instellingen --» mail--» account kiezen--» onderaan bij je account naar geavanceerd.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:42 schreef RHCPeter het volgende:
hoe kan je dat uit of aan zetten?
Ik gebruik dan gmail en dat kan je al instellen gewoon door je naam, mailadres en wachtwoord in te vullen en dan zeurt hij er ook over
Ook bij @home zeurt hij ja
Owja ik heb net heel de phone opnieuw moeten installeren enzo. Sindsdien heeft hij het probleem ook met SSL
Als alles het gewoon doet heb je heul geen service nodigquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:41 schreef Hik het volgende:
Even tussendoor: ik snap dat gezeur over T-Mobile echt helemaal niet! Ik heb nooit problemen met bereik en hun service is serieus de beste van álle serviceverstrekkers (banken, verzekeringen, verzin het maar) die ik ken.
Dat mag ook wel eens gezegd worden...
Service is wel nodig als je verhuist, als je telefoon gejat wordt en als je een contractverlenging neemt met allemaal ingewikkelde eisen. Mij allemaal gebeurt in de afgelopen paar maanden en iedere keer weer even goede, behulpzame mensen aan de lijn. Petje af.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:55 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Als alles het gewoon doet heb je heul geen service nodigEn waar ik woon heb ik gewoon geen bereik bij t-mobile. En nee, ik woon niet in een boerengat, en ook niet ergens in een flat.
Ga je skieën in Italië in de bergen. Heeft iedereen bereik op één persoon na, ja hoor. Die had dus t-mobile. Voor mij hoeft het niet
En de 8 GB versie, wat gaat die kosten?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:12 schreef super-muffin het volgende:
569,- en dat gaat dan om een pre-paid en de 16GB.
-¤100,-quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En de 8 GB versie, wat gaat die kosten?
+¤30,-quote:
Je zal wel geil klinken aan de telefoonquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:43 schreef Hik het volgende:
[..]
Service is wel nodig als je verhuist, als je telefoon gejat wordt en als je een contractverlenging neemt met allemaal ingewikkelde eisen. Mij allemaal gebeurt in de afgelopen paar maanden en iedere keer weer even goede, behulpzame mensen aan de lijn. Petje af.
Vriend en vader hebben KPN en die hebben véél meer gezeik, zowel qua bereik als qua service dan ik.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:08 schreef portier het volgende:
Wil toch wel graag bij Vodafone blijven, zeker omdat zij gewoon voor 10 euro per maand tot 3,6mbps leveren.
Ik heb geen idee, ik heb geen UMTS telefoonquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:30 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoe dan?![]()
Via vodafone blox kan ik alleen maar tot 1800 Kbps krijgen voor ¤ 9,50 voor 30 dagen.
Ze pronken wel met 3G en noemen termen als "breedband" en "snel internet". Dus wie weet krijg je toch meer dan de magere 384 Kbit die T-Mobile nu maximaal op mobiele telefoons biedt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://www.t-mobile.nl/iphone/ is gelaunched...
Leuk, maar echt wijzer wordt je er niet van..
Ik snap het ook niet. Ik heb altijd en overal bereik, heb nog nooit ellende gehad met dat ik in een grote stad / boerenhol / the middle of nowhere ineens niet zou kunnen bellen. Ik heb meestal zelfs meer bereik als mijn vriendin, die bij KPN zit. De My T-Mobile website is geweldig. Ik snap al dat gebitch ook niet, maar goed... Laat mij maar lekker doen. IK heb straks gewoon een normale, goed werkende iPhone, zonder allerlei gekut eromheen om toch met KPN, Orange, Telfort of weet ik veel wat te kunnen bellen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:41 schreef Hik het volgende:
Even tussendoor: ik snap dat gezeur over T-Mobile echt helemaal niet! Ik heb nooit problemen met bereik en hun service is serieus de beste van álle serviceverstrekkers (banken, verzekeringen, verzin het maar) die ik ken.
Dat mag ook wel eens gezegd worden...
Hopen dat ze dat in de VS ook gaan doen maar dan voor 469 dollar. Dat lijkt me wel een aantrekkelijke prijs.quote:
Voor de iPhone 1.0 zijn wel MSN-applicaties. Er zijn ook hele mooi web-based MSN clients voor de iPhone.quote:
maar dat is gigantisch kutquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Voor de iPhone 1.0 zijn wel MSN-applicaties. Er zijn ook hele mooi web-based MSN clients voor de iPhone.
Goede reviewquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |