hij zal wel meer betaald krijgen als hij show maakt in het nadeel van huub.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die slim is doet die zijn terror tegen die twee lafbekken.
Inderdaad, heb ik altijd al gevonden!quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Jaap is echt een enge klootzak.
vind je ? vind het niveau 0quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap is toch helemaal top.....hij zorgt voor kijkcijfers.....er gebeurt weer eens wat daar.....
precies en maar roepen huub staat te lachen en doet niks lafaard van een kubatzzzquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:01 schreef Guuskeee het volgende:
en weer zitten de Tokkies op hun reet terwijl Jaap achter Huub aan gaat... Jaap leen je hier toch niet voor man!
Dit is duidelijk van begin tot einde gescript... Maar wat maakt het uit?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:01 schreef STAP01 het volgende:
Waarschijnlijk is dit het plan waar ze niet onstream over konden praten. Dat hoorde ik ze een paar dagen geleden tegen elkaar zeggen. (Huub en Jaap) Ik hoop het trouwens!
Typisch een geval van: Jammer Brian en Amanda!quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:03 schreef neehe het volgende:
Ja hoor, tijdens het hoofdgerecht gaat Jaap los.
Als hij een hoek van Huub krijgt belt hij het niet door naar de FEBO.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:02 schreef rooie3 het volgende:
Misschien flipt Claire hem vanavond wel
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:03 schreef neehe het volgende:
Ja hoor, tijdens het hoofdgerecht gaat Jaap los.
Als hij een hoek van Huub krijgt belt hij het niet door naar de FEBO.
Dat meen je?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:05 schreef JEEtjuuh het volgende:
hij slaat huub op zijn muil
O jee, is het weer zoverquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:05 schreef Dementor het volgende:
Hoppa Huub valt Jaap aan.
GVD STREAMLOCK HIER BETAAL IK GVD NIET VOOR
Schei toch uit.....Huub deed exact hetzelfde destijds bij Palma.....en ook wel meerdere keren....quote:
ja echt hij pakt hem en slaat huubquote:
Volgens mij sloeg Huub juist Jaap. Hij vloog hem echt aan.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:05 schreef JEEtjuuh het volgende:
hij slaat huub op zijn muil
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:07 schreef Py het volgende:
wtf 2 seconden terrorJaap en Huub vliegt door het plafond
Waar was die reclame ook alweer vanquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:07 schreef Py het volgende:
wtf 2 seconden terrorJaap en Huub vliegt door het plafond
Leek er wel op dat Huub aan het uithalen was ja.quote:
Ik vind Huub echt wel het meest oke, maar dit vond ook ik wel een mooie actie. Lachen toch, eindelijk weer eens wat te zien op de streams. Jammer van de SL, haha.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is alleen maar niet leuk voor de meesten hier omdat het Huub betreft..., maar ik vind het een geweldige actie![]()
kabouteretenquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:07 schreef avonne het volgende:
moet er nog even uit
kalfkoteletjes, aardappeltjes
en er was ook nog een of ander groentetje
wat is er mis met een script ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:59 schreef Guuskeee het volgende:
"Okee, dat was ie! Bedankt Ted!"
Hoezo script? Bah!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:08 schreef coldstar het volgende:
Ik schrok me rot hier.....
nou als jij dit leuk vind jou feesie ik vind het niveau 0 en kan dr niks om lachen dat domme gedoequote:Op dinsdag 8 april 2008 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schei toch uit.....Huub deed exact hetzelfde destijds bij Palma.....en ook wel meerdere keren....
Het is alleen maar niet leuk voor de meesten hier omdat het Huub betreft..., maar ik vind het een geweldige actie![]()
Super dat je daar een animated gif van hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:08 schreef mazaru het volgende:
Dit is inderdaad focking niet normaal.
Wat denk je als Claire die tafel tegen haar kin aan had gekregen?
Jaap draait gewoon helemaal door, wat een gore lafaard! Dat zou die nou eens tegen die rat moeten durven doen, maar die rat zou hem vermoorden, en dat weet hij
[ afbeelding ]
Heb jij nu streams ZONDER lockquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:08 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik vind Huub echt wel het meest oke, maar dit vond ook ik wel een mooie actie. Lachen toch, eindelijk weer eens wat te zien op de streams.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:08 schreef mazaru het volgende:
Jaap draait gewoon helemaal door, wat een gore lafaard! Dat zou die nou eens tegen die rat moeten durven doen, maar die rat zou hem vermoorden, en dat weet hij
[ afbeelding ]
duidelijk exit voor huubquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:08 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Maar Brian deed niets hoor....quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik mag hopen dat die rat heel snel wordt aangepakt
Mooi gedaan hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:08 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, Huub valt Jaap aan, en Jaap probeert Huub tegen te houden.quote:
Vind je het heel gek? Zou ji zoiets pikken dan? Als je met je vrouw zit te eten en één of andere gek gooit de tafel om? Wat zou jij dan doen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En die agressieve kleine kutkabouter.........gelijk handtastelijk worden...
ga lekker doperwten doppen ipv stom tegen mij uit te vallenquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet lullen, als er eentje niet agressief is en niet zal slaan, dan is het Jaap wel....
Al 6 minutenquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar Brian deed niets hoor....
Ik weiger de reguliere te kijken, ik moet dan 2 versies van DGK gaan volgen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:11 schreef jassy het volgende:
Die SL komt alleen maar zo snel omdat het RTL is en ze dit waarschijnlijk al aan zagen komen (Jaap liep nogal pissed naar beneden)
Moeten we volgende week weer naar de uitzending kijken voor de beelden
Ok.....quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ga lekker doperwten doppen ipv stom tegen mij uit te vallen
Jaap pakt huub vast en slaat hem danquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, Huub valt Jaap aan, en Jaap probeert Huub tegen te houden.
Jemig je geloofd het toch zeker niet dat hier ook maar iets werkelijks gebeurd. De geen die iemand aan het lijntje heeft zit achter.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het perfect, Huub denkt iedereen aan een lijntje te kunnen houden, wekenlang, Het werd tijd dat het (letterlijk) in z'n gezicht ontplofte.....
Jaap.....
het was bij Huub meer reflex en schrik denk ik..... want dit ging wel heul snelquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vind je het heel gek? Zou ji zoiets pikken dan? Als je met je vrouw zit te eten en één of andere gek gooit de tafel om? Wat zou jij dan doen?
ach u is momenteel aan het bellen met de febo ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:11 schreef neehe het volgende:
En nou exit voor die B acteur Jaap, wat een triest figuur is het toch, hij doet alleen maar iets op commando van de FEBO die hond., een afgerichte vette hond is het meer niet.
Claire kan ook niets anders dan zitten op een stoeltje met een sigaretje.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:14 schreef T-lex het volgende:
Huub zit achter.....Claire ziet er een beetje geschrokken uit.
ach jaap kan nog wel een boete hebbenquote:
Thanksquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:08 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Amanda: De gouden kooi is het tofste programma
Claire: Vooral Amanda met haar pruik
Jaap is wat de redaktie wil niets maar dan ook niets doet Jaap uit zijn eigen. Jaap is de marionet van de redaktie altijd al geweest. Ze hebben een autist gevonden die dit soort klusjes voor de redaktie wel wil opknappen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:14 schreef Dementor het volgende:
Volgens Jaap heeft de kok het gedaan
Terror Jaap is nu Emo Jaap
waarschijnlijk welquote:
Brian, hoezo?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:17 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel
wie was nu ook o weer de tijdbom in dat huis ?
Oh, wat leuk, ook fokkertjes van het vroegere uur op DGKquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:16 schreef Xenia het volgende:
Wat is die dikke druiloor een vreselijk slechte acteur.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:08 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
De geen die wordt aangepakt maarja de kindjes van god mogen niet worden aangepakt dus tja.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:17 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel
Ik wacht nog '' op de manier waarop.''quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Claire kan alleen maar zeggen "Top Jaap"hahahaha
Hij is juist de enige die ik het helemaal gun......Jullie wilden leven in de tent, het was zo saai toch?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:17 schreef Kinga het volgende:
Ricardo denkt ook dat ie leuk is?![]()
![]()
![]()
Ricardo, ik vind je top, maar nu ben je vreselijk.
GADVERDAMME. Nu hoor ik die klootzak: "EINDE WERKTIJD"
Ik haat die gast. Die gun je de winst toch niet?
Claire heeft nog nooit echt wat ergs meegemaakt daar. Ze is helemaal stil en van slag. Wat had zij nou precies verwacht dat van DGK? Enkel fröbelen en knutselen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit is werkelijk de mooiste scene.
Telefoon gaat, jaap neemt op en zegt: "Einde werktijd..." Geeft iedereen, ook de kok een hand en de terror is over.
volgens mij heeft iemand ander wat meer onploffingtjes op z'n naam staanquote:
Wat je super noemt vind hem redelijk zwak. Ik vind hem eigenlijk altijd nep. Zo blijft er niets over van de facade van de kooi.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:18 schreef Dementor het volgende:
Ik vind Jaap super
Vooral hoe hij om kan schakelen van script naar improvisatie om daarna heel koel te roepen einde werktijd
Nu geeft hij bijvoorbeeld weer een optreden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aangepakt...Huub flipte hem al toen TerrorJaap al 3 seconden in de chill stond.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:19 schreef marky het volgende:
[..]
De geen die wordt aangepakt maarja de kindjes van god mogen niet worden aangepakt dus tja.
DGK is nep vanaf dag 1.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:20 schreef marky het volgende:![]()
[..]
Wat je super noemt vind hem redelijk zwak. Ik vind hem eigenlijk altijd nep. Zo blijft er niets over van de facade van de kooi.
Vind je het gek. Ik zou me ook de blubber schrikken als er een tafel word weg omgegooidquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Claire heeft nog nooit echt wat ergs meegemaakt daar. Ze is helemaal stil en van slag. Wat had zij nou precies verwacht dat van DGK? Enkel fröbelen en knutselen?
Brian en Amanda hadden Jaap vermoord,dus daarom mag het niet.Pas als zulke dingen ook bij Brian en Amanda gebeuren kan je zeggen wie de sterkste en het meest kan hebben in het spel.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:19 schreef marky het volgende:
[..]
De geen die wordt aangepakt maarja de kindjes van god mogen niet worden aangepakt dus tja.
Claire is toch, behalve heel aardig, lief en naïef, helemaal niets.....voor deze setting.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:17 schreef Smash-it het volgende:
Claire is wel een beetje een verloren vogeltje zonder Huub zo.
Ik denk dat je een beetje uit moet kijken met het gebruik van Adolf aangezien je daar toch duidelijk Adolf Hitler mee bedoelt en dat vind ik in elke context bij een TV programma te zwaar uit zijn context getrokken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:20 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
volgens mij heeft iemand ander wat meer onploffingtjes op z'n naam staan
adolf huub
Niet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:20 schreef Copycat het volgende:
Hoe reageerde Amanda op de pruik-opmerking van Claire?
Ze reageerde nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:20 schreef Copycat het volgende:
Walgelijke opmerkingquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:20 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
volgens mij heeft iemand ander wat meer onploffingtjes op z'n naam staan
adolf huub
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:21 schreef Dementor het volgende:
Claire: het ging mij om de manier waarop die tafel de lucht in ging!
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is juist de enige die ik het helemaal gun......Jullie wilden leven in de tent, het was zo saai toch?
Wel, hier heb je het....in optima forma...het spel, elkaar wegpesten!!
En dan ook nog de allergrootste eikel aanpakken....mijn dag kan niet meer stuk
Goed planquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:22 schreef Inca het volgende:
Terror op Claire als Huub weg is loopt ze zo jankend weg
Een vriendelijk verwoord advies maar hij doet het al een tijdjequote:Op dinsdag 8 april 2008 23:21 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje uit moet kijken met het gebruik van Adolf aangezien je daar toch duidelijk Adolf Hitler mee bedoelt en dat vind ik in elke context bij een TV programma te zwaar uit zijn context getrokken.
Ik kan er niet om lachen eerlijk gezeg daar ligt het er gewoon te dik voor bovenop. Iets wat subtiel is is leuk dit is gewoon een jammerlijk vertoning.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
DGK is nep vanaf dag 1.
Laten we lachen om Jaap
Huub heeft al 10 keer vaker dingen van Brian verkloot dan Brian van Huub...quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat wij voor het eerst in anderhalf jaar wel eens zouden willen zien, is een goeie actie op die rat met zijn slet.
Acties tegen Huub zien we al anderhalf jaar in alle soorten en maten. Die kunnen we wel dromen.
Die smerige laffe rat met zijn net zo laffe rattewijfje willen we eens zien zweten.
En als Huub straks die verjaardag van die gore rat niet gaat verzieken dan mag voor mij de hele zooi verbranden.
+1quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat wij voor het eerst in anderhalf jaar wel eens zouden willen zien, is een goeie actie op die rat met zijn slet.
Acties tegen Huub zien we al anderhalf jaar in alle soorten en maten. Die kunnen we wel dromen.
Die smerige laffe rat met zijn net zo laffe rattewijfje willen we eens zien zweten.
En als Huub straks die verjaardag van die gore rat niet gaat verzieken dan mag voor mij de hele zooi verbranden.
Vind ik ook. Huub is een etterbak maar die associatie gaat te verquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:21 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje uit moet kijken met het gebruik van Adolf aangezien je daar toch duidelijk Adolf Hitler mee bedoelt en dat vind ik in elke context bij een TV programma te zwaar uit zijn context getrokken.
Vieze sletquote:
Als Huub weg is dan gaan ze het niet eens redden tot de 22ste dan kijkt er straks geen hond meer naar .quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:22 schreef Inca het volgende:
Terror op Claire als Huub weg is loopt ze zo jankend weg
don't mention the war !!!!quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:21 schreef marky het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Goed plan
Trouwens mijn TT is uitgekomen
Ga jij eerst maar eens streams kijken zonder die bril op.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub heeft al 10 keer vaker dingen van Brian verkloot dan Brian van Huub...
Dan hebben ze wel een smoes klaar en die word Sergio wil niet weer voor niks komen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt Kul, alsof Huub zo'n braaf ventje is.....quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vieze slet.
Ik lees morgen wel hoe het af is gelopen met deze terror . Iets te makkelijk naar mijn smaak, dit. Wees dan een echt kerel en pak die campinggasten een keertje aan.
Nee. Godwin.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:25 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
don't mention the war !!!!
mensen dood of ernstige ongelukken toewensen is helemaal ok
maar don't mention the war !!!
maar hoezoe adolf hitler wat heeft die er mee te maken ?
adolf huub bekt gewoon lekker
niets meer en minder
zou dat niet de aanleiding zijn van het telefoontje van de febo? Dat de "terror" over moet zijn? Omdat Claire nu echt over gevoelige zkaen begon?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:20 schreef Copycat het volgende:
achterlijk kutventje...quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:25 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
niets meer en minder
Joh, Huub zocht toch Brian keer op keer heel bewust op...en niet andersom.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens streams kijken zonder die bril op.
Huub heeft vooral in het begin Jaap goed te grazen genomen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt Kul, alsof Huub zo'n braaf ventje is.....
Het verbaasd mij iedere keer enorm. Allemaal vergeten wat Huub tegen Jaap gedaan heeft zeker. Dit is met geen mogelijkheid door Jaap recht te trekken al zou hij Huub iedere dag te grazen nemen.
En that's that!quote:
Dit is echt onbegrijpelijk. Uit alles blijkt dat de meest agresieve speler Huub is. Toch mag hij er steeds maar weer in blijven. hij kan gewoon zijn handen niet thuis houden. En natuurlijk is het niet leuk dat die tafel omngekeerd wordt, terwijl je zit te eten. Maar kennelijk hoort dit bij het spel.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:17 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel
Niet over hem heen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
Als ik die rat zijn leven kon redden door hem in zijn bek te piessen pieste ik er naast.
Ja, in zijn oog.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
Als ik die rat zijn leven kon redden door hem in zijn bek te piessen pieste ik er naast.
Dag in dag uit, samen met Erik...met de meest vreselijke teksten...., ik vergeet dat echt nooit meer.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Huub heeft vooral in het begin Jaap goed te grazen genomen.
Kom op, zelfs jij moet zien dat de verhoudingen compleet krom zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Echt Kul, alsof Huub zo'n braaf ventje is.....
Het verbaasd mij iedere keer enorm. Allemaal vergeten wat Huub tegen Jaap gedaan heeft zeker. Dit is met geen mogelijkheid door Jaap recht te trekken al zou hij Huub iedere dag te grazen nemen.
Huub krijgt de meeste aanvallen te verwerken, daarmee lokt men agressie uit.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dit is echt onbegrijpelijk. Uit alles blijkt dat de meest agresieve speler Huub is. Toch mag hij er steeds maar weer in blijven. hij kan gewoon zij handen niet thuis houden. En natuurlijk is het niet leuk dat die tafel omngekeerd wordt, terijl je zit te eten. Maar kennelijk hoort dit bij het spel.
Ik vind het toch wel een prettig idee dat hij deze maand nog verandert in PakjekofferenopzoutenJaapquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:27 schreef Dementor het volgende:
Jaap werkt gewoon volgens het principe u vraagt wij draaien.
Vraagt achter niets van hem dan veranderd hij in schaak jaap.
Dat dusquote:
- 1!!quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub heeft al 10 keer vaker dingen van Brian verkloot dan Brian van Huub...
Idd, ik heb ook zin om zijn tong er af te snijdenquote:
Nou, Huub heeft dus wel lef.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:09 schreef Inca het volgende:
Wat wil die kleine Huub nu doen dan als die Jaap wil slaan kan die niet eens bij Jaap zijn gezicht komen
Waar heeft hij het over?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:30 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien: En wat vond je dan van mijn rol ?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dit is echt onbegrijpelijk. Uit alles blijkt dat de meest agresieve speler Huub is. Toch mag hij er steeds maar weer in blijven. hij kan gewoon zijn handen niet thuis houden. En natuurlijk is het niet leuk dat die tafel omngekeerd wordt, terwijl je zit te eten. Maar kennelijk hoort dit bij het spel.
Huub had het etentje al afgezegd..Jaap beloofde toen niks te verpesten..ze hebben er handen op geschud..en daarom werd Huub zo erg kwaad....quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dit is echt onbegrijpelijk. Uit alles blijkt dat de meest agresieve speler Huub is. Toch mag hij er steeds maar weer in blijven. hij kan gewoon zij handen niet thuis houden. En natuurlijk is het niet leuk dat die tafel omngekeerd wordt, terijl je zit te eten. Maar kennelijk hoort dit bij het spel.
Kom kom wat een onzin er is echt wel een verschil. En wat heeft de oorlog te maken in deze zetting. We hebben het hier overn een RLS kom op man doe normaal.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:25 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
niets meer en minder
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu gaat Huub natuurlijk mooi weer spelen tegen Claire "Ik deed het voor jou, etc"...
is geen kwestie van lefquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Nou, Huub heeft dus wel lef.
Brian schijt in zijn broek voor Jaap
Precies, dit heb ik toevallig ook al gepost. Dat wordt gewoon weer vergeten.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag in dag uit, samen met Erik...met de meest vreselijke teksten...., ik vergeet dat echt nooit meer.
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:31 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub had het etentje al afgezegd..Jaap beloofde toen niks te verpesten..ze hebben er handen op geschud..en daarom werd Huub zo erg kwaad....
Jouw caps zijn ook weer topquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ie er op een afstandje bijstond en niets deed ...
Jaap vond het top
Ik ook..................quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
Dat kan hij nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:32 schreef marky het volgende:
[..]
Kom kom wat een onzin er is echt wel een verschil. En wat heeft de oorlog te maken in deze zetting. We hebben het hier overn een RLS kom op man doe normaal.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:31 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub had het etentje al afgezegd..Jaap beloofde toen niks te verpesten..ze hebben er handen op geschud..en daarom werd Huub zo erg kwaad....
Omdat tie zo mooi isquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:08 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
HOE DAN Jaap is een meter groter dan Huuppiequote:Op dinsdag 8 april 2008 23:33 schreef mazaru het volgende:
Jaap drukte Huub plat tegen de spiegel. Huub kon geen kant op. Huub en Jaap staan met hen hoofden tegen elkaar naar elkaar te schreeuwen.
Rat komt binnen en zegt tegen Huub dat hij weer Jaap aan het intimideren is.
Ja, Brain heeft de naam en huub is geen haar beter. Hoe vaak hier het douche incident tussen Brain en Amanda niet voorbij gekomen is. Terwijl Huub zelf ook vrouwen slaat en dat hoor je dan weer niet..quote:
nikksssss want je deed geen ene moer .quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:30 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien: En wat vond je dan van mijn rol ?
lekker wazig wat je zegt...quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:34 schreef Yasminn het volgende:
Hij schijt in zijn broek.
Helemaal er om heen lullen.
jij heb over a hikterquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:32 schreef marky het volgende:
[..]
Kom kom wat een onzin er is echt wel een verschil. En wat heeft de oorlog te maken in deze zetting. We hebben het hier overn een RLS kom op man doe normaal.
Toch knap als Huub Jaap fysiek zou kunnen intimiderenquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:35 schreef Prospera het volgende:
Jaap heeft Huub aardig beetgepakt " ik werd uit elkaar getrokken en nog zegt Brian dat ik Jaap zit te intimideren, hoe verknipt is die jongen".
[ afbeelding ]
Goed topicreport.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:36 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
jij heb over a hikter
en joe mentioned the war
maar idd hoe mensen zich inleben in een RLS is gewoon eng
ze willen ratten door de plee spoelen en van dat soort ongein
Met moeite houd hij zijn traantjes in.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:34 schreef Smash-it het volgende:
H: die gasten moeten altijd mij hebben (hij heeft het over de beveiligers)
Ze hadden jou hier een paar maand geleden al van dit forum moeten schoppen. Walgelijk en misselijkmakend figuur ben je. Zuigen, zuigen, zuigen...quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:25 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
niets meer en minder
Niet doen alsof je niet weet over wie ik het heb.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
lekker wazig wat je zegt...
wie is HIJ... Brian, Huub , Ricardo, de kok of Jaap??
Bij zo'n post hoort een rood petjequote:Op dinsdag 8 april 2008 23:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze hadden jou hier een paar maand geleden al van dit forum moeten schoppen. Walgelijk en misselijkmakend figuur ben je. Zuigen, zuigen, zuigen...![]()
![]()
Ach komt zo een bericht op plasma dat ze het raam een stukje moeten open zettenquote:
Je verdraait de dingen zo goed, ben je toevallig familie van Brian?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:39 schreef coldstar het volgende:
Huub heeft een groot probleem......Jaap kwijt en hij wint nooit meer, dat weet hij heel goed.
En Brain heeft het weer gedaan bij Huub. Dat zijn de hyena streken van Huub. En maar Brain zwart maken op de streams. Hij is zo jaloers op Brain, daar word je niet goed van.
Huub zegt nu da tBrain en Amanda achter Jaap aan lopen. Jeetje Huub...wat doe je zelf altijd...je doet niet anders als achter Jaap aan lopen.
Hij begint letterlijk meer en meer te lijken op het ongedierte waarvoor hij zo vaak wordt uitgemaaktquote:
Linkje?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, Brain heeft de naam en huub is geen haar beter. Hoe vaak hier het douche incident tussen Brain en Amanda niet voorbij gekomen is. Terwijl Huub zelf ook vrouwen slaat en dat hoor je dan weer niet..
Ja want jij bedacht Adolf als Adolf Jansen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:36 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
jij heb over a hikter
en joe mentioned the war
maar idd hoe mensen zich inleben in een RLS is gewoon eng
ze willen ratten door de plee spoelen en van dat soort ongein
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:39 schreef coldstar het volgende:
Huub heeft een groot probleem......Jaap kwijt en hij wint nooit meer, dat weet hij heel goed.
En Brain heeft het weer gedaan bij Huub. Dat zijn de hyena streken van Huub. En maar Brain zwart maken op de streams. Hij is zo jaloers op Brain, daar word je niet goed van.
Huub zegt nu da tBrain en Amanda achter Jaap aan lopen. Jeetje Huub...wat doe je zelf altijd...je doet niet anders als achter Jaap aan lopen.
Brian is nog nooit ergens alleen op af gestapt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:39 schreef Prospera het volgende:
Brian zie ik al maanden niet naar me toe komen, het lijkt wel of hij het niet durft.
En rent als eerst naar de telefoon om dingen door te bellen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brian is nog nooit ergens alleen op af gestapt.
Hij spant altijd anderen voor zijn karretje, en gaat dan op een afstandje staan krijsen.
valt toch wel mee ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze hadden jou hier een paar maand geleden al van dit forum moeten schoppen. Walgelijk en misselijkmakend figuur ben je. Zuigen, zuigen, zuigen...![]()
![]()
A la hyena.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brian is nog nooit ergens alleen op af gestapt.
Hij spant altijd anderen voor zijn karretje, en gaat dan op een afstandje staan krijsen.
Is er ergens een dierentuinbewoner genoemd?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:41 schreef Ziet het volgende:
ik ben er nog steeds van overtuigd dat het spel is.
jaap en huub hebben inderdaad gesproken over terror, dat het niet uit maakt wat er gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |