Ben bang dat Joris niet meer komt.De fokkers vonden hem te leuk,Bart zie je ook ineens niet meer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:10 schreef NS het volgende:
Ik hoop toch echt dat als Joris er is, hij Huub zal en kan overtuigen die Huub Claire er niet uit moet stemmen.
Ik geef de hoop nog niet op dat Joris niet komt. En als dat zo is, dan Huub's vader die Huub zal overtuigen, en Huub's vader komt zowiewo.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben bang dat Joris niet meer komt.De fokkers vonden hem te leuk,Bart zie je ook ineens niet meer.
It takes one to know onequote:Op vrijdag 11 april 2008 18:08 schreef beequeen het volgende:
Kenniet noemt Claire leeg......look who's talking.![]()
Hij heeft nog een ergere glijstem dan die rat, die slis is er ook., net als de hyenalach.....brrrrr.MUTE.
Dat zou balen zijn. Ik wil Joris.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben bang dat Joris niet meer komt.De fokkers vonden hem te leuk,Bart zie je ook ineens niet meer.
Dat gaat dus niet lukken, ze moeten ook voor een homohuwelijk 14 dagen in ondertrouw lijkt mijquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:19 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Brian wil er ook iets ingooien. Tuurlijk. Jaap wil op de 22ste trouwen. Dan hebben H en C niet de primeur.
Een waarheid als een koe.quote:
Ze gaan het helemaal nep doen. Dus nep-ondertrouw, nep-notaris enzo. Lachen, gieren, brullen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet lukken, ze moeten ook voor een homohuwelijk 14 dagen in ondertrouw lijkt mij
Huub moet hem keihard wegstemmen, wat een backstabber.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:20 schreef Dementor het volgende:
Ik hoop voor Jaap dat dit nog spel is anders zit hij 24 april thuis.
ja en dan hebben we dus verliesjaapquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:21 schreef blomst het volgende:
Het is wel goed dat Jaap zijn plannen doorgaan, dan gaan hopelijk Huub zijn ogen eens open en is het 23 april daaaaaag Jaap
een laffe rotzak is die jaap. Een idioot is het dat hij zich inlaat met dat trashquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub moet hem keihard wegstemmen, wat een backstabber.
is hem achter voorgekauwd.Gewoon tegen Jaap en Huub zeggen dat de streamers en kijkers het top vinden en ze geloven het.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een laffe rotzak is die jaap. Een idioot is het dat hij zich inlaat met dat trash
Gadver, ik wordt ziek van die Jaap. Dat soort mensen zou je af moeten knallen, deden ze vroeger namelijk ook met die vieze NSB'ersquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:14 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
LafJaap wil Huub erbij naaien. Eerst gaat Jaap vragen wat Anouk en Sebas van het huwelijk vinden. Dan wil hij het huwelijksaanzoek met Rochel naspelen. En hij wil Huub confronteren met zijn uitspraken over Kenneth. Kenniet: "Heeft hij gezegd dat ik niet intelligent ben ofzo?"
quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een laffe rotzak is die jaap. Een idioot is het dat hij zich inlaat met dat trash
Ik denk het niet hoor. Afspraken, loyaliteit etc. en Jaap - dat gaat niet samen. Jaap is nu gewoon bij kamp Amanda en Brian.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:30 schreef Borga het volgende:
[..]
En toch blijf ik erbij dat Held Huub en Jaap een afspraak hebben.
en uit eindelijk verliestquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:32 schreef rooie3 het volgende:
Wat een verschil hoe de mensen in de chill over de andere miljonairs praten en dan in kantoor net.Jammer dat ordinair altijd scoort.
De tijd zal het lerenquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:33 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor. Afspraken, loyaliteit etc. en Jaap - dat gaat niet samen. Jaap is nu gewoon bij kamp Amanda en Brian.
ja, die terror met die skelter was ook zo verschrikkelijk ..... NOTquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:33 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor. Afspraken, loyaliteit etc. en Jaap - dat gaat niet samen. Jaap is nu gewoon bij kamp Amanda en Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |