Als je dat alles zo laat nog weet te vinden hoor je waarschijnlijk niet in dit subforum thuis.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:20 schreef Buschetta het volgende:
Nu haal je je klompen tevoorschijn en je vlaggetje en zing je stieken het volkslied terwijl je een Frans Bauer cd uit de kast trekt. Onder het genot van een haring, een heineken en een zak drop.....
En boterham met hagelslag niet te vergetenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:20 schreef Buschetta het volgende:
Nu haal je je klompen tevoorschijn en je vlaggetje en zing je stieken het volkslied terwijl je een Frans Bauer cd uit de kast trekt. Onder het genot van een haring, een heineken en een zak drop.....
Ik mis niets. En dankzij de wereldwijde IKEA's kan ik ook overal aan drop komen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je dat alles zo laat nog weet te vinden hoor je waarschijnlijk niet in dit subforum thuis.![]()
Pindakaas is hier erg duur trouwens, Calve is 4 euro ofzo.(klein potje)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En boterham met hagelslag niet te vergeten
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:25 schreef Buschetta het volgende:
[..]
De term sarcasme is je zeker onbekend ? Ik noemde de dingen die Nederlanders denken te missen in het buitenland. Ik mis niets. En dankzij de wereldwijde IKEA's kan ik ook overal aan drop komen.
(veel gehoorde klacht van Nederlanders in het buitenland dat ze geen drop kunnen vinden)
Tering, das fiksquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:26 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Pindakaas is hier erg duur trouwens, Calve is 4 euro ofzo.(klein potje)
quote:
Ik eet zelf geen vlees. Maar als je een keuken prins bent kan je het zelf proberen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Nederlandsche toeristen schijnen overigens de kroketten en frikadellen het meest te missen als ze in het buitenland zijn.
Damn, dat is idd één van de dingen die je gaat missen jaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En boterham met hagelslag niet te vergeten
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:25 schreef Buschetta het volgende:
Ik mis niets. En dankzij de wereldwijde IKEA's kan ik ook overal aan drop komen.
(veel gehoorde klacht van Nederlanders in het buitenland dat ze geen drop kunnen vinden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |