En zo is het maar netquote:Op woensdag 9 april 2008 10:38 schreef Deisyy het volgende:
Palma: Ze heeft toch heel veel privelessen gehad, als je dan nog zakt moet je wel heel erg dom zijn.
TT is juist prachtig dubbel. Die pruik zakt toch constant of naar voren of naar achter?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:39 schreef blomst het volgende:
tt klopt niet, ik denk dat haar pruik het wel gehaald had, als Amanda er niet onder had gezeten.
ja, het is dat ik die pruik slimmer dan Amanda inschat.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
TT is juist prachtig dubbel. Die pruik zakt toch constant of naar voren of naar achter?
quote:Op woensdag 9 april 2008 09:38 schreef Smash-it het volgende:
H&J hebben onderonsje over B. Ze giechelen haha. Over wat te doen als amanda gezakt is, dan moet ze overmorgen weer.
J: dan draai ik de slag om!
Ik maak wel even een samenvattinkje voor je, kan je het eventueel kopieren in de OP. Moment.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:42 schreef Dementor het volgende:
Ik heb gewoon de terror in de ochtend gemist
Ja maak hem maar mooierquote:Op woensdag 9 april 2008 10:43 schreef noekje het volgende:
Dementor, ik heb een OP in de aanbieding. Hebben?
Prima, mag Huub daarna ook een huillie doen over wat kg meer en een kop groter. Scoort als een tiet.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:51 schreef T-lex het volgende:
Ergens hoop ik stiekem dat Huub en Brian mogen sparren van de FEBO.
Huub zat gisteren stoer te vertellen dat hij het niet uit de weg zou gaan en hij zou Brian wel ff beuken. (hij verzwakte deze uitspraak door later toe te voegen dat hij ook vast wel een paar tikken zou krijgen)
Maar laat het maar is niet afhangen van of het mag van de FEBO...laat maar is zien of Huubje die grote bek kan waarmaken. Hij gaat er nu gewoon vanuit dat het toch niet mag van de buren.
En natuurlijk weer een winnaarsbeker en een no contest uitslagquote:Op woensdag 9 april 2008 10:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Prima, mag Huub daarna ook een huillie doen over wat kg meer en een kop groter. Scoort als een tiet.
Tot nu toe vind ik twee filmpjes op YTquote:
Dat zijn eigenlijk geen filmpjesquote:Op woensdag 9 april 2008 10:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik twee filmpjes op YT
Voor Huub dan hè? En maar blijven zeggen dat hij zich de winnaar voelt ook al zijn al z'n tanden uit zijn muil geslagen.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
En natuurlijk weer een winnaarsbeker en een no contest uitslag
Eén foutje: Het was Brian die Huub uitdaagde. Dat heeft hij ook tegen Jaap gezegd.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:51 schreef T-lex het volgende:
Huub zat gisteren stoer te vertellen dat hij het niet uit de weg zou gaan en hij zou Brian wel ff beuken. (hij verzwakte deze uitspraak door later toe te voegen dat hij ook vast wel een paar tikken zou krijgen)
Maar laat het maar is niet afhangen van of het mag van de FEBO...laat maar is zien of Huubje die grote bek kan waarmaken. Hij gaat er nu gewoon vanuit dat het toch niet mag van de buren.
Lijkt me sterk dat de Febo dat toe zal staan.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:51 schreef T-lex het volgende:
Die fan is zeker gecast?quote:Op woensdag 9 april 2008 11:00 schreef noekje het volgende:
Amanda had een fan gesproken die zo fan is van die twee. Zij zijn het ideale koppel. Fan was boos op Lieke en Nadia.
DAT zou GEWELDIG zijn!quote:Op woensdag 9 april 2008 10:46 schreef beequeen het volgende:
Ricardo neemt de telefoon op en zegt: Hoi Stijn.
Zou het DE Stijn zijn?
Het zou de terror ook wel weer verklaren.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:03 schreef jassy het volgende:
Goeiemoggel!
Jaap is dus inderdaad helemaal los gebroken!
[..]
DAT zou GEWELDIG zijn!
Klopt...Brian daagde Huub uit...maar vervolgens deed hij net of hij er voor ging in de hoop dat de FEBO toch wel in zou grijpen. Met dat in z'n achterhoofd is het makkelijk praten natuurlijk. Maar ik wil het nou wel is zien.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Eén foutje: Het was Brian die Huub uitdaagde. Dat heeft hij ook tegen Jaap gezegd.
Tja, Huub weet ook wel dat ie gaat verliezen. Maar hij vindt het laf om er voor weg te lopen.
Ach, ja. Brian wordt altijd blij van slaan naar iemand die een kop kleiner is. (Yuri, Amanda)
Yep, maar Amanda blijft op veilige afstand van de rest. Hoop dat Huub het er lekker inwrijft. (als dat mag hè?)quote:Op woensdag 9 april 2008 11:02 schreef Copycat het volgende:
Weet de rest inmiddels al van Amanda's theorie blamage?
Dat is mooi! Laat die allesweter en alleskunner Amanda maar eens lekker onderwijzen, vandaag en morgen.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:04 schreef Dementor het volgende:
Volgens Brian mag je mislicht gebruiken als het regent
Daar moest ik ook direct aan denken. Als het echt zo is ben ik blij voor Huub, eindelijk steun van achter.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:04 schreef noekje het volgende:
Het zou de terror ook wel weer verklaren.
quote:Op woensdag 9 april 2008 10:46 schreef beequeen het volgende:
Ricardo neemt de telefoon op en zegt: Hoi Stijn.
Zou het DE Stijn zijn?
Wat ik ook nog wel zie gebeuren:quote:Op woensdag 9 april 2008 11:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, maar Amanda blijft op veilige afstand van de rest. Hoop dat Huub het er lekker inwrijft. (als dat mag hè?)
Huub vertelde net dat Jaap erbij komt zitten als de weddingplanner komt maar hij gaat het niet verpesten.
Eerst zien dan geloven.
Kwam die 6-2 ook niet uit zijn koker?quote:Op woensdag 9 april 2008 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar moest ik ook direct aan denken. Als het echt zo is ben ik blij voor Huub, eindelijk steun van achter.
Volgens mij was hij toen al weg, maar ik weet het niet zeker. Ik weet alleen dat hij pro Huub is dus dat lijkt me dan stug.quote:
Zou kunnen en is dit hele huwelijk een grote grap. Niet zo gek gedacht.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:09 schreef jassy het volgende:
Wat ik ook nog wel zie gebeuren:
Er wordt een dikke verhaallijn opgezet met een huwelijk enzo, maar dat dit uiteindelijk door Jaap totaal weg wordt geterroriseert (Zoals hij nu de laatste dagen bezig is).
Ze moeten binnen 2 weken trouwen, dus als Jaap 2 weken lang alles verpest (Weddingplanner ed) halen ze dat niet meer > Trouwplannen van de baan
Geweldige verhaallijn en levert ook weer wat publiciteit op!
Duikt MissLukt vandaag nog in de theorieboeken?quote:Op woensdag 9 april 2008 11:11 schreef akveor het volgende:
Amanda: Natuurlijk ga ik het halen.. het was gewoon niet mijn dag.
Aha, thanksquote:Op woensdag 9 april 2008 11:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
even een update om iets uit de wereld te helpen de beveiliging die Huub gisteren mee nam naar achter deed dat omdat Huub en Brian al op de trap stonden om naar de fitnes te gaan om te boksen en omdat het hokje absoluut niet wil dat die 2 de bokshandschoenen aan doen om te gaan vechten greep de beveiliging in en neit omdat Huub flipte zoals brajen beweerd.
zal dat misbaksel dat ook zeggen als de rollen zijn omgedraaid???quote:Op woensdag 9 april 2008 11:10 schreef akveor het volgende:
Brian: Ik trek het, hij (Huub) trekt het niet.
Yep!quote:Op woensdag 9 april 2008 11:16 schreef noekje het volgende:
Gaat Jaap nu weer de pact met Huub verbranden??
Gawd
Jaap speelt geen spel meer. Al heel lang niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep!
Ik hou toch echt twijfels hoor, Japio blift gewoon met en tegen iedereen spelen.
Op zich wel een aparte positie, hij moet toch ook wat als éénling.
Verder vind ik het balen dat hij bij de weddingplanner gaat zitten.
Als ze slim waren geweest,dan hadden ze Nena als weddingplanner laten komen.Zou prachtig geweest zijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep!
Ik hou toch echt twijfels hoor, Japio blift gewoon met en tegen iedereen spelen.
Op zich wel een aparte positie, hij moet toch ook wat als éénling.
Verder vind ik het balen dat hij bij de weddingplanner gaat zitten.
Hmm. vreemd. Volgens mij heb je je theorie nodig om je tussentijdse toets aan te vragen. En ik snap ook niet dat ze overmorgen alweer voor haar theorie op kan. De wachttijden zijn toch wel een maand landelijk gezien.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:12 schreef akveor het volgende:
Amanda heeft volgende week een tussentijdse test (Praktijk dus).
....BS....quote:Op woensdag 9 april 2008 11:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
even een update om iets uit de wereld te helpen de beveiliging die Huub gisteren mee nam naar achter deed dat omdat Huub en Brian al op de trap stonden om naar de fitnes te gaan om te boksen en omdat het hokje absoluut niet wil dat die 2 de bokshandschoenen aan doen om te gaan vechten greep de beveiliging in en neit omdat Huub flipte zoals brajen beweerd.
Jaap wil hier niet aan meedoen. Huub zegt dat hij het gaat regelen met de FEBO en hoopt dat ze akkoord gaan.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:23 schreef akveor het volgende:
Huub wil een deal met Jaap. Hij mag niet bij de weddingplanner zijn mar krijgt alles op papier aangeleverd....
echt gelezen ook ? anders kan het alles zijn .quote:Op woensdag 9 april 2008 11:21 schreef akveor het volgende:
Het pact met Huub... alweer ja want dat had ie gisteren ook al gedaan.
[ afbeelding ]
Er klopt sowieso niks van. Huub heeft gezien dat er 3 data geprikt zijn voor haar theorie, dat kan helemaal niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:24 schreef Platvoetje het volgende:
Hmm. vreemd. Volgens mij heb je je theorie nodig om je tussentijdse toets aan te vragen. En ik snap ook niet dat ze overmorgen alweer voor haar theorie op kan. De wachttijden zijn toch wel een maand landelijk gezien.
Nee hoor, Brian stond Huub uit te dagen achter Jaap. Daar heeft Huub toen op gereageerd.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
....BS....![]()
De beveiliging was al binnen toen er nog steeds ruzie was beneden. Jaap was daar in controle want ging ff z'n audio goed doen, vertelde hij. Huub flipte nog door en gaf Jaap daar weinig kans toe.![]()
Toen Huub, Brian opmerkte begon hij ook tegen hem. Hij maakte Brian uit voor laffe hond, die op zijn beurt een opmerking een aanbod deed dan maar ff te gaan sparren. Waarop Huub de pan uit flipte. (hij verklaarde zelf tegen Claire dat hij weer zo'n "boete-moment" had) Toen hij op Brian afstormde stapte hij opzij en greep de beveiliging in. Doordat hij zich ook tegen de beveiliging verzette moest hij mee naar achter om af te koelen, alwaar het nog ff door ging.
BS ???dan moet je beter opletten en niet tikken wat je eigenlijk wilt hoe het is , dit is wat wel is gebeurd en verteld op streams door en jaap en huub .quote:Op woensdag 9 april 2008 11:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
....BS....![]()
De beveiliging was al binnen toen er nog steeds ruzie was beneden. Jaap was daar in controle want ging ff z'n audio goed doen, vertelde hij. Huub flipte nog door en gaf Jaap daar weinig kans toe.![]()
Toen Huub, Brian opmerkte begon hij ook tegen hem. Hij maakte Brian uit voor laffe hond, die op zijn beurt een opmerking een aanbod deed dan maar ff te gaan sparren. Waarop Huub de pan uit flipte. (hij verklaarde zelf tegen Claire dat hij weer zo'n "boete-moment" had) Toen hij op Brian afstormde stapte hij opzij en greep de beveiliging in. Doordat hij zich ook tegen de beveiliging verzette moest hij mee naar achter om af te koelen, alwaar het nog ff door ging.
Mijn dochter is ook een paar keer gezakt voor haar theorie, direct na het examen kon ze een nieuwe data kiezen, gewoon bijv. een week later dus misschien is dat per regio anders of vroeger anders maar ze hoefte in ieder geval geen maand te wachten.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er klopt sowieso niks van. Huub heeft gezien dat er 3 data geprikt zijn voor haar theorie, dat kan helemaal niet.
Je kunt pas een nieuwe datum reserveren nadat je gezakt bent. Je kunt wel op een reservelijst staan maar dan ben je niet zeker van die datum......
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Nee hoor, Brian stond Huub uit te dagen achter Jaap. Daar heeft Huub toen op gereageerd.
Klopt wat je zegt, je hoeft ook geen maand te wachten. Als er plek is bij b.v. een theorie examen een uur later, mag je meedoen. Waar het om gaat is dat de data voor een nieuw examen nooit van te voren bekend kan zijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:31 schreef Kaat38 het volgende:
Mijn dochter is ook een paar keer gezakt voor haar theorie, direct na het examen kon ze een nieuwe data kiezen, gewoon bijv. een week later dus misschien is dat per regio anders of vroeger anders maar ze hoefte in ieder geval geen maand te wachten.
Wel moest ze (hoe heette dat) haar tussentijdse praktijk hebben.
Die tussentijdsetoets is toch niet verplicht?quote:Op woensdag 9 april 2008 11:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mijn dochter is ook een paar keer gezakt voor haar theorie, direct na het examen kon ze een nieuwe data kiezen, gewoon bijv. een week later dus misschien is dat per regio anders of vroeger anders maar ze hoefte in ieder geval geen maand te wachten.
Uhuhquote:Op woensdag 9 april 2008 11:10 schreef akveor het volgende:
Brian: Ik trek het, hij (Huub) trekt het niet.
Volgens mij (als het niet veranderd is ondertussen) kunnen rijschoolhouders datums vastleggen. Die kopen ze bij voorhand op van het CBR. Ze zullen daarom voor Amanda wel enkele datums hebben vastgelegd, rekening houden met het feit dat ze het niet zou halen de eerste keer.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er klopt sowieso niks van. Huub heeft gezien dat er 3 data geprikt zijn voor haar theorie, dat kan helemaal niet.
Je kunt pas een nieuwe datum reserveren nadat je gezakt bent. Je kunt wel op een reservelijst staan maar dan ben je niet zeker van die datum......
Grappig! Mijn dochter moest die wel eerst halen.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Die tussentijdsetoets is toch niet verplicht?
Mijn dochter is vorig jaar juni geslaagd en heeft nooit een tussentijdseproef gedaan.
Als ik het goed begrepen heb geldt dit alleen voor het praktijk examen.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:37 schreef Inukshuk het volgende:
Volgens mij (als het niet veranderd is ondertussen) kunnen rijschoolhouders datums vastleggen. Die kopen ze bij voorhand op van het CBR. Ze zullen daarom voor Amanda wel enkele datums hebben vastgelegd, rekening houden met het feit dat ze het niet zou halen de eerste keer.
Voor theorie ook, tenminste vroeger wel, weet niet of de wetten ondertussen zijn veranderd. Rijschoolhouders kunnen dit via internet met speciaal account vastleggen bij CBRquote:Op woensdag 9 april 2008 11:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb geldt dit alleen voor het praktijk examen.
Heb het wel gezien en het huwelijk werd idd belachelijk gemaakt. Ook de vader van Claire kwam er niet best vanaf.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog even een duidelijk bewijs, dat die gore, laffe redactie tegen Huub speelt ........
Ze hebben Huub achter overtuigd, dat het idem in RTL Boulevard gisteravond heel
positief was. Ik heb het zelf niet gezien, maar uit de reacties hier, viel op te maken,
dat het helemaal niet zo positief was. Huub denkt echter het tegenovergestelde,
zojuist probeerde hij hier bevestiging van te krijgen van Palma, maar die mocht
duidelijk geen eerlijk antwoord geven en ontweek de vraag. Kutzooi![]()
![]()
Hij lag al op bed te creperen toen Nadia en Lieke langskwamenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou Febo laat maar eens zien of Brian het trekt.
http://www.rtl.nl/(vm=/ac(...)claire.avi_plain.xmlquote:Op woensdag 9 april 2008 11:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog even een duidelijk bewijs, dat die gore, laffe redactie tegen Huub speelt ........
positief was. Ik heb het zelf niet gezien, maar uit de reacties hier, viel op te maken,
![]()
Nou dat is nog niet zo lang geleden helemaal verandert bij het cbr. Je kunt nu alleen nog via www.cbr.nl je theorie examen reserveren en je moet dan ook direct betalen. Je ziet daar direct welke data vrij zijn en voor mij was dat pas na een maand. Ik hoor van andere mensen wel dat ze maar een of twee weken moesten wachten, maar echt niet 2 dagen. Lijkt me echt onmogelijk..of bespeur ik een voorkeursbehandeling?quote:Op woensdag 9 april 2008 11:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
In de vorige COS staat een filmpje. Het was idd alles behalve positief, walgelijk zoals de voice over sprak over Huub en Claire.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
Item is hier te vindenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
Vind het ook niet eerlijk,pas dan kunnen we zien wie er sterker was Huub of Brian.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:41 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hij lag al op bed te creperen toen Nadia en Lieke langskwamenHet is eigenlijk wel jammer, dat we nooit zullen meemaken hoe Brian het zou volhouden, alle ballen op hem.
Nee hoor, geen voorkeursbehandeling, zo ging het ruim 2 jaar gelden bij mijn dochter, dingen kunnen veranderen uiteraard.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:41 schreef Platvoetje het volgende:
[..]
Nou dat is nog niet zo lang geleden helemaal verandert bij het cbr. Je kunt nu alleen nog via www.cbr.nl je theorie examen reserveren en je moet dan ook direct betalen. Je ziet daar direct welke data vrij zijn en voor mij was dat pas na een maand. Ik hoor van andere mensen wel dat ze maar een of twee weken moesten wachten, maar echt niet 2 dagen. Lijkt me echt onmogelijk..of bespeur ik een voorkeursbehandeling?
Heb het even terug gekeken, op zich ging het prima tot Bridget Maasland haar klep open ging doen!quote:Op woensdag 9 april 2008 11:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Item is hier te vinden
http://www.rtl.nl//actueel/rtlboulevard/video/2008_week15.xml
hij gaat Jaap wel uitnodigen zijn kickbosles te verstieren.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:53 schreef beequeen het volgende:
Ik probeer naar die rat te luisteren maar ik trek het gewoon niet. Nu zit hij Ricardo weer op te stoken.
Hij kan echt niks zelf en probeert nu Ricardo het vuile werk te laten doen.![]()
Dus de voice over vond je wel ok? Ik vind het walgelijk wat die vent allemaal zegt.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:53 schreef Kaat38 het volgende:
Heb het even terug gekeken, op zich ging het prima tot Bridget Maasland haar klep open ging doen!
Overigens is ze zeer slecht op de hoogte aan uitspraken te horen over oa Lieke, slecht huiswerk gedaan Bridget!![]()
Maar verder vond ik het wel oké..
Ik kan er ook echt niet naar luisteren.Alles wat ze zeggen over Huub slaat op hun zelf.Want wij zeggen precies hetzelfde maar dan over Brian.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:53 schreef beequeen het volgende:
Ik probeer naar die rat te luisteren maar ik trek het gewoon niet. Nu zit hij Ricardo weer op te stoken.
Hij kan echt niks zelf en probeert nu Ricardo het vuile werk te laten doen.![]()
Dat bedoel ik dus, alleen kan hij niks die rat.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:55 schreef blomst het volgende:
hij gaat Jaap wel uitnodigen zijn kickbosles te verstieren.
Brian zal wel denken dat Hans hem dan bijstaat.
Over de wallen etc denk ik dat je bedoelt.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus de voice over vond je wel ok? Ik vind het walgelijk wat die vent allemaal zegt.
Ik vind dit wel een ideaal vervoermiddel voor Amanda:quote:Op woensdag 9 april 2008 12:02 schreef Kaat38 het volgende:
Japio wil een skelter bestellen voor Amanda.
Mooi, ik mis alleen het bordje "Ik ben Amanda uit de Gouden Kooi ......"quote:Op woensdag 9 april 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een ideaal vervoermiddel voor Amanda:
[ afbeelding ]
Amanda gaat niet meer voor roze, dan valt ze teveel op.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ook helemaal haar kleur.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Je bedoelt deze accessoires?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, ik mis alleen het bordje "Ik ben Amanda uit de Gouden Kooi ......"
Mooi! Ik heb ook een fiets met roze bloemen en een roze achterlamp.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De beveiliging heeft hem weer te hard aangepakt.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:11 schreef beequeen het volgende:
Waar had Huub het nu over, iets over een beschuldigend vingertje....
Spiegeltje is veel te kleinquote:Op woensdag 9 april 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Palma voelde zich bedreigd door Brian, maar Amanda ook door Palma.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De slabek snol zit zich weer recht te lullen bij Tilly ......
Beautycase?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:12 schreef noekje het volgende:
Mooi! Ik heb ook een fiets met roze bloemen en een roze achterlamp.![]()
Maar wat ik me dan afvraag, wat is dat ding achterop.
Dat is ook wel weer zo. Misschien dat iemand met fotosoepkwaliteiten er een meer Amanda-fähige fiets van kan maken?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:12 schreef Borga het volgende:
Spiegeltje is veel te klein
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt deze accessoires?
[ afbeelding ]
Aha, thanks.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:12 schreef rooie3 het volgende:
De beveiliging heeft hem weer te hard aangepakt.
Omdat Amanda van die korte beentjes heeft moeten er ook van die houten blokken op de pedaaltjes.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Misschien dat iemand met fotosoepkwaliteiten er een meer Amanda-fähige fiets van kan maken?
Goed humeur vandaag Noekje?quote:
Hij zei gisteren deze week nog.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:20 schreef Scandalous het volgende:
Wanneer komt de reintegratie coach eigenlijk weer?
En zo'n ijzergeval waar je een kaart op kunt plaatsen. Daar kan ze mooi haar certificaatje kwijt.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:18 schreef Borga het volgende:
[..]
Omdat Amanda van die korte beentjes heeft moeten er ook van die houten blokken op de pedaaltjes.
Moooooiiiquote:
Ja, die kut FEBO heeft het weer helemaal voor elkaar, ga er vandoor,quote:Op woensdag 9 april 2008 12:21 schreef beequeen het volgende:
Volgens de regels (welke regels?) kan Huub Jaap niet verbieden bij de weddingplanner
aanwezig te zijn, hij mag het alleen niet verstieren. Plotseling zijn er regels, vreemd.
H: ik kan je niet fysiek wegwerkenquote:Op woensdag 9 april 2008 12:21 schreef beequeen het volgende:
Volgens de regels (welke regels?) kan Huub Jaap niet verbieden bij de weddingplanner aanwezig te zijn, hij mag het alleen niet verstieren.
die is zo gaaaaafffquote:Op woensdag 9 april 2008 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt deze accessoires?
[ afbeelding ]
Bee' tje, schuif je stoel een half metertje naar achteren en relax. Het is maar een spelletje, probeer er van te genieten. Wanneer krijg je de kans om zo een stel .......... bij elkaar te zien.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:21 schreef beequeen het volgende:
Volgens de regels (welke regels?) kan Huub Jaap niet verbieden bij de weddingplanner aanwezig te zijn, hij mag het alleen niet verstieren. Plotseling zijn er regels, specaal gemaakt voor, of liever gezegd, tegen Huub.
ja echt vreselijkquote:Op woensdag 9 april 2008 12:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die kut FEBO heeft het weer helemaal voor elkaar, ga er vandoor,
weer genoeg ergernis gehad vanochtend ...... tot laters![]()
Meten met twee maten, en ze komer er iedere keer weer mee weg![]()
![]()
maakt clair zich eigenlijk ooit wel ergens druk om ?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:32 schreef 2live het volgende:
Vond het overigens opvallend hoe kalm Claire gisteren onder de hele situatie bleef en Huub ook heel snel wist te kalmeren. Ook nu maakt ze zich totaal niet druk om het idee van Jaap om erbij te gaan zitten vanmiddag.
Hoe vaak heeft del niet gedreigd met een aanslag op 1 van de bewoners...quote:Op woensdag 9 april 2008 12:34 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ja echt vreselijk
huub gisteren aan het meppen, dreigen mensen te vermoorden
en hij zit er nog !!
Ok, je hebt gelijk......ik ga even Kumbaya zingen.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:30 schreef Borga het volgende:
Bee' tje, schuif je stoel een half metertje naar achteren en relax. Het is maar een spelletje, probeer er van te genieten. Wanneer krijg je de kans om zo een stel .......... bij elkaar te zien.![]()
![]()
![]()
Jij vergeet steeds de eerste regel in het grote regel boek: ''elke regel kan op elk moment worden aan gepast of verwijderd.''
![]()
![]()
![]()
toch net ff wat anders dan dreigen een hele familie uit te moordenquote:Op woensdag 9 april 2008 12:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft del niet gedreigd met een aanslag op 1 van de bewoners...
Bel anders Piet Piraat even, die kan een beschermende onzichtbare plastic zak om je heen knopen.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk......ik ga even Kumbaya zingen.![]()
![]()
Nee dank je, die geile grijsaard wil ik niet in mijn buurt hebben.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:38 schreef Disana het volgende:
Bel anders Piet Piraat even, die kan een beschermende onzichtbare plastic zak om je heen knopen.
Echt te idioot he en Japio weet nu ook al de dag, de dag voor de ontslagronde!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die kut FEBO heeft het weer helemaal voor elkaar, ga er vandoor,
weer genoeg ergernis gehad vanochtend ...... tot laters![]()
Meten met twee maten, en ze komer er iedere keer weer mee weg![]()
![]()
quote:
jaap bestendige kledingquote:
Ja daar raak je wel van in een feestelijke stemming.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:44 schreef Disana het volgende:
De wedding planners
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu weet ik het zekerquote:Op woensdag 9 april 2008 12:44 schreef Disana het volgende:
De wedding planners
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
irriteer jij je ook helemaal rot?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:45 schreef rooie3 het volgende:
Oh wat leuk,Brian er ook bij zogenaamd achter de krant.
haha, jouw signature!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja daar raak je wel van in een feestelijke stemming.
Yep en volgens mij kauwt Huub het verhaaltje van achter eruit.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:46 schreef Smash-it het volgende:
H&C hebben er wel al goed over nagedacht, wat ze willen. Ze willen veel muziek er bij, een witte vleugel in de tuin zodat de vader van Huub een stuk kan spelen. Een blues legende komt gitaar spelen, is dat die man van de 49 jarige oude taart die ging strippen?
Geef toe, jullie hadden het voor niemand minder dan Nena gedaanquote:Op woensdag 9 april 2008 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
OMG wat een zure vuile blik. Die rat baalt er echt van.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:48 schreef Disana het volgende:
Jaap en Brian zitten bovenop Huub en Claire en de weddingplanners. Jaap maakt notities.
[ afbeelding ]
In ieder geval hoeft de bruid niet bang te zijn dat de bruidegom er met de planner vandoor gaatquote:Op woensdag 9 april 2008 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar kiezen ze toch voor door in DGK te trouwen. Wie betaalt alles dan?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:48 schreef Kaat38 het volgende:
Hokje zegt: die aardappel moet komen spelen, bepalen de gasten, bepalen dat opeens Japio en brain er wel bij mogen zitten, bepalen de datum , bepalen de zaak waar Claire haar jurk moet kopen en ga zo maar door.
Nou... volgens de voice-over van RTL Boulevard houdt Huub van álle vrouwen.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:49 schreef pullup het volgende:
[..]
In ieder geval hoeft de bruid niet bang te zijn dat de bruidegom er met de planner vandoor gaat
Hij is gewoon laf. Jaap zat er al, alleen daarom durfde hij er ook te gaan zitten. Hij kijkt volgens mij zo omdat hij zich ongemakkelijk voelt; het valt tenslotte niet mee iets zelf te doen.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
OMG wat een zure vuile blik. Die rat baalt er echt van.
Dat is dan ook weer waar maar toch....2 dingen, dat ze zelf niet de datum mogen bepalen en dat japio en brain erbij mogen zitten vind ik belachelijk.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:49 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Daar kiezen ze toch voor door in DGK te trouwen. Wie betaalt alles dan?
Die gore rotkop van die rat. Ik krijg met de seconde meer een hekel aan die gast, nooit gedacht dat dat nog kon.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:48 schreef Disana het volgende:
Jaap en Brian zitten bovenop Huub en Claire en de weddingplanners. Jaap maakt notities.
[ afbeelding ]
Ja, de datum is erg strategisch. Net voor de ontslagronde, ik vind het wel goed zo eigenlijk. Ik begin steeds meer te begrijpen (ondanks dat het zoooo snel is) waarom ze juist daar willen trouwen. Ze kunnen best een hoop eisen. Claire bijvoorbeeld: ik wil een koets. Huub: ik wil zo'n jaren '20 auto die het koninklijk huis gebruikt. In het wit. Zo'n dure.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:52 schreef Kaat38 het volgende:
Dat is dan ook weer waar maar toch....2 dingen, dat ze zelf niet de datum mogen bepalen en dat japio en brain erbij mogen zitten vind ik belachelijk.
dat ze mogen trouwen vin ik pas belachelijkquote:Op woensdag 9 april 2008 12:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer waar maar toch....2 dingen, dat ze zelf niet de datum mogen bepalen en dat japio en brain erbij mogen zitten vind ik belachelijk.
Dat is omdat je hem nu in al zijn slechtheid ziet. En misschien is dat ook wel mooi: door Jaap wordt hij bijna gedwongen zijn zalvende rol op te geven.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gore rotkop van die rat. Ik krijg met de seconde meer een hekel aan die gast, nooit gedacht dat dat nog kon.
+1quote:Op woensdag 9 april 2008 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gore rotkop van die rat. Ik krijg met de seconde meer een hekel aan die gast, nooit gedacht dat dat nog kon.
Nou dat kan wel hoor... als ze dat stuk vuil laten winnen eind mei, moet je dan eens opletten.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik de neiging heb om me computer door het raam te gooien.Anderhalf jaar voor niks gekeken en die rat zo makkelijk de overwinning gekregenquote:Op woensdag 9 april 2008 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat kan wel hoor... als ze dat stuk vuil laten winnen eind mei, moet je dan eens opletten.
Die lafbek durft niks alleen, jammer dat Jaap hem een podium geeft zodat het lijkt alsof die rat iets doet.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:54 schreef Disana het volgende:
Dat is omdat je hem nu in al zijn slechtheid ziet. En misschien is dat ook wel mooi: door Jaap wordt hij bijna gedwongen zijn zalvende rol op te geven.
*slaat* Bitch!quote:Op woensdag 9 april 2008 13:00 schreef Smash-it het volgende:
Bedenk me net dat ik 23 april in Barcelona zit. Heel eventjes dacht ik 'Ah, jammer.' Wie wil me even een bitchslap geven?
Heb jij dat ook?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:55 schreef noekje het volgende:
Die pruik hè. Ik kan er maar naar blijven kijken. Voel me dan zo'n ramptoerist.
Vergeet niet dat de kijkers hem ook zo krijgen te zien. Hoe meer hij aankleeft bij Jaap, hoe groter de kans dat zijn rol de uitzending haalt. En het plaatje is niet mooi.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die lafbek durft niks alleen, jammer dat Jaap hem een podium geeft zodat het lijkt alsof die rat iets doet.
is er wel 2 waardquote:Op woensdag 9 april 2008 13:00 schreef Smash-it het volgende:
Bedenk me net dat ik 23 april in Barcelona zit. Heel eventjes dacht ik 'Ah, jammer.' Wie wil me even een bitchslap geven?
Dank je wel. Want dit gaat natuurlijk nergens over. Barcelonaquote:Op woensdag 9 april 2008 13:01 schreef noekje het volgende:
*slaat* Bitch!
Hooguit voor de beveiligingquote:Op woensdag 9 april 2008 13:05 schreef rooie3 het volgende:
Sodemieter op met je Hans uitnodigen Brian.Huub wil hem er gelukkig niet bij hebben.
Nog even en hij eist dat Netty ook een uitnodiging krijgt.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:05 schreef rooie3 het volgende:
Sodemieter op met je Hans uitnodigen Brian.Huub wil hem er gelukkig niet bij hebben.
en nu probeert hij de weergoden ongunstig te stellen...quote:Op woensdag 9 april 2008 13:08 schreef Smash-it het volgende:
B vraagt wat het meeste fout gaat bij bruiloften
WP: logistieke dingen bij verschillende locaties, of het weer.
Dat is waar. Daar hou ik me dan maar aan vast.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:02 schreef Disana het volgende:
Vergeet niet dat de kijkers hem ook zo krijgen te zien. Hoe meer hij aankleeft bij Jaap, hoe groter de kans dat zijn rol de uitzending haalt. En het plaatje is niet mooi.
Vind het schandalig.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:10 schreef Smash-it het volgende:
Jaap vraagt of de WP zn aantekeningen wil lezen. Hij heeft heel groot 'kuthoer' op het blaadje geschreven. Niveautje weer! Oh en nu staat er 'Befslet'
Gewoon pakken maar niet te netjes voor de heren en voor de dames mantelpakjes en jurkjes.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:10 schreef Smash-it het volgende:
Wat is Tenue de Ville?
Zeg maar letterlijk stadskleding, in dit geval een net pak, overhemd, das en donkere schoenen.quote:
Dan zouden er 4 weddingsplanners rondlopen en mochten B en A 24 uur naar buiten om dingen uit te zoeken....quote:Op woensdag 9 april 2008 13:13 schreef mazaru het volgende:
Ik word doodziek van die twee mongolen.
Wedden dat dat nooit was gebeurd als het om een huwelijk bij rat en co zou gaan?
Ja dat is lachenquote:Op woensdag 9 april 2008 13:10 schreef Smash-it het volgende:
Jaap vraagt of de WP zn aantekeningen wil lezen. Hij heeft heel groot 'kuthoer' op het blaadje geschreven. Niveautje weer! Oh en nu staat er 'Befslet'
Net één slag onder smoking toch?quote:Op woensdag 9 april 2008 13:12 schreef Dementor het volgende:
Gewoon pakken maar niet te netjes voor de heren en voor de dames mantelpakjes en jurkjes.
Voor de heren mag een combinatie dan ook toch? Een nette broek met een jasje, stropdas is optioneel?quote:Op woensdag 9 april 2008 13:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zeg maar letterlijk stadskleding, in dit geval een net pak, overhemd, das en donkere schoenen.
Dus niet al te extreem maar wel sjiek.
Nee, dat zal wel niet. Brian heeft een oneindig respect voor oudere vrouwen. Daar wil hij zich niet mee identificeren natuurlijk. De cam staat immers op hem.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:14 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja dat is lachengevolgd door een hyenalach van zijn nieuwe teammattie zeker
Hij voelt zich zó tweederangs nu. Met z'n domme snol op wie hij eigenlijk al uitgeragd is, terwijl Huub en Claire de show gaan stelen met een bruiloft. Wat had hij zelf graag zo in het middelpunt gestaan. Een mooie vrouw aan zijn zijde, zijn speech een zelf bewerkstelligd liefdesdicht, en op het moment dat het ja-woord klinkt, breekt de zon door en zegent Tupac het kersverse echtpaar met zijn stralende aanwezigheid.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog even en hij eist dat Netty ook een uitnodiging krijgt.
En niet te vergeten een nachtje naar de Witte Bergen om hen ondertrouw te vieren.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan zouden er 4 weddingsplanners rondlopen en mochten B en A 24 uur naar buiten om dingen uit te zoeken....
Leuk hequote:Op woensdag 9 april 2008 13:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij voelt zich zó tweederangs nu. Met z'n domme snol op wie hij eigenlijk al uitgeragd is, terwijl Huub en Claire de show gaan stelen met een bruiloft. Wat had hij zelf graag zo in het middelpunt gestaan. Een mooie vrouw aan zijn zijde, zijn speech een zelf bewerkstelligd liefdesdicht, en op het moment dat het ja-woord klinkt, breekt de zon door en zegent Tupac het kersverse echtpaar met zijn stralende aanwezigheid.
Uh.. wakker worden Brian, dt is maar "theorie".
En uiteraard stond de dag van de ondertrouw dan de hele villa vol taart en bloemen.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:16 schreef mazaru het volgende:
En niet te vergeten een nachtje naar de Witte Bergen om hen ondertrouw te vieren.
Stel je voor dat iemand hen liefdesgeluk zou komen verstoren door bv. een tafel om te gooien of zo.
Is het ook. Maar toch... vind ik het wel weer leuk dat terror-Jaap uit z'n kooi is.quote:
En familiequote:Op woensdag 9 april 2008 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En uiteraard stond de dag van de ondertrouw dan de hele villa vol taart en bloemen.
quote:White tie: rok of gala-uniform voor heren; lange feestelijke avondjurk, groot décolleté, lange handschoenen voor dames.
Black tie: Smoking voor heren; korte of lange avondjurk voor dames, eventueel lange rok, klein décolleté, halflange handschoenen
Avondkleding: de keus tussen rok of smoking voor heren; lange of korte avondjurk voor dames
Tenue de ville: betekent letterlijk stadskleding, d.w.z. nette kleding voor overdag (geen avondkleding). Voor heren een net pak, al dan niet driedelig, donkerblauw of grijs (niet bruin), met overhemd en das, zwarte (gepoetste) schoenen en donkere sokken. Voor dames: een mantelpakje of een geklede jurk, met panties of kousen (geen blote benen), met of zonder hoed
Donker pak: zelfde als tenue de ville; dames geen hoed
Informeel: pak of combinatie met das; jurk of pakje of broekpak
Casual: alles mag
Smart casual: feestelijk, hip en modern, flitsend, interessant (niet duf)
Owww met achter de PC zitten dacht Jaap een miljoen kijkerste scoren....quote:Op woensdag 9 april 2008 13:20 schreef Smash-it het volgende:
J: weet je waar ik naar uitkijk? Naar een miljoen kijkers. Dat proberen we al tijden en het lukt maar niet.
kijk.... topgozer, die Huubquote:Op woensdag 9 april 2008 13:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dank je wel. Want dit gaat natuurlijk nergens over. Barcelona![]()
OT: Huub wil ook personeel uitnodigen. Palma en Herma. En Tilly. En de pianoleraar en Carlos.
Zie laatste post vorige blz.quote:
Gelukkig ben ik dan vrijquote:Op woensdag 9 april 2008 13:23 schreef Desii het volgende:
[..]
kijk.... topgozer, die Huub..... Ivar
![]()
Ik ga gelijk vrij vragen voor 23 april
Dat is dan ook zijn referentiekader.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:25 schreef Kaat38 het volgende:
Brian stelt voor om de jacuzzi of het zwembad erbij te betrekken.
Ik vermoed dat Brian weer denkt aan een soort feest met hoeren in bikinie.
Ben benieuwd of ze d'r kroontje op zetquote:Op woensdag 9 april 2008 13:27 schreef beequeen het volgende:
Dat mantelpakje of geklede jurk gaat voor Amanda toch wel een probleem worden, denk ik zo. :
Ach, die belt een keer en er komt iemand met een paar jurken om uit te kiezen, geen punt.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:27 schreef beequeen het volgende:
Dat mantelpakje of geklede jurk gaat voor Amanda toch wel een probleem worden, denk ik zo. :
Hierdoor valt Brian's uitspraak tegen Lieke, hoeren, natuurlijk in het niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:21 schreef Disana het volgende:
Brian brengt verslag uit bij Amanda en Tilly. Lachend vertelt hij over Jaaps 'kuthoer'. Hij heeft ook echt geen manieren, zegt Tilly.
Wat waren de wensen van Jaap dan, trouwens Jaap is er altijd op uit om overal een geld uit te slaan!quote:Op woensdag 9 april 2008 13:30 schreef Disana het volgende:
De wensen van Claire en Huub zijn heel wat simpeler en conventioneler dan die van Jaap destijds.
Beequeen, ook al gaat ze naakt, ik verkneukel me bij voorbaat bij haar zure gezicht. Palma zal er ook zijn, maakt het nog leuker. Net zoals die band van een paar dagen geleden: een gelegenheid waarmee Amanda absoluut geen raad weet.
Wat ik me zo even snel herinner: Bassie en Adriaan, Harley Davidsons als ijskarren, topless serveersters met pomponnetjes op hun borsten, een olifant...quote:Op woensdag 9 april 2008 13:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat waren de wensen van Jaap dan, trouwens Jaap is er altijd op uit om overal een geld uit te slaan!
Of Claire.... als het van belang was dat Claire zou blijven dan hadden ze het huwelijk ook na de ontslagronde kunnen laten plaatsvinden.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:30 schreef Dementor het volgende:
Jaap ligt er dus uit 24 april!
Dus ook niet something old, something new, something borrowed, something blue?quote:Op woensdag 9 april 2008 13:47 schreef Disana het volgende:
Huub ziet helemaal niets in Amerikaanse tradities, hij gaat geen kousenband van Claire tussen de vrijgezellen gooien. Omgekeerd vindt Claire het wel erg leuk om haar bruidsboeket naar de vrouwen te gooien.
Blijkbaar niet. Hij was er heel stellig in dat hij aan Hollandse tradities hecht.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ook niet something old, something new, something borrowed, something blue?
Vinnik altijd zo romantisch.
twee opties na dgk voor huub dusquote:Op woensdag 9 april 2008 13:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Hij was er heel stellig in dat hij aan Hollandse tradities hecht.
een krokodil in het zwembadquote:Op woensdag 9 april 2008 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik me zo even snel herinner: Bassie en Adriaan, Harley Davidsons als ijskarren, topless serveersters met pomponnetjes op hun borsten, een olifant...
Onbegrijpelijk!quote:Op woensdag 9 april 2008 13:49 schreef beequeen het volgende:
Ik viel even binnen bij Amanda en Til.
Amanda: Je hebt lezen en begrijpend lezen, ik ben nu begrijpend aan het rijden.
Joris en Anouk waren zowiezo al getuige. Het ging om de tweede. Huub kiest daarvoor zijn broer Frank, en Claire overweegt haar a.s. schoonzusquote:Op woensdag 9 april 2008 13:43 schreef Disana het volgende:
Joris wordt Huubs getuige, Jaap mag niet meer en dat begreep hij. Voor Claire wordt het vriendin Anouk, omdat ze anders tussen haar broers moet kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |