Omdat Amanda van die korte beentjes heeft moeten er ook van die houten blokken op de pedaaltjes.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Misschien dat iemand met fotosoepkwaliteiten er een meer Amanda-fähige fiets van kan maken?
Goed humeur vandaag Noekje?quote:
Hij zei gisteren deze week nog.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:20 schreef Scandalous het volgende:
Wanneer komt de reintegratie coach eigenlijk weer?
En zo'n ijzergeval waar je een kaart op kunt plaatsen. Daar kan ze mooi haar certificaatje kwijt.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:18 schreef Borga het volgende:
[..]
Omdat Amanda van die korte beentjes heeft moeten er ook van die houten blokken op de pedaaltjes.
Moooooiiiquote:
Ja, die kut FEBO heeft het weer helemaal voor elkaar, ga er vandoor,quote:Op woensdag 9 april 2008 12:21 schreef beequeen het volgende:
Volgens de regels (welke regels?) kan Huub Jaap niet verbieden bij de weddingplanner
aanwezig te zijn, hij mag het alleen niet verstieren. Plotseling zijn er regels, vreemd.
H: ik kan je niet fysiek wegwerkenquote:Op woensdag 9 april 2008 12:21 schreef beequeen het volgende:
Volgens de regels (welke regels?) kan Huub Jaap niet verbieden bij de weddingplanner aanwezig te zijn, hij mag het alleen niet verstieren.
die is zo gaaaaafffquote:Op woensdag 9 april 2008 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt deze accessoires?
[ afbeelding ]
Bee' tje, schuif je stoel een half metertje naar achteren en relax. Het is maar een spelletje, probeer er van te genieten. Wanneer krijg je de kans om zo een stel .......... bij elkaar te zien.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:21 schreef beequeen het volgende:
Volgens de regels (welke regels?) kan Huub Jaap niet verbieden bij de weddingplanner aanwezig te zijn, hij mag het alleen niet verstieren. Plotseling zijn er regels, specaal gemaakt voor, of liever gezegd, tegen Huub.
ja echt vreselijkquote:Op woensdag 9 april 2008 12:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die kut FEBO heeft het weer helemaal voor elkaar, ga er vandoor,
weer genoeg ergernis gehad vanochtend ...... tot laters![]()
Meten met twee maten, en ze komer er iedere keer weer mee weg![]()
![]()
maakt clair zich eigenlijk ooit wel ergens druk om ?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:32 schreef 2live het volgende:
Vond het overigens opvallend hoe kalm Claire gisteren onder de hele situatie bleef en Huub ook heel snel wist te kalmeren. Ook nu maakt ze zich totaal niet druk om het idee van Jaap om erbij te gaan zitten vanmiddag.
Hoe vaak heeft del niet gedreigd met een aanslag op 1 van de bewoners...quote:Op woensdag 9 april 2008 12:34 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ja echt vreselijk
huub gisteren aan het meppen, dreigen mensen te vermoorden
en hij zit er nog !!
Ok, je hebt gelijk......ik ga even Kumbaya zingen.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:30 schreef Borga het volgende:
Bee' tje, schuif je stoel een half metertje naar achteren en relax. Het is maar een spelletje, probeer er van te genieten. Wanneer krijg je de kans om zo een stel .......... bij elkaar te zien.![]()
![]()
![]()
Jij vergeet steeds de eerste regel in het grote regel boek: ''elke regel kan op elk moment worden aan gepast of verwijderd.''
![]()
![]()
![]()
toch net ff wat anders dan dreigen een hele familie uit te moordenquote:Op woensdag 9 april 2008 12:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft del niet gedreigd met een aanslag op 1 van de bewoners...
Bel anders Piet Piraat even, die kan een beschermende onzichtbare plastic zak om je heen knopen.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk......ik ga even Kumbaya zingen.![]()
![]()
Nee dank je, die geile grijsaard wil ik niet in mijn buurt hebben.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:38 schreef Disana het volgende:
Bel anders Piet Piraat even, die kan een beschermende onzichtbare plastic zak om je heen knopen.
Echt te idioot he en Japio weet nu ook al de dag, de dag voor de ontslagronde!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die kut FEBO heeft het weer helemaal voor elkaar, ga er vandoor,
weer genoeg ergernis gehad vanochtend ...... tot laters![]()
Meten met twee maten, en ze komer er iedere keer weer mee weg![]()
![]()
quote:
jaap bestendige kledingquote:
Ja daar raak je wel van in een feestelijke stemming.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:44 schreef Disana het volgende:
De wedding planners
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu weet ik het zekerquote:Op woensdag 9 april 2008 12:44 schreef Disana het volgende:
De wedding planners
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
irriteer jij je ook helemaal rot?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:45 schreef rooie3 het volgende:
Oh wat leuk,Brian er ook bij zogenaamd achter de krant.
haha, jouw signature!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja daar raak je wel van in een feestelijke stemming.
Yep en volgens mij kauwt Huub het verhaaltje van achter eruit.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:46 schreef Smash-it het volgende:
H&C hebben er wel al goed over nagedacht, wat ze willen. Ze willen veel muziek er bij, een witte vleugel in de tuin zodat de vader van Huub een stuk kan spelen. Een blues legende komt gitaar spelen, is dat die man van de 49 jarige oude taart die ging strippen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |