Als ik het goed begrepen heb geldt dit alleen voor het praktijk examen.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:37 schreef Inukshuk het volgende:
Volgens mij (als het niet veranderd is ondertussen) kunnen rijschoolhouders datums vastleggen. Die kopen ze bij voorhand op van het CBR. Ze zullen daarom voor Amanda wel enkele datums hebben vastgelegd, rekening houden met het feit dat ze het niet zou halen de eerste keer.
Voor theorie ook, tenminste vroeger wel, weet niet of de wetten ondertussen zijn veranderd. Rijschoolhouders kunnen dit via internet met speciaal account vastleggen bij CBRquote:Op woensdag 9 april 2008 11:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb geldt dit alleen voor het praktijk examen.
Heb het wel gezien en het huwelijk werd idd belachelijk gemaakt. Ook de vader van Claire kwam er niet best vanaf.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog even een duidelijk bewijs, dat die gore, laffe redactie tegen Huub speelt ........
Ze hebben Huub achter overtuigd, dat het idem in RTL Boulevard gisteravond heel
positief was. Ik heb het zelf niet gezien, maar uit de reacties hier, viel op te maken,
dat het helemaal niet zo positief was. Huub denkt echter het tegenovergestelde,
zojuist probeerde hij hier bevestiging van te krijgen van Palma, maar die mocht
duidelijk geen eerlijk antwoord geven en ontweek de vraag. Kutzooi![]()
![]()
Hij lag al op bed te creperen toen Nadia en Lieke langskwamenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou Febo laat maar eens zien of Brian het trekt.
http://www.rtl.nl/(vm=/ac(...)claire.avi_plain.xmlquote:Op woensdag 9 april 2008 11:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog even een duidelijk bewijs, dat die gore, laffe redactie tegen Huub speelt ........
positief was. Ik heb het zelf niet gezien, maar uit de reacties hier, viel op te maken,
![]()
Nou dat is nog niet zo lang geleden helemaal verandert bij het cbr. Je kunt nu alleen nog via www.cbr.nl je theorie examen reserveren en je moet dan ook direct betalen. Je ziet daar direct welke data vrij zijn en voor mij was dat pas na een maand. Ik hoor van andere mensen wel dat ze maar een of twee weken moesten wachten, maar echt niet 2 dagen. Lijkt me echt onmogelijk..of bespeur ik een voorkeursbehandeling?quote:Op woensdag 9 april 2008 11:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mijn dochter is ook een paar keer gezakt voor haar theorie, direct na het examen kon ze een nieuwe data kiezen, gewoon bijv. een week later dus misschien is dat per regio anders of vroeger anders maar ze hoefte in ieder geval geen maand te wachten.
Wel moest ze (hoe heette dat) haar tussentijdse praktijk hebben.
In de vorige COS staat een filmpje. Het was idd alles behalve positief, walgelijk zoals de voice over sprak over Huub en Claire.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
Item is hier te vindenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
Vind het ook niet eerlijk,pas dan kunnen we zien wie er sterker was Huub of Brian.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:41 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hij lag al op bed te creperen toen Nadia en Lieke langskwamenHet is eigenlijk wel jammer, dat we nooit zullen meemaken hoe Brian het zou volhouden, alle ballen op hem.
Nee hoor, geen voorkeursbehandeling, zo ging het ruim 2 jaar gelden bij mijn dochter, dingen kunnen veranderen uiteraard.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:41 schreef Platvoetje het volgende:
[..]
Nou dat is nog niet zo lang geleden helemaal verandert bij het cbr. Je kunt nu alleen nog via www.cbr.nl je theorie examen reserveren en je moet dan ook direct betalen. Je ziet daar direct welke data vrij zijn en voor mij was dat pas na een maand. Ik hoor van andere mensen wel dat ze maar een of twee weken moesten wachten, maar echt niet 2 dagen. Lijkt me echt onmogelijk..of bespeur ik een voorkeursbehandeling?
Heb het even terug gekeken, op zich ging het prima tot Bridget Maasland haar klep open ging doen!quote:Op woensdag 9 april 2008 11:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Item is hier te vinden
http://www.rtl.nl//actueel/rtlboulevard/video/2008_week15.xml
hij gaat Jaap wel uitnodigen zijn kickbosles te verstieren.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:53 schreef beequeen het volgende:
Ik probeer naar die rat te luisteren maar ik trek het gewoon niet. Nu zit hij Ricardo weer op te stoken.
Hij kan echt niks zelf en probeert nu Ricardo het vuile werk te laten doen.![]()
Dus de voice over vond je wel ok? Ik vind het walgelijk wat die vent allemaal zegt.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:53 schreef Kaat38 het volgende:
Heb het even terug gekeken, op zich ging het prima tot Bridget Maasland haar klep open ging doen!
Overigens is ze zeer slecht op de hoogte aan uitspraken te horen over oa Lieke, slecht huiswerk gedaan Bridget!![]()
Maar verder vond ik het wel oké..
Ik kan er ook echt niet naar luisteren.Alles wat ze zeggen over Huub slaat op hun zelf.Want wij zeggen precies hetzelfde maar dan over Brian.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:53 schreef beequeen het volgende:
Ik probeer naar die rat te luisteren maar ik trek het gewoon niet. Nu zit hij Ricardo weer op te stoken.
Hij kan echt niks zelf en probeert nu Ricardo het vuile werk te laten doen.![]()
Dat bedoel ik dus, alleen kan hij niks die rat.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:55 schreef blomst het volgende:
hij gaat Jaap wel uitnodigen zijn kickbosles te verstieren.
Brian zal wel denken dat Hans hem dan bijstaat.
Over de wallen etc denk ik dat je bedoelt.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus de voice over vond je wel ok? Ik vind het walgelijk wat die vent allemaal zegt.
Ik vind dit wel een ideaal vervoermiddel voor Amanda:quote:Op woensdag 9 april 2008 12:02 schreef Kaat38 het volgende:
Japio wil een skelter bestellen voor Amanda.
Mooi, ik mis alleen het bordje "Ik ben Amanda uit de Gouden Kooi ......"quote:Op woensdag 9 april 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een ideaal vervoermiddel voor Amanda:
[ afbeelding ]
Amanda gaat niet meer voor roze, dan valt ze teveel op.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ook helemaal haar kleur.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Je bedoelt deze accessoires?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, ik mis alleen het bordje "Ik ben Amanda uit de Gouden Kooi ......"
Mooi! Ik heb ook een fiets met roze bloemen en een roze achterlamp.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De beveiliging heeft hem weer te hard aangepakt.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:11 schreef beequeen het volgende:
Waar had Huub het nu over, iets over een beschuldigend vingertje....
Spiegeltje is veel te kleinquote:Op woensdag 9 april 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Palma voelde zich bedreigd door Brian, maar Amanda ook door Palma.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De slabek snol zit zich weer recht te lullen bij Tilly ......
Beautycase?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:12 schreef noekje het volgende:
Mooi! Ik heb ook een fiets met roze bloemen en een roze achterlamp.![]()
Maar wat ik me dan afvraag, wat is dat ding achterop.
Dat is ook wel weer zo. Misschien dat iemand met fotosoepkwaliteiten er een meer Amanda-fähige fiets van kan maken?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:12 schreef Borga het volgende:
Spiegeltje is veel te klein
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt deze accessoires?
[ afbeelding ]
Aha, thanks.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:12 schreef rooie3 het volgende:
De beveiliging heeft hem weer te hard aangepakt.
Omdat Amanda van die korte beentjes heeft moeten er ook van die houten blokken op de pedaaltjes.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Misschien dat iemand met fotosoepkwaliteiten er een meer Amanda-fähige fiets van kan maken?
Goed humeur vandaag Noekje?quote:
Hij zei gisteren deze week nog.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:20 schreef Scandalous het volgende:
Wanneer komt de reintegratie coach eigenlijk weer?
En zo'n ijzergeval waar je een kaart op kunt plaatsen. Daar kan ze mooi haar certificaatje kwijt.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:18 schreef Borga het volgende:
[..]
Omdat Amanda van die korte beentjes heeft moeten er ook van die houten blokken op de pedaaltjes.
Moooooiiiquote:
Ja, die kut FEBO heeft het weer helemaal voor elkaar, ga er vandoor,quote:Op woensdag 9 april 2008 12:21 schreef beequeen het volgende:
Volgens de regels (welke regels?) kan Huub Jaap niet verbieden bij de weddingplanner
aanwezig te zijn, hij mag het alleen niet verstieren. Plotseling zijn er regels, vreemd.
H: ik kan je niet fysiek wegwerkenquote:Op woensdag 9 april 2008 12:21 schreef beequeen het volgende:
Volgens de regels (welke regels?) kan Huub Jaap niet verbieden bij de weddingplanner aanwezig te zijn, hij mag het alleen niet verstieren.
die is zo gaaaaafffquote:Op woensdag 9 april 2008 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt deze accessoires?
[ afbeelding ]
Bee' tje, schuif je stoel een half metertje naar achteren en relax. Het is maar een spelletje, probeer er van te genieten. Wanneer krijg je de kans om zo een stel .......... bij elkaar te zien.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:21 schreef beequeen het volgende:
Volgens de regels (welke regels?) kan Huub Jaap niet verbieden bij de weddingplanner aanwezig te zijn, hij mag het alleen niet verstieren. Plotseling zijn er regels, specaal gemaakt voor, of liever gezegd, tegen Huub.
ja echt vreselijkquote:Op woensdag 9 april 2008 12:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die kut FEBO heeft het weer helemaal voor elkaar, ga er vandoor,
weer genoeg ergernis gehad vanochtend ...... tot laters![]()
Meten met twee maten, en ze komer er iedere keer weer mee weg![]()
![]()
maakt clair zich eigenlijk ooit wel ergens druk om ?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:32 schreef 2live het volgende:
Vond het overigens opvallend hoe kalm Claire gisteren onder de hele situatie bleef en Huub ook heel snel wist te kalmeren. Ook nu maakt ze zich totaal niet druk om het idee van Jaap om erbij te gaan zitten vanmiddag.
Hoe vaak heeft del niet gedreigd met een aanslag op 1 van de bewoners...quote:Op woensdag 9 april 2008 12:34 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ja echt vreselijk
huub gisteren aan het meppen, dreigen mensen te vermoorden
en hij zit er nog !!
Ok, je hebt gelijk......ik ga even Kumbaya zingen.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:30 schreef Borga het volgende:
Bee' tje, schuif je stoel een half metertje naar achteren en relax. Het is maar een spelletje, probeer er van te genieten. Wanneer krijg je de kans om zo een stel .......... bij elkaar te zien.![]()
![]()
![]()
Jij vergeet steeds de eerste regel in het grote regel boek: ''elke regel kan op elk moment worden aan gepast of verwijderd.''
![]()
![]()
![]()
toch net ff wat anders dan dreigen een hele familie uit te moordenquote:Op woensdag 9 april 2008 12:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft del niet gedreigd met een aanslag op 1 van de bewoners...
Bel anders Piet Piraat even, die kan een beschermende onzichtbare plastic zak om je heen knopen.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk......ik ga even Kumbaya zingen.![]()
![]()
Nee dank je, die geile grijsaard wil ik niet in mijn buurt hebben.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:38 schreef Disana het volgende:
Bel anders Piet Piraat even, die kan een beschermende onzichtbare plastic zak om je heen knopen.
Echt te idioot he en Japio weet nu ook al de dag, de dag voor de ontslagronde!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die kut FEBO heeft het weer helemaal voor elkaar, ga er vandoor,
weer genoeg ergernis gehad vanochtend ...... tot laters![]()
Meten met twee maten, en ze komer er iedere keer weer mee weg![]()
![]()
quote:
jaap bestendige kledingquote:
Ja daar raak je wel van in een feestelijke stemming.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:44 schreef Disana het volgende:
De wedding planners
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu weet ik het zekerquote:Op woensdag 9 april 2008 12:44 schreef Disana het volgende:
De wedding planners
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
irriteer jij je ook helemaal rot?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:45 schreef rooie3 het volgende:
Oh wat leuk,Brian er ook bij zogenaamd achter de krant.
haha, jouw signature!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja daar raak je wel van in een feestelijke stemming.
Yep en volgens mij kauwt Huub het verhaaltje van achter eruit.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:46 schreef Smash-it het volgende:
H&C hebben er wel al goed over nagedacht, wat ze willen. Ze willen veel muziek er bij, een witte vleugel in de tuin zodat de vader van Huub een stuk kan spelen. Een blues legende komt gitaar spelen, is dat die man van de 49 jarige oude taart die ging strippen?
Geef toe, jullie hadden het voor niemand minder dan Nena gedaanquote:Op woensdag 9 april 2008 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja daar raak je wel van in een feestelijke stemming.
OMG wat een zure vuile blik. Die rat baalt er echt van.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:48 schreef Disana het volgende:
Jaap en Brian zitten bovenop Huub en Claire en de weddingplanners. Jaap maakt notities.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |