haha, lage nummers allemaal. Jij ook veel succesquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:14 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ik heb startnummer 929
Laatste weerbericht is idd gunstig, alleen in de middag kans op een bui.
Veel succes!
Dan heb ik je zien finishen.quote:Op zondag 13 april 2008 17:11 schreef kepler het volgende:
uitgebreid verslag volgt vanavond of morgen wel
@PieterBas, ik kwam echt 20 mtr achter Leontine van Moorsel over de finish, dus misschien dat je die wel gezien hebtIk liep daar dus vlak achter met een lichtblauw shirt
Gisteren dacht ik dat ik nooit meer een marathon zou lopen, maar nu denk ik daar wel anders overquote:Op maandag 14 april 2008 19:37 schreef annoh het volgende:
Leuk! Volgend jaar weer dus? Veel mensen zeggen: ik wil 1 keer een marathon lopen, maar ik kan me echt voorstellen dat je na 1 keer ook weer je tijd wil verbeteren
Vanmiddag bij het lezen van wat verhalen had ik wel ff van had ik echt moeten stoppen maar weet dat de tank echt leeg was en liep daar al zo'n 7 km aan te denken. Het ging zo veel slechter dan in m'n laatste lange training. Laatste 2 km voor ik stopte waren wonderlijk, je pakt alles aan als motivatie het publiek, de muziek op de ipod of een bekertje extran wat weer een stukje energie en motivatie geeft en denkt het kan wel. Maar na paar honderd meter voel je weer die verzuurde benen en dan ook nog die erasmusbrug nog weer over besef je dat het echt niet veel verder gaat. Ik zou misschien spijt hebben als ik nog minder dan 10km te gaan had en dan was gestopt maar met een beetje pijn in het hart (en een enorme koppijn) ging het wel. Ik kom zeker terug naar Roterdam om hem een uit te lopen.quote:Op maandag 14 april 2008 12:59 schreef Asics-DS het volgende:
Mouzzer: jammer dat je moest uitstappen. Gaat altijd met pijn in het hart zoiets. Later krijg je er altijd spijt van, maar als het echt niet kon dan heb je er alleen maar goed aangedaan.
Lijkt me echt een moeilijke beslissing... Gewoon rustig aan gaan trainen voor die van Amsterdamquote:Op maandag 14 april 2008 23:30 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Vanmiddag bij het lezen van wat verhalen had ik wel ff van had ik echt moeten stoppen maar weet dat de tank echt leeg was en liep daar al zo'n 7 km aan te denken. Het ging zo veel slechter dan in m'n laatste lange training. Laatste 2 km voor ik stopte waren wonderlijk, je pakt alles aan als motivatie het publiek, de muziek op de ipod of een bekertje extran wat weer een stukje energie en motivatie geeft en denkt het kan wel. Maar na paar honderd meter voel je weer die verzuurde benen en dan ook nog die erasmusbrug nog weer over besef je dat het echt niet veel verder gaat. Ik zou misschien spijt hebben als ik nog minder dan 10km te gaan had en dan was gestopt maar met een beetje pijn in het hart (en een enorme koppijn) ging het wel. Ik kom zeker terug naar Roterdam om hem een uit te lopen.
mij zou je ook niet herkennen als wedstrijdloper met mn 'normale' kleren aanquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:21 schreef Asics-DS het volgende:
Ik kom elke dag tijdens training ook enorm veel lopers tegen. Ze zijn niet te tellen op.. naja 10 handen. En ze komen alle soorten en maten. Van krasse knarren in de meest debiele trainingspakken, tot groepjes (!) vrouwen met mp3-spelers (één of ander trainingsprogramma erop ofzo). Het valt me op dat ik niet zo gek vaak een echte wedstrijdloper tegenkom. Dat is blijkbaar lang niet zo populair als het trimlopen. Maar zoals jij ook al zegt, ik vind goed dat mensen 't doen. Gewoon volhouden, het wordt steeds leuker en het gaat steeds beter.
Ik heb gister ook weer eens de loopschoenen aangedaan, maar ik heb echt vierkante benen gekregen van al dat fietsen. Soepel lopen is er niet meer bij en mn benen geven me maar weinig loopsnelheid. Mn hart klopte lekker rustig door, mn ademhaling was heel rustig, maar die benen..... Vandaag maar weer gefietst na dat (toch nog 90 minuten durende) fiasco
.
(stiekem vond ik t toch wel weer errug leuk)
Daar is toch zo'n youtube filmpje van? The day after the marathon o.i.d.? Na zo'n 48 uur schijnt de spierpijn op zn ergst te zijn, dus je zal m goed hebben zitten nuquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:46 schreef kepler het volgende:
[..]
mij zou je ook niet herkennen als wedstrijdloper met mn 'normale' kleren aanAlhoewel ik ook niet echt een echte wedstrijdloper ben natuurlijk.
Tijdens het hardlopen kom ik niet zo heel veel hardlopers tegen, maar dat is vooral omdat ik op de meest vreemde tijden train. Als ik ze tegenkom is het inderdaad van alles wat: hele langzame huisvrouwen tot supersnelle wedstrijdlopers die me keihard voorbij komen
Ik heb trouwens een partij spierpijn na die marathonNiet normaal meer
Ik kom de trap niet eens normaal af
![]()
Leukquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:48 schreef Zotheid het volgende:
Als iedereen zijn aankomende wedstrijden en eventuele tips neer kan zetten wil ik ik van de week wel even een nieuwe openingspost in elkaar zetten.
haha inderdaad:quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:11 schreef Asics-DS het volgende:
[..]
Daar is toch zo'n youtube filmpje van? The day after the marathon o.i.d.? Na zo'n 48 uur schijnt de spierpijn op zn ergst te zijn, dus je zal m goed hebben zitten nuMaar nogmaals, respect hoor!
Tot hoe lang kan je je inschrijven voor de Amsterdam Marathon? Als het goed is studeer ik af in augustus en heb ik tijd genoeg om te trainen. Maar mocht dat uitlopen dan doe ik het liefste niet meequote:Op dinsdag 15 april 2008 22:48 schreef Zotheid het volgende:
Ik kom helaas ook vrij weinig lopers tegen die op hetzelfde niveau lopen. Erg jammer, ik hou wel van een instant wedstrijd op z'n tijd. En met de fietsers waarmee ik dat soms doe leg ik het sowieso af.
Als iedereen zijn aankomende wedstrijden en eventuele tips neer kan zetten wil ik ik van de week wel even een nieuwe openingspost in elkaar zetten.
Mijn aankomende wedstrijden zijn:
Dam tot Damloop (21 sep 08):
10 mijl:
- Zotheid (1:14:59)
ING Amsterdam Marathon (19 okt 08):
Halve Marathon:
- Zotheid (1:39:59)
Online inschrijven is mogelijk van 11 januari tot en met 28 september 2008 of eerder bij het bereiken van de deelnemerslimiet (15.000 marathon, 12.500 Mizuno halve marathon en 4.500 Echo 7,5 km-loop).quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Tot hoe lang kan je je inschrijven voor de Amsterdam Marathon? Als het goed is studeer ik af in augustus en heb ik tijd genoeg om te trainen. Maar mocht dat uitlopen dan doe ik het liefste niet mee
Ja, ik zit er nu wel over te denken om de hele te lopenquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Online inschrijven is mogelijk van 11 januari tot en met 28 september 2008 of eerder bij het bereiken van de deelnemerslimiet (15.000 marathon, 12.500 Mizuno halve marathon en 4.500 Echo 7,5 km-loop).
Mocht de inschrijving nog niet vol zijn heb je dus nog ruim de tijd om je in te schrijven. Dan ga je zeker voor de hele marathon?![]()
Ik denk dat ik er verstandig aan doe om lekker voor de halve te gaan en daar een leuke tijd op neer te zetten en volgend jaar in Rotterdam (en eventueel ook Amsterdam) te starten.
Groot gelijk heb je.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:42 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, ik zit er nu wel over te denken om de hele te lopen![]()
Ik ben toch niet helemaal tevreden over de marathon van Rotterdam. Maar ik kan altijd nog op het laatste moment beslissen dus
Dan ga ik hard doorwerken aan mn afstuderen, en rustig door blijven gaan met hardlopenquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je.Het liefst zou ik in Amsterdam ook de hele lopen maar ik denk dat dat niet erg verstandig is. Volgend jaar ben ik van de partij.
Hehe erg slim.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:50 schreef kepler het volgende:
[..]
Dan ga ik hard doorwerken aan mn afstuderen, en rustig door blijven gaan met hardlopen
Hoezo nietquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:49 schreef Zotheid het volgende:
Het liefst zou ik in Amsterdam ook de hele lopen maar ik denk dat dat niet erg verstandig is.
Me pa ging maandag fietsen naar zijn werk.. das mooi, kon ik met de auto. Hij had ook namelijk mijn fiets nodigquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:32 schreef kepler het volgende:
[..]
haha inderdaad:
Zo voel ik me nu dus ookTrappen aflopen is dus bijna onmogelijk
![]()
Mooie is dat als je het snel doet dat je er dus weinig last van hebt
Ligt eraan wat je doel is natuurlijk maar op halve marathon niveau was het voor mij 1x interval van een uurtje, 1x duurloop van een uurtje en in het weekend een duurloop van anderhalf/twee uur. Dat dan tegen 12km/u (wat mijn snelheid was).quote:Op woensdag 16 april 2008 12:28 schreef Landgeld het volgende:
Hoevaak trainen jullie eigenlijk?
ik zo'n 2x per week 5-6 km, en dan nog 1keer een voetbal wedstrijd. Wil dit eigenlijk opvoeren naar 3-4 keer per week 6-10 km, zeker nu voetbal een beetje afloopt...
Jippy!quote:Beschrijving:
In 1982, having sold his jazz bar to devote himself to writing, Murakami began running to keep fit. A year later, he'd completed a solo course from Athens to Marathon, and now, after dozens of such races, not to mention triathlons and a slew of critically acclaimed books, he reflects upon the influence the sport has had on his life and on his writing. Equal parts training log, travelogue, and reminiscence, this revealing memoir covers his four-month preparation for the 2005 New York City Marathon and settings ranging from Tokyo's Jingu Gaien gardens, where he once shared the course with an Olympian, to the Charles River in Boston among young women who outpace him.Through this marvellous lens of sport emerges a cornucopia of memories and insights: the eureka moment when he decided to become a writer, his greatest triumphs and disappointments, his passion for vintage LPs, and the experience, after fifty, of seeing his race times improve and then fall back.
By turns funny and sobering, playful and philosophical, "What I Talk About When I Talk About Running" is rich and revelatory, both for fans of this masterful yet guardedly private writer and for the exploding population of athletes who find similar satisfaction in distance running.
quote:Op woensdag 16 april 2008 18:13 schreef Grumpey het volgende:
Dat filmpje
Die spierpijn is echt afschuwelijk, je komt geen trap meer op, en als je hem wel op bent, dan kom je hem nog veel moeilijker weer af![]()
Da's een mooi doel, de mooiste loop van het jaarquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn doel is de Zeven Heuvelen Loop in November dit jaarniet met een top tijd, maar wel 'uitlopen'.
Klinkt interessant!quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
Professionele begeleiding leidt ook tot professionele spierpijnmèn, wat een pijn na wat oefeningen
maar wel veel geleerd, en hoop dat ik er nog veel bij ga leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |