jezus, gaat het de hele tijd over Kenneths werk... en ik maar denken dat het over geheime tips aan Brian gaatquote:Op donderdag 10 april 2008 23:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
nee hij heeft het over het verschil tussen M en H en B en O.
Dus tussen MBO en HBO.
MBO'ers worden slechter behandeld volgens kennie.
Mooiquote:Op donderdag 10 april 2008 23:41 schreef Dementor het volgende:
VERDER.
Vorige topic: DGK[COS#3519] Amanda hoteldebotel op Mitch
[ afbeelding ]
Anouk de vriendin van Claire komt binnen.
zuiverder van toon !quote:Op donderdag 10 april 2008 23:44 schreef Kinga het volgende:
Jesus! Dat hyena lachje van Kenneth heeft een hogere pitch dan die van Brian!!!!
Misschien denkt Bwian dat ook welquote:Op donderdag 10 april 2008 23:44 schreef avonne het volgende:
[..]
jezus, gaat het de hele tijd over Kenneths werk... en ik maar denken dat het over geheime tips aan Brian gaat
En ik wou net een weekendje weg boeken. Nah, effe wachten dan maar.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit gaan een paar focking mooi streamdagen worden .....
Nog erger blijkt dus te kunnen.....quote:
Sebastiaan, een vriend van Huubquote:Op donderdag 10 april 2008 23:45 schreef Py het volgende:
Dementor
Wie is die gast die aan tafel zit bij Claire en Anouk?
Anouk
spel.....................quote:Op donderdag 10 april 2008 23:46 schreef Kinga het volgende:
Kolere, wat is Huub voor bullshit aan het verkopen?!
Als iemand slecht over Brian spreekt heeft die een probleem met Huub?
HUH
Ik dacht ook dat ik het verkeerd hoorde.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:46 schreef Kinga het volgende:
HUH
Zou hij dan niet toondoof zijn?quote:
ze is übercutequote:Op donderdag 10 april 2008 23:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Sebastiaan, een vriend van Huub
Anouk
De gave om naar de mimiek van Brian te kijken, terwijl hij dit vertelt, heeft Huub nog niet onder de knie...quote:Op donderdag 10 april 2008 23:46 schreef Kinga het volgende:
HUH
Dat doet hij niet.Huub denkt echt over alle mensen goed,zag je bij Natasia.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik het verkeerd hoorde.
Hmm, ik ga er maar van uit dat Huub inderdaad uit zijn nek lulde.
Volgens mij naast Brian en Amanda naast Ricardoquote:Op donderdag 10 april 2008 23:49 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp dat Kenneth naast Ricardo gaat slapen?
de onbetaalde hoer in vol ornaatquote:Op donderdag 10 april 2008 23:48 schreef SIRA het volgende:
Amanda zit maar te lonken naar Mitch ..aan d'r haren te plukken, soort van te lachen en met d'r jetsers te zwaaien..
Dat kon ik er ook nog wel uithalen ja.... waar hadden ze het over, daarvoor?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:49 schreef Dementor het volgende:
Voor de Nederlanders hier, kennet zei zojuist normale cola brother niet die light rotzooi.
Heel knap van 'm. Van Natasia iets goeds denken is haast onmogelijk. Alleen dat ze goed kon koken.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat doet hij niet.Huub denkt echt over alle mensen goed,zag je bij Natasia.
Oh bwian vond het niet leuk dat dellie de aanwezigheid van Mitch zo op prijs stelt.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat kon ik er ook nog wel uithalen ja.... waar hadden ze het over, daarvoor?
Ah ja, de ideale situatie om zonder zender informatie uit te wisselen.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij naast Brian en Amanda naast Ricardo
Inkijk deluxe.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:44 schreef mazaru het volgende:
Dank je wel Dementor.
Ik kreeg al afkickverschijnselen
[ afbeelding ]
Kies maar voor Huub & Co.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moeilijk streams kiezen vanavond ........
idd.... net als je hoopt op een leuk flirtgesprek, gooit hij zijn waffel er weer tussen.... bahquote:Op donderdag 10 april 2008 23:54 schreef rooie3 het volgende:
Kan die Ricardo nu niet naar huis.Hij verpest echt alle gesprekken met dat domme gelul.
Rot voor 'm.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:55 schreef Desii het volgende:
Brian is echt niet blij met Mitch... whahahaha
Dit keer is zijn jaloezie wel terechtquote:Op donderdag 10 april 2008 23:55 schreef Desii het volgende:
Brian is echt niet blij met Mitch... whahahaha
Heb je gehoord dat Kenneth, kijkend vanuit de chill naar Rachel in de slaapkamer, zei: 'So, dat doet ze best goed'.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:55 schreef ruby het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat Ricardo Kenneth gaat ballen.
Volgens mij houdt ze haar buik in.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:57 schreef mazaru het volgende:
Joehoeeeeeee Mitch!!! Joehoeeeeeeeeeeee!!! Kijk nou naar mij!!! Joehoeeeeee!!
[ afbeelding ]
Damn wat een slet.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:57 schreef mazaru het volgende:
Joehoeeeeeee Mitch!!! Joehoeeeeeeeeeeee!!! Kijk nou naar mij!!! Joehoeeeeee!!
[ afbeelding ]
Nee, niet gehoord. Maar dit is een teken aan de wand dus. Ricardo zei net al dat hij het heerlijk vindt dat Kenneth er is.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:58 schreef Py het volgende:
[..]
Heb je gehoord dat Kenneth, kijkend vanuit de chill naar Rachel in de slaapkamer, zei: 'So, dat doet ze best goed'.
mag niet van het hokje, weer duidelijk, half 3 slaaptijd dus opeens doen ze het maar nu.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:59 schreef Desii het volgende:
waarom nou niet in de slaapkamer... das toch veel leuker
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:58 schreef Desii het volgende:
Jaap komt niet vooruit in zijn skelter
Is Stijn echt terug? Of is die pannekoek nog in charge?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En waarom krijgen we nu eindelijk deze streams, na drie maanden bullshit ........
Ik weet het antwoord , Stijn is terug
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:05 schreef Dementor het volgende:
Slabek geactiveerd!
As usual. "Je boeit me niet jonguh"quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:05 schreef Copycat het volgende:
Hahaha, geweldig dit!
Hoe reageert het übersletje?
Tegen Huub: Jij mag niet eens een drankje drinken omdat je je handjes niet kan thuis houdenquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:05 schreef Copycat het volgende:
Hahaha, geweldig dit!
Hoe reageert het übersletje?
Vermoed je dat of is het echt zo?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En waarom krijgen we nu eindelijk deze streams, na drie maanden bullshit ........
Ik weet het antwoord , Stijn is terug
Ach het heeft altijd in Huub en Jaap gezeten, de FEBO geeft alleen maar toestemming.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een streams, geweldig FEBO, jullie kunnen het toch nog .......
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:08 schreef Smash-it het volgende:
R wil samen met J op de skelter
J: dat past toch niet, jij bent veel te dik!
Sterke come back!quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:06 schreef pullup het volgende:
Tegen Huub: Jij mag niet eens een drankje drinken omdat je je handjes niet kan thuis houden
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:11 schreef Disana het volgende:
Brian: De stomerij brengt alle was terug. Boxers enzo. Er was een boxer bij, focking gonorrhea.
Met hem in de buurt kun je niets laten slingeren, geen adressen, geen brieven, zelfs geen ondergoedquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:12 schreef Kinga het volgende:
[..]Die jongen is echt te dom om te poepen he. Wilde al geen commentaar geven daarop....
niveautje brian/amandel/rachel of wat het ook heet: poep, pies, sex, sex, sex, geslachtsziekte's, lullen, kutten, sex, sex eeeh mis ik nog wat?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:12 schreef SIRA het volgende:
Brian verteld tegen Tommy nog even het verhaal van het onderbroeken snuiven.
ja het is allemaal Huub's schuld.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:14 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
niveautje brian/amandel/rachel of wat het ook heet: poep, pies, sex, sex, sex, geslachtsziekte's, lullen, kutten, sex, sex eeeh mis ik nog wat?
Zegt die er ook bij dat die de onderbroeken van Huub checked?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:11 schreef BarryK het volgende:
Brian weer over die "gonorria" of hoe die t ook noemt van Huub zogenaamd.
Dat moet dan toch wel terugkomen bij Huub?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:12 schreef SIRA het volgende:
Brian verteld tegen Tommy nog even het verhaal van het onderbroeken snuiven.
sterruf jonguhquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:14 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
niveautje brian/amandel/rachel of wat het ook heet: poep, pies, sex, sex, sex, geslachtsziekte's, lullen, kutten, sex, sex eeeh mis ik nog wat?
Wil je me een hartaanval bezorgen vooral zo doorgaan!quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:17 schreef Frasier het volgende:
Ik vind Anouk wel een leuke meid, jammer dat ze niet in de jacuzzi gaat
Dan krijg je hetzelfde als ik krijg als ik naar Thomas Berge kijk ???????quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:17 schreef Dementor het volgende:
Ik moet niet te lang naar die Anouk kijken
Wat dan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wil je me een hartaanval bezorgen vooral zo doorgaan!
Oh het was blijkbaar die psychopaat Brian. Naja, allebei nogal simpel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:18 schreef ruby het volgende:
Die Kenneth is goed gek. Ik denk dat een paar busjes met mannen in witte pakken standby niet zo'n gek idee is.
Je weet toch?? Alles wat grappenderwijs is, komt van rat af.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:21 schreef Disana het volgende:
Brian: Dit is zo leuk, een skelter, waarom ben ik daar niet eerder op gekomen.
Let maar op: morgen is het volledig zijn idee en hadden Jaap en Hub het van hem gehad. De L op de skelter is uiteraard de L van Loser, nu het Brian's idee is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:21 schreef Disana het volgende:
Brian: Dit is zo leuk, een skelter, waarom ben ik daar niet eerder op gekomen.
Stomme zak.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je weet toch?? Alles wat grappenderwijs is, komt van rat af.
Kaat duimt en duimt........mag toch he, een keertje maar!quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:25 schreef mazaru het volgende:
Nee rattekop, wat je ook verzint. Je komt niet in de uitzending.
Dat stukje met Huub en Jaap komt in de uitzending.
Tenzij je ernstig verongelukt![]()
[ afbeelding ]
heeeeee kerel, heb je een beetje meegekregen dat jaap tegen huub vertelde over dat jij zijn site beheerd en wat ze daar van dachten?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian heeft meer aandacht voor de skelter dan voor zijn broer.
Dejavú, dat had hij ook al met de grasmaaier.
Brian is een klein kind in een volwassen lichaam. Hij heeft vroeger vast niet met autootjes mogen spelen van Netty.
Netty zal hem wel barbypoppen hebben gegeven en daar moch hij dan lustig op los slaan.
iddquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:27 schreef mazaru het volgende:
Ik word zo moe van die vent in die bikini
Vertel, dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:28 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
heeeeee kerel, heb je een beetje meegekregen dat jaap tegen huub vertelde over dat jij zijn site beheerd en wat ze daar van dachten?![]()
![]()
![]()
Wat dachten ze daar dan over?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:28 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
heeeeee kerel, heb je een beetje meegekregen dat jaap tegen huub vertelde over dat jij zijn site beheerd en wat ze daar van dachten?![]()
![]()
![]()
Mazaru wil ook een harde knak horen, en niet van de skelterquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kaat duimt en duimt........mag toch he, een keertje maar!
staat psies ergens in een paar cossen terug maar t kwam er op neer dat ze lekker simpel een idioot vonden wheheheehequote:
Het is een verschrikking met z'n gemiep de hele tijd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:27 schreef mazaru het volgende:
Ik word zo moe van die vent in die bikini
En dat Jaap er van baalde, dat de King Jaap website door LS werd beheerd ....quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:30 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
staat psies ergens in een paar cossen terug maar t kwam er op neer dat ze lekker
simpel een idioot vonden wheheheehe
ik zal maar niet zeggen wat ik vermoed maar denk dat we redelijk dezelfde mening delenquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mazaru wil ook een harde knak horen, en niet van de skelter
Zo, dat is niet mis. Bedankt allebei.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En dat Jaap er van baalde, dat de King Jaap website door LS werd beheerd ....
Jaap kent helemaal geen LSquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
zoek zelf maar ffquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar kom eens met filmpjes en URL's waarin Jaap dat zegt.
Dan kan ik er een objectief oordeel over geven.
Uit het niets iets roepen is heel gemakkelijk, maar onderbouw het dan ook.
Letterlijk ging het zo:quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar kom eens met filmpjes en URL's waarin Jaap dat zegt.
Dan kan ik er een objectief oordeel over geven.
Uit het niets iets roepen is heel gemakkelijk, maar onderbouw het dan ook.
De COSsen gingen focking snel, geweldige streams vanavondquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:39 schreef Prospera het volgende:
Damn, ik loop tig cossen achter, maar ik zie dat de maffia in de hot tub ligt.
[ afbeelding ]
In jouw geval het duidelijkst..een onderbouwing snap je toch niet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet je wat simpel is?
Iets niet onderbouwen en dan met een zwaai-smiley komen
+1quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:43 schreef Dementor het volgende:
Mr.D is gewoon pwnd wie unne noob.
Iets wat simpel is kán je niet onderbouwenquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In jouw geval het duidelijkst..een onderbouwing snap je toch niet.
Daar istie weer
Wel balen voor hem omdat die site echt belangrijk voor hem was.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jaap was echt pissed off hierdoor, mooi om te zien ....
Wicado is de eeuwige backup voor B en A als 1 van de twee het pand uit moet voor een examen, tandarts of rijles.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:50 schreef rooie3 het volgende:
Pfff wat is die Ricardo erg zeg.Die gozer spoort echt niet met zijn vuile taal steeds,vind het belachelijk dat ze hem er nog in houden.Er zijn nu mensen zat,opzouten met die vent.Hij verpest alle gesprekken.
klopt... is trouwens al de 2e keer dat Jaap zich negatief over jou uitlaat.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:42 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
zoek zelf maar ff
wij weten nu tenminste hoe er door jaap over jouw gedacht wordt, en met ons heel veel mensen die streamen. persoonlijk zou ik me best voor lul gezet voelen![]()
Vond het ook zielig, maar dankzij LS scoort Jaap in de komende PoPOll 2%quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wel balen voor hem omdat die site echt belangrijk voor hem was.
whehehehe you just got pwnd againquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuk die reacties hier.
Maar neem de woorden van Palma eens serieus... "Niets is wat het lijkt"
En even ter verduidelijking en goed onderbouwd uit betrouwbare broen van 3 minuten geleden.....
Rob(*) Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. zegt:
Ik heb ze al gevraagd om met feiten te komen, iets roepen is gemakkelijk genoeg.
(*)Rob(*) Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. zegt:
Want als Jaap denkt dat ik van kingjaap af moet, dan ben ik weg, maar dat weet jij ook.
Sjoerd zegt:
nee joh hij vindt het geweldig
Sjoerd zegt:
hij lachte zich dood bij zn 8 uur
(met toestemming van Sjoerd geplaatst)
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuk die reacties hier.
En even ter verduidelijking en goed onderbouwd uit betrouwbare broen van 3 minuten geleden.....
knip
+1quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:55 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
whehehehe you just got pwnd again![]()
![]()
Sjoerd heeft er zelf geen zin in en laat jou het vuile werk opknappen, je bent wel erg onzeker als je direct je maatje Sjoerd op msn hierover aanspreekt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuk die reacties hier.
Rob(*) Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. zegt:
Ik heb ze al gevraagd om met feiten te komen, iets roepen is gemakkelijk genoeg.
(*)Rob(*) Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. zegt:
Want als Jaap denkt dat ik van kingjaap af moet, dan ben ik weg, maar dat weet jij ook.
Sjoerd zegt:
Sjoerd zegt:
Jij bent echt triestquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuk die reacties hier.
*knip*
Ja, okeeejjjjjjjjjjj....................quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuk die reacties hier.
Een reminder, van jou kwam het advies aan Jaap om TEGEN Huub te gaan spelen, toch ??quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuk die reacties hier.
Sjoerd zegt:
+ 1quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:59 schreef Dementor het volgende:
Wel mooi dat in dit topic nog even LekkerSimpel op zijn plek word gezet
ik stel voor om dit in elke OP te zettenquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:59 schreef Dementor het volgende:
Eerlijk is eerlijk, hij doet het voornamelijk zelfquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:59 schreef Dementor het volgende:
De nieuwe adviseur van Jaap en webmaster van KingJaap, ofwel Mr. D. diequote:
Barry de brandweerman?quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:02 schreef BarryK het volgende:
Ik krijg het idee dat Huub bang wordt door dit gesprek met z'n vriend.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De nieuwe adviseur van Jaap en webmaster van KingJaap, ofwel Mr. D. die
ook tevergeefs met Gaby aanpapte en door haar flink op zijn nummer werd gezet
quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De nieuwe adviseur van Jaap en webmaster van KingJaap, ofwel Mr. D. die
ook tevergeefs met Gaby aanpapte en door haar flink op zijn nummer werd gezet
Misschien wil LS dat zelf wel even vertellen.....quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:04 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
oe dat gabyverhaal ken ik niet, vertel
iddquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:04 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
Hey ga is teruglezen jij! Toen die wannabe binnenkwam heb ik heel duidelijk gemaakt dat hij de naam Barry onwaardig isquote:
ben je mal dan ben ik tot BB 25 nog bezig.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:05 schreef BarryK het volgende:
[..]
Hey ga is teruglezen jij! Toen die wannabe binnenkwam heb ik heel duidelijk gemaakt dat hij de naam Barry onwaardig is
Er zijn wel foto's van op VOL dacht ik, maar ik mag het verhaal van Gaby niet posten, sorry.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:04 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
Dat zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Er zijn wel foto's van op VOL dacht ik, maar ik mag het verhaal van Gaby niet posten, sorry.
Stuur me ff een PM, ik wil het wel weten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Er zijn wel foto's van op VOL dacht ik, maar ik mag het verhaal van Gaby niet posten, sorry.
Ik denk dat LS zometeen met een msn-gesprek met Gaby aankomt waarin ze zegt dat LS een kei is en 'ie zich echt nergens over druk hoeft te maken want ze lullen allemaal toch maarquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien wil LS dat zelf wel even vertellen.....
+1quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Stuur me ff een PM, ik wil het wel weten.
Ben te moe, heb er ook al 2 gedaan vandaag.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:09 schreef Prospera het volgende:
Kan iemand er een nieuwe neerzetten, ik moet nog 2 cossen terug lezen
Ok, ik ga wel wat in elkaar flansen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben te moe, heb er ook al 2 gedaan vandaag.
Sebastiaan gaat zondag weg, maar dan komt Joris.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:10 schreef BarryK het volgende:
Waarom is er nou weer verschil tussen hoe lang iedereen mag blijven, en is er niet voor iedereen iemand?
Ja straks pasquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:16 schreef Prospera het volgende:
Hiero verder: [COS # 3521] Het wordt een nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |