Je gaat inderdaad te hard vooruit. Met zo'n sprong is het doodnormaal dat je kuiten gaan protesterenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:10 schreef ShadyLane het volgende:
Zo had ik het nog niet bekeken Grumpey. Als je het zo stelt 'van 14 naar 44' dan klinkt het inderdaad wel ineens als nogal een toename.
Veel succesquote:Op zondag 25 mei 2008 08:49 schreef computergirl het volgende:
ik heb me een hele poos geleden al ingeschreven voor mijn allereerste 'wedstrijd' een prestatieloop van 5 km.
Vandaag de grote dag.....En ja hoor, het is rot weer.
Dus ga je harder lopen om eerde binnen te zijnquote:Op zondag 25 mei 2008 08:49 schreef computergirl het volgende:
ik heb me een hele poos geleden al ingeschreven voor mijn allereerste 'wedstrijd' een prestatieloop van 5 km.
Vandaag de grote dag.....En ja hoor, het is rot weer.
Het weer viel erg mee, maar een paar druppels gevoeld!quote:Op zondag 25 mei 2008 15:36 schreef Asics-DS het volgende:
[..]
Dus ga je harder lopen om eerde binnen te zijn. Positive thinking is the key
Dit klinkt een beetje raar, maar je hersenen hebben dan een zuurstof schuld. Omdat je tijdens een wedstrijd meer van je spieren vraagt en vragen deze ook om meer zuurstof en die stelen ze dan maar van de hersenen.quote:
absoluut loop je verder dan je dacht, maar om nou te zeggen dat het de meest efficiente manier is om jezelf te trainen is dan weer het andere uiterste natuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:26 schreef hoppipolla het volgende:
Ik ben sinds kort ook begonnen en ben een beetje en chaoot, dus ik had niet echt een route gepland maar bedacht dat ik ' naar de duinen" ( vanuit centrum den haag) zou rennen.Want dar richting wassenaar hebben ze vast duinen.. ben uitiendelijk 2,5 uur bezig geweest en heb ze gevonden via duindigt en de golfbaan in wassenaar..!toen dachtik, ach ik ren wel door naar de boulevard ( van scheveningen dus). vandaag wel zere knieeen. Volgende keer toch maar even kijken wat een handige route geweest zou zij. DIt is pas de derde keer dit jaar dat ik een poging doe om te ' rennen/hobbelen' maar goed, dan maar meteen inschrijven voor de halve marathon, als dit lukt, moet dat ook kunnenduss.. niks schema's en opbouwen, gewoon muziek op en verdwalen! dan loop je verder dan je dacht!
Dit klinkt alsof er niets aan te doen isquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:58 schreef PieterBas het volgende:
Dit klinkt een beetje raar, maar je hersenen hebben dan een zuurstof schuld. Omdat je tijdens een wedstrijd meer van je spieren vraagt en vragen deze ook om meer zuurstof en die stelen ze dan maar van de hersenen.
Probeer maar eens een simpele rekensom op te lossen of een telefoonnummer onthouden na een wedstrijd.
Maar meestal is die koppijn bij mij (na een wedstrijd of een zware training na een paar uur weg)
Ibuprofen is tegen ontstekingen en koorts en dergelijke. Daar wordt je hoofdpijn niet minder vanquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:25 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof er niets aan te doen is
Jij hebt dit ook altijd? Gewoon maar mee leren leven? Zijn er dingen die je kunt doen om het ietsje minder erg te maken? Of slik je gewoon ook Ibu's?
Ik doe er ook niks aan, het is toch 1-2 uur of na een warme bad/douche over.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:25 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof er niets aan te doen is
Jij hebt dit ook altijd? Gewoon maar mee leren leven? Zijn er dingen die je kunt doen om het ietsje minder erg te maken? Of slik je gewoon ook Ibu's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |