Ik wil weten welke snelheid Apple voor WiFi hanteert. Ze hebben het er bijvoorbeeld over dat WiFi wel 3 keer zo snel als EDGE is (als voorbeeld), maar daar heb je natuurlijk niks aan als je niet weet of ze met WiFi 1 megabit, 10 megabit, 100 megabit of 1000 megabit bedoelen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:36 schreef portier het volgende:
[..]
Wil je nou de snelheid van WiFi weten met een iPhone of de snelheid van 3G? De snelheid van UMTS is 384 kbs en van HSDPA is ongeveer 1,5 mbs (zou theoretisch tot 12 mbs). WiFi zou ik niet weten, ik weet niet of de iPhone maar tot een bepaalde hoogte aankan. Er zit Wi-Fi (802.11b/g) op.
Waarom zou je dat willen weten? Kan je dan niet beter vragen naar de snelheid van EDGE? Volgens mij ligt die tussen de 30 - 50 KB ps.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wil weten welke snelheid Apple voor WiFi hanteert. Ze hebben het er bijvoorbeeld over dat WiFi wel 3 keer zo snel als EDGE is (als voorbeeld), maar daar heb je natuurlijk niks aan als je niet weet of ze met WiFi 1 megabit, 10 megabit, 100 megabit of 1000 megabit bedoelen.
Dollars worden gewoon euros dus 200-300 ligt dan meer in de lijn der verwachting. In die adviesprijs zit al een marge ingebouwd voor Tmobile. De vraag is dus of ze nog een extra marge daar boven op gaan doen of dat ze die adviesprijs aanhouden om daarmee meer klanten te lokken zodat ze een groter marktaandeel krijgen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:27 schreef portier het volgende:
De iPhone zelf gaat waarschijnlijk nog 'maar' 126-200 euro kosten, dat is toch al een fatsoenlijke prijs. Het geld moet toch ergens op verdient worden.
Moet je je afvragen waarom t-mobile nog geen groot marktaandeel heeft.. Het bereik van T-mobilequote:Op woensdag 11 juni 2008 12:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Dollars worden gewoon euros dus 200-300 ligt dan meer in de lijn der verwachting. In die adviesprijs zit al een marge ingebouwd voor Tmobile. De vraag is dus of ze nog een extra marge daar boven op gaan doen of dat ze die adviesprijs aanhouden om daarmee meer klanten te lokken zodat ze een groter marktaandeel krijgen.
Heb je zelf T-Mobile? Ik heb het idee dat het tegenwoordig geen donder meer uitmaakt welke provider je hebt, je hebt overal even goed bereik. Zeker nu T-Mobile en Orange samen zijn gegaan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:49 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Moet je je afvragen waarom t-mobile nog geen groot marktaandeel heeft.. Het bereik van T-mobile
Ik vind het wel laag van ze dat ze het op deze manier proberen.
Dat is het waarschijnlijk. Vodafone, kpn etc wilde minimaal een marge hebben van 50 euro per verkochte apparaat. T-mobile heeft een kut markt aandeel en besluit genoegen te nemen met 12cent per verkochte apparaat.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:49 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Moet je je afvragen waarom t-mobile nog geen groot marktaandeel heeft.. Het bereik van T-mobile
Ik vind het wel laag van ze dat ze het op deze manier proberen.
Ik betaal nu 10 euro per maand voor mijn internet abo. Dat is voor zowel GPRS als UMTS, afhankelijk van je telefoon. En dat is bij elke provider hetzelfde volgens mij. Alleen als je flink wilt downloaden oid moet je 40 euro per maand betalen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:28 schreef Kremers het volgende:
Ik denk dat het voor mij een iPod touch + telefon wordtHet grote voordeel van een iPhone boven een touch+telefoon is 1 apparaat en de mogelijkheid tot mobei linternet.
Op dit moment vind ik een mobiel internet abo te duur (de UMTS varianten, GPRS is knudde) en eigenlijk vind ik mobiel internet op dit moment helemaal niet zo interessant...
En ik heb mijn iPod nu ook niet altijd bij me, dus dat van de twee apparaten vind ik ook geen groot minpunt eigenlijk.
Bij t-mobile betaal je voor zover ik weet ¤19.50 voor UMTS en ¤9.50 voor GPRS/EDGE.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:40 schreef portier het volgende:
[..]
Ik betaal nu 10 euro per maand voor mijn internet abo. Dat is voor zowel GPRS als UMTS, afhankelijk van je telefoon. En dat is bij elke provider hetzelfde volgens mij. Alleen als je flink wilt downloaden oid moet je 40 euro per maand betalen.
Moet je es met de trein door de tunnel bij schiphol rijden. Heb ik met KPN nog gewoon bereik, terwijl het compleet wegvalt met T-Mobile...quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:12 schreef portier het volgende:
[..]
Heb je zelf T-Mobile? Ik heb het idee dat het tegenwoordig geen donder meer uitmaakt welke provider je hebt, je hebt overal even goed bereik. Zeker nu T-Mobile en Orange samen zijn gegaan.
En velen met jequote:Op woensdag 11 juni 2008 15:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als het alleen bij T-Mobile blijft, zoek ik wel een andere manier om een iPhone 3G te krijgen..
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:04 schreef Kremers het volgende:
[..]
Bij t-mobile betaal je voor zover ik weet ¤19.50 voor UMTS en ¤9.50 voor GPRS/EDGE.
Lekker belangrijk...quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:08 schreef Repeat het volgende:
[..]
Moet je es met de trein door de tunnel bij schiphol rijden. Heb ik met KPN nog gewoon bereik, terwijl het compleet wegvalt met T-Mobile...
Er zijn nog wel meer voorbeelden, vooral in tunnels (met de auto enz) is KPN volgens mij veel beter, alsmede in gebouwen waar T-Mobile vaak ook een rukontvangst heeft.
Pocket Internet Totaal Tot 128 Kbps Tot 32 Kbps ¤ 9,50quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:04 schreef Kremers het volgende:
[..]
Bij t-mobile betaal je voor zover ik weet ¤19.50 voor UMTS en ¤9.50 voor GPRS/EDGE.
quote:De reden dat Vodafone en KPN beter bereik hebben heeft te maken met het feit dat ze op de 900 mhz band zitten. Deze golflengten gaat makkelijker door in huizen en obstakels heen.
Misschien zou het met UMTS kunnen (als dat op de iPhone zit). Anders kan het niet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:45 schreef Flepke het volgende:
Hmm, ik wil dus binnen kort de 3G gaan kopen;
Ik heb nu een vodafone prepaid kaart, ik wil dit nummer houden.
Als ik nou in my vodafone die blox Zorgeloos Internet activeer, benut ik dan 3G?
Écht internet op je mobiele telefoon. Supersnel (1800 Kbps).
¤ 9,50 voor 30 dagen
Zonee, hoe moet ik dan 3G op men telefoon krijgen en hetzelfde nummer houden?
Met Vodafone Blox heb je iig UMTS en volgens mij zelfs HSDPA internet, dus ja. Probleem is meer dat voorlopig nog niet duidelijk is of je een iPhone zonder (T-Mobile) abonnement kan kopen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:45 schreef Flepke het volgende:
Hmm, ik wil dus binnen kort de 3G gaan kopen;
Ik heb nu een vodafone prepaid kaart, ik wil dit nummer houden.
Als ik nou in my vodafone die blox Zorgeloos Internet activeer, benut ik dan 3G?
Écht internet op je mobiele telefoon. Supersnel (1800 Kbps).
¤ 9,50 voor 30 dagen
Als je een iPhone bij T-Mobile koopt en daar een bijpassend internet abonnement hebt dan kan je volgens mij bij de aankoop gewoon je nummer overnemen. Dat heb ik iig altijd kunnen doen.quote:Zonee, hoe moet ik dan 3G op men telefoon krijgen en hetzelfde nummer houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |