Ik geloof dat ze bij google earth even niet helemaal bij de les waren en er een verkeerd stuk tussen gezet hebben, het loopt van Purmerend naar beneden tot ongeveer Den Ilp.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:29 schreef Kees22 het volgende:
Er klopt iets niet aan die foto. Er loopt een scherpe scheiding over het midden!
Dat is dus juist de grap...die fout in de foto...zo zijn er velen als je hemelzweeft...quote:Op maandag 12 mei 2008 00:21 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Ben ik weer!
Tussen Den Ilp/Purmerland en Ilpendam, de weg tussen deze plaatsen heet Dorre Ilp.
Correctquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:12 schreef SpiekerJozef het volgende:
Da's Duindigt bij Wassenaar. Horse Track Racing.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:19 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
algemene begraafplaats (Hortensiastraat) Wolvega
Nee hè, ik was weer eens vergeten te kijken of ie al een keer is geweest, dacht er net aan en ja hoor....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:01 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Komt er weer een, het gaat om het gebouw linksonder, wat en natuurlijk waar
[ afbeelding ]
maakt niks uit, ik denk dat ie beter bekend is onder zijn bijnaam de Koopgoot.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb de wiki bijgewerkt, de lijst is dus weer geflushed (al had ik daar niet beurstraverse maar beursplein met koopgoot ingezet). Die wie het veranderen wil, be my guest![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:12 schreef Maizena het volgende:
Bodegraven, Rijksweg 11, eronder Goudseweg en rechts een hoekje Broekvelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |