Exclusief voor t-mobile. Dus helaas pindakaas.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:02 schreef poffu het volgende:
ik las dat die 3G 11 juli bij T-Mobile beschikbaar is in Nederland, verkoopt Dixons en andere telecom aanbieders die dan ook meteen of krijgen ze een soort monopolie?
wil namelijk een telfort abbo afsluiten en die koppelen aan mijn 3G![]()
En dat is weer zo'n naaierij. Werd de iPhone al enkele Europese landen gewoon vrijgegeven, in Nederland moet het weer exclusief worden/blijven. En maar achterlopen en duurder dan de rest zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:19 schreef Kremers het volgende:
[..]
Exclusief voor t-mobile. Dus helaas pindakaas.
Waar slaat dit op? Nederland is relatief juist goedkoop op het gebied van mobiele telefonie, en achterlopen doen ze zeker niet. Daarnaast is veruit het grootste deel van de landen waar de iPhone zal uitkomen gebonden aan één provider.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:42 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
En dat is weer zo'n naaierij. Werd de iPhone al enkele Europese landen gewoon vrijgegeven, in Nederland moet het weer exclusief worden/blijven. En maar achterlopen en duurder dan de rest zijn.
Dat revenue-sharing is er nu uit wat betekent dat T-Mobile best scherp kan gaan inzetten, ze willen toch nieuwe klanten aantrekken natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:51 schreef poffu het volgende:
T-mobile is toch keiduur? En je moet zeker bij zo'n iPhone een 'speciaal' abbo afsluiten wat weeer 40eu p/m kost...
We lopen iig niet achter met het dik geld verdienen...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Nederland is relatief juist goedkoop op het gebied van mobiele telefonie, en achterlopen doen ze zeker niet. Daarnaast is veruit het grootste deel van de landen waar de iPhone zal uitkomen gebonden aan één provider.
Als ik jou was zou ik zeker voor de 3G gaan (afwachtend wat de opties worden mbt unlocken etc). Tuurlijk is de "oude" iPhone zo de helft goedkoper, maar wil je dat ook? 3G en GPS zijn zeker wel features die je telefoon "the finishing touch" geven, om het maar even zo te zeggenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:57 schreef Flepke het volgende:
Zou iemand mij kunnen adviseren;
Ik ben dus 29 juli jarig en ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon.
De iphone ziet er erg hip eut enzo; ik denk dat ik hier ook voor ga.
Maar ik zit te twijfelen ofdat ik de 3G moet nemen of toch de oude...
Ik denk dat de oude goedkoper is om nu te kopen maar om hem later eventueel weer te verkopen...
Ook vraag ik me af wat het nut is van 3G; is het gratis, overal bereik?
En ik wil wel gewoon mijn (vodafone) sim blijven gebruiken.
Iemand toevallig goedkope import adresjes?
Alvast bedankt!
Ja, beetje halfslachtige plaatsbepaling aan de hand van zendmasten. Werkt toch niet echt lekker heb ik gezien.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De navigatie zal ook via local service (gsm zendtmast), en wifi werken...
Dat is dus maar net hoe Tmobile het ding in de markt wil zetten. De vorige abos waren zo duur omdat Apple een deel v/d belkosten wilde hebben maar dat is nu van de baan. Als de faalfactor van de iPhone in EU was dat het ding veels te duur was, dan is het niet raar om te denken dat Tmobile de iPhone tegen een fatsoenlijke prijs de markt op slingert.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:18 schreef portier het volgende:
En dan zal je ongetwijfeld een aardige abo van zo'n 40-50 euro bij moeten nemen. Maar dat betaal ik nu ook al, plus dat de abo's in UK best goed aandeden geloof ik.
Ik wil geen abo. Ik denk dat ik maar moet wachten op de reactie van de unlock markt, misschien is een aankoop in België interessant vanwege de wetgeving daar enzo.quote:
De voordelen? Die zijn er genoeg, 3G, GPS (met TomTom), WiFi, mail, safari, muziek, films, touchscreen, app-store, iTunes WiFi music store en nog veel meer. De nadelen? Die verschillen misschien weer per persoon.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:13 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zit er wel heel erg over na te denken een iPhone te kopen. Weet iemand wat de voordelen en de nadelen zijn? Ennee, misschien al hoeveel het abbonement gaat kosten?
Dat zijn inderdaad een hoop voordelen, de gps vond ik de beste verandering aan de g3.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:30 schreef Resco het volgende:
[..]
De voordelen? Die zijn er genoeg, 3G, GPS (met TomTom), WiFi, mail, safari, muziek, films, touchscreen, app-store, iTunes WiFi music store en nog veel meer. De nadelen? Die verschillen misschien weer per persoon.
Zo te zien op de site, zijn die daar best duur als je de iPhone gratis wilt hebben... (overigens is dat engeland, dus dat is sowieso al duur).quote:En mbt het abbonement, volgens mij is het Engelse O2 nog de enige die zijn tarieven bekend heeft gemaakt:
http://www.o2.co.uk/iphone/
T-Mobile in Nederland heeft nog geen details over de abbonementen losgelaten.
De iPhone zelf gaat waarschijnlijk nog 'maar' 126-200 euro kosten, dat is toch al een fatsoenlijke prijs. Het geld moet toch ergens op verdient worden. Apple staat nou niet bekend om haar budget producten. Je betaalt wat meer, maar daar krijg je dan ook een kwaliteitsproduct voor.quote:Op woensdag 11 juni 2008 07:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat is dus maar net hoe Tmobile het ding in de markt wil zetten. De vorige abos waren zo duur omdat Apple een deel v/d belkosten wilde hebben maar dat is nu van de baan. Als de faalfactor van de iPhone in EU was dat het ding veels te duur was, dan is het niet raar om te denken dat Tmobile de iPhone tegen een fatsoenlijke prijs de markt op slingert.
Ik zou gewoon uitgaan van 8GB=200 en 16GB=300quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:27 schreef portier het volgende:
[..]
De iPhone zelf gaat waarschijnlijk nog 'maar' 126-200 euro kosten, dat is toch al een fatsoenlijke prijs. Het geld moet toch ergens op verdient worden. Apple staat nou niet bekend om haar budget producten. Je betaalt wat meer, maar daar krijg je dan ook een kwaliteitsproduct voor.
Maar het blijft gissen. Afwachten tot 11 juli, of tot de tarieven bekend zijn.
Ik was al blij met iPod + telefoon, maar iPod + telefoon + TomTom + DS is natuurlijk nog toffer. Hoop wel dat de third party freeware een beetje makkelijk erop te zetten is. Niet zo'n zin om me scheel te betalen aan allemaal losse progjes. Zou alleen voor TomTom wel willen betalen denk ik.
Ze zullen wel een gemiddelde pakken. Mijn 1G iPhone is veel sneller dan het internet bij ons op schoolquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:54 schreef Geqxon het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke snelheid Apple als "WiFi" gebruikt? Ze hebben het altijd over x keer sneller, maar wat is hier de bench? Op school hangt er achter het draadloze netwerk een 20 megabit pijp, en dat is natuurlijk sneller dan 3G. Maar thuis hangt er een 3 megabit pijp achter het WiFi, wat weer trager is dan 3G.
Wil je nou de snelheid van WiFi weten met een iPhone of de snelheid van 3G? De snelheid van UMTS is 384 kbs en van HSDPA is ongeveer 1,5 mbs (zou theoretisch tot 12 mbs). WiFi zou ik niet weten, ik weet niet of de iPhone maar tot een bepaalde hoogte aankan. Er zit Wi-Fi (802.11b/g) op.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:54 schreef Geqxon het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke snelheid Apple als "WiFi" gebruikt? Ze hebben het altijd over x keer sneller, maar wat is hier de bench? Op school hangt er achter het draadloze netwerk een 20 megabit pijp, en dat is natuurlijk sneller dan 3G. Maar thuis hangt er een 3 megabit pijp achter het WiFi, wat weer trager is dan 3G.
Ik wil weten welke snelheid Apple voor WiFi hanteert. Ze hebben het er bijvoorbeeld over dat WiFi wel 3 keer zo snel als EDGE is (als voorbeeld), maar daar heb je natuurlijk niks aan als je niet weet of ze met WiFi 1 megabit, 10 megabit, 100 megabit of 1000 megabit bedoelen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:36 schreef portier het volgende:
[..]
Wil je nou de snelheid van WiFi weten met een iPhone of de snelheid van 3G? De snelheid van UMTS is 384 kbs en van HSDPA is ongeveer 1,5 mbs (zou theoretisch tot 12 mbs). WiFi zou ik niet weten, ik weet niet of de iPhone maar tot een bepaalde hoogte aankan. Er zit Wi-Fi (802.11b/g) op.
Waarom zou je dat willen weten? Kan je dan niet beter vragen naar de snelheid van EDGE? Volgens mij ligt die tussen de 30 - 50 KB ps.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wil weten welke snelheid Apple voor WiFi hanteert. Ze hebben het er bijvoorbeeld over dat WiFi wel 3 keer zo snel als EDGE is (als voorbeeld), maar daar heb je natuurlijk niks aan als je niet weet of ze met WiFi 1 megabit, 10 megabit, 100 megabit of 1000 megabit bedoelen.
Dollars worden gewoon euros dus 200-300 ligt dan meer in de lijn der verwachting. In die adviesprijs zit al een marge ingebouwd voor Tmobile. De vraag is dus of ze nog een extra marge daar boven op gaan doen of dat ze die adviesprijs aanhouden om daarmee meer klanten te lokken zodat ze een groter marktaandeel krijgen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:27 schreef portier het volgende:
De iPhone zelf gaat waarschijnlijk nog 'maar' 126-200 euro kosten, dat is toch al een fatsoenlijke prijs. Het geld moet toch ergens op verdient worden.
Moet je je afvragen waarom t-mobile nog geen groot marktaandeel heeft.. Het bereik van T-mobilequote:Op woensdag 11 juni 2008 12:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Dollars worden gewoon euros dus 200-300 ligt dan meer in de lijn der verwachting. In die adviesprijs zit al een marge ingebouwd voor Tmobile. De vraag is dus of ze nog een extra marge daar boven op gaan doen of dat ze die adviesprijs aanhouden om daarmee meer klanten te lokken zodat ze een groter marktaandeel krijgen.
Heb je zelf T-Mobile? Ik heb het idee dat het tegenwoordig geen donder meer uitmaakt welke provider je hebt, je hebt overal even goed bereik. Zeker nu T-Mobile en Orange samen zijn gegaan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:49 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Moet je je afvragen waarom t-mobile nog geen groot marktaandeel heeft.. Het bereik van T-mobile
Ik vind het wel laag van ze dat ze het op deze manier proberen.
Dat is het waarschijnlijk. Vodafone, kpn etc wilde minimaal een marge hebben van 50 euro per verkochte apparaat. T-mobile heeft een kut markt aandeel en besluit genoegen te nemen met 12cent per verkochte apparaat.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:49 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Moet je je afvragen waarom t-mobile nog geen groot marktaandeel heeft.. Het bereik van T-mobile
Ik vind het wel laag van ze dat ze het op deze manier proberen.
Ik betaal nu 10 euro per maand voor mijn internet abo. Dat is voor zowel GPRS als UMTS, afhankelijk van je telefoon. En dat is bij elke provider hetzelfde volgens mij. Alleen als je flink wilt downloaden oid moet je 40 euro per maand betalen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:28 schreef Kremers het volgende:
Ik denk dat het voor mij een iPod touch + telefon wordtHet grote voordeel van een iPhone boven een touch+telefoon is 1 apparaat en de mogelijkheid tot mobei linternet.
Op dit moment vind ik een mobiel internet abo te duur (de UMTS varianten, GPRS is knudde) en eigenlijk vind ik mobiel internet op dit moment helemaal niet zo interessant...
En ik heb mijn iPod nu ook niet altijd bij me, dus dat van de twee apparaten vind ik ook geen groot minpunt eigenlijk.
Bij t-mobile betaal je voor zover ik weet ¤19.50 voor UMTS en ¤9.50 voor GPRS/EDGE.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:40 schreef portier het volgende:
[..]
Ik betaal nu 10 euro per maand voor mijn internet abo. Dat is voor zowel GPRS als UMTS, afhankelijk van je telefoon. En dat is bij elke provider hetzelfde volgens mij. Alleen als je flink wilt downloaden oid moet je 40 euro per maand betalen.
Moet je es met de trein door de tunnel bij schiphol rijden. Heb ik met KPN nog gewoon bereik, terwijl het compleet wegvalt met T-Mobile...quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:12 schreef portier het volgende:
[..]
Heb je zelf T-Mobile? Ik heb het idee dat het tegenwoordig geen donder meer uitmaakt welke provider je hebt, je hebt overal even goed bereik. Zeker nu T-Mobile en Orange samen zijn gegaan.
En velen met jequote:Op woensdag 11 juni 2008 15:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als het alleen bij T-Mobile blijft, zoek ik wel een andere manier om een iPhone 3G te krijgen..
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:04 schreef Kremers het volgende:
[..]
Bij t-mobile betaal je voor zover ik weet ¤19.50 voor UMTS en ¤9.50 voor GPRS/EDGE.
Lekker belangrijk...quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:08 schreef Repeat het volgende:
[..]
Moet je es met de trein door de tunnel bij schiphol rijden. Heb ik met KPN nog gewoon bereik, terwijl het compleet wegvalt met T-Mobile...
Er zijn nog wel meer voorbeelden, vooral in tunnels (met de auto enz) is KPN volgens mij veel beter, alsmede in gebouwen waar T-Mobile vaak ook een rukontvangst heeft.
Pocket Internet Totaal Tot 128 Kbps Tot 32 Kbps ¤ 9,50quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:04 schreef Kremers het volgende:
[..]
Bij t-mobile betaal je voor zover ik weet ¤19.50 voor UMTS en ¤9.50 voor GPRS/EDGE.
quote:De reden dat Vodafone en KPN beter bereik hebben heeft te maken met het feit dat ze op de 900 mhz band zitten. Deze golflengten gaat makkelijker door in huizen en obstakels heen.
Misschien zou het met UMTS kunnen (als dat op de iPhone zit). Anders kan het niet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:45 schreef Flepke het volgende:
Hmm, ik wil dus binnen kort de 3G gaan kopen;
Ik heb nu een vodafone prepaid kaart, ik wil dit nummer houden.
Als ik nou in my vodafone die blox Zorgeloos Internet activeer, benut ik dan 3G?
Écht internet op je mobiele telefoon. Supersnel (1800 Kbps).
¤ 9,50 voor 30 dagen
Zonee, hoe moet ik dan 3G op men telefoon krijgen en hetzelfde nummer houden?
Met Vodafone Blox heb je iig UMTS en volgens mij zelfs HSDPA internet, dus ja. Probleem is meer dat voorlopig nog niet duidelijk is of je een iPhone zonder (T-Mobile) abonnement kan kopen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:45 schreef Flepke het volgende:
Hmm, ik wil dus binnen kort de 3G gaan kopen;
Ik heb nu een vodafone prepaid kaart, ik wil dit nummer houden.
Als ik nou in my vodafone die blox Zorgeloos Internet activeer, benut ik dan 3G?
Écht internet op je mobiele telefoon. Supersnel (1800 Kbps).
¤ 9,50 voor 30 dagen
Als je een iPhone bij T-Mobile koopt en daar een bijpassend internet abonnement hebt dan kan je volgens mij bij de aankoop gewoon je nummer overnemen. Dat heb ik iig altijd kunnen doen.quote:Zonee, hoe moet ik dan 3G op men telefoon krijgen en hetzelfde nummer houden?
Bedanktquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:38 schreef portier het volgende:
[..]
Met Vodafone Blox heb je iig UMTS en volgens mij zelfs HSDPA internet, dus ja. Probleem is meer dat voorlopig nog niet duidelijk is of je een iPhone zonder (T-Mobile) abonnement kan kopen.
[..]
Als je een iPhone bij T-Mobile koopt en daar een bijpassend internet abonnement hebt dan kan je volgens mij bij de aankoop gewoon je nummer overnemen. Dat heb ik iig altijd kunnen doen.
uuhhh.... Iphone's worden op dit moment niet verkocht, dus de iphone 1.0 zul je niet makkelijk krijgen in NYCquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:13 schreef Hik het volgende:
Ik twijfel ook heel erg wat nu te doen...
Ik ga van 19-24 juni naar New York en wat van plan om daar een iPhone te kopen. Maar wat nu te doen?
Ik hoef op zich niet altijd de laatste en de nieuwste dingen te hebben en zou de iPhone vooral gebruiken om te bellen (), muziek erop te luisteren en gebruik te maken van de WiFi. Mobiel internet gebruik ik nu wel, maar niet héél vaak en ik ben op zich tevreden met de "snelheid" van het huidige gebeuren. GPS zou ik niet gebruiken waarschijnlijk.
Nu kan ik dus:
- Voor 500 dollar (320 euro) een 16 Gb meenemen uit NY. Zonder spannende nieuwe features, wel met meer geheugen en waarschijnlijk goedkoper dan de 3G met abbo. Wel het gedoe van het meenemen vanaf daar, wellicht geen service hier (ben niet zo'n held) en het moeten unlocken.
- Voor een nog onbekende prijs (maar vast meer dan 320 euro) een 8Gb 3G nemen na 11 juli. Minder geheugen, wel service en niet unlocken. Ik heb al een Tmobile abbo, maar nét een sim only afgesloten en dus niet zeker hoe makkelijk dat te wijzigen in een iPhone abbo.
Wat is wijsheid?
Er worden oip dit moment geen iPhones verkocht in New York?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:32 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
uuhhh.... Iphone's worden op dit moment niet verkocht, dus de iphone 1.0 zul je niet makkelijk krijgen in NYC
of een tweede handse mischien.
dus alleen optie 2 blijft over (uitgaande dat activering zelfs na bekend making niet ontdoken kan worden)
Neenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:52 schreef Hik het volgende:
[..]
Er worden op dit moment geen iPhones verkocht in New York?
Al wekenlang is er geen of zeer beperkte voorraad in de Apple shops wereldwijd (waar de iPhone verkocht werd dan). Vandaar dat men ook vrij zeker wist dat binnenkort de iPhone 3G op de markt zou komen. Je kan op de Apple site niet eens meer bestellen of de beschikbaarheid van de iPhone opzoeken in de Apple shops, dus ga er maar vanuit dat de oude niet meer te koop is. Denk dat Apple ook iedereen die nu een iPhone wil kopen aan de nieuwe iPhone wil hebben.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:52 schreef Hik het volgende:
[..]
Er worden oip dit moment geen iPhones verkocht in New York?
Hm.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:47 schreef portier het volgende:
[..]
Al wekenlang is er geen of zeer beperkte voorraad in de Apple shops wereldwijd (waar de iPhone verkocht werd dan). Vandaar dat men ook vrij zeker wist dat binnenkort de iPhone 3G op de markt zou komen. Je kan op de Apple site niet eens meer bestellen of de beschikbaarheid van de iPhone opzoeken in de Apple shops, dus ga er maar vanuit dat de oude niet meer te koop is. Denk dat Apple ook iedereen die nu een iPhone wil kopen aan de nieuwe iPhone wil hebben.
Maakt je keuze wel een stuk makkelijker.
Truequote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:12 schreef super-muffin het volgende:
569,- en dat gaat dan om een pre-paid en de 16GB.
Ik zou nog even wachten tot het apparaat echt in de winkel ligt. Ik hoor al maanden lang nieuwsberichten dat de iPhone nu toch echt niet zonder abo de winkel uit zou kunnen gaan maar elke keer gebeurt het gewoon. Je kunt natuurlijk niet van Apple verwachten dat ze dat soort dingen nu in de openbaarheid brengenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:18 schreef DaYwALKuR het volgende:
ik dacht haal ik me eentje voor 199$ uit de US, hier unlocken klaarmaar gaat dus niet?
Enig idee wat een N95 los koste toen hij net op de markt was? Of wat een HTC Diamond nu kost (hint: 525 euro). Een beetje flinke iPaq? 539.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:48 schreef FJD het volgende:
Pfff nieuwe versie gaat 600,- kosten in Italie
True maar na de introductie en de bedragen die genoemd werden had ik de stille hoop dat het apparaatje voor een lage(re) prijs de markt op zou worden gegooid maar dat blijkt dus ijdele hoop.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:24 schreef Jarno het volgende:
Die 600 euro is helemaal zo gek nog niet.
Kom op, dat die 200 dollar (ten eerste al een US only prijs!!!!!) inclusief één of ander abbo is had iedereen toch wel door? Of waren er echt mensen die dachten dat ze voor 200 euro een simlockvrij iPhone zonder abbo konden gaan halen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:25 schreef FJD het volgende:
[..]
True maar na de introductie en de bedragen die genoemd werden had ik de stille hoop dat het apparaatje voor een lage(re) prijs de markt op zou worden gegooid maar dat blijkt dus ijdele hoop.
Het is voor mij iig de eerste keer dat ik een launch van een nieuwe telefoon zie waarbij de prijs genoemd wordt die je minimaal moet betalen icm met een abo. Normaal gesproken worden (iig voor zover ik weet) telefoons gelanceerd tegen een adviesprijs en dan kunnen telcos er kortingen op geven bij een bepaald abo.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:27 schreef Jarno het volgende:
Kom op, dat die 200 dollar (ten eerste al een US only prijs!!!!!) inclusief één of ander abbo is had iedereen toch wel door? Of waren er echt mensen die dachten dat ze voor 200 euro een simlockvrij iPhone zonder abbo konden gaan halen?.
Het ging met de introductie van de vorige iPhone precies hetzelfde. Alle prijzen die ooit zijn genoemd door Apple zijn altijd inclusief abonnement geweest.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Het is voor mij iig de eerste keer dat ik een launch van een nieuwe telefoon zie waarbij de prijs genoemd wordt die je minimaal moet betalen icm met een abo. Normaal gesproken worden (iig voor zover ik weet) telefoons gelanceerd tegen een adviesprijs en dan kunnen telcos er kortingen op geven bij een bepaald abo.
instellingen --» mail--» account kiezen--» onderaan bij je account naar geavanceerd.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:42 schreef RHCPeter het volgende:
hoe kan je dat uit of aan zetten?
Ik gebruik dan gmail en dat kan je al instellen gewoon door je naam, mailadres en wachtwoord in te vullen en dan zeurt hij er ook over
Ook bij @home zeurt hij ja
Owja ik heb net heel de phone opnieuw moeten installeren enzo. Sindsdien heeft hij het probleem ook met SSL
Als alles het gewoon doet heb je heul geen service nodigquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:41 schreef Hik het volgende:
Even tussendoor: ik snap dat gezeur over T-Mobile echt helemaal niet! Ik heb nooit problemen met bereik en hun service is serieus de beste van álle serviceverstrekkers (banken, verzekeringen, verzin het maar) die ik ken.
Dat mag ook wel eens gezegd worden...
Service is wel nodig als je verhuist, als je telefoon gejat wordt en als je een contractverlenging neemt met allemaal ingewikkelde eisen. Mij allemaal gebeurt in de afgelopen paar maanden en iedere keer weer even goede, behulpzame mensen aan de lijn. Petje af.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:55 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Als alles het gewoon doet heb je heul geen service nodigEn waar ik woon heb ik gewoon geen bereik bij t-mobile. En nee, ik woon niet in een boerengat, en ook niet ergens in een flat.
Ga je skieën in Italië in de bergen. Heeft iedereen bereik op één persoon na, ja hoor. Die had dus t-mobile. Voor mij hoeft het niet
En de 8 GB versie, wat gaat die kosten?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:12 schreef super-muffin het volgende:
569,- en dat gaat dan om een pre-paid en de 16GB.
-¤100,-quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En de 8 GB versie, wat gaat die kosten?
+¤30,-quote:
Je zal wel geil klinken aan de telefoonquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:43 schreef Hik het volgende:
[..]
Service is wel nodig als je verhuist, als je telefoon gejat wordt en als je een contractverlenging neemt met allemaal ingewikkelde eisen. Mij allemaal gebeurt in de afgelopen paar maanden en iedere keer weer even goede, behulpzame mensen aan de lijn. Petje af.
Vriend en vader hebben KPN en die hebben véél meer gezeik, zowel qua bereik als qua service dan ik.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:08 schreef portier het volgende:
Wil toch wel graag bij Vodafone blijven, zeker omdat zij gewoon voor 10 euro per maand tot 3,6mbps leveren.
Ik heb geen idee, ik heb geen UMTS telefoonquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:30 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoe dan?![]()
Via vodafone blox kan ik alleen maar tot 1800 Kbps krijgen voor ¤ 9,50 voor 30 dagen.
Ze pronken wel met 3G en noemen termen als "breedband" en "snel internet". Dus wie weet krijg je toch meer dan de magere 384 Kbit die T-Mobile nu maximaal op mobiele telefoons biedt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://www.t-mobile.nl/iphone/ is gelaunched...
Leuk, maar echt wijzer wordt je er niet van..
Ik snap het ook niet. Ik heb altijd en overal bereik, heb nog nooit ellende gehad met dat ik in een grote stad / boerenhol / the middle of nowhere ineens niet zou kunnen bellen. Ik heb meestal zelfs meer bereik als mijn vriendin, die bij KPN zit. De My T-Mobile website is geweldig. Ik snap al dat gebitch ook niet, maar goed... Laat mij maar lekker doen. IK heb straks gewoon een normale, goed werkende iPhone, zonder allerlei gekut eromheen om toch met KPN, Orange, Telfort of weet ik veel wat te kunnen bellen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:41 schreef Hik het volgende:
Even tussendoor: ik snap dat gezeur over T-Mobile echt helemaal niet! Ik heb nooit problemen met bereik en hun service is serieus de beste van álle serviceverstrekkers (banken, verzekeringen, verzin het maar) die ik ken.
Dat mag ook wel eens gezegd worden...
Hopen dat ze dat in de VS ook gaan doen maar dan voor 469 dollar. Dat lijkt me wel een aantrekkelijke prijs.quote:
Voor de iPhone 1.0 zijn wel MSN-applicaties. Er zijn ook hele mooi web-based MSN clients voor de iPhone.quote:
maar dat is gigantisch kutquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Voor de iPhone 1.0 zijn wel MSN-applicaties. Er zijn ook hele mooi web-based MSN clients voor de iPhone.
Goede reviewquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |