Euh, de A67 gaat toch bij Venlo de grens over?quote:Op zondag 6 april 2008 22:19 schreef Sjoerd102 het volgende:
OP klopt niet. Venlo is grensovergang BAB 61 en niet grensovergang A67. tevens TVP
quote:Op maandag 7 april 2008 00:04 schreef SpiekerJozef het volgende:
Wilgen labyrint van kunstenaar Jan van Schaik, Nedereindseplas bij IJsselstein.
quote:Op maandag 7 april 2008 00:35 schreef Maizena het volgende:
[..]
Is goed...Ik kan voor jou geen moeilijke meer verzinnen hè?...
![]()
Kom ook maar zoeken op Serendip, zijn ook leuke opdrachten/vragenquote:Op maandag 7 april 2008 00:40 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]Ik moest langer zoeken naar wie het had gemaakt dan naar de plaats zelf maar ik vond het een leuke opdracht waarvoor mijn dank.
Wat was de link ook al weer?quote:Op maandag 7 april 2008 00:46 schreef Maizena het volgende:
[..]
Kom ook maar zoeken op Serendip, zijn ook leuke opdrachten/vragen
quote:Op maandag 7 april 2008 01:17 schreef Vandaag... het volgende:
landgoed Zwaanwijck, klompweg 52 te Nigtevecht
Sorry, gaat waarschijnlijk boven mijn budget. Maar bedankt voor het aanbod.quote:Op maandag 7 april 2008 01:20 schreef Vandaag... het volgende:
En er is een appartementje te koop in het hoofdgebouw dus sla je slag![]()
[ afbeelding ]
Het is goed maar je bent net te laat. Sorry.quote:Op maandag 7 april 2008 01:24 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Landgoed Zwaanwijck
Klompweg 52, Nigtevecht
Geen nood, Vandaag... komt vandaag nog met een nieuwe opdracht dus succes. . . . .quote:Op maandag 7 april 2008 01:26 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Nee hè, weer net te laat.![]()
Volgende keer eerst maar even kijken of ie al gevonden is.
T'is maar een kleine anderhalf miljoen en slecht 800,- per maand voor de servicekosten.quote:Sorry, gaat waarschijnlijk boven mijn budget. Maar bedankt voor het aanbod.
het is goed hoorquote:Op maandag 7 april 2008 09:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mijn atlas noemde het Centrum, maar het wordt ook wel Plantage-Centrum genoemd zie ik nu
Helemaal goed, sorry voor de late reactie, ik was er even niet...quote:Op maandag 7 april 2008 19:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Almere, kantoren aan de Transistorstraat, industrieterrein Gooise Kant/Gooise Poort
Laat maar, het is de markt van Culemborg. Mijn man heeft daar wel eens een bekeuring gehad.....quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:15 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Ik denk dat je maar eens met een hintje moet komen, dit schiet echt niet op.![]()
Heb alle kerken en marktpleinen van Nederland bekeken. Behalve dan die ene...
Oeps, weer eens vergeten om daar eerst te kijken. Ik vond hem zo leuk (en met mij blijkbaar nog iemand)quote:Op woensdag 9 april 2008 08:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oranjepark Apeldoorn stond al wel in de wiki (was dan ook al geweest)
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
Verpleeghuis Rijckehove om nog preciezer te zijn. Is een onderdeel van de stichting
Dat zijn de Asseltse Plassen bij Asselt (Limburg)quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
Omdat ik op mijn werk geen google earth heb. maar een screenshotje via maps.google
[ afbeelding ]
geen idee wat dit in het water is. Maar waar is het?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:59 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Dat zijn de Asseltse Plassen bij Asselt (Limburg)
quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is geen woontoren, het gebouw is niet zo hoog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is het gezondheidscentrum Thujapark aan het Thujapark te Beuningen
Goedquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Jachthaven "it Soal" te Workum is een uitstekende lokatie voor de watersporter die zowel op het IJsselmeer, als de Friese meren of Waddenzee vaart
ook wel "aquaresort" genoemd
quote:Op zondag 13 april 2008 14:45 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Lekdijk west, gelijk ten westen van Bergstoep (ZH We gaan nog zoeken wat het is.
Helemaal goed!quote:
Ik vraag me af wat hij voor ogen had toen hij dit plein tekende. Een bord spagetti?quote:Op zondag 13 april 2008 23:06 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[..]
Helemaal goed!![]()
Het Wilhelminaplein in 's-Hertogenbosch is misschien wel het bekendste verkeersplein van de stad. Aan de mensen die voor hun rijbewijs op moeten gaan, wordt gezegd, dat wanneer je de situatie van het plein niet onder de knie hebt, dat je dan moeilijk zal slagen voor het rijbewijs. In de volksmond is het beter bekend onder de naam Heetmanplein. Het plein is gebouwd in het Wilhelminapark. De Eindhovense professor Heetman is de architect van het plein, welke in 1960 is gebouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |