Euh, de A67 gaat toch bij Venlo de grens over?quote:Op zondag 6 april 2008 22:19 schreef Sjoerd102 het volgende:
OP klopt niet. Venlo is grensovergang BAB 61 en niet grensovergang A67. tevens TVP
quote:Op maandag 7 april 2008 00:04 schreef SpiekerJozef het volgende:
Wilgen labyrint van kunstenaar Jan van Schaik, Nedereindseplas bij IJsselstein.
quote:Op maandag 7 april 2008 00:35 schreef Maizena het volgende:
[..]
Is goed...Ik kan voor jou geen moeilijke meer verzinnen hč?...
![]()
Kom ook maar zoeken op Serendip, zijn ook leuke opdrachten/vragenquote:Op maandag 7 april 2008 00:40 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]Ik moest langer zoeken naar wie het had gemaakt dan naar de plaats zelf maar ik vond het een leuke opdracht waarvoor mijn dank.
Wat was de link ook al weer?quote:Op maandag 7 april 2008 00:46 schreef Maizena het volgende:
[..]
Kom ook maar zoeken op Serendip, zijn ook leuke opdrachten/vragen
quote:Op maandag 7 april 2008 01:17 schreef Vandaag... het volgende:
landgoed Zwaanwijck, klompweg 52 te Nigtevecht
Sorry, gaat waarschijnlijk boven mijn budget. Maar bedankt voor het aanbod.quote:Op maandag 7 april 2008 01:20 schreef Vandaag... het volgende:
En er is een appartementje te koop in het hoofdgebouw dus sla je slag![]()
[ afbeelding ]
Het is goed maar je bent net te laat. Sorry.quote:Op maandag 7 april 2008 01:24 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Landgoed Zwaanwijck
Klompweg 52, Nigtevecht
Geen nood, Vandaag... komt vandaag nog met een nieuwe opdracht dus succes. . . . .quote:Op maandag 7 april 2008 01:26 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Nee hč, weer net te laat.![]()
Volgende keer eerst maar even kijken of ie al gevonden is.
T'is maar een kleine anderhalf miljoen en slecht 800,- per maand voor de servicekosten.quote:Sorry, gaat waarschijnlijk boven mijn budget. Maar bedankt voor het aanbod.
het is goed hoorquote:Op maandag 7 april 2008 09:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mijn atlas noemde het Centrum, maar het wordt ook wel Plantage-Centrum genoemd zie ik nu
Helemaal goed, sorry voor de late reactie, ik was er even niet...quote:Op maandag 7 april 2008 19:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Almere, kantoren aan de Transistorstraat, industrieterrein Gooise Kant/Gooise Poort
Laat maar, het is de markt van Culemborg. Mijn man heeft daar wel eens een bekeuring gehad.....quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:15 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Ik denk dat je maar eens met een hintje moet komen, dit schiet echt niet op.![]()
Heb alle kerken en marktpleinen van Nederland bekeken. Behalve dan die ene...
Oeps, weer eens vergeten om daar eerst te kijken. Ik vond hem zo leuk (en met mij blijkbaar nog iemand)quote:Op woensdag 9 april 2008 08:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oranjepark Apeldoorn stond al wel in de wiki (was dan ook al geweest)
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
Verpleeghuis Rijckehove om nog preciezer te zijn. Is een onderdeel van de stichting
Dat zijn de Asseltse Plassen bij Asselt (Limburg)quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
Omdat ik op mijn werk geen google earth heb. maar een screenshotje via maps.google
[ afbeelding ]
geen idee wat dit in het water is. Maar waar is het?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:59 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Dat zijn de Asseltse Plassen bij Asselt (Limburg)
quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is geen woontoren, het gebouw is niet zo hoog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is het gezondheidscentrum Thujapark aan het Thujapark te Beuningen
Goedquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Jachthaven "it Soal" te Workum is een uitstekende lokatie voor de watersporter die zowel op het IJsselmeer, als de Friese meren of Waddenzee vaart
ook wel "aquaresort" genoemd
quote:Op zondag 13 april 2008 14:45 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Lekdijk west, gelijk ten westen van Bergstoep (ZH We gaan nog zoeken wat het is.
Helemaal goed!quote:
Ik vraag me af wat hij voor ogen had toen hij dit plein tekende. Een bord spagetti?quote:Op zondag 13 april 2008 23:06 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[..]
Helemaal goed!![]()
Het Wilhelminaplein in 's-Hertogenbosch is misschien wel het bekendste verkeersplein van de stad. Aan de mensen die voor hun rijbewijs op moeten gaan, wordt gezegd, dat wanneer je de situatie van het plein niet onder de knie hebt, dat je dan moeilijk zal slagen voor het rijbewijs. In de volksmond is het beter bekend onder de naam Heetmanplein. Het plein is gebouwd in het Wilhelminapark. De Eindhovense professor Heetman is de architect van het plein, welke in 1960 is gebouwd.
quote:Op maandag 14 april 2008 12:23 schreef Maizena het volgende:
Volgens mij is het een volkstuinen complex.
Gelegen aan de Beiersgulden, Dronten.
Jaha, wat moet ik nou met JoJo...quote:Op maandag 14 april 2008 22:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Door de naam Patijn kan ik uitmaken dat het hier om Amsterdam gaat. Lijkt me dat je dat wel moet vermelden Its-Jojo
quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:34 schreef zonnetjeinhuis het volgende:Tuurlijk is ie goed, Jojo heeft hem per slot van rekening gevonden en daar gaat het uiteindelijk toch om.Volgende keer alleen niet vergeten om ook de plaats te vermelden, En het volledige antwoord in één keer te posten en niet alleen maar een straat, anders kan een ander er wel eens met het punt vandoor gaan.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waterleidingsmaatschappij Limburg aan de Maaseikerweg 42 te Roosteren
Op www.vindjeeigenhuis.nl kun je nagaan dat het adres Maaseikerweg 42 isquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
Heel even TARAraboemdijee . Locatie is goed, alleen kan ik niks vinden dat daar de WML inzit. toch 1 punt toegekend.
Drie, Speulderbos. (Sprielderweg, Drieerweg, rechts van Puttenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En de nieuwe:
Hoe heet dit prachtige plaatsje?
[ afbeelding ]
Is goedquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Leur, Huis te Leur (gem. Wijchen)
quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Even stiekem vanaf mijn werk
Nee, kende het niet, maar je plaatste een foto erbij. Moet je niet doen, ik weet een site waar veel, heel veel buitenhuizen en kastelen op staan, gewoon doorbladeren totdat je hem tegenkomt. Et voila
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Huise Spoorloos, een gekraakte loods aan de Verlengde Spoorstraat 2 te Emmen, naast het station
Ik zie dat er plannen zijn voor een nieuw bedrijfspand op die locatie, dus ik gok dat er problemen met de krakers zijn, om die weg te krijgen
Zoek me rot...weet je wel hoeveel bos er in Nederland is...quote:Op donderdag 17 april 2008 19:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is niemand aan het zoeken, of is deze te lastig?
Of in de duinen....quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:14 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Een weiland in 'zandgebied' met weinig sloten, Brabant, rond de Veluwe, Overijssel?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:45 schreef SpiekerJozef het volgende:
Dat ligt aan de Tondensestraat bij Tonden.
Gewoon stug door blijven zoeken. . . .quote:
Ookwel Konijneneiland genoemd . . . .quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:27 schreef Maizena het volgende:
Langehoekspōlle, in de Fluessen, Friesland.
Je was behoorlijk rap inderdaad. Zijn leuke meren om te vertoeven in de zomer.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:42 schreef Maizena het volgende:
Snel hč...ik heb daar vaak aangelegd...nogal veel gezeild in die regionen.
quote:Op zondag 20 april 2008 00:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
Het beeld staat in Den Haag. Links in beeld zie je nog net de ingang van Madurodam
een monument ter herdenking van de homoseksuele slachtoffers in de Tweede Wereldoorlog.
Ontwerper is Theo ten Have.
http://www.onderde18.vrij(...)rg_voor_homomonument
Plaats je ook ff een nieuwe ?quote:Op zondag 20 april 2008 00:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
Het beeld staat in Den Haag. Links in beeld zie je nog net de ingang van Madurodam
een monument ter herdenking van de homoseksuele slachtoffers in de Tweede Wereldoorlog.
Ontwerper is Theo ten Have.
http://www.onderde18.vrij(...)rg_voor_homomonument
Vind ik ook...Gaat het nog wel bij Serendip? Ik zie je daar niet...vaak.quote:Op zondag 20 april 2008 19:51 schreef SpiekerJozef het volgende:
plaats dan ff een nieuwe voordat je gaat![]()
Serendip kan beter in het najaar beginnen. Dan heb ik tijd om te zoeken. Ik vind het een leuk spel maar heb alleen bijna geen tijd in het voorjaar en de zomer. Ben dan van 's morgens vroeg tot 's avonds laat aan het werk.quote:Op zondag 20 april 2008 19:55 schreef Maizena het volgende:
[..]
Vind ik ook...Gaat het nog wel bij Serendip? Ik zie je daar niet...vaak.
Ben je boer dan?quote:Op zondag 20 april 2008 20:16 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Serendip kan beter in het najaar beginnen. Dan heb ik tijd om te zoeken. Ik vind het een leuk spel maar heb alleen bijna geen tijd in het voorjaar en de zomer. Ben dan van 's morgens vroeg tot 's avonds laat aan het werk.
Je kan altijd de vragen van Serendip proberen op te lossen als je wat meer tijd hebt. Goede voorbereiding voor de NKC.quote:[Serendip kan beter in het najaar beginnen. Dan heb ik tijd om te zoeken. Ik vind het een leuk spel maar heb alleen bijna geen tijd in het voorjaar en de zomer. Ben dan van 's morgens vroeg tot 's avonds laat aan het werk.
quote:Op maandag 21 april 2008 08:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
PON, Volkswagen importeur, te Leusden
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het fort bij Hedikshuizen, ook bekend als Het werk achter de Hoge Maasdijk, te Hedikshuizen
Goedquote:Op woensdag 23 april 2008 12:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het fort bij Hedikshuizen, ook bekend als Het werk achter de Hoge Maasdijk, te Hedikshuizen
Het is een knikkerveldje voor Marsmannetjes die af en toe, als het donker wordt, hier naar toe komenquote:Op woensdag 23 april 2008 13:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat is dit voor terrein en waar?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:28 schreef Maizena het volgende:
[..]
Het is een knikkerveldje voor Marsmannetjes die af en toe, als het donker wordt, hier naar toe komen![]()
![]()
![]()
Wat mij betreft mag Maizena het punt hebben.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:28 schreef Maizena het volgende:
Het is een knikkerveldje voor Marsmannetjes die af en toe, als het donker wordt, hier naar toe komen![]()
![]()
![]()
Nee, ik kreeg in een keer een ingeving en ben toen vanaf Workum met de trein gegaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:26 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
linksboven in de hoek zie ik alleen maar gras, met een streep (een weg?)
Het is een 3 sterren Hotel, restaurant(goude wok) en chinese supermarkt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik vind er drie namen voor:
-China Boat, New Ocean Paradise en Gouden Wok
Het is in ieder geval het drijvend Chinees restaurant in de Parkhaven in Rotterdam, vlakbij de Euromast
Het groene ding is een hooiberg-parasol en ik reken het maar goed.quote:Op maandag 28 april 2008 15:37 schreef Vandaag... het volgende:
Volgens mij is het groene ding gelegen aan de Schweibergerweg te Mechelen
Gloeiende, ben er zondag nog geweestquote:Op maandag 28 april 2008 17:24 schreef Maizena het volgende:
[..]
Het groene ding is een hooiberg-parasol en ik reken het maar goed.![]()
Het dorp heet ook Schweiberg onder de rook van Mechelen, Zuid-Limburg.
quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
23 minuten tijd gegeven.
Het is Oud-Gastel
Da's goedquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Da's zo'n nieuw wooncomplex op het Gemeentelijk Industrieterrein in Den Haag. Zamenhofstraat, daaro.
Ik had hop in mijn voortuin...maar dat is na een aantal jaren een dikke ellendequote:Op zondag 11 mei 2008 00:43 schreef Vandaag... het volgende:
Klopt![]()
Het brandje is bij de Reijmerstokkerdorpsstraat te Reijmerstok. Bij Reijmerstok wordt hop verbouwd voor de Gulpener Bierbrouwerij.
je wilde zelf bier gaan brouwen?quote:Op zondag 11 mei 2008 01:02 schreef Maizena het volgende:
[..]
Ik had hop in mijn voortuin...maar dat is na een aantal jaren een dikke ellende
Ik geloof dat ze bij google earth even niet helemaal bij de les waren en er een verkeerd stuk tussen gezet hebben, het loopt van Purmerend naar beneden tot ongeveer Den Ilp.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:29 schreef Kees22 het volgende:
Er klopt iets niet aan die foto. Er loopt een scherpe scheiding over het midden!
Dat is dus juist de grap...die fout in de foto...zo zijn er velen als je hemelzweeft...quote:Op maandag 12 mei 2008 00:21 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Ben ik weer!
Tussen Den Ilp/Purmerland en Ilpendam, de weg tussen deze plaatsen heet Dorre Ilp.
Correctquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:12 schreef SpiekerJozef het volgende:
Da's Duindigt bij Wassenaar. Horse Track Racing.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:19 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
algemene begraafplaats (Hortensiastraat) Wolvega
Nee hč, ik was weer eens vergeten te kijken of ie al een keer is geweest, dacht er net aan en ja hoor....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:01 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Komt er weer een, het gaat om het gebouw linksonder, wat en natuurlijk waar
[ afbeelding ]
maakt niks uit, ik denk dat ie beter bekend is onder zijn bijnaam de Koopgoot.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb de wiki bijgewerkt, de lijst is dus weer geflushed (al had ik daar niet beurstraverse maar beursplein met koopgoot ingezet). Die wie het veranderen wil, be my guest![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:12 schreef Maizena het volgende:
Bodegraven, Rijksweg 11, eronder Goudseweg en rechts een hoekje Broekvelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |