abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57881885
quote:
Op maandag 7 april 2008 01:26 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Nee hè, weer net te laat.
Volgende keer eerst maar even kijken of ie al gevonden is.
Geen nood, Vandaag... komt vandaag nog met een nieuwe opdracht dus succes. . . . .
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
pi_57881916
quote:
Sorry, gaat waarschijnlijk boven mijn budget. Maar bedankt voor het aanbod.
T'is maar een kleine anderhalf miljoen en slecht 800,- per maand voor de servicekosten.
Maar dan heb je wel wat en het is niet eens drie hoog achter! (Zou je een balkonnetje hebben?)
  maandag 7 april 2008 @ 01:32:00 #28
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_57881921
Jeuh!

De nieuwe: wat en waar

edit: kwaliteit vd cap was bagger dus iets betere geplaatst

[ Bericht 16% gewijzigd door Vandaag... op 07-04-2008 01:37:18 ]
pi_57882144
quote:
Op maandag 7 april 2008 00:52 schreef SpiekerJozef het volgende:
lama, ik heb het al
Yep, je staat er al bij ...Welkom
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 april 2008 @ 09:21:46 #30
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_57883532
Volgens mij is dat Centrum, in de bossen bij Wouwse Plantage/Bergen op Zoom
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_57883696
Wat goed zeg!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 april 2008 @ 09:34:36 #32
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_57883712
Mijn atlas noemde het Centrum, maar het wordt ook wel Plantage-Centrum genoemd zie ik nu
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 april 2008 @ 09:36:07 #33
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_57883734
Die herkende ik meteen, het is een aparte naam, aparte vorm, zo in de bossen. Tijdens eerdere zoekpogingen kwam ik er wel eens alangs. En dan ga je even kijken wat het is
  maandag 7 april 2008 @ 12:20:42 #34
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_57886755
quote:
Op maandag 7 april 2008 09:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mijn atlas noemde het Centrum, maar het wordt ook wel Plantage-Centrum genoemd zie ik nu
het is goed hoor

Landgoed Wouwse Plantage
Plantage-Centrum 1, Wouwse Plantage (=ook de naam van het dorp)
Gemeente Roosendaal.

Landgoed met villa in privé bezit, jachthuis, houtzagerij in Landschapsstijl, tevens brandweermuseum. Bezoek voor groepen op afspraak via VVV Roosendaal
  maandag 7 april 2008 @ 12:24:22 #35
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_57886821
TARAraboemdijee +1

Tussenstand:
Maizena 11
SpiekerJozef 11
TARAraboemdijee 10
TwanTwan 3
Vandaag... 4
Its-Jojo-4you 2
zonnetjeinhuis 2

Zuid Holland:
Hellevoetsluis, droogdok in vesting

Utrecht:
IJsselstein, Wilgen Labyrinth
Nigtevecht, Landgoed Zwaanwijck

Noord–Brabant :
Roosendaal, landgoed Wouwse Plantage
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 april 2008 @ 14:39:04 #36
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_57889294
Waar staat hier de brug open?
pi_57890972
Strobos Groningen
Het Van Starkenborghkanaal is een kanaal in de provincie Groningen dat het Prinses Margrietkanaal met het Eemskanaal verbindt
pi_57891003
Met dubbel "o", Landtong Stroobos, ze noemen hem ook wel de Stroobosserbrug.

edit: plaatje toegevoegd

[ Bericht 28% gewijzigd door zonnetjeinhuis op 07-04-2008 16:23:10 ]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 april 2008 @ 17:39:33 #39
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_57892718
Gerkesklooster-Stroobos inderdaad, maar het ligt in Friesland, niet in Groningen (net op de grens hoor)

Tussenstand:
Maizena 11
SpiekerJozef 11
TARAraboemdijee 10
Vandaag... 4
TwanTwan 3
zonnetjeinhuis 3
Its-Jojo-4you 2

Friesland:
Gerkesklooster-Stroobos

Zuid Holland:

Utrecht:

Noord–Brabant :
Wouwse Plantage, landgoed Plantage-Centrum

[ Bericht 0% gewijzigd door TARAraboemdijee op 07-04-2008 18:05:45 ]
pi_57894314
Hier een nieuwe, niet zo moeilijk, waar staat dit gebouw?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 april 2008 @ 19:40:13 #41
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_57895206
Almere, kantoren aan de Transistorstraat, industrieterrein Gooise Kant/Gooise Poort
pi_57899858
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Almere, kantoren aan de Transistorstraat, industrieterrein Gooise Kant/Gooise Poort
Helemaal goed, sorry voor de late reactie, ik was er even niet...

TARAraboemdijee +1

Tussenstand:
Maizena 11
SpiekerJozef 11
TARAraboemdijee 11
Vandaag... 4
TwanTwan 3
zonnetjeinhuis 3
Its-Jojo-4you 2

Friesland:
Gerkesklooster-Stroobos

Zuid Holland:

Utrecht:

Noord–Brabant :

Flevoland:
Almere, Gooise Kant, kantoren Transistorstraat
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 april 2008 @ 08:19:46 #43
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_57903646
Waar is hier maar voor de helft markt?
pi_57920739
Ik denk dat je maar eens met een hintje moet komen, dit schiet echt niet op.
Heb alle kerken en marktpleinen van Nederland bekeken. Behalve dan die ene...
pi_57922018
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:15 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Ik denk dat je maar eens met een hintje moet komen, dit schiet echt niet op.
Heb alle kerken en marktpleinen van Nederland bekeken. Behalve dan die ene...
Laat maar, het is de markt van Culemborg. Mijn man heeft daar wel eens een bekeuring gehad.....
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 april 2008 @ 22:55:34 #46
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_57922260
Is dat dan toevallig die auto die daar midden op de markt geparkeerd staat?

Tussenstand:
Maizena 11
SpiekerJozef 11
TARAraboemdijee 11
Vandaag... 4
zonnetjeinhuis 4
TwanTwan 3
Its-Jojo-4you 2

Friesland:
Gerkesklooster-Stroobos

Flevoland:
Almere, Gooise Kant, kantoren Transistorstraat

Gelderland:
Culemborg, centrum met markt

Utrecht:

Zuid Holland:

Noord–Brabant :
pi_57922361
Hier een foto
pi_57922694
he, een luchtfoto
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_57924136
waar ligt deze fontein en wat is het verhaal er achter?

pi_57927056
Het is de vervanging van de kwartjesfontein in het Oranjepark te Apeldoorn.

Op 9 maart van dat jaar (1932) was tegenover de woning van de vroegere burgemeester Tutein Nolthenius in het Wilhelminapark een monumentale bank onthuld ter herinnering aan deze oud-burgemeester. Men had toen ook het denkbeeld opgevat om voor deze bank in de vijver van dat park een fontein te plaatsen. Later kwam men echter op de gedachte dat het Oranjepark een veel betere plek was. Dat bracht evenwel veel hogere kosten met zich mee. Wat die hogere kosten waren weet ik niet, maar wel dat de heer Jo Wegener, directeur van de Nieuwe Apeldoornsche Courant, toen voorstelde dat iedere Apeldoorner in de gelegenheid moest worden gesteld een kwartje in de kosten bij te dragen. De krant bracht dit plan onder de bevolking en meer dan tweeduizend ingezetenen gaven aan die oproep gehoor. Ook kwamen er nog een paar grotere bijdragen binnen. Genoeg om er een prachtige fontein van te vervaardigen.
Meer dan 2000 mensen droegen hun kwartje bij en zo kreeg de fontein al snel de naam Kwartjesfontein.
Het was prinses Juliana die die middag de fontein onthulde. In 1978 tijdens het 75-jarige jubileum van Wegeners Couranten Concern, werd besloten een nieuwe fontein te schenken aan de burgerij, in plaats van de oude die niet meer goed functioneerde. De nieuwe fontein doet nog steeds dienst in het Oranjepark. Feit is dat de oude fontein op de kwekerij bij Marialust belandde, waar hij begin jaren negentig weer werd ontdekt en toen op initiatief van een aantal medewerkers van de afd. Groen van de gemeente en bij Marialust is geplaatst. B&W hebben eind jaren negentig besloten mee te werken aan een herplaatsing, mits de kosten vanuit een particulier initiatief zouden worden gedekt. Wel was men bereid de pompvoorziening etc. en het onderhoud voor hun rekening te nemen. De suggestie is toen gedaan de fontein in de vijver voor Marialust te plaatsen
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')