Deze rat is in zijn eentje één hele plaag.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:18 schreef noekje het volgende:
Huub tegen Jaap: oppassen in een ruzie met mijn vingers want ze breken enorm snel.
Brian zit daar!
Wat dan wel weer een gave is.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:20 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Deze rat is in zijn eentje één hele plaag.
ja, duh.... dat je werkgevers je rond laten rennen betekent niet dat ze je koffiepauze mogen afpakken.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:22 schreef T-lex het volgende:
De huishouding gaat buiten zitten....WTF
Ze komen GVD net van achter....laat ze is de handjes uit de mouwen steken.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:24 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, duh.... dat je werkgevers je rond laten rennen betekent niet dat ze je koffiepauze mogen afpakken.
quote:Op woensdag 9 april 2008 10:23 schreef avonne het volgende:
Op zich zal Brian het wel héél vervelend vinden dat Huub niet boos wordt op Jaap.
Ja dacht ik ook.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:22 schreef avonne het volgende:
Is Brian zich aan het bewijzen tegenover Jaap?
Het zou wel leuk zijn als het idd een keer andersom zou zijn. Gewoon voor het feel good gehalte. Even wat terror op Brian en Amanda. Die riepen een keer toen ze een dag alleen waren dat ze alleen elkaar nog maar hadden en de dag daarna kwam Luc weer binnen. Het zou wel even rechtvaardig zijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook.
Jaap gaat nu los op de huishouding, om het vertrouwen van Huub te houden.
Jaap kan beter eens los gaan op Brian, maar dat durft of mag hij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |