Mee eens, maar wie of wat is [HOMO]?quote:Op zondag 6 april 2008 19:55 schreef wonderer het volgende:
Ik ben door [HOMO] geconditioneerd
Laposter maakt nieuw topic![]()
Verkapte tvp?quote:Op maandag 7 april 2008 00:18 schreef compier het volgende:
ons huis staat er ook nog steeds
Ik was druk.quote:Op zondag 6 april 2008 21:20 schreef wonderer het volgende:
Ik had popo een PB gestuurd maar hij wilde niet
Oja, vrij streng geregeld indd!quote:Op zondag 6 april 2008 21:28 schreef wonderer het volgende:
Check mijn postgeschiedenis es, dat verklaart een hoop
Oh, ik dacht dat dit linkje naar subforum Seksualiteit ging!quote:Op maandag 21 april 2008 10:41 schreef Fogel het volgende:
Kent/gebruikt iemand een Slingbox?
Heeft iemand ervaringen met de 'SlingBox'?
Zal ik 'm gauw even van subforum veranderen?quote:Op maandag 21 april 2008 11:51 schreef Fogel het volgende:
Voor de sceptici onder ons, de link gaat naar DIG en de SlingBox is een apparaat waarmee je via Internet TV kan kijken (en dat zijn dan de kanalen die je thuis hebt... of iemand die in Nederland woont en een dikke internet lijn heeft natuurlijk)
Nou, we hebben woord gehouden, zie je wel?!quote:Op zondag 6 april 2008 02:40 schreef Fogel het volgende:
Sloooooooooooooooooooow chat kan hier weer verder gaan.
En niet zo snel als op het einde van het vorige topic hè!
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 03:53 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Nou, we hebben woord gehouden, zie je wel?!
Thanks, Wonderer.quote:Op woensdag 9 juli 2008 04:51 schreef wonderer het volgende:
Je bent goed bezig, BB!
Was inderdaad wel intiem, daar hebben jullie gelijk in.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:06 schreef Prego het volgende:
@Libris, de reeks het was wat intiemer op een of andere manier..
Tuurlijk, zit op het moment wat minder op Fok vanwege het werk dat een beetje aan de drukke kant isquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:31 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Was inderdaad wel intiem, daar hebben jullie gelijk in.
Aan de andere kant vind ik KAA zoiezo nog wel één van de intiemere hoekjes van Fok!, als je de subfora onderling vergelijkt.![]()
Ik hoop dat je je nog steeds een beetje welkom voelt, Libris... [ afbeelding ]
Vooruit, voor deze ene keer mag het nu alvast!quote:Op zondag 13 juli 2008 17:10 schreef Euc- het volgende:
Oe, nog iets meer dan een week en ik mag hier ook officieel mee posten
Wow! Ik ben er special voor gaan zitten. Net als voor deze postquote:
Siquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef Fogel het volgende:
Zolang ze er Spaans spreken vind je het goed?
Volgens mij slaat die "globale verwarming" (quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:43 schreef Lyrebird het volgende:
* Lyrebird is enjoying global warming while it lasts
Hier is het juist super weer, misschien zelfs iets te super met temperaturen die overdag boven de 50 graden uit komen. Maar over een maand of 2 wordt het langzaam aangenamerquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:53 schreef wonderer het volgende:
Hier is het ook kutweer. Paar km naar het oosten waren tornado's.
Rustig!quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:17 schreef Draz het volgende:
Have fun in NLik ga pas weer in spetember, met aanhang deze keer voor verjaardagen.
Is het bij jullie ook zo rustig op het werk door vakanties? Of juist druk?
Op het werk wat rustiger..... maar op de wegen een stuk drukker, met name omdat je allemaal van die verdwaalde toeristen hebt die van het vliegveld naar Disneyland proberen te komen en zich in de afslag vergissen enzo...quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:17 schreef Draz het volgende:
Is het bij jullie ook zo rustig op het werk door vakanties? Of juist druk?
Hier hetzelfde, de halve expat bevolking is op vakantie lijkt het, en voor de meeste touristen is het te warm, de enkele diehards uitgezonderdquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:33 schreef Fogel het volgende:
Rustig op het werk en rustig in de stad hier.
Ik zit hier voor mijn afstudeerstage, voor 7 maanden. Zit nog te twijfelen wat ik hierna precies ga doen, moet zowieso even terug naar Nederland voor mijn diploma etc, maar tot nu toe bevalt Dubai eigenlijk heel erg goed, maar ik heb ook nog de optie om naar de USA te gaan..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:27 schreef Fogel het volgende:
Waarom zit je eigenlijk in Dubai? Is het tijdelijk?
50C... niet fijn, alles boven de 25C vind ik al niks (gelukkig wordt het de komende tijd 15-20 graden hier).
Het warmste wat ik meegemaakt heb, was 42 graden met een hoge luchtvochtigheid. Niet echt ideaal weer om 6flags te bezoeken, maar toch maar gegaan. Ik was extreem blij dat ik de auto met airco weer in kon daarna!
Zodra de humidity omlaag gaat, is het buiten een stuk leefbaarder iddquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:43 schreef Fogel het volgende:
Aangenaam voor jou is 'slechts' 40 graden?
In Death Valley (Californië / Nevada, als ik het goed heb) is ook wel lekker heet (lees: een echte oven), voor mens en auto.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:30 schreef maartena het volgende:
Warmste wat ik heb meegemaakt is 128 Fahrenheit, ofwel 53.3 Celcius, in Blythe, California op de grens tussen deze staat en Arizona.
Yep, maar toen was het er niet zo heet als in Blythe. Desalniettemin is Death Valley met recht de heetste plek op aarde, heter dan bijv. de Sahara of de Sahel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:36 schreef Bora-Bora het volgende:
In Death Valley (Californië / Nevada, als ik het goed heb) is ook wel lekker heet (lees: een echte oven), voor mens en auto.
Heb je daar al eens rondgecrossed in de zomermaanden?
quote:Dit was overigens dit voorjaar in Utah, om half 7 's avonds:
[ afbeelding ]
(44°C)
Lekker temperatuurtje wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |