Geef toe, jullie hadden het voor niemand minder dan Nena gedaanquote:Op woensdag 9 april 2008 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja daar raak je wel van in een feestelijke stemming.
OMG wat een zure vuile blik. Die rat baalt er echt van.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:48 schreef Disana het volgende:
Jaap en Brian zitten bovenop Huub en Claire en de weddingplanners. Jaap maakt notities.
[ afbeelding ]
In ieder geval hoeft de bruid niet bang te zijn dat de bruidegom er met de planner vandoor gaatquote:Op woensdag 9 april 2008 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja daar raak je wel van in een feestelijke stemming.
Daar kiezen ze toch voor door in DGK te trouwen. Wie betaalt alles dan?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:48 schreef Kaat38 het volgende:
Hokje zegt: die aardappel moet komen spelen, bepalen de gasten, bepalen dat opeens Japio en brain er wel bij mogen zitten, bepalen de datum , bepalen de zaak waar Claire haar jurk moet kopen en ga zo maar door.
Nou... volgens de voice-over van RTL Boulevard houdt Huub van álle vrouwen.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:49 schreef pullup het volgende:
[..]
In ieder geval hoeft de bruid niet bang te zijn dat de bruidegom er met de planner vandoor gaat
Hij is gewoon laf. Jaap zat er al, alleen daarom durfde hij er ook te gaan zitten. Hij kijkt volgens mij zo omdat hij zich ongemakkelijk voelt; het valt tenslotte niet mee iets zelf te doen.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
OMG wat een zure vuile blik. Die rat baalt er echt van.
Dat is dan ook weer waar maar toch....2 dingen, dat ze zelf niet de datum mogen bepalen en dat japio en brain erbij mogen zitten vind ik belachelijk.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:49 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Daar kiezen ze toch voor door in DGK te trouwen. Wie betaalt alles dan?
Die gore rotkop van die rat. Ik krijg met de seconde meer een hekel aan die gast, nooit gedacht dat dat nog kon.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:48 schreef Disana het volgende:
Jaap en Brian zitten bovenop Huub en Claire en de weddingplanners. Jaap maakt notities.
[ afbeelding ]
Ja, de datum is erg strategisch. Net voor de ontslagronde, ik vind het wel goed zo eigenlijk. Ik begin steeds meer te begrijpen (ondanks dat het zoooo snel is) waarom ze juist daar willen trouwen. Ze kunnen best een hoop eisen. Claire bijvoorbeeld: ik wil een koets. Huub: ik wil zo'n jaren '20 auto die het koninklijk huis gebruikt. In het wit. Zo'n dure.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:52 schreef Kaat38 het volgende:
Dat is dan ook weer waar maar toch....2 dingen, dat ze zelf niet de datum mogen bepalen en dat japio en brain erbij mogen zitten vind ik belachelijk.
dat ze mogen trouwen vin ik pas belachelijkquote:Op woensdag 9 april 2008 12:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer waar maar toch....2 dingen, dat ze zelf niet de datum mogen bepalen en dat japio en brain erbij mogen zitten vind ik belachelijk.
Dat is omdat je hem nu in al zijn slechtheid ziet. En misschien is dat ook wel mooi: door Jaap wordt hij bijna gedwongen zijn zalvende rol op te geven.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gore rotkop van die rat. Ik krijg met de seconde meer een hekel aan die gast, nooit gedacht dat dat nog kon.
+1quote:Op woensdag 9 april 2008 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gore rotkop van die rat. Ik krijg met de seconde meer een hekel aan die gast, nooit gedacht dat dat nog kon.
Nou dat kan wel hoor... als ze dat stuk vuil laten winnen eind mei, moet je dan eens opletten.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik de neiging heb om me computer door het raam te gooien.Anderhalf jaar voor niks gekeken en die rat zo makkelijk de overwinning gekregenquote:Op woensdag 9 april 2008 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat kan wel hoor... als ze dat stuk vuil laten winnen eind mei, moet je dan eens opletten.
Die lafbek durft niks alleen, jammer dat Jaap hem een podium geeft zodat het lijkt alsof die rat iets doet.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:54 schreef Disana het volgende:
Dat is omdat je hem nu in al zijn slechtheid ziet. En misschien is dat ook wel mooi: door Jaap wordt hij bijna gedwongen zijn zalvende rol op te geven.
*slaat* Bitch!quote:Op woensdag 9 april 2008 13:00 schreef Smash-it het volgende:
Bedenk me net dat ik 23 april in Barcelona zit. Heel eventjes dacht ik 'Ah, jammer.' Wie wil me even een bitchslap geven?
Heb jij dat ook?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:55 schreef noekje het volgende:
Die pruik hè. Ik kan er maar naar blijven kijken. Voel me dan zo'n ramptoerist.
Vergeet niet dat de kijkers hem ook zo krijgen te zien. Hoe meer hij aankleeft bij Jaap, hoe groter de kans dat zijn rol de uitzending haalt. En het plaatje is niet mooi.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die lafbek durft niks alleen, jammer dat Jaap hem een podium geeft zodat het lijkt alsof die rat iets doet.
is er wel 2 waardquote:Op woensdag 9 april 2008 13:00 schreef Smash-it het volgende:
Bedenk me net dat ik 23 april in Barcelona zit. Heel eventjes dacht ik 'Ah, jammer.' Wie wil me even een bitchslap geven?
Dank je wel. Want dit gaat natuurlijk nergens over. Barcelonaquote:Op woensdag 9 april 2008 13:01 schreef noekje het volgende:
*slaat* Bitch!
Hooguit voor de beveiligingquote:Op woensdag 9 april 2008 13:05 schreef rooie3 het volgende:
Sodemieter op met je Hans uitnodigen Brian.Huub wil hem er gelukkig niet bij hebben.
Nog even en hij eist dat Netty ook een uitnodiging krijgt.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:05 schreef rooie3 het volgende:
Sodemieter op met je Hans uitnodigen Brian.Huub wil hem er gelukkig niet bij hebben.
en nu probeert hij de weergoden ongunstig te stellen...quote:Op woensdag 9 april 2008 13:08 schreef Smash-it het volgende:
B vraagt wat het meeste fout gaat bij bruiloften
WP: logistieke dingen bij verschillende locaties, of het weer.
Dat is waar. Daar hou ik me dan maar aan vast.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:02 schreef Disana het volgende:
Vergeet niet dat de kijkers hem ook zo krijgen te zien. Hoe meer hij aankleeft bij Jaap, hoe groter de kans dat zijn rol de uitzending haalt. En het plaatje is niet mooi.
Vind het schandalig.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:10 schreef Smash-it het volgende:
Jaap vraagt of de WP zn aantekeningen wil lezen. Hij heeft heel groot 'kuthoer' op het blaadje geschreven. Niveautje weer! Oh en nu staat er 'Befslet'
Gewoon pakken maar niet te netjes voor de heren en voor de dames mantelpakjes en jurkjes.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:10 schreef Smash-it het volgende:
Wat is Tenue de Ville?
Zeg maar letterlijk stadskleding, in dit geval een net pak, overhemd, das en donkere schoenen.quote:
Dan zouden er 4 weddingsplanners rondlopen en mochten B en A 24 uur naar buiten om dingen uit te zoeken....quote:Op woensdag 9 april 2008 13:13 schreef mazaru het volgende:
Ik word doodziek van die twee mongolen.
Wedden dat dat nooit was gebeurd als het om een huwelijk bij rat en co zou gaan?
Ja dat is lachenquote:Op woensdag 9 april 2008 13:10 schreef Smash-it het volgende:
Jaap vraagt of de WP zn aantekeningen wil lezen. Hij heeft heel groot 'kuthoer' op het blaadje geschreven. Niveautje weer! Oh en nu staat er 'Befslet'
Net één slag onder smoking toch?quote:Op woensdag 9 april 2008 13:12 schreef Dementor het volgende:
Gewoon pakken maar niet te netjes voor de heren en voor de dames mantelpakjes en jurkjes.
Voor de heren mag een combinatie dan ook toch? Een nette broek met een jasje, stropdas is optioneel?quote:Op woensdag 9 april 2008 13:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zeg maar letterlijk stadskleding, in dit geval een net pak, overhemd, das en donkere schoenen.
Dus niet al te extreem maar wel sjiek.
Nee, dat zal wel niet. Brian heeft een oneindig respect voor oudere vrouwen. Daar wil hij zich niet mee identificeren natuurlijk. De cam staat immers op hem.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:14 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja dat is lachengevolgd door een hyenalach van zijn nieuwe teammattie zeker
Hij voelt zich zó tweederangs nu. Met z'n domme snol op wie hij eigenlijk al uitgeragd is, terwijl Huub en Claire de show gaan stelen met een bruiloft. Wat had hij zelf graag zo in het middelpunt gestaan. Een mooie vrouw aan zijn zijde, zijn speech een zelf bewerkstelligd liefdesdicht, en op het moment dat het ja-woord klinkt, breekt de zon door en zegent Tupac het kersverse echtpaar met zijn stralende aanwezigheid.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog even en hij eist dat Netty ook een uitnodiging krijgt.
En niet te vergeten een nachtje naar de Witte Bergen om hen ondertrouw te vieren.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan zouden er 4 weddingsplanners rondlopen en mochten B en A 24 uur naar buiten om dingen uit te zoeken....
Leuk hequote:Op woensdag 9 april 2008 13:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij voelt zich zó tweederangs nu. Met z'n domme snol op wie hij eigenlijk al uitgeragd is, terwijl Huub en Claire de show gaan stelen met een bruiloft. Wat had hij zelf graag zo in het middelpunt gestaan. Een mooie vrouw aan zijn zijde, zijn speech een zelf bewerkstelligd liefdesdicht, en op het moment dat het ja-woord klinkt, breekt de zon door en zegent Tupac het kersverse echtpaar met zijn stralende aanwezigheid.
Uh.. wakker worden Brian, dt is maar "theorie".
En uiteraard stond de dag van de ondertrouw dan de hele villa vol taart en bloemen.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:16 schreef mazaru het volgende:
En niet te vergeten een nachtje naar de Witte Bergen om hen ondertrouw te vieren.
Stel je voor dat iemand hen liefdesgeluk zou komen verstoren door bv. een tafel om te gooien of zo.
Is het ook. Maar toch... vind ik het wel weer leuk dat terror-Jaap uit z'n kooi is.quote:
En familiequote:Op woensdag 9 april 2008 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En uiteraard stond de dag van de ondertrouw dan de hele villa vol taart en bloemen.
quote:White tie: rok of gala-uniform voor heren; lange feestelijke avondjurk, groot décolleté, lange handschoenen voor dames.
Black tie: Smoking voor heren; korte of lange avondjurk voor dames, eventueel lange rok, klein décolleté, halflange handschoenen
Avondkleding: de keus tussen rok of smoking voor heren; lange of korte avondjurk voor dames
Tenue de ville: betekent letterlijk stadskleding, d.w.z. nette kleding voor overdag (geen avondkleding). Voor heren een net pak, al dan niet driedelig, donkerblauw of grijs (niet bruin), met overhemd en das, zwarte (gepoetste) schoenen en donkere sokken. Voor dames: een mantelpakje of een geklede jurk, met panties of kousen (geen blote benen), met of zonder hoed
Donker pak: zelfde als tenue de ville; dames geen hoed
Informeel: pak of combinatie met das; jurk of pakje of broekpak
Casual: alles mag
Smart casual: feestelijk, hip en modern, flitsend, interessant (niet duf)
Owww met achter de PC zitten dacht Jaap een miljoen kijkerste scoren....quote:Op woensdag 9 april 2008 13:20 schreef Smash-it het volgende:
J: weet je waar ik naar uitkijk? Naar een miljoen kijkers. Dat proberen we al tijden en het lukt maar niet.
kijk.... topgozer, die Huubquote:Op woensdag 9 april 2008 13:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dank je wel. Want dit gaat natuurlijk nergens over. Barcelona![]()
OT: Huub wil ook personeel uitnodigen. Palma en Herma. En Tilly. En de pianoleraar en Carlos.
Zie laatste post vorige blz.quote:
Gelukkig ben ik dan vrijquote:Op woensdag 9 april 2008 13:23 schreef Desii het volgende:
[..]
kijk.... topgozer, die Huub..... Ivar
![]()
Ik ga gelijk vrij vragen voor 23 april
Dat is dan ook zijn referentiekader.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:25 schreef Kaat38 het volgende:
Brian stelt voor om de jacuzzi of het zwembad erbij te betrekken.
Ik vermoed dat Brian weer denkt aan een soort feest met hoeren in bikinie.
Ben benieuwd of ze d'r kroontje op zetquote:Op woensdag 9 april 2008 13:27 schreef beequeen het volgende:
Dat mantelpakje of geklede jurk gaat voor Amanda toch wel een probleem worden, denk ik zo. :
Ach, die belt een keer en er komt iemand met een paar jurken om uit te kiezen, geen punt.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:27 schreef beequeen het volgende:
Dat mantelpakje of geklede jurk gaat voor Amanda toch wel een probleem worden, denk ik zo. :
Hierdoor valt Brian's uitspraak tegen Lieke, hoeren, natuurlijk in het niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:21 schreef Disana het volgende:
Brian brengt verslag uit bij Amanda en Tilly. Lachend vertelt hij over Jaaps 'kuthoer'. Hij heeft ook echt geen manieren, zegt Tilly.
Wat waren de wensen van Jaap dan, trouwens Jaap is er altijd op uit om overal een geld uit te slaan!quote:Op woensdag 9 april 2008 13:30 schreef Disana het volgende:
De wensen van Claire en Huub zijn heel wat simpeler en conventioneler dan die van Jaap destijds.
Beequeen, ook al gaat ze naakt, ik verkneukel me bij voorbaat bij haar zure gezicht. Palma zal er ook zijn, maakt het nog leuker. Net zoals die band van een paar dagen geleden: een gelegenheid waarmee Amanda absoluut geen raad weet.
Wat ik me zo even snel herinner: Bassie en Adriaan, Harley Davidsons als ijskarren, topless serveersters met pomponnetjes op hun borsten, een olifant...quote:Op woensdag 9 april 2008 13:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat waren de wensen van Jaap dan, trouwens Jaap is er altijd op uit om overal een geld uit te slaan!
Of Claire.... als het van belang was dat Claire zou blijven dan hadden ze het huwelijk ook na de ontslagronde kunnen laten plaatsvinden.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:30 schreef Dementor het volgende:
Jaap ligt er dus uit 24 april!
Dus ook niet something old, something new, something borrowed, something blue?quote:Op woensdag 9 april 2008 13:47 schreef Disana het volgende:
Huub ziet helemaal niets in Amerikaanse tradities, hij gaat geen kousenband van Claire tussen de vrijgezellen gooien. Omgekeerd vindt Claire het wel erg leuk om haar bruidsboeket naar de vrouwen te gooien.
Blijkbaar niet. Hij was er heel stellig in dat hij aan Hollandse tradities hecht.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ook niet something old, something new, something borrowed, something blue?
Vinnik altijd zo romantisch.
twee opties na dgk voor huub dusquote:Op woensdag 9 april 2008 13:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Hij was er heel stellig in dat hij aan Hollandse tradities hecht.
een krokodil in het zwembadquote:Op woensdag 9 april 2008 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik me zo even snel herinner: Bassie en Adriaan, Harley Davidsons als ijskarren, topless serveersters met pomponnetjes op hun borsten, een olifant...
Onbegrijpelijk!quote:Op woensdag 9 april 2008 13:49 schreef beequeen het volgende:
Ik viel even binnen bij Amanda en Til.
Amanda: Je hebt lezen en begrijpend lezen, ik ben nu begrijpend aan het rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |