Euh, de A67 gaat toch bij Venlo de grens over?quote:Op zondag 6 april 2008 22:19 schreef Sjoerd102 het volgende:
OP klopt niet. Venlo is grensovergang BAB 61 en niet grensovergang A67. tevens TVP
quote:Op maandag 7 april 2008 00:04 schreef SpiekerJozef het volgende:
Wilgen labyrint van kunstenaar Jan van Schaik, Nedereindseplas bij IJsselstein.
quote:Op maandag 7 april 2008 00:35 schreef Maizena het volgende:
[..]
Is goed...Ik kan voor jou geen moeilijke meer verzinnen hč?...
![]()
Kom ook maar zoeken op Serendip, zijn ook leuke opdrachten/vragenquote:Op maandag 7 april 2008 00:40 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]Ik moest langer zoeken naar wie het had gemaakt dan naar de plaats zelf maar ik vond het een leuke opdracht waarvoor mijn dank.
Wat was de link ook al weer?quote:Op maandag 7 april 2008 00:46 schreef Maizena het volgende:
[..]
Kom ook maar zoeken op Serendip, zijn ook leuke opdrachten/vragen
quote:Op maandag 7 april 2008 01:17 schreef Vandaag... het volgende:
landgoed Zwaanwijck, klompweg 52 te Nigtevecht
Sorry, gaat waarschijnlijk boven mijn budget. Maar bedankt voor het aanbod.quote:Op maandag 7 april 2008 01:20 schreef Vandaag... het volgende:
En er is een appartementje te koop in het hoofdgebouw dus sla je slag![]()
[ afbeelding ]
Het is goed maar je bent net te laat. Sorry.quote:Op maandag 7 april 2008 01:24 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Landgoed Zwaanwijck
Klompweg 52, Nigtevecht
Geen nood, Vandaag... komt vandaag nog met een nieuwe opdracht dus succes. . . . .quote:Op maandag 7 april 2008 01:26 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Nee hč, weer net te laat.![]()
Volgende keer eerst maar even kijken of ie al gevonden is.
T'is maar een kleine anderhalf miljoen en slecht 800,- per maand voor de servicekosten.quote:Sorry, gaat waarschijnlijk boven mijn budget. Maar bedankt voor het aanbod.
het is goed hoorquote:Op maandag 7 april 2008 09:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mijn atlas noemde het Centrum, maar het wordt ook wel Plantage-Centrum genoemd zie ik nu
Helemaal goed, sorry voor de late reactie, ik was er even niet...quote:Op maandag 7 april 2008 19:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Almere, kantoren aan de Transistorstraat, industrieterrein Gooise Kant/Gooise Poort
Laat maar, het is de markt van Culemborg. Mijn man heeft daar wel eens een bekeuring gehad.....quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:15 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Ik denk dat je maar eens met een hintje moet komen, dit schiet echt niet op.![]()
Heb alle kerken en marktpleinen van Nederland bekeken. Behalve dan die ene...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |