Omdat tie zo mooi isquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:08 schreef mazaru het volgende:
Dit is inderdaad focking niet normaal.
Wat denk je als Claire die tafel tegen haar kin aan had gekregen?
Jaap draait gewoon helemaal door, wat een gore lafaard! Dat zou die nou eens tegen die rat moeten durven doen, maar die rat zou hem vermoorden, en dat weet hij
[ afbeelding ]
HOE DAN Jaap is een meter groter dan Huuppiequote:Op dinsdag 8 april 2008 23:33 schreef mazaru het volgende:
Jaap drukte Huub plat tegen de spiegel. Huub kon geen kant op. Huub en Jaap staan met hen hoofden tegen elkaar naar elkaar te schreeuwen.
Rat komt binnen en zegt tegen Huub dat hij weer Jaap aan het intimideren is.
Ja, Brain heeft de naam en huub is geen haar beter. Hoe vaak hier het douche incident tussen Brain en Amanda niet voorbij gekomen is. Terwijl Huub zelf ook vrouwen slaat en dat hoor je dan weer niet..quote:
nikksssss want je deed geen ene moer .quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:30 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien: En wat vond je dan van mijn rol ?
lekker wazig wat je zegt...quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:34 schreef Yasminn het volgende:
Hij schijt in zijn broek.
Helemaal er om heen lullen.
jij heb over a hikterquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:32 schreef marky het volgende:
[..]
Kom kom wat een onzin er is echt wel een verschil. En wat heeft de oorlog te maken in deze zetting. We hebben het hier overn een RLS kom op man doe normaal.
Toch knap als Huub Jaap fysiek zou kunnen intimiderenquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:35 schreef Prospera het volgende:
Jaap heeft Huub aardig beetgepakt " ik werd uit elkaar getrokken en nog zegt Brian dat ik Jaap zit te intimideren, hoe verknipt is die jongen".
[ afbeelding ]
Goed topicreport.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:36 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
jij heb over a hikter
en joe mentioned the war
maar idd hoe mensen zich inleben in een RLS is gewoon eng
ze willen ratten door de plee spoelen en van dat soort ongein
Met moeite houd hij zijn traantjes in.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:34 schreef Smash-it het volgende:
H: die gasten moeten altijd mij hebben (hij heeft het over de beveiligers)
Ze hadden jou hier een paar maand geleden al van dit forum moeten schoppen. Walgelijk en misselijkmakend figuur ben je. Zuigen, zuigen, zuigen...quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:25 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
don't mention the war !!!!
mensen dood of ernstige ongelukken toewensen is helemaal ok
maar don't mention the war !!!
maar hoezoe adolf hitler wat heeft die er mee te maken ?
adolf huub bekt gewoon lekker
niets meer en minder
Niet doen alsof je niet weet over wie ik het heb.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
lekker wazig wat je zegt...
wie is HIJ... Brian, Huub , Ricardo, de kok of Jaap??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |