Idd, ik heb ook zin om zijn tong er af te snijdenquote:
Nou, Huub heeft dus wel lef.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:09 schreef Inca het volgende:
Wat wil die kleine Huub nu doen dan als die Jaap wil slaan kan die niet eens bij Jaap zijn gezicht komen
Waar heeft hij het over?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:30 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien: En wat vond je dan van mijn rol ?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dit is echt onbegrijpelijk. Uit alles blijkt dat de meest agresieve speler Huub is. Toch mag hij er steeds maar weer in blijven. hij kan gewoon zijn handen niet thuis houden. En natuurlijk is het niet leuk dat die tafel omngekeerd wordt, terwijl je zit te eten. Maar kennelijk hoort dit bij het spel.
Huub had het etentje al afgezegd..Jaap beloofde toen niks te verpesten..ze hebben er handen op geschud..en daarom werd Huub zo erg kwaad....quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dit is echt onbegrijpelijk. Uit alles blijkt dat de meest agresieve speler Huub is. Toch mag hij er steeds maar weer in blijven. hij kan gewoon zij handen niet thuis houden. En natuurlijk is het niet leuk dat die tafel omngekeerd wordt, terijl je zit te eten. Maar kennelijk hoort dit bij het spel.
Kom kom wat een onzin er is echt wel een verschil. En wat heeft de oorlog te maken in deze zetting. We hebben het hier overn een RLS kom op man doe normaal.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:25 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
don't mention the war !!!!
mensen dood of ernstige ongelukken toewensen is helemaal ok
maar don't mention the war !!!
maar hoezoe adolf hitler wat heeft die er mee te maken ?
adolf huub bekt gewoon lekker
niets meer en minder
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu gaat Huub natuurlijk mooi weer spelen tegen Claire "Ik deed het voor jou, etc"...
is geen kwestie van lefquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Nou, Huub heeft dus wel lef.
Brian schijt in zijn broek voor Jaap
Precies, dit heb ik toevallig ook al gepost. Dat wordt gewoon weer vergeten.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag in dag uit, samen met Erik...met de meest vreselijke teksten...., ik vergeet dat echt nooit meer.
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:31 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub had het etentje al afgezegd..Jaap beloofde toen niks te verpesten..ze hebben er handen op geschud..en daarom werd Huub zo erg kwaad....
Jouw caps zijn ook weer topquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ie er op een afstandje bijstond en niets deed ...
Jaap vond het top
Ik ook..................quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
Als ik die rat zijn leven kon redden door hem in zijn bek te piessen pieste ik er naast.
Dat kan hij nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:32 schreef marky het volgende:
[..]
Kom kom wat een onzin er is echt wel een verschil. En wat heeft de oorlog te maken in deze zetting. We hebben het hier overn een RLS kom op man doe normaal.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:31 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub had het etentje al afgezegd..Jaap beloofde toen niks te verpesten..ze hebben er handen op geschud..en daarom werd Huub zo erg kwaad....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |