als ik kenniet was zou ik bij huub en co gaan ziten, daar heerst zoals gewoonlijk luchtige gezelligheid.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
Hoe herken je een luie donder
[ afbeelding ]
Dan is het voor jou toch al een mooie dag.. gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk he al die reacties uitlokken![]()
Dan vier ik vandaag alleen mijn verjaardag
Moet ik er alsnog op de fiets heen (naar het CBR)quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:17 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Sorry "grapje"
Kon het niet laten.... wist dat er zulke blije reacties zouden komen![]()
![]()
![]()
Ben je jarig? Gefeliciteerd en een onwijs fijne dag!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik duim mijn duimen kapot maar heb sterk het vermoeden dat die trol wel slaagt dit keer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:19 schreef Smash-it het volgende:
Ik blijf gewoon bij mijn 8 fout. We zullen vanzelf wel zien!
* uniekhoorn meedoetquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nu zit ik in een acute depressieneem ik daar maar een borrel op
Chips vergeten, nu moet ik gauw ff een bosje bloemen bij de buren uit de tuin plukken ..quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
Als anouk helemaal neit achter het huwelijk staat en Huub ook niks vind moet ze ook zo eerlijk zijn en zeggen ik ben geen getuige op jullie huwelijk omdat ik het net kan vinden in de keuze van claire, dan pas kan ik respect hebben voor
anouk.
Pas maar op voor Bolderbastquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Chips vergeten, nu moet ik gauw ff een bosje bloemen bij de buren uit de tuin plukken ..
Gefeliciteerd Deisyy![]()
![]()
Alsnog gefeliciteerd, Deisyy gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ben je jarig? Gefeliciteerd en een onwijs fijne dag!
Ik was gisteren jarig.
het wordt een zuipvolle avond hier op Fok!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:25 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt voor jullie felicitaties en Kaat jij ook nog gefeliciteerd![]()
Ik ga die borrel ook alvast pakken
proficiat meid en een fijne dagquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:25 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt voor jullie felicitaties en Kaat jij ook nog gefeliciteerd![]()
Ik ga die borrel ook alvast pakken
Tis toch nog middag ? Sorry ik was al begonnenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:26 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
het wordt een zuipvolle avond hier op Fok!
op zich heeft Anouk natuurlijk helemaal niks te zeggen over de keuze van Claire, en formeel is getuige zijn alleen om te getuigen dat het huwelijk voltrokken is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
Als anouk helemaal neit achter het huwelijk staat en Huub ook niks vind moet ze ook zo eerlijk zijn en zeggen ik ben geen getuige op jullie huwelijk omdat ik het net kan vinden in de keuze van claire, dan pas kan ik respect hebben voor
anouk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |