Als Huub weg is dan gaan ze het niet eens redden tot de 22ste dan kijkt er straks geen hond meer naar .quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:22 schreef Inca het volgende:
Terror op Claire als Huub weg is loopt ze zo jankend weg
don't mention the war !!!!quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:21 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje uit moet kijken met het gebruik van Adolf aangezien je daar toch duidelijk Adolf Hitler mee bedoelt en dat vind ik in elke context bij een TV programma te zwaar uit zijn context getrokken.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Goed plan
Trouwens mijn TT is uitgekomen
Ga jij eerst maar eens streams kijken zonder die bril op.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub heeft al 10 keer vaker dingen van Brian verkloot dan Brian van Huub...
Dan hebben ze wel een smoes klaar en die word Sergio wil niet weer voor niks komen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat wij voor het eerst in anderhalf jaar wel eens zouden willen zien, is een goeie actie op die rat met zijn slet.
Acties tegen Huub zien we al anderhalf jaar in alle soorten en maten. Die kunnen we wel dromen.
Die smerige laffe rat met zijn net zo laffe rattewijfje willen we eens zien zweten.
En als Huub straks die verjaardag van die gore rat niet gaat verzieken dan mag voor mij de hele zooi verbranden.
Echt Kul, alsof Huub zo'n braaf ventje is.....quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vieze slet.
Ik lees morgen wel hoe het af is gelopen met deze terror . Iets te makkelijk naar mijn smaak, dit. Wees dan een echt kerel en pak die campinggasten een keertje aan.
Nee. Godwin.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:25 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
don't mention the war !!!!
mensen dood of ernstige ongelukken toewensen is helemaal ok
maar don't mention the war !!!
maar hoezoe adolf hitler wat heeft die er mee te maken ?
adolf huub bekt gewoon lekker
niets meer en minder
zou dat niet de aanleiding zijn van het telefoontje van de febo? Dat de "terror" over moet zijn? Omdat Claire nu echt over gevoelige zkaen begon?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:20 schreef Copycat het volgende:
Hoe reageerde Amanda op de pruik-opmerking van Claire?
achterlijk kutventje...quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:25 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
don't mention the war !!!!
mensen dood of ernstige ongelukken toewensen is helemaal ok
maar don't mention the war !!!
maar hoezoe adolf hitler wat heeft die er mee te maken ?
adolf huub bekt gewoon lekker
niets meer en minder
Joh, Huub zocht toch Brian keer op keer heel bewust op...en niet andersom.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens streams kijken zonder die bril op.
Huub heeft vooral in het begin Jaap goed te grazen genomen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt Kul, alsof Huub zo'n braaf ventje is.....
Het verbaasd mij iedere keer enorm. Allemaal vergeten wat Huub tegen Jaap gedaan heeft zeker. Dit is met geen mogelijkheid door Jaap recht te trekken al zou hij Huub iedere dag te grazen nemen.
En that's that!quote:
Dit is echt onbegrijpelijk. Uit alles blijkt dat de meest agresieve speler Huub is. Toch mag hij er steeds maar weer in blijven. hij kan gewoon zijn handen niet thuis houden. En natuurlijk is het niet leuk dat die tafel omngekeerd wordt, terwijl je zit te eten. Maar kennelijk hoort dit bij het spel.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:17 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel
wie was nu ook o weer de tijdbom in dat huis ?
Niet over hem heen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
Als ik die rat zijn leven kon redden door hem in zijn bek te piessen pieste ik er naast.
Ja, in zijn oog.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
Als ik die rat zijn leven kon redden door hem in zijn bek te piessen pieste ik er naast.
Dag in dag uit, samen met Erik...met de meest vreselijke teksten...., ik vergeet dat echt nooit meer.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Huub heeft vooral in het begin Jaap goed te grazen genomen.
Kom op, zelfs jij moet zien dat de verhoudingen compleet krom zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Echt Kul, alsof Huub zo'n braaf ventje is.....
Het verbaasd mij iedere keer enorm. Allemaal vergeten wat Huub tegen Jaap gedaan heeft zeker. Dit is met geen mogelijkheid door Jaap recht te trekken al zou hij Huub iedere dag te grazen nemen.
Huub krijgt de meeste aanvallen te verwerken, daarmee lokt men agressie uit.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dit is echt onbegrijpelijk. Uit alles blijkt dat de meest agresieve speler Huub is. Toch mag hij er steeds maar weer in blijven. hij kan gewoon zij handen niet thuis houden. En natuurlijk is het niet leuk dat die tafel omngekeerd wordt, terijl je zit te eten. Maar kennelijk hoort dit bij het spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |