Ik heb de twee keer na een halve marathon ook schrikbarend weinig gelopen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:36 schreef kepler het volgende:
ik heb al sinds de marathon niet meer gelopen... Heel slecht ik weet het, maar ik mis een beetje de drive nu ik de marathon heb gelopen. Deze week is het wel lekker weer, dus dat is wel positief. Hopelijk deze week een kort stukje lopen.
Iemand hier ervaringen mee?
Ik had er ook last van, ben week na de marathon 8 km gaan lopen maar had het na 4 km wel gezien. Daarna weer 2 weken niet gelopen. Pas dit weekend weer echt gaan lopen omdat ik me ingeschreven heb voor de 10 km van Hoorn (ipv de halve marathon) dus heb weer een doel. En volgende maand is de midzomernachtcross in Amsterdam waar ik ook de 10 km wil gaan lopen. Ben me ff gaan toeleggen op de wat kortere afstanden, geen zin om halve marathon afstanden te gaan lopen komende tijdquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:36 schreef kepler het volgende:
ik heb al sinds de marathon niet meer gelopen... Heel slecht ik weet het, maar ik mis een beetje de drive nu ik de marathon heb gelopen. Deze week is het wel lekker weer, dus dat is wel positief. Hopelijk deze week een kort stukje lopen.
Iemand hier ervaringen mee?
Nee, ik ga ook voor de kortere afstanden. Ik wil me gaan richten op 15k. Dan is mn basis-conditie altijd goed genoeg om binnen een korte tijd (voorbereiding) een goede tijd neer te kunnen zetten bij een marathon. Scheelt een hoop tijd en ik vind het een stuk lopen om korte afstanden te lopenquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:43 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ik had er ook last van, ben week na de marathon 8 km gaan lopen maar had het na 4 km wel gezien. Daarna weer 2 weken niet gelopen. Pas dit weekend weer echt gaan lopen omdat ik me ingeschreven heb voor de 10 km van Hoorn (ipv de halve marathon) dus heb weer een doel. En volgende maand is de midzomernachtcross in Amsterdam waar ik ook de 10 km wil gaan lopen. Ben me ff gaan toeleggen op de wat kortere afstanden, geen zin om halve marathon afstanden te gaan lopen komende tijd
Da's echt zo'n typefout van iemand die alleen maar aan lopen denktquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:26 schreef kepler het volgende:
en ik vind het een stuk lopen om korte afstanden te lopen
400m: 52.1 (wel in baan 6, dus was zelfs in het nadeel..)quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:16 schreef Asics-DS het volgende:
@PieterBas: wat loop je voor tijden over de 400 en 800? Hoeveel trainen jullie op duurvermogen? Ik denk dat je het grootste deel van de wedstrijd toch anaeroob loopt, niet?
Ja, Nike Horloge online besteld en zelfs eerder dan de geplande datum binnen. Ging allemaal goed, track and trace nummer gekregen van UPS, waarin netjes stond dat het pakketje bij de buren was afgeleverd. Alleen customize dingen duren wel wat langer.quote:edit 2: iemand trouwens ervaring met bestellen via Nike.store?
ik, als loper bij team 032quote:Op maandag 12 mei 2008 15:22 schreef Grumpey het volgende:
Wie liep er trouwens mee in de roparun? De finish is op dit moment in Rotterdam aan de gangSucces/gefeliciteerd nog
quote:Huidige positie 533.6 km
Laatste melding 12-05-08 14:51:53
Positie laatste melding 533.6 km
Gem. snelheid 11.43 km/u
Huidige snelheid 11.09 km/u
Opgegeven snelheid 11.50 km/u
Starttijd 10-05-08 16:10:00
Prognose finishtijd 12-05-08 14:51:53
ja hoor.. Je kan doelen stellen met Nike+. Stel een doel op, en als je dat niet haalt moet je als tegenprestatie taart halenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:22 schreef Schroefdoppie het volgende:
En dan nog 1 vraagHeeft er iemand (met Nike+ Ipod) "overhaaltips" om iemand (ouders bijv.) over te halen, om de Nike + Ipod aan te schaffen (de ipod heb k al
)
Als je op sportgympen hardloopt en je kunt na het hardlopen bijna niet meer lopen v/d spierpijn en dat kun je morgenochtend ook niet dan is er maar 1 oplossing; hardloopschoenen kopen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:22 schreef Schroefdoppie het volgende:
De pijn zit ook nog es op een plek waar volgens m'n moeder je geen spierpijn bij kan krijgen, namelijk waar m'n voet in m'n been "overloopt" aan de bovenkantKan dit komen door slechte schoenen? Want ik wil zo snel mogelijk nieuwe schoenen maar moet m'n ouders wel eerst overhalen daarvoor
![]()
Hmm... als er bij mij thuis taart gegeten word is het taart die k zelf heb gebakkenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja hoor.. Je kan doelen stellen met Nike+. Stel een doel op, en als je dat niet haalt moet je als tegenprestatie taart halen
Ik kan nog wel lopen hoor, maar het is gewoon een beetje irritantquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je op sportgympen hardloopt en je kunt na het hardlopen bijna niet meer lopen v/d spierpijn en dat kun je morgenochtend ook niet dan is er maar 1 oplossing; hardloopschoenen kopen.
Je gaat inderdaad te hard vooruit. Met zo'n sprong is het doodnormaal dat je kuiten gaan protesterenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:10 schreef ShadyLane het volgende:
Zo had ik het nog niet bekeken Grumpey. Als je het zo stelt 'van 14 naar 44' dan klinkt het inderdaad wel ineens als nogal een toename.
Veel succesquote:Op zondag 25 mei 2008 08:49 schreef computergirl het volgende:
ik heb me een hele poos geleden al ingeschreven voor mijn allereerste 'wedstrijd' een prestatieloop van 5 km.
Vandaag de grote dag.....En ja hoor, het is rot weer.
Dus ga je harder lopen om eerde binnen te zijnquote:Op zondag 25 mei 2008 08:49 schreef computergirl het volgende:
ik heb me een hele poos geleden al ingeschreven voor mijn allereerste 'wedstrijd' een prestatieloop van 5 km.
Vandaag de grote dag.....En ja hoor, het is rot weer.
Het weer viel erg mee, maar een paar druppels gevoeld!quote:Op zondag 25 mei 2008 15:36 schreef Asics-DS het volgende:
[..]
Dus ga je harder lopen om eerde binnen te zijn. Positive thinking is the key
Dit klinkt een beetje raar, maar je hersenen hebben dan een zuurstof schuld. Omdat je tijdens een wedstrijd meer van je spieren vraagt en vragen deze ook om meer zuurstof en die stelen ze dan maar van de hersenen.quote:
absoluut loop je verder dan je dacht, maar om nou te zeggen dat het de meest efficiente manier is om jezelf te trainen is dan weer het andere uiterste natuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:26 schreef hoppipolla het volgende:
Ik ben sinds kort ook begonnen en ben een beetje en chaoot, dus ik had niet echt een route gepland maar bedacht dat ik ' naar de duinen" ( vanuit centrum den haag) zou rennen.Want dar richting wassenaar hebben ze vast duinen.. ben uitiendelijk 2,5 uur bezig geweest en heb ze gevonden via duindigt en de golfbaan in wassenaar..!toen dachtik, ach ik ren wel door naar de boulevard ( van scheveningen dus). vandaag wel zere knieeen. Volgende keer toch maar even kijken wat een handige route geweest zou zij. DIt is pas de derde keer dit jaar dat ik een poging doe om te ' rennen/hobbelen' maar goed, dan maar meteen inschrijven voor de halve marathon, als dit lukt, moet dat ook kunnenduss.. niks schema's en opbouwen, gewoon muziek op en verdwalen! dan loop je verder dan je dacht!
Dit klinkt alsof er niets aan te doen isquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:58 schreef PieterBas het volgende:
Dit klinkt een beetje raar, maar je hersenen hebben dan een zuurstof schuld. Omdat je tijdens een wedstrijd meer van je spieren vraagt en vragen deze ook om meer zuurstof en die stelen ze dan maar van de hersenen.
Probeer maar eens een simpele rekensom op te lossen of een telefoonnummer onthouden na een wedstrijd.
Maar meestal is die koppijn bij mij (na een wedstrijd of een zware training na een paar uur weg)
Ibuprofen is tegen ontstekingen en koorts en dergelijke. Daar wordt je hoofdpijn niet minder vanquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:25 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof er niets aan te doen is
Jij hebt dit ook altijd? Gewoon maar mee leren leven? Zijn er dingen die je kunt doen om het ietsje minder erg te maken? Of slik je gewoon ook Ibu's?
Ik doe er ook niks aan, het is toch 1-2 uur of na een warme bad/douche over.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:25 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof er niets aan te doen is
Jij hebt dit ook altijd? Gewoon maar mee leren leven? Zijn er dingen die je kunt doen om het ietsje minder erg te maken? Of slik je gewoon ook Ibu's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |