En zo is het maar netquote:Op woensdag 9 april 2008 10:38 schreef Deisyy het volgende:
Palma: Ze heeft toch heel veel privelessen gehad, als je dan nog zakt moet je wel heel erg dom zijn.
TT is juist prachtig dubbel. Die pruik zakt toch constant of naar voren of naar achter?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:39 schreef blomst het volgende:
tt klopt niet, ik denk dat haar pruik het wel gehaald had, als Amanda er niet onder had gezeten.
ja, het is dat ik die pruik slimmer dan Amanda inschat.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
TT is juist prachtig dubbel. Die pruik zakt toch constant of naar voren of naar achter?
quote:Op woensdag 9 april 2008 09:38 schreef Smash-it het volgende:
H&J hebben onderonsje over B. Ze giechelen haha. Over wat te doen als amanda gezakt is, dan moet ze overmorgen weer.
J: dan draai ik de slag om!
Ik maak wel even een samenvattinkje voor je, kan je het eventueel kopieren in de OP. Moment.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:42 schreef Dementor het volgende:
Ik heb gewoon de terror in de ochtend gemist
Ja maak hem maar mooierquote:Op woensdag 9 april 2008 10:43 schreef noekje het volgende:
Dementor, ik heb een OP in de aanbieding. Hebben?
Prima, mag Huub daarna ook een huillie doen over wat kg meer en een kop groter. Scoort als een tiet.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:51 schreef T-lex het volgende:
Ergens hoop ik stiekem dat Huub en Brian mogen sparren van de FEBO.
Huub zat gisteren stoer te vertellen dat hij het niet uit de weg zou gaan en hij zou Brian wel ff beuken. (hij verzwakte deze uitspraak door later toe te voegen dat hij ook vast wel een paar tikken zou krijgen)
Maar laat het maar is niet afhangen van of het mag van de FEBO...laat maar is zien of Huubje die grote bek kan waarmaken. Hij gaat er nu gewoon vanuit dat het toch niet mag van de buren.
En natuurlijk weer een winnaarsbeker en een no contest uitslagquote:Op woensdag 9 april 2008 10:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Prima, mag Huub daarna ook een huillie doen over wat kg meer en een kop groter. Scoort als een tiet.
Tot nu toe vind ik twee filmpjes op YTquote:
Dat zijn eigenlijk geen filmpjesquote:Op woensdag 9 april 2008 10:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik twee filmpjes op YT
Voor Huub dan hè? En maar blijven zeggen dat hij zich de winnaar voelt ook al zijn al z'n tanden uit zijn muil geslagen.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
En natuurlijk weer een winnaarsbeker en een no contest uitslag
Eén foutje: Het was Brian die Huub uitdaagde. Dat heeft hij ook tegen Jaap gezegd.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:51 schreef T-lex het volgende:
Huub zat gisteren stoer te vertellen dat hij het niet uit de weg zou gaan en hij zou Brian wel ff beuken. (hij verzwakte deze uitspraak door later toe te voegen dat hij ook vast wel een paar tikken zou krijgen)
Maar laat het maar is niet afhangen van of het mag van de FEBO...laat maar is zien of Huubje die grote bek kan waarmaken. Hij gaat er nu gewoon vanuit dat het toch niet mag van de buren.
Lijkt me sterk dat de Febo dat toe zal staan.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:51 schreef T-lex het volgende:
Die fan is zeker gecast?quote:Op woensdag 9 april 2008 11:00 schreef noekje het volgende:
Amanda had een fan gesproken die zo fan is van die twee. Zij zijn het ideale koppel. Fan was boos op Lieke en Nadia.
DAT zou GEWELDIG zijn!quote:Op woensdag 9 april 2008 10:46 schreef beequeen het volgende:
Ricardo neemt de telefoon op en zegt: Hoi Stijn.
Zou het DE Stijn zijn?
Het zou de terror ook wel weer verklaren.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:03 schreef jassy het volgende:
Goeiemoggel!
Jaap is dus inderdaad helemaal los gebroken!
[..]
DAT zou GEWELDIG zijn!
Klopt...Brian daagde Huub uit...maar vervolgens deed hij net of hij er voor ging in de hoop dat de FEBO toch wel in zou grijpen. Met dat in z'n achterhoofd is het makkelijk praten natuurlijk. Maar ik wil het nou wel is zien.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Eén foutje: Het was Brian die Huub uitdaagde. Dat heeft hij ook tegen Jaap gezegd.
Tja, Huub weet ook wel dat ie gaat verliezen. Maar hij vindt het laf om er voor weg te lopen.
Ach, ja. Brian wordt altijd blij van slaan naar iemand die een kop kleiner is. (Yuri, Amanda)
Yep, maar Amanda blijft op veilige afstand van de rest. Hoop dat Huub het er lekker inwrijft. (als dat mag hè?)quote:Op woensdag 9 april 2008 11:02 schreef Copycat het volgende:
Weet de rest inmiddels al van Amanda's theorie blamage?
Dat is mooi! Laat die allesweter en alleskunner Amanda maar eens lekker onderwijzen, vandaag en morgen.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:04 schreef Dementor het volgende:
Volgens Brian mag je mislicht gebruiken als het regent
Daar moest ik ook direct aan denken. Als het echt zo is ben ik blij voor Huub, eindelijk steun van achter.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:04 schreef noekje het volgende:
Het zou de terror ook wel weer verklaren.
quote:Op woensdag 9 april 2008 10:46 schreef beequeen het volgende:
Ricardo neemt de telefoon op en zegt: Hoi Stijn.
Zou het DE Stijn zijn?
Wat ik ook nog wel zie gebeuren:quote:Op woensdag 9 april 2008 11:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, maar Amanda blijft op veilige afstand van de rest. Hoop dat Huub het er lekker inwrijft. (als dat mag hè?)
Huub vertelde net dat Jaap erbij komt zitten als de weddingplanner komt maar hij gaat het niet verpesten.
Eerst zien dan geloven.
Kwam die 6-2 ook niet uit zijn koker?quote:Op woensdag 9 april 2008 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar moest ik ook direct aan denken. Als het echt zo is ben ik blij voor Huub, eindelijk steun van achter.
Volgens mij was hij toen al weg, maar ik weet het niet zeker. Ik weet alleen dat hij pro Huub is dus dat lijkt me dan stug.quote:
Zou kunnen en is dit hele huwelijk een grote grap. Niet zo gek gedacht.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:09 schreef jassy het volgende:
Wat ik ook nog wel zie gebeuren:
Er wordt een dikke verhaallijn opgezet met een huwelijk enzo, maar dat dit uiteindelijk door Jaap totaal weg wordt geterroriseert (Zoals hij nu de laatste dagen bezig is).
Ze moeten binnen 2 weken trouwen, dus als Jaap 2 weken lang alles verpest (Weddingplanner ed) halen ze dat niet meer > Trouwplannen van de baan
Geweldige verhaallijn en levert ook weer wat publiciteit op!
Duikt MissLukt vandaag nog in de theorieboeken?quote:Op woensdag 9 april 2008 11:11 schreef akveor het volgende:
Amanda: Natuurlijk ga ik het halen.. het was gewoon niet mijn dag.
Aha, thanksquote:Op woensdag 9 april 2008 11:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
even een update om iets uit de wereld te helpen de beveiliging die Huub gisteren mee nam naar achter deed dat omdat Huub en Brian al op de trap stonden om naar de fitnes te gaan om te boksen en omdat het hokje absoluut niet wil dat die 2 de bokshandschoenen aan doen om te gaan vechten greep de beveiliging in en neit omdat Huub flipte zoals brajen beweerd.
zal dat misbaksel dat ook zeggen als de rollen zijn omgedraaid???quote:Op woensdag 9 april 2008 11:10 schreef akveor het volgende:
Brian: Ik trek het, hij (Huub) trekt het niet.
Yep!quote:Op woensdag 9 april 2008 11:16 schreef noekje het volgende:
Gaat Jaap nu weer de pact met Huub verbranden??
Gawd
Jaap speelt geen spel meer. Al heel lang niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep!
Ik hou toch echt twijfels hoor, Japio blift gewoon met en tegen iedereen spelen.
Op zich wel een aparte positie, hij moet toch ook wat als éénling.
Verder vind ik het balen dat hij bij de weddingplanner gaat zitten.
Als ze slim waren geweest,dan hadden ze Nena als weddingplanner laten komen.Zou prachtig geweest zijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep!
Ik hou toch echt twijfels hoor, Japio blift gewoon met en tegen iedereen spelen.
Op zich wel een aparte positie, hij moet toch ook wat als éénling.
Verder vind ik het balen dat hij bij de weddingplanner gaat zitten.
Hmm. vreemd. Volgens mij heb je je theorie nodig om je tussentijdse toets aan te vragen. En ik snap ook niet dat ze overmorgen alweer voor haar theorie op kan. De wachttijden zijn toch wel een maand landelijk gezien.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:12 schreef akveor het volgende:
Amanda heeft volgende week een tussentijdse test (Praktijk dus).
....BS....quote:Op woensdag 9 april 2008 11:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
even een update om iets uit de wereld te helpen de beveiliging die Huub gisteren mee nam naar achter deed dat omdat Huub en Brian al op de trap stonden om naar de fitnes te gaan om te boksen en omdat het hokje absoluut niet wil dat die 2 de bokshandschoenen aan doen om te gaan vechten greep de beveiliging in en neit omdat Huub flipte zoals brajen beweerd.
Jaap wil hier niet aan meedoen. Huub zegt dat hij het gaat regelen met de FEBO en hoopt dat ze akkoord gaan.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:23 schreef akveor het volgende:
Huub wil een deal met Jaap. Hij mag niet bij de weddingplanner zijn mar krijgt alles op papier aangeleverd....
echt gelezen ook ? anders kan het alles zijn .quote:Op woensdag 9 april 2008 11:21 schreef akveor het volgende:
Het pact met Huub... alweer ja want dat had ie gisteren ook al gedaan.
[ afbeelding ]
Er klopt sowieso niks van. Huub heeft gezien dat er 3 data geprikt zijn voor haar theorie, dat kan helemaal niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:24 schreef Platvoetje het volgende:
Hmm. vreemd. Volgens mij heb je je theorie nodig om je tussentijdse toets aan te vragen. En ik snap ook niet dat ze overmorgen alweer voor haar theorie op kan. De wachttijden zijn toch wel een maand landelijk gezien.
Nee hoor, Brian stond Huub uit te dagen achter Jaap. Daar heeft Huub toen op gereageerd.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
....BS....![]()
De beveiliging was al binnen toen er nog steeds ruzie was beneden. Jaap was daar in controle want ging ff z'n audio goed doen, vertelde hij. Huub flipte nog door en gaf Jaap daar weinig kans toe.![]()
Toen Huub, Brian opmerkte begon hij ook tegen hem. Hij maakte Brian uit voor laffe hond, die op zijn beurt een opmerking een aanbod deed dan maar ff te gaan sparren. Waarop Huub de pan uit flipte. (hij verklaarde zelf tegen Claire dat hij weer zo'n "boete-moment" had) Toen hij op Brian afstormde stapte hij opzij en greep de beveiliging in. Doordat hij zich ook tegen de beveiliging verzette moest hij mee naar achter om af te koelen, alwaar het nog ff door ging.
BS ???dan moet je beter opletten en niet tikken wat je eigenlijk wilt hoe het is , dit is wat wel is gebeurd en verteld op streams door en jaap en huub .quote:Op woensdag 9 april 2008 11:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
....BS....![]()
De beveiliging was al binnen toen er nog steeds ruzie was beneden. Jaap was daar in controle want ging ff z'n audio goed doen, vertelde hij. Huub flipte nog door en gaf Jaap daar weinig kans toe.![]()
Toen Huub, Brian opmerkte begon hij ook tegen hem. Hij maakte Brian uit voor laffe hond, die op zijn beurt een opmerking een aanbod deed dan maar ff te gaan sparren. Waarop Huub de pan uit flipte. (hij verklaarde zelf tegen Claire dat hij weer zo'n "boete-moment" had) Toen hij op Brian afstormde stapte hij opzij en greep de beveiliging in. Doordat hij zich ook tegen de beveiliging verzette moest hij mee naar achter om af te koelen, alwaar het nog ff door ging.
Mijn dochter is ook een paar keer gezakt voor haar theorie, direct na het examen kon ze een nieuwe data kiezen, gewoon bijv. een week later dus misschien is dat per regio anders of vroeger anders maar ze hoefte in ieder geval geen maand te wachten.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er klopt sowieso niks van. Huub heeft gezien dat er 3 data geprikt zijn voor haar theorie, dat kan helemaal niet.
Je kunt pas een nieuwe datum reserveren nadat je gezakt bent. Je kunt wel op een reservelijst staan maar dan ben je niet zeker van die datum......
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Nee hoor, Brian stond Huub uit te dagen achter Jaap. Daar heeft Huub toen op gereageerd.
Klopt wat je zegt, je hoeft ook geen maand te wachten. Als er plek is bij b.v. een theorie examen een uur later, mag je meedoen. Waar het om gaat is dat de data voor een nieuw examen nooit van te voren bekend kan zijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:31 schreef Kaat38 het volgende:
Mijn dochter is ook een paar keer gezakt voor haar theorie, direct na het examen kon ze een nieuwe data kiezen, gewoon bijv. een week later dus misschien is dat per regio anders of vroeger anders maar ze hoefte in ieder geval geen maand te wachten.
Wel moest ze (hoe heette dat) haar tussentijdse praktijk hebben.
Die tussentijdsetoets is toch niet verplicht?quote:Op woensdag 9 april 2008 11:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mijn dochter is ook een paar keer gezakt voor haar theorie, direct na het examen kon ze een nieuwe data kiezen, gewoon bijv. een week later dus misschien is dat per regio anders of vroeger anders maar ze hoefte in ieder geval geen maand te wachten.
Wel moest ze (hoe heette dat) haar tussentijdse praktijk hebben.
Uhuhquote:Op woensdag 9 april 2008 11:10 schreef akveor het volgende:
Brian: Ik trek het, hij (Huub) trekt het niet.
Volgens mij (als het niet veranderd is ondertussen) kunnen rijschoolhouders datums vastleggen. Die kopen ze bij voorhand op van het CBR. Ze zullen daarom voor Amanda wel enkele datums hebben vastgelegd, rekening houden met het feit dat ze het niet zou halen de eerste keer.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er klopt sowieso niks van. Huub heeft gezien dat er 3 data geprikt zijn voor haar theorie, dat kan helemaal niet.
Je kunt pas een nieuwe datum reserveren nadat je gezakt bent. Je kunt wel op een reservelijst staan maar dan ben je niet zeker van die datum......
Grappig! Mijn dochter moest die wel eerst halen.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Die tussentijdsetoets is toch niet verplicht?
Mijn dochter is vorig jaar juni geslaagd en heeft nooit een tussentijdseproef gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |