abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59325627
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:38 schreef portier het volgende:

[..]

Met Vodafone Blox heb je iig UMTS en volgens mij zelfs HSDPA internet, dus ja. Probleem is meer dat voorlopig nog niet duidelijk is of je een iPhone zonder (T-Mobile) abonnement kan kopen.
[..]

Als je een iPhone bij T-Mobile koopt en daar een bijpassend internet abonnement hebt dan kan je volgens mij bij de aankoop gewoon je nummer overnemen. Dat heb ik iig altijd kunnen doen.
Bedankt
Toch maar eens checken hoe het bij Tmobile zit
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:13:27 #252
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_59335171
Ik twijfel ook heel erg wat nu te doen...
Ik ga van 19-24 juni naar New York en wat van plan om daar een iPhone te kopen. Maar wat nu te doen?
Ik hoef op zich niet altijd de laatste en de nieuwste dingen te hebben en zou de iPhone vooral gebruiken om te bellen ( ), muziek erop te luisteren en gebruik te maken van de WiFi. Mobiel internet gebruik ik nu wel, maar niet héél vaak en ik ben op zich tevreden met de "snelheid" van het huidige gebeuren. GPS zou ik niet gebruiken waarschijnlijk.

Nu kan ik dus:
- Voor 500 dollar (320 euro) een 16 Gb meenemen uit NY. Zonder spannende nieuwe features, wel met meer geheugen en waarschijnlijk goedkoper dan de 3G met abbo. Wel het gedoe van het meenemen vanaf daar, wellicht geen service hier (ben niet zo'n held) en het moeten unlocken.
- Voor een nog onbekende prijs (maar vast meer dan 320 euro) een 8Gb 3G nemen na 11 juli. Minder geheugen, wel service en niet unlocken. Ik heb al een Tmobile abbo, maar nét een sim only afgesloten en dus niet zeker hoe makkelijk dat te wijzigen in een iPhone abbo.

Wat is wijsheid?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 12 juni 2008 @ 15:32:18 #253
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_59337346
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:13 schreef Hik het volgende:
Ik twijfel ook heel erg wat nu te doen...
Ik ga van 19-24 juni naar New York en wat van plan om daar een iPhone te kopen. Maar wat nu te doen?
Ik hoef op zich niet altijd de laatste en de nieuwste dingen te hebben en zou de iPhone vooral gebruiken om te bellen ( ), muziek erop te luisteren en gebruik te maken van de WiFi. Mobiel internet gebruik ik nu wel, maar niet héél vaak en ik ben op zich tevreden met de "snelheid" van het huidige gebeuren. GPS zou ik niet gebruiken waarschijnlijk.

Nu kan ik dus:
- Voor 500 dollar (320 euro) een 16 Gb meenemen uit NY. Zonder spannende nieuwe features, wel met meer geheugen en waarschijnlijk goedkoper dan de 3G met abbo. Wel het gedoe van het meenemen vanaf daar, wellicht geen service hier (ben niet zo'n held) en het moeten unlocken.
- Voor een nog onbekende prijs (maar vast meer dan 320 euro) een 8Gb 3G nemen na 11 juli. Minder geheugen, wel service en niet unlocken. Ik heb al een Tmobile abbo, maar nét een sim only afgesloten en dus niet zeker hoe makkelijk dat te wijzigen in een iPhone abbo.

Wat is wijsheid?
uuhhh.... Iphone's worden op dit moment niet verkocht, dus de iphone 1.0 zul je niet makkelijk krijgen in NYC
of een tweede handse mischien.
dus alleen optie 2 blijft over (uitgaande dat activering zelfs na bekend making niet ontdoken kan worden)
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  donderdag 12 juni 2008 @ 15:52:21 #254
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_59337928
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 15:32 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

uuhhh.... Iphone's worden op dit moment niet verkocht, dus de iphone 1.0 zul je niet makkelijk krijgen in NYC
of een tweede handse mischien.
dus alleen optie 2 blijft over (uitgaande dat activering zelfs na bekend making niet ontdoken kan worden)
Er worden oip dit moment geen iPhones verkocht in New York?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  FOK!fotograaf donderdag 12 juni 2008 @ 15:52:59 #255
159915 -Menn0-
MNO
pi_59337949
Weet iemand hier toevallig of je bij T-mobile ook een sms bundel kan afsluiten dat je voor 10 euro per maand onbeperkt kan smsen? Kan het op de site niet vinden.
,,/
  Redactie Games donderdag 12 juni 2008 @ 16:44:06 #256
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_59339380
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 15:52 schreef Hik het volgende:

[..]

Er worden op dit moment geen iPhones verkocht in New York?
Neen
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 12 juni 2008 @ 16:47:03 #257
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_59339459
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 15:52 schreef Hik het volgende:

[..]

Er worden oip dit moment geen iPhones verkocht in New York?
Al wekenlang is er geen of zeer beperkte voorraad in de Apple shops wereldwijd (waar de iPhone verkocht werd dan). Vandaar dat men ook vrij zeker wist dat binnenkort de iPhone 3G op de markt zou komen. Je kan op de Apple site niet eens meer bestellen of de beschikbaarheid van de iPhone opzoeken in de Apple shops, dus ga er maar vanuit dat de oude niet meer te koop is. Denk dat Apple ook iedereen die nu een iPhone wil kopen aan de nieuwe iPhone wil hebben.
Maakt je keuze wel een stuk makkelijker .
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:34:00 #258
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_59347218
Hoi,

Ik zit nu meet een probleempje met mijn mail

Hij zit te zeuren over SSL. Weet iemand hier iets van?
pi_59347456
welke provider en instellingen heb je?
gebruik ssl bij inkomende mail staat uit bij mij en bij uitgaande mail staat het aan bij mijn planet mail en bij gmail staan ze bij beide aan.
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:42:44 #260
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_59347505
hoe kan je dat uit of aan zetten?

Ik gebruik dan gmail en dat kan je al instellen gewoon door je naam, mailadres en wachtwoord in te vullen en dan zeurt hij er ook over

Ook bij @home zeurt hij ja
Owja ik heb net heel de phone opnieuw moeten installeren enzo. Sindsdien heeft hij het probleem ook met SSL
  vrijdag 13 juni 2008 @ 08:32:06 #261
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_59355017
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:47 schreef portier het volgende:

[..]

Al wekenlang is er geen of zeer beperkte voorraad in de Apple shops wereldwijd (waar de iPhone verkocht werd dan). Vandaar dat men ook vrij zeker wist dat binnenkort de iPhone 3G op de markt zou komen. Je kan op de Apple site niet eens meer bestellen of de beschikbaarheid van de iPhone opzoeken in de Apple shops, dus ga er maar vanuit dat de oude niet meer te koop is. Denk dat Apple ook iedereen die nu een iPhone wil kopen aan de nieuwe iPhone wil hebben.
Maakt je keuze wel een stuk makkelijker .
Hm.
Thanks...
pi_59355304
Pfff nieuwe versie gaat 600,- kosten in Italie
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_59355799
569,- en dat gaat dan om een pre-paid en de 16GB.
pi_59355905
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:12 schreef super-muffin het volgende:
569,- en dat gaat dan om een pre-paid en de 16GB.
True

Gelukkig zit ik al tegen een contractverlenging aan dus dat scheelt wel weer. Binnenkort Tmobile maar eens bellen waar hun iPhone aanbod blijft
pi_59355932
Begrijp ik het goed? de 199$ iPhone, is met abbo?

Zoja dan kan ik weer verder kijken voor een Windows mobile device

ik dacht haal ik me eentje voor 199$ uit de US, hier unlocken klaar maar gaat dus niet?
pi_59355988
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:18 schreef DaYwALKuR het volgende:
ik dacht haal ik me eentje voor 199$ uit de US, hier unlocken klaar maar gaat dus niet?
Ik zou nog even wachten tot het apparaat echt in de winkel ligt. Ik hoor al maanden lang nieuwsberichten dat de iPhone nu toch echt niet zonder abo de winkel uit zou kunnen gaan maar elke keer gebeurt het gewoon. Je kunt natuurlijk niet van Apple verwachten dat ze dat soort dingen nu in de openbaarheid brengen
pi_59356048
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 08:48 schreef FJD het volgende:
Pfff nieuwe versie gaat 600,- kosten in Italie
Enig idee wat een N95 los koste toen hij net op de markt was? Of wat een HTC Diamond nu kost (hint: 525 euro). Een beetje flinke iPaq? 539.

Die 600 euro is helemaal zo gek nog niet.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_59356070
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:24 schreef Jarno het volgende:
Die 600 euro is helemaal zo gek nog niet.
True maar na de introductie en de bedragen die genoemd werden had ik de stille hoop dat het apparaatje voor een lage(re) prijs de markt op zou worden gegooid maar dat blijkt dus ijdele hoop.
pi_59356108
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:25 schreef FJD het volgende:

[..]

True maar na de introductie en de bedragen die genoemd werden had ik de stille hoop dat het apparaatje voor een lage(re) prijs de markt op zou worden gegooid maar dat blijkt dus ijdele hoop.
Kom op, dat die 200 dollar (ten eerste al een US only prijs!!!!!) inclusief één of ander abbo is had iedereen toch wel door? Of waren er echt mensen die dachten dat ze voor 200 euro een simlockvrij iPhone zonder abbo konden gaan halen? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_59356221
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:27 schreef Jarno het volgende:
Kom op, dat die 200 dollar (ten eerste al een US only prijs!!!!!) inclusief één of ander abbo is had iedereen toch wel door? Of waren er echt mensen die dachten dat ze voor 200 euro een simlockvrij iPhone zonder abbo konden gaan halen? .
Het is voor mij iig de eerste keer dat ik een launch van een nieuwe telefoon zie waarbij de prijs genoemd wordt die je minimaal moet betalen icm met een abo. Normaal gesproken worden (iig voor zover ik weet) telefoons gelanceerd tegen een adviesprijs en dan kunnen telcos er kortingen op geven bij een bepaald abo.

Natuurlijk was ik er niet vanuit gegaan aangezien de prijs wel erg scherp zou zijn maar ik heb het wel een beetje gehad met die prijsspelletjes van Apple. Eerst een deel v/d telco-opbrengsten op willen slokken en nu dan op deze manier je telefoon op de markt brengen. Niet netjes
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:34:26 #272
159841 Dzy
It is I
pi_59356238
Ik vind het ook niet zo'n hele rare prijs (al zal hij in NL nog wel ietsje duurder worden dan in Italie, betere economie) maar ik vind het wel teveel voor een iPhone, daarom heb ik net maar een N95 8gb aangeschaft, die doet het prima en vind ik een stuk beter voor hetzelfde geld (vooral omdat je daar wel duizend dingen gratis voor kan downloaden EN er een tv-out op zit. )
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_59356538
Én compleet onbedienbaar is door een onduidelijke, spuuglelijke en trage interface.

Enjoy!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:07:05 #274
12221 Tijn