de marathonquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
Klinkt interessant!
Geef eens een voorbeeld van zo'n oefening waar je zo'n spierpijn van hebt gekregen?
grote stap met links, rechterbeen achter laten staan met hiel van de grond. door je knieen gaan met je voorste been in een hoek van 90 graden en het achterste been (de knie) ook richting grond, maar zonder deze te raken. daarna weer overeind komen, stap met rechts bij en weer hetzelfde.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
Klinkt interessant!
Geef eens een voorbeeld van zo'n oefening waar je zo'n spierpijn van hebt gekregen?
Dat zijn lunges volgens mij, best heftig inderdaad!quote:Op zondag 20 april 2008 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
grote stap met links, rechterbeen achter laten staan met hiel van de grond. door je knieen gaan met je voorste been in een hoek van 90 graden en het achterste been (de knie) ook richting grond, maar zonder deze te raken. daarna weer overeind komen, stap met rechts bij en weer hetzelfde.
auw! bovenbenen zijn helemaal hard
Ik mag toch hopen dat men nog 10/20 km kan lopen zonder te verdwalenquote:Op zondag 20 april 2008 21:58 schreef mouzzer het volgende:
Eind van de middag voor het eerst na de marathon gelopen, na 4 km had ik het wel gehad maar dat kan ook aan de biertjes van gister gelegen hebbenUiteindelijk bijna 8 km gelopen. Wordt heerlijk loop weer de komende tijd om naar de halve marathon van Hoorn toe te trainen.
Loopt er iemand hier met een GPS? Ik heb nu de Nike Plus en de combinatie van gesproken instructies over afstand en tijd met muziek is erg leuk maar het is jammer dat de gemeten afstanden nogal kunnen afwijken als je sneller/ langzamer loopt dat waarop de chip gecalibreerd is. Ben dus beetje aan het orrienteren op GPS systemen zoals de garmin forerunner serie.
Nike Plus wijkt wel erg veel af.. Bij mijn laatste 3 duurlopen schatte NikePlus de afstand 10% korter in.. Binnenkort op de atletiekbaan maar de chip calibreren.. die moet als het goed is 400meter zijn.quote:Op zondag 20 april 2008 21:58 schreef mouzzer het volgende:
Loopt er iemand hier met een GPS? Ik heb nu de Nike Plus en de combinatie van gesproken instructies over afstand en tijd met muziek is erg leuk maar het is jammer dat de gemeten afstanden nogal kunnen afwijken als je sneller/ langzamer loopt dat waarop de chip gecalibreerd is. Ben dus beetje aan het orrienteren op GPS systemen zoals de garmin forerunner serie.
Ik ken gevallen die nog verdwalen in hun eigen woonplaatsquote:Op maandag 21 april 2008 00:38 schreef Asics-DS het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat men nog 10/20 km kan lopen zonder te verdwalen.
Doe dat zelf ook graag als ik met gewichten train, maar merk dat ik vooral veel pijn in m'n knieën krijg. Wat dus meestal betekend dat ik de rest van de week niet kan lopen. Levert dus niet helemaal het gewenste effectquote:Op zondag 20 april 2008 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
grote stap met links, rechterbeen achter laten staan met hiel van de grond. door je knieen gaan met je voorste been in een hoek van 90 graden en het achterste been (de knie) ook richting grond, maar zonder deze te raken. daarna weer overeind komen, stap met rechts bij en weer hetzelfde.
auw! bovenbenen zijn helemaal hard
Zou graag meedoen, heb de afgelopen 3 jaar ook meegedaan. Maar zit dit weekend helaas in Madridquote:Op maandag 21 april 2008 13:38 schreef Grumpey het volgende:
iemand nog enthousiast te krijgen voor batavierenrace komend weekend? Het is een goed geregeld team, wat helaas maar 23 man heeft op dit moment, vandaar. Ik doe zelf ook mee, ben wel de snelste van het team en dus totaal niet representatief voor het niveau, we gaan voor een plek in het linkerrijtje van de middenmoot
Wie ook maar wie wil, geef maar aan, kunnen goed hulp gebruiken
ohja, en ik ben niet eng, vraag maar aan annoh en kepler![]()
Hoe gaat dat precies in zn werk dan?? Ik heb geen kut te doen dit weekend. Ja ik weet nu al dat ik niks te doen heb komend weekendquote:Op maandag 21 april 2008 13:38 schreef Grumpey het volgende:
iemand nog enthousiast te krijgen voor batavierenrace komend weekend? Het is een goed geregeld team, wat helaas maar 23 man heeft op dit moment, vandaar. Ik doe zelf ook mee, ben wel de snelste van het team en dus totaal niet representatief voor het niveau, we gaan voor een plek in het linkerrijtje van de middenmoot
Wie ook maar wie wil, geef maar aan, kunnen goed hulp gebruiken
Valt wel mee inderdaad, je rent alleen een beetje eng hardquote:Op maandag 21 april 2008 13:38 schreef Grumpey het volgende:
Ik ben gisteren gegaan in een pully die ik ook voor de wintersport gebruik. Ik kan je vertellen dat het aardig warm was. De volgende keer een t-shirtquote:Op maandag 21 april 2008 14:59 schreef annoh het volgende:
[..]
Valt wel mee inderdaad, je rent alleen een beetje eng hard.
hoe was je vakantie?
Over die lunges, daar kwam mijn fitnessinstructeur ook mee aan maar ik ben geen fan. Ik krijg ook last van mijn knieën en bovendien voel ik me enorm voor lul staan als ik die doe! Ik heb altijd het idee dat ik mijn benen gewoon het beste kan trainen met hardlopen en fietsen.
Straks weer 8km, in het zonnetje! Ik denk serieus dat ik in een hempje ga, het was echt warm net op het balkon!
Welnee, wij hebben in ons team mensen gehad die al 15 jaar geen student meer waren, of nooit student waren geweest. Alleen bij de universiteitsteam, die voor een hoge klassering gaan, controleren ze streng of iedereen wel student is. Bij de 'gezelligheidsteams' totaal nietquote:Op maandag 21 april 2008 14:56 schreef Asics-DS het volgende:
Ik ben nog geen student. Dan wordt het vast wat lastig.....
Student zijn of niet, het maakt echt niet uit. Zolang je geen wedstrijdteam bent (zeg maar een van de 30 serieuze teams die meedoen) zal niemand daar over beginnen, zolang de organisatie van de teams maar in handen van studentenverenigingen o.i.d. ligt.quote:Op maandag 21 april 2008 14:56 schreef Asics-DS het volgende:
[..]
Hoe gaat dat precies in zn werk dan?? Ik heb geen kut te doen dit weekend. Ja ik weet nu al dat ik niks te doen heb komend weekend(alleen wat fietstrainingen afwerken
)
Ik ben nog geen student. Dan wordt het vast wat lastig.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |