Ben ik het wel mee eens, maar vond t wel leuk om te zien.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vooral ook omdat (zoals toma ook al zei) Babel zich nu laat zien als een echte counterspits, niks voor Ajax. Wel voor clubs als PSV en NAC. Linksbuiten blijkt hij echt niet. Persoonlijk vind ik hem de 18 miljoen nog altijd niet waard en daarbij vergeleken Suarez nu toch echt een koopje, dus wat dat betreft heeft Ajax goede zaken gedaan.
2-1 zou ik inderdaad bijzonder teleurstellend vinden.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:22 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Maakt mij echt geen flikker uit wat Groningen doet op de tribunes, al maken ze het grootste spandoek met Anti-Ajax erop. Op het veld word het toch teleurstellend voor ze.
Ik durf te wedden dat kuch kuch de groene 'hel' kuch kuch van groningen hun toch wel gaan uitfluiten en al spelen ze goed dat er nog spreekkoren komen ookquote:Op woensdag 9 april 2008 09:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Is die avatar dan masochistisch bedoeld?![]()
Spreekkoren ga je niet tegenhouden, ik snap sowieso alle heisa niet, alsof er zomaar ineens een hekel aan Ajax is in Groningen.
natuurlijk worden Silva en Suarez voor rotte vis uitgemaakt, maar gezien hun vertoonde gedrag is dat ook geheel terecht. Helaas krijgen we geen varkenskop het stadion in.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:26 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat kuch kuch de groene 'hel' kuch kuch van groningen hun toch wel gaan uitfluiten en al spelen ze goed dat er nog spreekkoren komen ook
Bangmakerij. Je moet je eigen forum wel goed lezen!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:30 schreef Prosac het volgende:
Geruchten gaan echter wel dat men bij spreekkoren mensen tijdens of achteraf willekeurig uit het zingende publiek gaat halen en straffen. Dus er wordt al geadviseerd om een sjaal voor je mond te doen.
Klopt, heb je helemaal gelijk in. Ik sta er dan ook absoluut niet om te sprinen, sterker nog, ik ben 100% tegen!quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:22 schreef cultheld het volgende:
Ik kan me nog goed herinneren hoe destijds vele Ajacieden op dit forum honend oordeelden over het samenwerkingsverband tussen PSV en Chelsea. Nu staan velen van hen echter te springen om een samenwerkingsverband tussen Ajax en Arsenal/Barcelona/AC Milan.
Een beetje een vijandige sfeer kan helemaal geen kwaad en is juist wel mooi. En prima te begrijpen ook nog trouwens. Zolang het bij zingen blijft, zou ik zeggen, lekker laten gaan.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
natuurlijk worden Silva en Suarez voor rotte vis uitgemaakt, maar gezien hun vertoonde gedrag is dat ook geheel terecht. Helaas krijgen we geen varkenskop het stadion in.
Geruchten gaan echter wel dat men bij spreekkoren mensen tijdens of achteraf willekeurig uit het zingende publiek gaat halen en straffen. Dus er wordt al geadviseerd om een sjaal voor je mond te doen.
ik heb het niet alleen over dat forum, ook over berichten van iets beter ingevoerde personen.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Bangmakerij. Je moet je eigen forum wel goed lezen!
Spreekkoren zijn er altijd en overal. De ene week spreekt men er schande van, maar maakt men tegelijk van het "lulhannes" een komisch item en wordt het notabene ondertiteld. In de emotie van een wedstrijd brul ik ook van alles mee, maar zodra er spreekkoren als Hamas, Hamas.... en vuurwerkgeluiden komen dan hou ik mijn bek of brul ik wat anders, want van dergelijke dingen distantieer ik me.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een beetje een vijandige sfeer kan helemaal geen kwaad en is juist wel mooi. En prima te begrijpen ook nog trouwens. Zolang het bij zingen blijft, zou ik zeggen, lekker laten gaan.
hieruit begrijp ik dat jij gewoon voor spreekkoren bent?quote:Op woensdag 9 april 2008 09:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een beetje een vijandige sfeer kan helemaal geen kwaad en is juist wel mooi. En prima te begrijpen ook nog trouwens. Zolang het bij zingen blijft, zou ik zeggen, lekker laten gaan.
Ik ben ook voor. Hamassss.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:49 schreef Noshiba het volgende:
[..]
hieruit begrijp ik dat jij gewoon voor spreekkoren bent?
Nee, er zijn voor mij wel grenzen. Maar als ik dan zou kiezen tussen een spreekkoor of door de barriere heen breken of het veld opstormen, kies ik voor de spreekkoren.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:49 schreef Noshiba het volgende:
[..]
hieruit begrijp ik dat jij gewoon voor spreekkoren bent?
Ik vind die gozer echt goed bezig zijn, hij is echt overal!quote:Lindgren laat liever voeten spreken
Amsterdam, 09 apr 2008
Rasmus Lindgren heeft zich de voorbije weken stilletjes in het eerste elftal van Ajax gespeeld. De Zweed vervangt sinds enkele wedstrijden op verdienstelijke wijze de geblesseerde rechtshalf Gabri.
De positie van zijn Spaanse ploeggenoot is één van de plaatsen in het elftal waar Lindgren zich thuisvoelt. ,,Als het maar op het middenveld is met de punt naar achteren’’, verklaart hij zich nader. ,,Het ligt mij het beste als ik centraal speel. Als ik moet kiezen, is de plek van verdedigende middenvelder mijn favoriete stek. Rechts of links, dat maakt me niet zoveel uit’’, aldus de plichtsgetrouwe Scandinaviër, die in januari na een verblijf van 2,5 jaar in Groningen terugkeerde bij Ajax.
,,Ik was wel verrast toen mijn zaakwaarnemer zei dat Ajax geïnteresseerd was’’, zegt de opvolger van de naar Valencia vertrokken Hedwiges Maduro. ,,Dat had ik niet verwacht. Ik was natuurlijk heel blij, maar ik wilde wel weten wat de plannen waren en wat ze in mij zagen. Toen dat duidelijk was, was het voor mij een gemakkelijk besluit.’’
'Hoogstandje' van Rasmus Lindgren tijdens Ajax - De Graafschap (4-1).
Opvallend is dat op het moment dat Lindgren zijn contract in de Amsterdam ArenA ondertekende nog niet bekend was wie de nieuwe trainer van de club zou worden. De uiteindelijke keuze van de clubleiding om met Marco van Basten in zee te gaan lijkt desondanks goed uit te pakken voor de Zweedse middenvelder. Lindgren en de huidige bondscoach van Oranje werkten namelijk in het seizoen 2003-2004 succesvol samen bij Jong Ajax. ,,Het is altijd lekker als je weet dat de trainer het in jou ziet zitten. In het begin stond ik er nog wel eens naast, maar toen ik eenmaal de kans kreeg speelde ik alles’’, kijkt hij terug op die periode.
Voordat het nieuwe seizoen begint, wacht Lindgren en zijn ploeggenoten eerst het slot van de huidige competitie. Saillant detail is dat Ajax zondag in de Euroborg aantreedt tegen FC Groningen, dat niet alleen de oude club is van Lindgren maar ook van de Uruguayaanse Ajacieden Luis Suarez en Bruno Silva. De Zweed verwacht daarom een heet middagje in het noorden van het land. ,,Dat is voor hen de wedstrijd van het jaar. Bovendien ligt een overgang naar Ajax daar heel gevoelig, daar moet je mee leven.’’
De stoïcijnse Scandinaviër zal zich zoals gewoonlijk weinig aantrekken van de hectiek die de Ajacieden wacht. ,,Ik heb altijd wel spanning, maar van zenuwen heb ik nooit last. Ik wil wel altijd emoties laten zien op het veld en mijn voeten laten spreken.’’
Of dat genoeg is voor een plaats in de EK-selectie van Zweden blijft afwachten. ,,Ik verwacht niets. Als ik hier blijf spelen, hoop ik dat ik kans maak. Ik was geselecteerd voor de vorige interland tegen Turkije, maar ik moest afzeggen vanwege een blessure. Het is in ieder geval niets iets waar ik elke dag aan denk, maar stiekem hoop ik er wel op.’’
Inderdaad. Ontzettend nuttige speler. Die missen ze bij Groningen misschien nog wel het meest.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:24 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik vind die gozer echt goed bezig zijn, hij is echt overal!
Schop hem volgend seizoen als persenal assisent bij klaas en voiláquote:Dennis Bergkamp naar trainerscursus KNVB
woensdag 09 april, door Figo, Amsterdam, 10:27u, vi.nl
Dennis Bergkamp heeft zich aangemeld voor de cursus coach betaald voetbal. De 79-voudig international kan direct instromen voor de hoogste trainersopleiding omdat hij voldoet aan de criteria die de KNVB heeft opgesteld voor voormalige topspelers.
Zaakwaarnemer Rob Jansen bevestigt de aanmelding voor de cursus in de Volkskrant. Bergkamp moet nog wel slagen voor een toelatingsexamen om daadwerkelijk de opleiding te mogen volgen.
De momenteel 38-jarige Bergkamp voetbalde voor Ajax, Internazionale en Arsenal. Twee jaar geleden nam hij afscheid. Dat hij zich aanmeldt voor de cursus is opmerkelijk, omdat hij altijd heeft laten doorschemeren na zijn actieve loopbaan niet meer te willen terugkeren in het voetbal
Idd het was afgelopen jaar niet veel qua transfers, maar die jongens die van Gronningen kwamen zijn alledrie goede aankopenquote:Op woensdag 9 april 2008 10:25 schreef Blight het volgende:
[..]
Inderdaad. Ontzettend nuttige speler. Die missen ze bij Groningen misschien nog wel het meest.
Je bent nu al 4 jaar op rij geen kampioen, dat naar de klote gaan is al een tijd geleden ingezet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:36 schreef Sethje het volgende:
Stelletje idioten... jullie snappen het echt niet he. Cultheld heeft gelijk.
We helpen ajax naar de klote door te gaan teren op het talent van andere clubs. En dan zien we nooit meer een Nederlandse topspeler opgroeien bij Ajax. Dat is echt het begin van het einde, als dat al niet is ingezet. Ajax moet terug naar zijn identiteit met veelal Nederlandse jongens uit eigen school!
In principe de enige van de getransfereerden die we op het veld echt missen en keihard hadden kunnen gebruiken. Nevland was belangrijk voor in de kleedkamer. Silva.. ach, daar hebben we nu Hiariej en de Roover voor. In mijn ogen een vooruitgang, verdedigend gezien.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:25 schreef Blight het volgende:
[..]
Inderdaad. Ontzettend nuttige speler. Die missen ze bij Groningen misschien nog wel het meest.
quote:Op woensdag 9 april 2008 10:34 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Schop hem volgend seizoen als persenal assisent bij klaas en voilá
![]()
![]()
![]()
![]()
Wtf Marco, Koevermans?quote:Koevermans, Pranjic en Sulejmani op lijst Van Basten
Marco van Basten is druk doende met de samenstelling van de Ajax-selectie voor komend seizoen. De huidige Oranje-bondscoach heeft als mogelijke versterkingen PSV'er Danny Koevermans en de SC Heerenveen-spelers Miralem Sulejmani en Danijel Pranjic op het oog.
Koevermans komt in beeld in het geval Klaas-Jan Huntelaar besluit zijn carrière na deze zomer in het buitenland voort te zetten. De spits wordt gelinkt aan tal van Europse topclubs, maar verklaarde afgelopen weekeinde geen concrete aanbiedingen ontvangen te hebben.
Deze week gaat de topscorer van dit Eredivisieseizoen (32 doelpunten) met Ajax om de tafel, nadat zijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer dat vorige week al had gedaan.
Koevermans maakte afgelopen zomer de overstap van AZ naar landskampioen PSV, waarvoor hij dit seizoen veertien keer scoorde in de Eredivisie. De Schiedammer debuteerde dit seizoen onder Van Basten in het Nederlands elftal en speelde inmiddels vier interlands (één goal).
Pranjic is sinds de zomer van 2005 een bepalende speler bij SC Heerenveen. Voor de Kroatische international zou ook interesse zijn vanuit Engeland. Ploeggenoot Sulejmani is bezig aan zijn eerste seizoen en is direct uitgegroeid tot een van de smaakmakers van de Friese formatie.
Inderdaad. Koevermans mag van mij ook komen. Ben wel benieuwd wat hij zou moeten kosten.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Pranjic en Sulejmani zou inderdaad mooi zijn. Koevermans zie ik ook wel zitten eigenlijk. Goede instelling, neus voor de goal, kopsterk.
en de cler..quote:Op woensdag 9 april 2008 11:15 schreef jna het volgende:
Koevermans
Waarschijnlijk haalt ie Meerdink dus ook...
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Maak Bergkamp maar assistent van van Basten
ik snap de gedachte wel een lang spits als aanspeelpunt en 2 snelle speler met een actie er naast (Suarez en Sulejmani). Zou me niets verbazen als Marco Vennegoor ook nog wil halen.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Koevermans mag van mij ook komen. Ben wel benieuwd wat hij zou moeten kosten.
ik noem het liever "bord-op-schoot" namen.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:20 schreef BoNi het volgende:
Wederom 'gevestigde' namen dus....
Fledderusquote:Op woensdag 9 april 2008 11:15 schreef jna het volgende:
Koevermans
Waarschijnlijk haalt ie Meerdink dus ook...
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:21 schreef MaxPower het volgende:
Kan ik nog van die fuck ajax shirtjes in Groningen bestellen?
quote:De shirts zijn alleen nog verkrijgbaar op vrijdag tussen 19 en 22 uur in het home en zondag voor de wedstrijd zolang er voorraad is.
Lekker boeiend hoe iedereen ze noemt. Suárez, Lindgren en Silva zijn ook makkelijk gescout, maar het blijken wel stuk voor stuk versterkingen. En daar gaat het uiteindelijk om. Laat ze alle drie maar komen hoor. Dan Boulah er nog bij voor achterin en er staat volgend seizoen een heel goed team.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
ik noem het liever "bord-op-schoot" namen.
Maar wat wil je dan? Er moet volgend seizoen een elftal staan dat een serieuze gooi kan doen naar het kampioenschap. Dat betekent dat je een raamwerk moet gaan opstellen van spelers die er direct of op korte termijn kunnen staan. Lindgren, Suarez, Pranjic, Sulejmani, Stekelenburg, Vermaelen....quote:Op woensdag 9 april 2008 11:20 schreef BoNi het volgende:
Wederom 'gevestigde' namen dus....
Halen.quote:Vormer kijkt uit naar andere club
Geschreven op woensdag, 9 april om 08:44
De wegen tussen Ruud Vormer en AZ lijken zich na dit seizoen te zullen scheiden. Volgens de woensdageditie van De Telegraaf kijkt de middenvelder uit naar een andere club, nadat hij afgelopen week een contractaanbieding kreeg.
Het voorstel van de Alkmaarders was voor de negentienjarige jeugdinternational teleurstellend, omdat dat voor 1 april had moeten gebeuren. Vormer kreeg het gevoel niet mee te tellen, toen hij de leiding van de club attent moest maken op het nalaten daarvan.
Vormer debuteerde vorig seizoen in de hoofdmacht van AZ en kwam tot drie duels. In deze voetbaljaargang deed trainer Louis van Gaal in zeventien duels een beroep op hem.
Amerikaanse vriend van me zus was met mijn zus naar Feyenoord-Ajax geweest. Hij is een Jood en kon de spreekwoorden niet waarderenquote:Op woensdag 9 april 2008 10:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ach ja, spreekkoren horen er bij. Wat mij betreft maakt men zich daar veel te druk om. Een goede vriend van me is Joods (staat op 410) en het interesseert hem echt geen moer als er bijvoorbeeld Hamas wordt gezongen. Daarentegen zijn wij ook bepaald geen lieverdjes en dan kun je dus wat terugverwachten.
Wat ik bijvoorbeeld wel weer te ver vind gaan zijn spreekkoren over Carlo, Para enz. Toen Para herdacht werd, zong utrecht kwetsende spreekkoren over hem. Nog geen drie weken later zaten zij in hetzelfde schuitje met Maarten. Ik ben er nog altijd trots op dat wij als Ajacieden nooit over Maarten hebben gezongen.
Ja, dat zal hem aanspreken, wéér 2e spits.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:42 schreef koningdavid het volgende:
Koevermans is natuurlijk een ideale 2e spits/ pinchhitter. Geen slechte keus.
Lezen, hij is pas in beeld als Huntelaar gaat. Als eerste spits dus.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:42 schreef koningdavid het volgende:
Koevermans is natuurlijk een ideale 2e spits/ pinchhitter. Geen slechte keus.
Pranjic is een Croaat hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 11:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lezen, hij is pas in beeld als Huntelaar gaat. Als eerste spits dus.
HIj scoort wel, dus waarom niet. Pranjic en Sulejmani allebei meteen halen. Goed voor Sulejmani ook als ie een iets oudere landgenoot heeft om hem heen heeft. Ajax heeft verder geen Serven in de selectie of in de staf.
Lijkt me wel verstandig dat je Pranjic ook haalt, als je Sulejmani haalt. Plus dat Pranjic de ideale opvolger voor Davids is.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lezen, hij is pas in beeld als Huntelaar gaat. Als eerste spits dus.
HIj scoort wel, dus waarom niet. Pranjic en Sulejmani allebei meteen halen. Goed voor Sulejmani ook als ie een iets oudere landgenoot heeft om hem heen heeft. Ajax heeft verder geen Serven in de selectie of in de staf.
Kroaat. Maar goed. Servisch is een variant van het Servokroatisch. Ze kunnen dezelfde taal spreken, waarbij Pranjic ook de Engelse taal redelijk beheerst, daar gaat het om.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:02 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Pranjic is een Croaat hoor![]()
Pranjic en Sulejmani mogen wat mij betreft meteen komen. Koevermans hoef ik niet, doe maar een jongere spits. Zal uit het buitenland moeten komen denk ik, in Nederland loopt er geen rond die ik bij Ajax hoef te zien. Nu nog een verdediger (Boulah!) en een middenvelder, even aangenomen dat Huntelaar gaat (anders hoef je ook geen spits te halen) zal er geld zat zijn.
Nou ja, allebei Yugo's.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:02 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Pranjic is een Croaat hoor![]()
Pranjic en Sulejmani mogen wat mij betreft meteen komen. Koevermans hoef ik niet, doe maar een jongere spits. Zal uit het buitenland moeten komen denk ik, in Nederland loopt er geen rond die ik bij Ajax hoef te zien. Nu nog een verdediger (Boulah!) en een middenvelder, even aangenomen dat Huntelaar gaat (anders hoef je ook geen spits te halen) zal er geld zat zijn.
Laat het ze maar niet horen.quote:
Dat denk ik ook wel ja. Ik denk ik kom even mierenneuken, schrijf ik Kroaat verkeerd.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, allebei Yugo's.. Servo-Croatisch verstaat ie ongetwijfeld prima
.
Valt wel mee hoor, ik ken echt een flink aantal Serven die elke zomer op vakantie gaan naar in het dorp waar ik vandaan kom en die zijn lang niet zo radicaal meer.quote:
Maar Boulah is altijd geblesseerd.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Pranjic kan een beetje de vaderrol op zich nemen voor Sulejmani en het is een uitstekende speler. Een absolute versterking. Mochten we deze twee jongens halen, doen we uitstekende zaken natuurlijk.
En bijna iedereen is het er over eens dat Boulah een uitstekende aanwinst is voor Ajax. Hopelijk probeert Van Basten hem te halen. Maar ik denk dat het Ooijer of Mathijsen gaat worden.
Een spits die er gelijk zal staan, wat wil je nog meer? Ajax heeft direct goals nodig en dan is hij een briljante optie. Haal je een spits die niet blijkt te scoren dan is je seizoen zo weer verknald. Ze kunnen beter iemand met talent erbij halen, die netjes in de schaduw klaargestoomd kan worden.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:12 schreef toma het volgende:
Koevermans
..........................................................................
Hebben we tegenwoordig echt geen scouts meer?
Ja daar heb je wel gelijk in. Maar dan wil ik nog wel een centrum spits erbij van 17 uit het hoge noorde van Zweden of uit een krottenwijk van Sao Pauloquote:Op woensdag 9 april 2008 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een spits die er gelijk zal staan, wat wil je nog meer? Ajax heeft direct goals nodig en dan is hij een briljante optie. Haal je een spits die niet blijkt te scoren dan is je seizoen zo weer verknald. Ze kunnen beter iemand met talent erbij halen, die netjes in de schaduw klaargestoomd kan worden.
True, tijden veranderen.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik ken echt een flink aantal Serven die elke zomer op vakantie gaan naar in het dorp waar ik vandaan kom en die zijn lang niet zo radicaal meer.
Ik ga maar eens solliciteren daar.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:12 schreef toma het volgende:
Koevermans
..........................................................................
Hebben we tegenwoordig echt geen scouts meer?
Oh men Ajax moet zulke spelers gelijk een stage plek aanbieden. Ze zijn van immens belang voor Ajax als Ajax ze een plek kan geven. Die man zit zo vol ervaring en techniek dat alleen kijken naar hem jonge jongens al beter maakt.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:34 schreef Noshiba het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Alvast voor volgend seizoenquote:Hij is mist’r Van Bastisch, hij is fantastisch. Scoren met Oranje Ajax doet hij zoooo, drastisch
Hij is fantastisch, scoren met Oranje Ajax doet hij zoooo!
Cool’le blik van verstand
Lekker ontspannen, alles in de hand
Met de beste spelers van heel Nederland
Gaan we voor de cup – yeah – zet de rest aan de kant
Pass links, pass rechts. Snel gaat het spel
Oranje Ajax aan de bal, dan weet je het wel
De leeuw is los, geeft die bal een lel
Onze jongens op de mat zijn hard en fel
Alle tegenstanders onderuit in elk duel
Holland Ajax kampioen, luister wat ik vertel
Ik zeg mist’r Van Bastisch, hij is fantastisch. Scoren met Oranje Ajax doet hij zoooo, drastisch
Hij is fantastisch, scoren met Oranje Ajax doet hij Boom Boom Boom Boom Boom!
Wou het net gaan postenquote:Op woensdag 9 april 2008 10:34 schreef Noshiba het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ruudje mooiboyquote:Op woensdag 9 april 2008 13:04 schreef Chadi het volgende:
En die Vormer is gewoon een uitgelezen kans om die jongen op te pikken voor noppes
Verdedigers hebben we wel alleen ze spelen niet als 1 geheel. Ik denk dat daar ons grootste mankement ligt verdedigend gezien. Het is geen hecht blok en soms staan we echt amateuristisch te verdedigen. Dat is iets wat de trainer ze aan zal moeten leren. Ik zie verder geen verdedigers in de HCE die het beter zouden kunnen doen dan wat wij nu hebben.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:03 schreef Pritt het volgende:
Ik zie nog geen spoor van nieuwe verdedigers, wat is het toch altijd met Ajax om 23322 aanvallers/middenvelders te kopen.
Hij is jong en heeft weinig ervaring maar wat ie heeft laten zien was gewoon goed en veel belovendquote:
Ik denk dat dan gewoon de sterkste en beste naar boven komt drijven van de twee of dat ze dan beiden naar boven komen drijven door concurrentie.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:20 schreef w00h00 het volgende:
Voor Vormer zijn we gewoon te laat. Vormer zou ook de ontwikkeling van een Sarpong in de weg staan.
Zoals ik al eerder heb gezegd, moet Ajax deze talenten eerder halen (16 a 17 jaar) omdat je ze dan kan 'vormen' tot een speler van Ajax 1.
Alleen exceptionele talenten met echte toegevoegde waardes dien je nu te halen, andere stabiele spelers moeten uit de jeugd door stromen naar het eerste.
Vertonghenquote:Vertonghen: ‘Ik vind Ajax gewoon beter dan PSV’
Jan Vertonghen (foto, rechts) maakte de voorbije maanden bij Ajax indruk als linksback. Sportweek sprak drie keer af met de openhartige Belgische Amsterdammer in de periode dat de landstitel uit het zicht verdween. Hieronder enkele uitspraken uit de interviews die verslaggever Bart Vlietstra met Vertonghen had.
“Er wordt Edgar Davids verweten dat hij voetballend niet meer brengt wat hij kón brengen. Nou, alleen al door zijn coaching trekt hij de andere tien mee, hij is nog steeds superbelangrijk. Ik zou graag zien dat hij doorgaat. Nee, ik heb hem dat nog niet laten weten. Weet ook niet of anderen dat gedaan hebben. Misschien is het goed om dat te doen. Een signaal aan hem geven vanuit de spelersgroep. Edgar kunnen we volgend seizoen nog heel goed gebruiken.”
“Eigenlijk zijn wij beter dan PSV. Dat hebben we daar laten zien … Ze zullen nu wel kampioen worden. Eigenlijk is het ongelooflijk. Afellay is de beste speler op de Nederlandse velden. Voor de rest vind ik ons op zowat elke positie beter. Met alle respect; maar als je de verdedigers van PSV één voor één bekijkt, dan zou misschien alleen Salcido bij ons aanspraak kunnen maken op een vaste plaats. Veel mensen hebben het over Aissati. Maar hoeveel heeft hij nou gespeeld dit seizoen?”
Voor het hele verhaal met Vertonghen, zie Sportweek 15, sinds dinsdag in de winkel.
quote:Ajax organiseert afscheid voor vertrekkende Heitinga
Ajax zal 20 april, na afloop van de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo, afscheid nemen van de vertrekkende spelers John Heitinga, Ismael Urzaiz en Erik Heijblok, meldt Ajax Life. Ook voor de scheidende assistent-trainer Alfons Groenendijk zal een vaarwel georganiseerd worden. Waarschijnlijk spelen de Amsterdammers na het laatste competitieduel tegen de Almeloërs nog play-offs, maar toch is besloten het afscheid na afloop van de wedstrijd tegen Heracles te organiseren. (DH)
Slechte wedstrijd en Johnny neemt afscheid met een kwartgevuld stadion.....quote:Op woensdag 9 april 2008 13:26 schreef Blight het volgende:
Niet tijdens de playoffs. Mooi zo.
Tuurlijk zijn jullie beter. Daarom zijn jullie ook de afgelopen VIER jaar ook kampioen geworden en het Europees gezien erg goed gedaan.quote:
Zou triest zijn... maar gaat denk ik niet gebeuren..quote:Op woensdag 9 april 2008 13:32 schreef BoNi het volgende:
[..]
Slechte wedstrijd en Johnny neemt afscheid met een kwartgevuld stadion.....
Chivu
Wij zijn beter want wij wonnen in 95 de Champions Leaguequote:Op woensdag 9 april 2008 13:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn jullie beter. Daarom zijn jullie ook de afgelopen VIER jaar ook kampioen geworden en het Europees gezien erg goed gedaan.
psv is sterker dit seizoen hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 13:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wij zijn beter want wij wonnen in 95 de Champions League
Hij heeft het toch over dit seizoen?? En hij heeft gelijk, Ajax is beter. Des te zwakker is het dat we geen kampioen worden
Er moet toch wat te klagen zijnquote:Op woensdag 9 april 2008 13:42 schreef Nashje het volgende:
Snap niet waarom iedereen ligt te zeiken op Koevermans. Goeie spits. Snap niet waarom ie bij p$v zo vaak op de bank zit.
Begrijp er zelf ook geen flikker van. Die man prikt ze er gewoon altijd in als je hem nodig hebt.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:42 schreef Nashje het volgende:
Snap niet waarom iedereen ligt te zeiken op Koevermans. Goeie spits. Snap niet waarom ie bij p$v zo vaak op de bank zit.
Idd, daarom maken wij een redelijke kans op de halve finale UEFA-cup en worden we hoogstwaarschijnlijk kampioen...quote:Op woensdag 9 april 2008 13:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wij zijn beter want wij wonnen in 95 de Champions League
Hij heeft het toch over dit seizoen?? En hij heeft gelijk, Ajax is beter. Des te zwakker is het dat we geen kampioen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |