.
huub had ook wel een beetje gelijk.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:51 schreef Smash-it het volgende:
Net toen de vorige COS vol was gesprek tussen H&C in de private volgens mij over Anouk. Huub vindt haar onoprecht. Anouk heeft een mening over hem, maar in de afgelopen 24 uur heeft ze nog geen een keer een vraag gesteld of interesse getoond in Huub. Huub vindt dat belachelijk, want over 12 dagen is zij getuige bij wat ook zijn huwelijk is.
Claire zat er bij en keek er naar. Ik vond niet dat ze het voor haar vriendin opnam. Ze zei af en toe 'het komt door de omgeving' en 'ik was ook stil in het begin', maar meer kwam er niet uit. Ik zeg, top, zo'n beste vriendin. Daar kan Anouk blij mee zijn!
Dat lekt toch wel uit net als met dat no contest verhaal.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik denk amanda is gezakt en gaan nu doen alsof ze geslaagd is om die andere geen lol te gunnen.
Ik schakel net in dus dat heb ik gemist, maar klinkt goed. Ik begrijp best dat Anouk geen interesse toont in Huub, ze denkt dat ie haar vriendin meetrekt in een huwelijk voor het spel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:51 schreef Smash-it het volgende:
Daar zaten ze al toen Huub er ook zat. Ze zijn niet weg geweest.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:55 schreef AnTjUh het volgende:
kenny en brian in de sauna inmiddels
als is de leugen nog zo snel...........................................quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik denk amanda is gezakt en gaan nu doen alsof ze geslaagd is om die andere geen lol te gunnen.
Misschien wel, maar ik vind wel dat Claire d'r beste vriendin behoorlijk in de steek laat wat dat betreft. H noemt haar keihard een onoprecht persoon. Claire kent haar al jaren neem ik aan, dan neem je het toch wat meer op voor dr?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:55 schreef miesy het volgende:
huub had ook wel een beetje gelijk.
achter zijn rug om een uitgesproken mening over hem hebben,
maar in zijn gezicht daar niets van laten blijken.
ik mag hopen van wel maar bob en annie zitten in de saunaquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat lekt toch wel uit net als met dat no contest verhaal.
Stel dat Huub gelijk heeft?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:00 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik vind wel dat Claire d'r beste vriendin behoorlijk in de steek laat wat dat betreft. H noemt haar keihard een onoprecht persoon. Claire kent haar al jaren neem ik aan, dan neem je het toch wat meer op voor dr?
Ik kan me op zich wel voorstellen dat ze de confrontatie niet aan wil gaan, is het niet omdat ze er geen zin in heeft, dan misschien wel om de lieve vrede te bewaren voor Claire.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:55 schreef miesy het volgende:
[..]
huub had ook wel een beetje gelijk.
achter zijn rug om een uitgesproken mening over hem hebben,
maar in zijn gezicht daar niets van laten blijken.
Dat viel mij gisteravond ook al op. Hij lijkt geen waarde aan de mening van zijn broer te hechten, en de verhalen van de broer over werk enzo laten hem al helemaal koud. Die vindt zichzelf heel speciaal, die Brian.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:59 schreef AnTjUh het volgende:
brian heeft helemaal geen zin in de wijze woorden van zijn broer
hij geeft trouwens wel steeds eerlijk toe hoe er over brian wordt gedacht
en dat hij er niet uit zzet met zn haar
brian doet heel ongeinteresseerd tegen hem als hij zo praat
kritiek kan brian niet gebruiken, die wilt alleen mooi gepraat worden...dan trekt hij zichzelf beter tijdens confrontaties met de spiegel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:59 schreef AnTjUh het volgende:
brian heeft helemaal geen zin in de wijze woorden van zijn broer
hij geeft trouwens wel steeds eerlijk toe hoe er over brian wordt gedacht
en dat hij er niet uit zzet met zn haar
brian doet heel ongeinteresseerd tegen hem als hij zo praat
Die ongeinteresseerde houding valt me nog mee, als Amanda hetzelfde doet dan reageert ie heel anders.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat viel mij gisteravond ook al op. Hij lijkt geen waarde aan de mening van zijn broer te hechten, en de verhalen van de broer over werk enzo laten hem al helemaal koud. Die vindt zichzelf heel speciaal, die Brian.
Amsterdamquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:59 schreef chufi het volgende:
Waar moet Aman trouwens haar theorie-examen doen ?
k ook.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kan me op zich wel voorstellen dat ze de confrontatie niet aan wil gaan, is het niet omdat ze er geen zin in heeft, dan misschien wel om de lieve vrede te bewaren voor Claire.
De hartsvriendinnen hebben vanmiddag uitgesproken elkaar net 3 jaar te kennen.quote:
Ja, dat denk ik ook. En misschien durft ze ook niet zo goed tegen H, waar ik me ook wel in kan vinden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:01 schreef Marrije het volgende:
Ik kan me op zich wel voorstellen dat ze de confrontatie niet aan wil gaan, is het niet omdat ze er geen zin in heeft, dan misschien wel om de lieve vrede te bewaren voor Claire.
Ja dat kan ik mee ook wel voorstellen, Anouk heeft Claire een tijd niet gezien en is daar maar voor een paar dagen, dus dan is het niet zo hel leuk om die confrontatie aan te gaan. Aan de andere kant kan in me Huub zijn reactie ook wel voorstellen, zij is straks hun getuige en ondertussen moet ze niets van hem hebben.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik vind dat ie Kenny een beetje als zijn kleine debiele broertje behandelt. Van Amanda eist hij veel meer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die ongeinteresseerde houding valt me nog mee, als Amanda hetzelfde doet dan reageert ie heel anders.
Nee idd dat vroeg ik me ook af, bij mij is laatst 1 verstandskiez eruit gehaald moest 5 uur lang een watje in me mond houden een de eerste 5 uur niets drinken en eten..quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:06 schreef chufi het volgende:
Hoe zit het trouwens met Breien zn kiespijn, 2 verstandskiezen aan 1 kant is niet niks..
Met de juiste medicijnen is de napijn goed te onderdrukkenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:06 schreef chufi het volgende:
Hoe zit het trouwens met Breien zn kiespijn, 2 verstandskiezen aan 1 kant is niet niks..
Ik heb ook de indruk dat Kenny met info kwam waar Brian niet echt veel mee kan omdat hij natuurlijk ook een aantal verhaallijnen gewoon van het hokje krijgt opgedragen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik vind dat ie Kenny een beetje als zijn kleine debiele broertje behandelt. Van Amanda eist hij veel meer.
hij heeft haar vanmiddag in de tuin al hiermee geconfronteerd, toen kwam er niets van anouk's oprechte mening aan tafel,quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:05 schreef Disana het volgende:
Huub kan wel gelijk hebben, maar hij zit zelf ook achter Anouks rug om over haar te klagen. Hij kan haar toch ook gewoon confronteren? Hij zei eerder dat hij dat niet wou omdat er zoveel mensen bij zijn, nou, nu zitten ze maar met zijn vieren in de jacuzzi.
Hij KAN van del ook veel meer eisen. Die kruipt voor hem!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik vind dat ie Kenny een beetje als zijn kleine debiele broertje behandelt. Van Amanda eist hij veel meer.
Ah, okee.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:11 schreef miesy het volgende:
[..]
hij heeft haar vanmiddag in de tuin al hiermee geconfronteerd, toen kwam er niets van anouk's oprechte mening aan tafel,
daar irriteerd huub zch aan.
Denk je? Hij is zeker doof voor de meningen van buiten, maar het is ook net of hij z'n broer niet serieus neemt. Hij moet vooral zo doorgaan, des te harder is de val in de buitenwereld.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:12 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Hij KAN van del ook veel meer eisen. Die kruipt voor hem!
Volgens mij gaat ie de confrontatie met Kenniet gewoon uit de weg.
Dan gaat hier de vlag uitquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:14 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik hoorde net uit betrouwbare bron dat del gezakt is!!!
Daar nemen we een borrel op!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:14 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Hoeveel fout? Ik gok 8. Wie biedt?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:14 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Dan heb ik vandaag 2 dingen te vierenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:14 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik vroeg het me gewoon af, dat het te onderdrukken is weet ik wel (tandarts zoontjequote:Op vrijdag 11 april 2008 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de juiste medicijnen is de napijn goed te onderdrukken
serieus??? echt???? oooo dan ben ik blijquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:14 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Mijn bron vertelt mij net dat ze geslacht isquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:14 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Sorry "grapje"quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb ik vandaag 2 dingen te vieren![]()
![]()
Hoe weet je dat?
Flauw.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:17 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Sorry "grapje"
Kon het niet laten.... wist dat er zulke blije reacties zouden komen![]()
![]()
![]()
Nu zit ik in een acute depressiequote:Op vrijdag 11 april 2008 16:17 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Sorry "grapje"
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:17 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Sorry "grapje"
![]()
![]()
nee 1 fout te veel dan lijkt het net of ze bijna was geslaagdquote:
Deisyy, VAN HARTE!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk he al die reacties uitlokken![]()
Dan vier ik vandaag alleen mijn verjaardag
Beetje jammerquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:17 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Sorry "grapje"
![]()
![]()
als ik kenniet was zou ik bij huub en co gaan ziten, daar heerst zoals gewoonlijk luchtige gezelligheid.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
Hoe herken je een luie donder
[ afbeelding ]
Dan is het voor jou toch al een mooie dag.. gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Moet ik er alsnog op de fiets heen (naar het CBR)quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:17 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Sorry "grapje"
![]()
![]()
Ben je jarig? Gefeliciteerd en een onwijs fijne dag!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik duim mijn duimen kapot maar heb sterk het vermoeden dat die trol wel slaagt dit keer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:19 schreef Smash-it het volgende:
Ik blijf gewoon bij mijn 8 fout. We zullen vanzelf wel zien!
* uniekhoorn meedoetquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nu zit ik in een acute depressieneem ik daar maar een borrel op
Chips vergeten, nu moet ik gauw ff een bosje bloemen bij de buren uit de tuin plukken ..quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
Als anouk helemaal neit achter het huwelijk staat en Huub ook niks vind moet ze ook zo eerlijk zijn en zeggen ik ben geen getuige op jullie huwelijk omdat ik het net kan vinden in de keuze van claire, dan pas kan ik respect hebben voor
anouk.
Pas maar op voor Bolderbastquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Chips vergeten, nu moet ik gauw ff een bosje bloemen bij de buren uit de tuin plukken ..
Gefeliciteerd Deisyy![]()
![]()
Alsnog gefeliciteerd, Deisyy gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ben je jarig? Gefeliciteerd en een onwijs fijne dag!
Ik was gisteren jarig.
het wordt een zuipvolle avond hier op Fok!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:25 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt voor jullie felicitaties en Kaat jij ook nog gefeliciteerd![]()
Ik ga die borrel ook alvast pakken
proficiat meid en een fijne dagquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:25 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt voor jullie felicitaties en Kaat jij ook nog gefeliciteerd![]()
Ik ga die borrel ook alvast pakken
Tis toch nog middag ? Sorry ik was al begonnenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:26 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
het wordt een zuipvolle avond hier op Fok!
op zich heeft Anouk natuurlijk helemaal niks te zeggen over de keuze van Claire, en formeel is getuige zijn alleen om te getuigen dat het huwelijk voltrokken is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
Als anouk helemaal neit achter het huwelijk staat en Huub ook niks vind moet ze ook zo eerlijk zijn en zeggen ik ben geen getuige op jullie huwelijk omdat ik het net kan vinden in de keuze van claire, dan pas kan ik respect hebben voor
anouk.
Amanda hoeft niet tegen Brian te zeggen dat ie te langdradig is ofzo, dan reageert ie wat 'levendiger' dan een ongeinteresseerde houding.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
14:00quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:34 schreef avonne het volgende:
hoe laat is del vertrokken?
De vorige keer was ze 4 uur lang weg, meen ik.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:12 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Hij KAN van del ook veel meer eisen. Die kruipt voor hem!
Volgens mij gaat ie de confrontatie met Kenniet gewoon uit de weg.
Kan ik me ook voorstellen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat kan ik mee ook wel voorstellen, Anouk heeft Claire een tijd niet gezien en is daar maar voor een paar dagen, dus dan is het niet zo hel leuk om die confrontatie aan te gaan. Aan de andere kant kan in me Huub zijn reactie ook wel voorstellen, zij is straks hun getuige en ondertussen moet ze niets van hem hebben.
Kannut is zijn pattas kwijt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:40 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Kenniet voelt zich volgens mij niet echt op zn gemak
Wat wil je ook, hij heeft van zijn broertje n u niet echt een warme en hartelijke ontvangst gekregen, wel even in het begin maar om nu te zeggen dat Brian overloopt van broederliefde, nee niet echt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:40 schreef chufi het volgende:
Kenniet voelt zich volgens mij niet echt op zn gemak
Ik vind Brian heel kortaf en afstandelijk tegen zijn broer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat wil je ook, hij heeft van zijn broertje n u niet echt een warme en hartelijke ontvangst gekregen, wel even in het begin maar om nu te zeggen dat Brian overloopt van broederliefde, nee niet echt.
Zo zie ik het ook, en ergens vind ik het wel wat sneu. Maar de keerzijde hiervan is wel mooi. Wat we al dachten is gewoon waar: Brian heeft het veel te hoog in zijn bol. Die denkt echt dat hij iets voorstelt en boven het gewone volk staat. Dat wordt straks lekker hard vallen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat wil je ook, hij heeft van zijn broertje n u niet echt een warme en hartelijke ontvangst gekregen, wel even in het begin maar om nu te zeggen dat Brian overloopt van broederliefde, nee niet echt.
Houden zo. Kan ie zo over naar kamp Huub.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Brian heel kortaf en afstandelijk tegen zijn broer.
Ik moet zeggen dat ik wel verbaasd was toen ik las dat Kenneth bij Brian in bed had geslapen. Vind ik niet kunnen tov Amanda.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
wel weer typish voor brian.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh daar ben ik het niet echt mee eens eigenlijk. Ik vind het gekker als je je familie bij een vreemde in een bed laat liggen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:50 schreef Marrije het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel verbaasd was toen ik las dat Kenneth bij Brian in bed had geslapen. Vind ik niet kunnen tov Amanda.
Stond wellicht op het plasma: Brian, op bordes, Del in aantocht.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:51 schreef AnTjUh het volgende:
brian zit al klaar
danweet hij dat ze onderweg is
ik kan me het haast niet voorstellen maar voorruit dan maar en aan de sterke drankquote:
Ik had verwacht dat ze met zn 3en in 1 bed zouden slapen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:52 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Oh daar ben ik het niet echt mee eens eigenlijk. Ik vind het gekker als je je familie bij een vreemde in een bed laat liggen.
Mjah maar Brian kent zijn broertje waarschijnlijk. Maw die kan vast zijn handjes niet thuis houdenquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ze met zn 3en in 1 bed zouden slapen.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:03 schreef Leandra het volgende:
Thxn Miesy![]()
Chufi bedankt voor de plaatjes in de fipo![]()
Deisyy gefeliciteerd met je verjaardag
Thanksquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:03 schreef Leandra het volgende:
Thxn Miesy![]()
Chufi bedankt voor de plaatjes in de fipo![]()
Deisyy gefeliciteerd met je verjaardag
Ach.. voorlopig heeft ze haar rijbewijs nog niet.... het praktijk-examen lukt haar vast ook niet in 1 keerquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:06 schreef Kaat38 het volgende:
mopperdemopperdemopper, bijna weer een gevaar op de weg erbij!
En in principe is dat nog steekhoudend ook.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:04 schreef Copycat het volgende:
Ruk de champagne, de taart en de bloemen maar aan! Dit moet natuurlijk groots gevierd worden, want hierbij valt Huub's theorie en Huub's en Claire's ondertrouw in het niet.
Yep, party avond, taart en balonnen, uiteraard veel drank en porno dansen vanavond! Dit is subliem! Amanda die theorie haalt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:04 schreef Copycat het volgende:
Ruk de champagne, de taart en de bloemen maar aan! Dit moet natuurlijk groots gevierd worden, want hierbij valt Huub's theorie en Huub's en Claire's ondertrouw in het niet.
Jij geeft mij hoop, ik hoop dat ze er 86 keer erover doet!quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach.. voorlopig heeft ze haar rijbewijs nog niet.... het praktijk-examen lukt haar vast ook niet in 1 keer
Reken die andere 5 keer er ook effe bij.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En in principe is dat nog steekhoudend ook.
Huub is slim genoeg om het te halen, dus vrij normaal dat hij dat dan ook doet
Dat huwelijk slaat echt helemaal nergens op, eerder een reden om te gaan rouwen dan te feliciteren
Amanda die slaagt, met vermoedelijk een IQ onder de 100, ook nog in maar 2 keer, ik vind dat niet zo slecht voor het meiske
Misschien luistert ze toch slechter naar Brian dan we denken... die wist het allemaal wel met z'n "mistlicht mag je voeren als het regent"quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks![]()
Gek he, maar ik twijfel heel erg aan de eerlijkheid van deze 4 fouten.
*schenkt toch nog maar een glaasje amaretto in*
Ik zeg flink zuipen kreng en dan helemaal los en dan rattie ook weer helemaal lossquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:08 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, party avond, taart en balonnen, uiteraard veel drank en porno dansen vanavond! Dit is subliem! Amanda die theorie haalt.
Wat stelt die ondertrouw voor van Claire en Huub, dit is pas groots!
In zeven keer bedoel jequote:Op vrijdag 11 april 2008 17:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En in principe is dat nog steekhoudend ook.
Huub is slim genoeg om het te halen, dus vrij normaal dat hij dat dan ook doet
Dat huwelijk slaat echt helemaal nergens op, eerder een reden om te gaan rouwen dan te feliciteren
Amanda die slaagt, met vermoedelijk een IQ onder de 100, ook nog in maar 2 keer, ik vind dat niet zo slecht voor het meiske
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:10 schreef Dementor het volgende:
Even eenop wicado, dat hij maar snel mag vertrekken.
Als ze over tien jaar haar praktijkexamen heeft gehaald ...quote:
En ze van Brian nog iets mag houden van wat ze achter het raam verdient...quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ze over tien jaar haar praktijkexamen heeft gehaald ...
Nee natuurlijk niet! Wat denkt die kleine kabouter wel niet wie hij is, zij is geniaal, uitermate super intelligent dat ze haar theorie heeft, dit feest gaat ver boven het niveau van Huub.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:13 schreef beequeen het volgende:
Ah, daar is de champie al. Zou Huub ook een glaasje mogen?
Ik denk niet dat dat doorgaat. Huub en Jaap willen PoekieRoekie, maar die is inmiddels vertrokken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:23 schreef ericahysterica het volgende:
is het al bekend of die ricardo eruit gestemd zal worden en zoja wanneer? >
Eerlijk gezegd als ik zo teruglees voegen die gasten niet echt iets toe voor wat betreft spannende streams...
Valt tegen het is alleen de kok voor vanavond blijkbaarquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:25 schreef avonne het volgende:
gauw streams aan
zou het jaaps vader zijn?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:24 schreef Kaat38 het volgende:
Auto, daar komt Lieke als gastspeelster!
lekker wijntjequote:Op vrijdag 11 april 2008 17:29 schreef avonne het volgende:
streams uit. Tis de kok.
Straks lekker eten met een lekker tournedootje, lekkere aspergetjes met een lekker sausje, en als dessert gaan we lekker een chocolademousje eten met lekkere verse aardbeitje en slagroompjes
gok ik zo....
VrijMiBeau ze.quote:
Mmmm...kinkt goed!quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:29 schreef avonne het volgende:
streams uit. Tis de kok.
Straks lekker eten met een lekker tournedootje, lekkere aspergetjes met een lekker sausje, en als dessert gaan we lekker een chocolademousje eten met lekkere verse aardbeitje en slagroompjes
gok ik zo....
Damn, Kennie lijkt gvd net zo dik als Jaap......quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:33 schreef beequeen het volgende:
Die onderbroek van Kenniet.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het is een andere kok, niet de verkleinkok.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:35 schreef avonne het volgende:
het was maar ik gok.
Nou baal ik wel een beetje dat ik niet heb geluisterd wat ie wel zei
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda wast mishandelt haar matten.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:38 schreef pullup het volgende:
Dit klinkt wel als een kok die weet waar hij het over heeft
5000 euro was het toch?quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:43 schreef beequeen het volgende:
Je hebt gelijk @Disana, ze heeft al nieuwe besteld. Kan ze weer opnieuw beginnen met het verkloten van die dingen.
What a waste of money.
Jaloers isquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Eindelijk weer een keer echte stijl in de Kooi.....
Dat kost die pruik, zegt ze. Die matten zijn een stuk goedkoper, synthetische rotzooi.quote:
Dat zullen ze haar wel wijsgemaakt hebben in de hoop dat ze er fatsoenlijk mee omgaat... ik heb toen ze m kreeg een keer op een paar pruikensites gekeken en zelfs de meest riante zat rond de ¤ 1.000,=quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kost die pruik, zegt ze. Die matten zijn een stuk goedkoper, synthetische rotzooi.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaloers is![]()
Totdat Jaap gaat aanschuiven en de boel weer ranzig maakt
Dat zal idd het geval zijn maar het is allemaal gratis hè, so who cares.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:50 schreef Leandra het volgende:
Dat zullen ze haar wel wijsgemaakt hebben in de hoop dat ze er fatsoenlijk mee omgaat... ik heb toen ze m kreeg een keer op een paar pruikensites gekeken en zelfs de meest riante zat rond de ¤ 1.000,=
Wat doet ie dan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:55 schreef rooie3 het volgende:
Kenneth blijf met je vuile jatten van Huub zijn spullen af.
Hij zat te graaien bij Huub zijn la en pakte toen die fotolijst en zei heel sarcastisch tegen Jaap kijk de winnaar van de kooi,haha.quote:
In het kader van het komende eind van de kooi de band met de achterban weer wat aanhalen, een beetje reintgreren dus.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:58 schreef Liess het volgende:
ik heb nog niet de laatste cossen gelezen maar waarom is al die familieshit er?
Dus duidelijk familie van Brian? Brieven, lijsten wat maakt het uit.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij zat te graaien bij Huub zijn la en pakte toen die fotolijst en zei heel sarcastisch tegen Jaap kijk de winnaar van de kooi,haha.
thanksquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In het kader van het komende eind van de kooi de band met de achterban weer wat aanhalen, een beetje reintgreren dus.
Ah, thanks. Het blijft een Kubatz hè?quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:59 schreef rooie3 het volgende:
Hij zat te graaien bij Huub zijn la en pakte toen die fotolijst en zei heel sarcastisch tegen Jaap kijk de winnaar van de kooi,haha.
Ja alles moest zelfs naar voren geschoven worden,want alles ging top.Ja het enige wat top gaat is de fokstreamers pesten met dat slappe toneelstuk.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, thanks. Het blijft een Kubatz hè?
Snode plannen beramen. Huub, Jaap en Kenniet.
Jaap gaat een nephuwelijk organiseren om de trouwerij van Huub en Claire te verpesten. De plannen zijn goedgekeurd door de FEBO. Het zal oon niet waar zijn.
Nee natuurlijk niet,hij zal eens boos worden,Kromme zooi daarquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:07 schreef Lady-night het volgende:
En Brian hoeft weer niets te doen??
Ben bang dat Joris niet meer komt.De fokkers vonden hem te leuk,Bart zie je ook ineens niet meer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:10 schreef NS het volgende:
Ik hoop toch echt dat als Joris er is, hij Huub zal en kan overtuigen die Huub Claire er niet uit moet stemmen.
Ik geef de hoop nog niet op dat Joris niet komt. En als dat zo is, dan Huub's vader die Huub zal overtuigen, en Huub's vader komt zowiewo.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben bang dat Joris niet meer komt.De fokkers vonden hem te leuk,Bart zie je ook ineens niet meer.
It takes one to know onequote:Op vrijdag 11 april 2008 18:08 schreef beequeen het volgende:
Kenniet noemt Claire leeg......look who's talking.![]()
Hij heeft nog een ergere glijstem dan die rat, die slis is er ook., net als de hyenalach.....brrrrr.MUTE.
Dat zou balen zijn. Ik wil Joris.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben bang dat Joris niet meer komt.De fokkers vonden hem te leuk,Bart zie je ook ineens niet meer.
Dat gaat dus niet lukken, ze moeten ook voor een homohuwelijk 14 dagen in ondertrouw lijkt mijquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:19 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Brian wil er ook iets ingooien. Tuurlijk. Jaap wil op de 22ste trouwen. Dan hebben H en C niet de primeur.
Een waarheid als een koe.quote:
Ze gaan het helemaal nep doen. Dus nep-ondertrouw, nep-notaris enzo. Lachen, gieren, brullen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet lukken, ze moeten ook voor een homohuwelijk 14 dagen in ondertrouw lijkt mij
Huub moet hem keihard wegstemmen, wat een backstabber.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:20 schreef Dementor het volgende:
Ik hoop voor Jaap dat dit nog spel is anders zit hij 24 april thuis.
ja en dan hebben we dus verliesjaapquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:21 schreef blomst het volgende:
Het is wel goed dat Jaap zijn plannen doorgaan, dan gaan hopelijk Huub zijn ogen eens open en is het 23 april daaaaaag Jaap
een laffe rotzak is die jaap. Een idioot is het dat hij zich inlaat met dat trashquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub moet hem keihard wegstemmen, wat een backstabber.
is hem achter voorgekauwd.Gewoon tegen Jaap en Huub zeggen dat de streamers en kijkers het top vinden en ze geloven het.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een laffe rotzak is die jaap. Een idioot is het dat hij zich inlaat met dat trash
Gadver, ik wordt ziek van die Jaap. Dat soort mensen zou je af moeten knallen, deden ze vroeger namelijk ook met die vieze NSB'ersquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:14 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
LafJaap wil Huub erbij naaien. Eerst gaat Jaap vragen wat Anouk en Sebas van het huwelijk vinden. Dan wil hij het huwelijksaanzoek met Rochel naspelen. En hij wil Huub confronteren met zijn uitspraken over Kenneth. Kenniet: "Heeft hij gezegd dat ik niet intelligent ben ofzo?"
quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een laffe rotzak is die jaap. Een idioot is het dat hij zich inlaat met dat trash
Ik denk het niet hoor. Afspraken, loyaliteit etc. en Jaap - dat gaat niet samen. Jaap is nu gewoon bij kamp Amanda en Brian.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:30 schreef Borga het volgende:
[..]
En toch blijf ik erbij dat Held Huub en Jaap een afspraak hebben.
en uit eindelijk verliestquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:32 schreef rooie3 het volgende:
Wat een verschil hoe de mensen in de chill over de andere miljonairs praten en dan in kantoor net.Jammer dat ordinair altijd scoort.
De tijd zal het lerenquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:33 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor. Afspraken, loyaliteit etc. en Jaap - dat gaat niet samen. Jaap is nu gewoon bij kamp Amanda en Brian.
ja, die terror met die skelter was ook zo verschrikkelijk ..... NOTquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:33 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor. Afspraken, loyaliteit etc. en Jaap - dat gaat niet samen. Jaap is nu gewoon bij kamp Amanda en Brian.
Ik ookquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:40 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geen terror in de chill. Praten over ex'en, katten enzo. Jammer. Ik wil Joris en Bram.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |