Donequote:
en de stervende grondkou 's nachts. Dat is ook wat waard. Ik hoop dat de staatsloterij mij nu ook eens waardeert, dan kom ik mooi met een nieuwe camper ofzoquote:Op donderdag 10 april 2008 13:41 schreef refused. het volgende:
Oke de OP 23423423 bijgewerkt.![]()
Idd vrij duur Aoristus, maar ik laat me ieder jaar toch weer verleiden door de gezelligheid.
Paars met wit, ik ben voor!quote:Op donderdag 10 april 2008 13:38 schreef Breuls het volgende:
Ik heb mijn kaartje besteld op de dag dat de verkoop startte, dus ik ben erbij.
Mag ik overigens gokken op de kleur van het bandje dit jaar? Ik denk paars met witte letters.
Is al een keer geweest, toch?quote:
paars met zwartquote:
Oja. ik zie het. Ik vond het wel bij de kleuren van de site passen, dus misschen doen ze het nog een keer.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:50 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Is al een keer geweest, toch?
quote:Op donderdag 10 april 2008 14:11 schreef super-muffin het volgende:
Mijn bandjes zijn er trouwens af.
Dat is al geweest! 2003 meen ik me te herinneren zo even. Puh!quote:Op donderdag 10 april 2008 13:38 schreef Breuls het volgende:
Ik heb mijn kaartje besteld op de dag dat de verkoop startte, dus ik ben erbij.
Mag ik overigens gokken op de kleur van het bandje dit jaar? Ik denk paars met witte letters.
Dat is een goede lunchtip!quote:Op donderdag 10 april 2008 14:26 schreef febster het volgende:
Ik ben er ook wederom bij.
Voor iedereen die trouwens de La Place kruidenkaas broodjes van Lowlands waardeert, ze verkopen het spul sindskort ook per bakje los bij de V&D, dus ik heb net mijn eigen pre Lowlands kruidenkaas stokbrood gemaakt
Precies!!!! Niet zitten miepen over die paar centen. Lowlands is echt zo'n feestje waar je niet op de centen moeten letten. Doe je dat, dan smaken je de overpriced biertjes ook niet meer. En dat zou zonde zijn.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:33 schreef vogelkooi het volgende:
Kaar t jes duur? lowlands is niet elke week, een event zoals dit mag van mij best wat kosten. En een beetje poen per maand op zij leggen is ook geen probleem
Overpriced is 1 ding, maar smerig dat ze zijnquote:Op donderdag 10 april 2008 14:47 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Precies!!!! Niet zitten miepen over die paar centen. Lowlands is echt zo'n feestje waar je niet op de centen moeten letten. Doe je dat, dan smaken je de overpriced biertjes ook niet meer. En dat zou zonde zijn.
Heb er al reteveul zin in!!!!
die paar centenquote:Op donderdag 10 april 2008 14:47 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Precies!!!! Niet zitten miepen over die paar centen. Lowlands is echt zo'n feestje waar je niet op de centen moeten letten. Doe je dat, dan smaken je de overpriced biertjes ook niet meer. En dat zou zonde zijn.
Heb er al reteveul zin in!!!!
Ben zelf ook geen fan van Grolsch, maar bij gebrek aan beter.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:50 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Overpriced is 1 ding, maar smerig dat ze zijn
Gelukkig proef je dat na een tijdje niet meer.
Nou ja, valt wel mee toch?! Zo duur is het niet hoor... Ga al die bands die je op Lowlands ziet maar eens los bekijken in een zaaltje ergens in NL. Dan ben je een veelvoud kwijt van die 135 euri denk ik.quote:
quote:
Wat betreft het bedrag:quote:Op donderdag 10 april 2008 15:40 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Nou ja, valt wel mee toch?! Zo duur is het niet hoor... Ga al die bands die je op Lowlands ziet maar eens los bekijken in een zaaltje ergens in NL. Dan ben je een veelvoud kwijt van die 135 euri denk ik.
Als je het over de verhoging hebt zijn het wel een paar centen, die 10 euro kan er ook nog wel bijquote:
Doelde meer op de totale kosten van het festival. Ik snap dat heb je deels zelf in de hand. Maar aangezien ik mezelf niet in de hand heb daar...................quote:Op donderdag 10 april 2008 15:57 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Als je het over de verhoging hebt zijn het wel een paar centen, die 10 euro kan er ook nog wel bij
misschien is het je niet opgevallen maar aangezien wij een vrij goeie economie hebben...(understatement) wordt alles elk jaar een beetje duurder...quote:Op donderdag 10 april 2008 15:56 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Wat betreft het bedrag:
Ik betaal het ook gewoon en ik zal er geen nachtje wakker van liggen maar als ik er dan toch wat over moet zeggen: het gaat mij dan om het bedrag an sich. Dat het kaartje geen 50 euro kan kosten snapt iedereen wel. Maar om het nou ieder jaar te verhogen met 10 euro (laatste 3 jaar) vind ik ook wel veel eigenlijk. Vooral omdat er nou niet echt iets is veranderd waar je dat geld in terug ziet. Ook niet in de bands bijvoorbeeld.
En geef ze eens ongelijk, de laatste 2 jaar uitverkocht dus ze hebben nou niet echt een reden de prijs niet te verhogen.
Maar wie zijn wij om ons in de schoenen van de ondernemer te verplaatsen, het geld komt uit jouw en mijn zakquote:Op donderdag 10 april 2008 16:52 schreef kweek89 het volgende:
[..]
misschien is het je niet opgevallen maar aangezien wij een vrij goeie economie hebben...(understatement) wordt alles elk jaar een beetje duurder...
en natuurlijk gooi je de prijs omhoog als je uitverkoopt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |