Dat zou je inderdaad zeggen. Die man heeft een beetje een vreemde kijk op de maatschappij, maar dat wisten ze natuurlijk nog niet toen hij in 1994 GroenLinks op de kaart moest zetten. Het leek een aardige Marokkaanse huisvader. Niemand had kunnen voorspellen dat hij eigenlijk helemaal niet geschikt was voor een voorbeeldsfunctie.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:56 schreef Autodidact het volgende:
Rabbae is ook niet voor niets uitgekotst door GL.
Tja denk niet dat veel Liberalen tegen het bestaan van de SP zijn of CDA'ers tegen het bestaan van de PvdA. Het leuke van ons stelsel is toch juist dat het zo heerlijk pluriform isquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:54 schreef narvik het volgende:
[..]
Toch wel apart dat iemand van een progressieve a-religieuze partij pleit voor de oprichting van een conservatieve religieuze partij.
Met een vreemde bizarre en wereldvreemde kijk op de wereld is hij prima thuis bij GL. Veel SGP-stemmers zijn nog zinnger.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:39 schreef Aoristus het volgende:
Dat zou je inderdaad zeggen. Die man heeft een beetje een vreemde kijk op de maatschappij, maar dat wisten ze natuurlijk nog niet toen hij in 1994 GroenLinks op de kaart moest zetten. Het leek een aardige Marokkaanse huisvader. Niemand had kunnen voorspellen dat hij eigenlijk helemaal niet geschikt was voor een voorbeeldsfunctie.
bedanktquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:10 schreef Ringo het volgende:
Brr, Mohammed Rabbae. Hét voorbeeld van de oude generatie theehuismopperaar. Zo iemand die zich maar wat graag tot een minderheid rekent omdat-ie anders de subsidies misloopt. Van alle kanten ingehaalde seventies-gek, met zijn "landelijk beraad" en weetikveel welke andere commissies die hij nog meer bewoont.
Ik snap überhaupt niet dat deze nare, zure man, onze eeuwige boze immigrant, nog zoveel media-aandacht krijgt. Voor hem tien anderen, graag.
Zal die wel uitgekotst zijn. Misschien iets voor de VVD, als vervanging van AHA?quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:36 schreef Martijn_77 het volgende:
Waarom gaat Rabbae niet naar de PvdA?
Of de PVV, die willen toch zo graag een excuus-moslim. Hij past er wat betreft radicale opvattingen prima.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zal die wel uitgekotst zijn. Misschien iets voor de VVD, als vervanging van AHA?
Kijk, dat is oplossingsgericht denken; een partij voor alle radicalen, op welk gebied dan ook.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Of de PVV, die willen toch zo graag een excuus-moslim. Hij past er wat betreft radicale opvattingen prima.
Deze man is gewoon een enfant terrible voor de linkse partijen. Rechts is tegen een Islam-partij, omdat zij uit een mengeling van angst, haat en onbegrip handelen. Links ziet een groot aandeel potentiele kiezers verdwijnen. Rechts is dom en links is niet principieel.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:10 schreef Ringo het volgende:
Brr, Mohammed Rabbae. Hét voorbeeld van de oude generatie theehuismopperaar. Zo iemand die zich maar wat graag tot een minderheid rekent omdat-ie anders de subsidies misloopt. Van alle kanten ingehaalde seventies-gek, met zijn "landelijk beraad" en weetikveel welke andere commissies die hij nog meer bewoont.
Ik snap überhaupt niet dat deze nare, zure man, onze eeuwige boze immigrant, nog zoveel media-aandacht krijgt. Voor hem tien anderen, graag.
Bestond ooit al, en heet nu GroenLinks.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:55 schreef Kjew het volgende:
Kijk, dat is oplossingsgericht denken; een partij voor alle radicalen, op welk gebied dan ook.
tsja het is lastig kiezen als je in de koran gelooft. neemt niet weg dat de overgrote meerderheid van mensen in nederland niet op die manier kiest.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:11 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Deze man is gewoon een enfant terrible voor de linkse partijen. Rechts is tegen een Islam-partij, omdat zij uit een mengeling van angst, haat en onbegrip handelen. Links ziet een groot aandeel potentiele kiezers verdwijnen. Rechts is dom en links is niet principieel.
Zag gisteren nog Toufik Dibi bij spuiten en slikken toen ik aan het zappen was. En dat moet de Nederlandse Moslim vertegenwoordigen?
Rabbae heeft gelijk. Als er behoefte is aan een Islam georienteerde partij, dan moet hij er komen. Bij uitstek het middel om emancipatie van Nederlandse Moslims te bevorderen. Bij bestaande partijen kunnen vele Moslims niet terecht. Ton en VVD maken het de Moslims lastig, de PVV wil ze het liefst deporteren, Partij van de dieren wil halal slachten verbieden, de SP en D66 willen artikel 23 af schaffen om Islamscholen tegen te gaan, de SGP is tegen de Moslims en het bouwen van moskeeen, Christenunie en het CDA houden zich opvallend stil als het over Moslims gaat, Groenlinks heeft charlatan Tofik Dibi, en de PVDA brengt gespuis voort als Jami, wil godslastering wegdoen, en kom constant in het nieuws door zedeloos gedrag van (ex)PVDA'ers (Mei lee Vos/ Paul Tang, Rob oudkerk, PVDA'er vermoord na homo-orgie en nog andere talrijke schandalen bij de PVDA in de afgelopen jaren).
precies. al heeft die veroordeelde extremist duyvendak toch af en toe ineens een paar goed politieke punten. helaas niet die van het afschaffen van de krakerij.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Bestond ooit al, en heet nu GroenLinks.
Neem dat zelf dan ook ter harte. Met jou gaat het ook niet al te best de laatste tijd.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:27 schreef zoalshetis het volgende:
je radicaliseert heel erg de laaste tijd, en dat heeft niks met wilders te maken, maar met jouw eigen inborst.
dat is alweer afgenomen en was idd een slechte tijd. lees de laaste week maar eens terug. louter rechtvaardigheid en eerlijkheid.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Neem dat zelf dan ook ter harte. Met jou gaat het ook niet al te best de laatste tijd.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is alweer afgenomen en was idd een slechte tijd. lees de laastet week maar eens terug. louter rechtvaardigheid en eerlijkheid.
Die persoon vind ik totaal niet interessant. Jou welquote:zeg je dit ook tegen de persoon waar ik op reageerde? of ben je zo dom dat je al niet eens meer de echte underdog verdedigt?
nou, nou. het schijnt dat mijn persoonsverandering geen windeieren heeft gelaten...quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:54 schreef SCH het volgende:
[..]
[..]
Die persoon vind ik totaal niet interessant. Jou wel
Toch begin je nu weer te zeuren in FBquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou, nou. het schijnt dat mijn persoonsverandering geen windeieren heeft gelaten...
niet over dit topic. en ik zeur niet. ik moet me verdedigen tegen iets wat op fok! schijnbaar een gouden regel is. feiten mag je niet noemen, zelfs niet in een context.quote:
Dat gezeik over de profeet over eeuwen geleden, dat is puur getroll. Niet doen!!!quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet over dit topic. en ik zeur niet. ik moet me verdedigen tegen iets wat op fok! schijnbaar een gouden regel is. feiten mag je niet noemen, zelfs niet in een context.
Ik ben als user nogal autistisch ingesteld. Wat is er aan de hand zoalshetis, ben je tegenwoordig in de Here of gebruik je gewoon veel drugs?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou, nou. het schijnt dat mijn persoonsverandering geen windeieren heeft gelaten...
ja. een cactus. en nee... niet "kaktussen".quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:57 schreef Diederik_Duck het volgende:
Bloeit er iets moois op?
Nee hoor, juist vooral je mening laten horen bij gangbare partijen. Voor de geloviger moslims is er echt het CDA, die kernwaarden delen met de strengere moslims.quote:Op maandag 7 april 2008 11:44 schreef Mutant01 het volgende:
Slechte zaak, wij moslims moeten zo onzichtbaar mogelijk opereren binnen de Nederlandse landsgrenzen, niets goedkeuren, niets afkeuren, nergens onze mening over laten zien. Hoogstens aansluiten bij een van de gevestigde partijen.
Daarom mijn CDA fobie.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee hoor, juist vooral je mening laten horen bij gangbare partijen. Voor de geloviger moslims is er echt het CDA, die kernwaarden delen met de strengere moslims.
Die zijen sok vertegenwoordigt niemand anders dan zijn eigen achterban, hoor, niet álle moslims. 't Zou me wat zijn, dat Fred Teeven alle dikke kale mannen representeert, Van der Vlies alle christenen en Jan Marijnissen alle mensen die op Lambik lijken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:11 schreef Super7fighter het volgende:
Zag gisteren nog Toufik Dibi bij spuiten en slikken toen ik aan het zappen was. En dat moet de Nederlandse Moslim vertegenwoordigen?
ja cda ziet zijn kans waar in het nieuwe geloof. eindelijk zal god, maakt niet uit welke, weer zorgen voor christianisering. heel, heel erg eng. geloof is net een kakkerlak, dat steeds weer de kop op kan steken.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee hoor, juist vooral je mening laten horen bij gangbare partijen. Voor de geloviger moslims is er echt het CDA, die kernwaarden delen met de strengere moslims.
Zijen sok?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:35 schreef Floripas het volgende:
Die zijen sok vertegenwoordigt niemand anders dan zijn eigen achterban, hoor, niet álle moslims. 't Zou me wat zijn, dat Fred Teeven alle dikke kale mannen representeert, Van der Vlies alle christenen en Jan Marijnissen alle mensen die op Lambik lijken.
Kom op. We hebben het over Tofik Dibi. Da's echt een ultiem zijen sokje. Die zwemt met dolfijnen en drinkt tofumelk enzo.quote:
De schoonmoederstoel?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja. een cactus. en nee... niet "kaktussen".
die kan er vele malen spectaculairder uitzien. google langer.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:42 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De schoonmoederstoel?![]()
[ afbeelding ]
Dibi?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:41 schreef Floripas het volgende:
Kom op. We hebben het over Tofik Dibi. Da's echt een ultiem zijen sokje. Die zwemt met dolfijnen en drinkt tofumelk enzo.
Ik zag hem laatst lopen. Keek me bijna knipogend aan.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kom op. We hebben het over Tofik Dibi. Da's echt een ultiem zijen sokje. Die zwemt met dolfijnen en drinkt tofumelk enzo.
wat voelde je?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:49 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst lopen. Keek me bijna knipogend aan.
Te weinig. Ik dacht nog even, zal ik het proberen? Maar de gedachte dat ik mijn ouders moet gaan bezoeken met de mededeling: papa mama ik ben homo en mijn vriend is een allochtone groenlinkser van 1m64 en 48 kilo -- deed me terugdeinzen. Dat zag Tofik ook. Hij knikte vriendelijk en sloeg de hoek om.quote:
Dan is er ook geen scheiding kerk en staat.quote:Op maandag 7 april 2008 11:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dát is pas dictatoriaal. Je kunt religieuze opvattingen niet uit iemands hoofd stampen. Het blijft altijd meespelen in de meningsvorming van personen.
Dat eruit stampen is Mengeliaans.
Jij begrijpt niet wat de scheiding tussen kerk en staat inhoudt, geloof ik.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:28 schreef Party_P het volgende:
[..]
Dan is er ook geen scheiding kerk en staat.
Wil je wel scheiding kerk en staat, dan moet de religie uit de politiek. Dat zou een enorme aanwinst zijn voor dit land overigens, minder christelijke betutteling.
quote:Op woensdag 9 april 2008 10:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet wat de scheiding tussen kerk en staat inhoudt, geloof ik.
Rouvoet die overheidsgeld geeft aan Youth for Christ bv.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:31 schreef Floripas het volgende:
Jij begrijpt niet wat de scheiding tussen kerk en staat inhoudt, geloof ik.
..heeft daar inderdaad weinig mee te makenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:44 schreef Boze_Appel het volgende:
Rouvoet die overheidsgeld geeft aan Youth for Christ bv.
Wat is dit nou voor kulredenering. Als YFC geen subsidie meer krijgt hebben Christenen minder godsdienstvrijheid? En jij trapt daar in?quote:Hij benadrukt dat de overheid de plicht heeft de rechten van al haar burgers gelijkelijk en de godsdienstvrijheid te beschermen.
Alsof de redenering enkel zou bestaan uit dat ene zinnetje dat jij eruit rukt. Ja, zo kan ik anderen ook wel kul laten redenerenquote:
Zie toevoeging. Kern van de redenering is dat Rouvoet meent dat de overheid niet waardenneutraal kan zijn. Waarden. Dat is niet de kwestie. De kwestie is of de staat religieneutraal moet zijn - dat is het principe van een seculiere staat. Met deze actie steunt Rouvoet direct financieel de promotie van een specifieke (zijn) religie en dat is in overtreding met de scheiding.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alsof de redenering enkel zou bestaan uit dat ene zinnetje dat jij eruit rukt. Ja, zo kan ik anderen ook wel kul laten redeneren. M'goed, dit gaat offtopic lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |