Amanda hoeft niet tegen Brian te zeggen dat ie te langdradig is ofzo, dan reageert ie wat 'levendiger' dan een ongeinteresseerde houding.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik vind dat ie Kenny een beetje als zijn kleine debiele broertje behandelt. Van Amanda eist hij veel meer.
14:00quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:34 schreef avonne het volgende:
hoe laat is del vertrokken?
De vorige keer was ze 4 uur lang weg, meen ik.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:12 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Hij KAN van del ook veel meer eisen. Die kruipt voor hem!
Volgens mij gaat ie de confrontatie met Kenniet gewoon uit de weg.
Kan ik me ook voorstellen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat kan ik mee ook wel voorstellen, Anouk heeft Claire een tijd niet gezien en is daar maar voor een paar dagen, dus dan is het niet zo hel leuk om die confrontatie aan te gaan. Aan de andere kant kan in me Huub zijn reactie ook wel voorstellen, zij is straks hun getuige en ondertussen moet ze niets van hem hebben.
Kannut is zijn pattas kwijt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:40 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Kenniet voelt zich volgens mij niet echt op zn gemak
Wat wil je ook, hij heeft van zijn broertje n u niet echt een warme en hartelijke ontvangst gekregen, wel even in het begin maar om nu te zeggen dat Brian overloopt van broederliefde, nee niet echt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:40 schreef chufi het volgende:
Kenniet voelt zich volgens mij niet echt op zn gemak
Ik vind Brian heel kortaf en afstandelijk tegen zijn broer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat wil je ook, hij heeft van zijn broertje n u niet echt een warme en hartelijke ontvangst gekregen, wel even in het begin maar om nu te zeggen dat Brian overloopt van broederliefde, nee niet echt.
Zo zie ik het ook, en ergens vind ik het wel wat sneu. Maar de keerzijde hiervan is wel mooi. Wat we al dachten is gewoon waar: Brian heeft het veel te hoog in zijn bol. Die denkt echt dat hij iets voorstelt en boven het gewone volk staat. Dat wordt straks lekker hard vallen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat wil je ook, hij heeft van zijn broertje n u niet echt een warme en hartelijke ontvangst gekregen, wel even in het begin maar om nu te zeggen dat Brian overloopt van broederliefde, nee niet echt.
Houden zo. Kan ie zo over naar kamp Huub.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Brian heel kortaf en afstandelijk tegen zijn broer.
Ik moet zeggen dat ik wel verbaasd was toen ik las dat Kenneth bij Brian in bed had geslapen. Vind ik niet kunnen tov Amanda.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
wel weer typish voor brian.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh daar ben ik het niet echt mee eens eigenlijk. Ik vind het gekker als je je familie bij een vreemde in een bed laat liggen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:50 schreef Marrije het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel verbaasd was toen ik las dat Kenneth bij Brian in bed had geslapen. Vind ik niet kunnen tov Amanda.
Stond wellicht op het plasma: Brian, op bordes, Del in aantocht.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:51 schreef AnTjUh het volgende:
brian zit al klaar
danweet hij dat ze onderweg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |