Hij is juist de enige die ik het helemaal gun......Jullie wilden leven in de tent, het was zo saai toch?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:17 schreef Kinga het volgende:
Ricardo denkt ook dat ie leuk is?![]()
![]()
![]()
Ricardo, ik vind je top, maar nu ben je vreselijk.
GADVERDAMME. Nu hoor ik die klootzak: "EINDE WERKTIJD"
Ik haat die gast. Die gun je de winst toch niet?
Claire heeft nog nooit echt wat ergs meegemaakt daar. Ze is helemaal stil en van slag. Wat had zij nou precies verwacht dat van DGK? Enkel fröbelen en knutselen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit is werkelijk de mooiste scene.
Telefoon gaat, jaap neemt op en zegt: "Einde werktijd..." Geeft iedereen, ook de kok een hand en de terror is over.
volgens mij heeft iemand ander wat meer onploffingtjes op z'n naam staanquote:
Wat je super noemt vind hem redelijk zwak. Ik vind hem eigenlijk altijd nep. Zo blijft er niets over van de facade van de kooi.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:18 schreef Dementor het volgende:
Ik vind Jaap super
Vooral hoe hij om kan schakelen van script naar improvisatie om daarna heel koel te roepen einde werktijd
Nu geeft hij bijvoorbeeld weer een optreden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aangepakt...Huub flipte hem al toen TerrorJaap al 3 seconden in de chill stond.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:19 schreef marky het volgende:
[..]
De geen die wordt aangepakt maarja de kindjes van god mogen niet worden aangepakt dus tja.
DGK is nep vanaf dag 1.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:20 schreef marky het volgende:![]()
[..]
Wat je super noemt vind hem redelijk zwak. Ik vind hem eigenlijk altijd nep. Zo blijft er niets over van de facade van de kooi.
Vind je het gek. Ik zou me ook de blubber schrikken als er een tafel word weg omgegooidquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Claire heeft nog nooit echt wat ergs meegemaakt daar. Ze is helemaal stil en van slag. Wat had zij nou precies verwacht dat van DGK? Enkel fröbelen en knutselen?
Brian en Amanda hadden Jaap vermoord,dus daarom mag het niet.Pas als zulke dingen ook bij Brian en Amanda gebeuren kan je zeggen wie de sterkste en het meest kan hebben in het spel.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:19 schreef marky het volgende:
[..]
De geen die wordt aangepakt maarja de kindjes van god mogen niet worden aangepakt dus tja.
Claire is toch, behalve heel aardig, lief en naïef, helemaal niets.....voor deze setting.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:17 schreef Smash-it het volgende:
Claire is wel een beetje een verloren vogeltje zonder Huub zo.
Ik denk dat je een beetje uit moet kijken met het gebruik van Adolf aangezien je daar toch duidelijk Adolf Hitler mee bedoelt en dat vind ik in elke context bij een TV programma te zwaar uit zijn context getrokken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:20 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
volgens mij heeft iemand ander wat meer onploffingtjes op z'n naam staan
adolf huub
Niet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:20 schreef Copycat het volgende:
Hoe reageerde Amanda op de pruik-opmerking van Claire?
Ze reageerde nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:20 schreef Copycat het volgende:
Hoe reageerde Amanda op de pruik-opmerking van Claire?
Walgelijke opmerkingquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:20 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
volgens mij heeft iemand ander wat meer onploffingtjes op z'n naam staan
adolf huub
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:21 schreef Dementor het volgende:
Claire: het ging mij om de manier waarop die tafel de lucht in ging!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |