Als je dat alles zo laat nog weet te vinden hoor je waarschijnlijk niet in dit subforum thuis.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:20 schreef Buschetta het volgende:
Nu haal je je klompen tevoorschijn en je vlaggetje en zing je stieken het volkslied terwijl je een Frans Bauer cd uit de kast trekt. Onder het genot van een haring, een heineken en een zak drop.....
En boterham met hagelslag niet te vergetenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:20 schreef Buschetta het volgende:
Nu haal je je klompen tevoorschijn en je vlaggetje en zing je stieken het volkslied terwijl je een Frans Bauer cd uit de kast trekt. Onder het genot van een haring, een heineken en een zak drop.....
Ik mis niets. En dankzij de wereldwijde IKEA's kan ik ook overal aan drop komen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je dat alles zo laat nog weet te vinden hoor je waarschijnlijk niet in dit subforum thuis.![]()
Pindakaas is hier erg duur trouwens, Calve is 4 euro ofzo.(klein potje)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En boterham met hagelslag niet te vergeten
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:25 schreef Buschetta het volgende:
[..]
De term sarcasme is je zeker onbekend ? Ik noemde de dingen die Nederlanders denken te missen in het buitenland. Ik mis niets. En dankzij de wereldwijde IKEA's kan ik ook overal aan drop komen.
(veel gehoorde klacht van Nederlanders in het buitenland dat ze geen drop kunnen vinden)
Tering, das fiksquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:26 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Pindakaas is hier erg duur trouwens, Calve is 4 euro ofzo.(klein potje)
quote:
Ik eet zelf geen vlees. Maar als je een keuken prins bent kan je het zelf proberen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Nederlandsche toeristen schijnen overigens de kroketten en frikadellen het meest te missen als ze in het buitenland zijn.
Damn, dat is idd één van de dingen die je gaat missen jaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En boterham met hagelslag niet te vergeten
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:25 schreef Buschetta het volgende:
Ik mis niets. En dankzij de wereldwijde IKEA's kan ik ook overal aan drop komen.
(veel gehoorde klacht van Nederlanders in het buitenland dat ze geen drop kunnen vinden)
Ik heb een enorm lekker alternatief gevonden hier.... "Trader Joe's", een winkel die veel organische producten verkoopt, heeft organische pindakaas die heel erg lekker is!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:26 schreef Buschetta het volgende:
Pindakaas is hier erg duur trouwens, Calve is 4 euro ofzo.(klein potje)
Yep werkt perfect zoiets! Heb het al een paar keer zelf gedaan omdat de winkelversie toch wel aardig duur is. Het duurt alleen lang om te maken omdat je al het vlees in pietpeuterige stukjes moet snijden en het een paar uur in de koelkast moet opstijvenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:40 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik eet zelf geen vlees. Maar als je een keuken prins bent kan je het zelf proberen.
(schijnt niet zo moeilijk te zijn)
http://www.gratisrecept.n(...)tterballen-maken.php
Het HOC topic is denk ik voor velen moeillijk te vinden, dit forum is nog geen 6 uur oud, en ik heb al vele anderen gevonden die ge-emigreerd zijn die ik nog nooit in de 21 topics in HOC ben tegen gekomen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:11 schreef wonderer het volgende:
*ook hier meldt*
Ik denk dat ik eigenlijk het mengelmoesje van het HOC topic wel ga missen. Het was toch best leuk, dat landen vergelijken.
Nou ja, Erwin kan vast wel een topic openen over de vrouwen in je nieuwe thuisland
Een beetje, jaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Missen jullie nederland een beetje ?
Chen man!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:14 schreef Chen het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort dichter bij jou in de buurt wonen
Nope, helegaar nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Beetjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
We gaan hoogst waarschijnlijk naar de Fillipijnen emigreren aan het eind van dit jaar of volgend jaarquote:
dat vlees moet je gewoon even in een blender gooien, of met de staafmixer doorheen roeren. Scheelt enorm veel werk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:50 schreef Basekid_NZ het volgende:
[..]
Yep werkt perfect zoiets! Heb het al een paar keer zelf gedaan omdat de winkelversie toch wel aardig duur is. Het duurt alleen lang om te maken omdat je al het vlees in pietpeuterige stukjes moet snijden en het een paar uur in de koelkast moet opstijven![]()
Oh, die ben ik net aan het etenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:53 schreef flipsen het volgende:
Borrelnootjes! Ik mis BORRELNOOTJES! Van die Tijgernoten, Cocktailmix enzo!![]()
On Topic: Hoi![]()
Het groot 'ik woon in' topicquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Waar is dat Fok-topic waar je op de kaart kan zien waar de Fokkers in het buitenland zitten? Meen me vaag te herinneren dat die er was.
is niet het origineel, maar dat is wat ik zoek! muchos gracias!quote:
ah t originele topic staat in TRAquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
is niet het origineel, maar dat is wat ik zoek! muchos gracias!
Jij hebt mazzel!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:14 schreef maartena het volgende:
Zit bij mij om de hoek een notenwinkel. En die verkoopt tevens 10 soorten "imported from Holland" drop!![]()
![]()
Dank jequote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:19 schreef phileine het volgende:
Jimbo, heeft de Hollandse winkel in Torremolinos geen borrelnootjes en mayo? Of probeer anders de snackbar in centrum Fuengirola, die wil je vast wel een bakje meegeven als je het vriendelijk vraagt.
Rewimo, mooi hoor, die boerderij!
ze hebben t wel ik ben aleen geen persoon die 8euro voor een potje mayo betaaltquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:19 schreef phileine het volgende:
Jimbo, heeft de Hollandse winkel in Torremolinos geen borrelnootjes en mayo? Of probeer anders de snackbar in centrum Fuengirola, die wil je vast wel een bakje meegeven als je het vriendelijk vraagt.
Rewimo, mooi hoor, die boerderij!
ik woon in benalquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dank jeHoe bevalt het jullie? Benalmadena, daar ben ik lang geleden op vakantie geweest. 'k Heb er nog een zonnesteek opgelopen
Van het wachten op de bus.
Hee bijna-Duitserquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:20 schreef Buschetta het volgende:
Nu haal je je klompen tevoorschijn en je vlaggetje en zing je stieken het volkslied terwijl je een Frans Bauer leuke cd uit de kast trekt. Onder het genot van een haring, een heineken Grolsch en een zak drop.....
zal het je laten weten over die spulletjes ^^ moet als t goed is (heb ik gehoort) na de zomer van start gaanquote:Op zondag 3 juni 2007 01:46 schreef phileine het volgende:
Rewimo, ik zit in Fuengirola, dat is het buurplaatsje van Benalmádena. Bevalt tot nu toe erg goed, alleen wachten we al een jaar op de sleutel van ons eigen huis. We zijn inmiddels toe aan de vierde huurwoning en dat ben ik wel een beetje zat. Maar goed, hopelijk hopelijk deze zomer.
Dat van die AH-spullen klinkt goed Jimbo, laat me weten als je meer weet. Moet eerlijk zeggen dat ik ook nog niet bij de Hollandse winkel ben geweest (ik heb enorm de pest aan Torremolinos en het erge is dat ik altijd als ik de verkeerde afslag neem daar terecht kom), maar heb wel laatst de euromarket ontdekt met pindasaus, dus dat was al erg fijn.
Mijn dochtertje zit op een spaanse school in centrum fuengirola. Dat leek ons het beste voor de integratie, ik ben dan ook een van die actieve ouders die aan alles qua organiseren meewerkt. Goed voor mijn Spaans.
Wat betreft jouw werk: waarom maak je niet een mooi cv-'tje, trek je hipste kleren aan en trek een paar dagen uit om alle tenten in de buurt die je leuk lijken langs te gaan met een mooie babbel. Zeker nu het seizoen aanbreekt hebben ze overal mensen nodig, grote kans dat je dan wel een leuke baan vindt. (als je in fuengirola zoekt moet je daar rond de haven zijn, dat zitten de hippe tenten)
hier wel hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:01 schreef arrebar het volgende:
Nou laten we het gesprek dan een beetje levendig houden.
eeehm eeehm eehm, lekker weetje he?
Olééééé Paella amsterdammersquote:Op zondag 3 juni 2007 14:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal het je laten weten over die spulletjes ^^ moet als t goed is (heb ik gehoort) na de zomer van start gaan
torremelinos is idd niet echt het leukste plaatsje ooit, het zit helemaal vol met van die "Olééééé Paella amsterdammers"maar om eens in de zoveel tijd naar uit te gaan kan het wel gezellig zijn
![]()
De barretjes bij de haven zoals Foreplay, tramps , london pub , underground , savoy ect ect kennen ze me allemaal al maar ik was helaas bij allemaal niet echt het soort mens dat ze nodig haddenze zoeken meer een geyle player achter de bar dan een normaal mens
en bij mn locale barretjes (the rock aan het begin van de boulevard en Goodfella's echt in de haven) hebben ze ook geen mensen nodig aangezien t kleine barren zijn waar ze het met een paar mensen op een volle avond goed aankunnen
hoe is het met je spaans eigenlijk ? ik zit er nu 3 jaar en na ongeveer een jaartje was ik heel goed verstaanbaar in de taal...maar helaas ben ik toen 3 maanden in nederland geweest en ben echt alles vergeten :S en nu spreek ik dus nogsteeds helemaal geen spaans
durf te wedden dat je dochtertje dr spaans nu echt mega goed isspaanse scholen drammen het meer of minder er gewoon hard in
Vlees in een food processor fijnmalen werkt fantastisch voor dat doel. Dat is tenminste hoe ik het doe. Scheelt een berg werk en het wordt heel fijn. Wat je ook makkelijk kan doen is een stapel bitterballen maken en dan invriezen. Doe ik ook altijd. Ik maar er altijd 100 of zo tegelijk die ik dan in porties van 10 of zo invries.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:50 schreef Basekid_NZ het volgende:
[..]
Yep werkt perfect zoiets! Heb het al een paar keer zelf gedaan omdat de winkelversie toch wel aardig duur is. Het duurt alleen lang om te maken omdat je al het vlees in pietpeuterige stukjes moet snijden en het een paar uur in de koelkast moet opstijven![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:23 schreef troma78 het volgende:
Moet het toch nog een keer proberen, datr kroketten fabriceren. De vorige keer smaakte mijn zelfgemaakte kroketten echt niet lekker![]()
kikker, en daarna hamerende smileyquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:31 schreef Bora-Bora het volgende:
Nee niet eens! Eerder een bug in het bioritme.... [afbeelding]
Een soort andere tijdzone in het systeem dus...; als ik in de VS ben, heb ik geen probleem met een normaal ritme...![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:45 schreef maartena het volgende:
Waarom weten mensen nog steeds niet dat imageshack niet werkt op FOK!
Hm, die krijg ik over een paar dagen dan welquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:01 schreef Shira het volgende:
Er schijnt een gigantische storm deze kant op te komen![]()
Verrekquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:01 schreef Shira het volgende:
Er schijnt een gigantische storm deze kant op te komen![]()
Het verrassende voor mij was dat die storm ook mijn kant op komtquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:42 schreef phileine het volgende:
dat was zo idioot toen afgelopen herfst er enorme storm was in Nederland. Zaten wij hier te puffen van te hitten in de tuin, en ondertussen verslagen lezen op fok van mensen in dat noodweer "oeps, daar gaat mijn dakraam". Heel surrealistisch.
*note to self.. ik moet er ook nog een maken.. deze is wel heel slechtquote:
Inderdaad, ik denk steeds "waarom zijn zijn posts allemaal zo treurig", onbewust koppel ik je avatar aan je postsquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:42 schreef compier het volgende:
[..]
*note to self.. ik moet er ook nog een maken.. deze is wel heel slecht
is goedquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk steeds "waarom zijn zijn posts allemaal zo treurig", onbewust koppel ik je avatar aan je posts
Zal ik iets voor je maken (mits niet bewegend)? Vind ik leuk.
Voorkeuren voor onderwerp? Je kunt ook een plaatje aandragen. En wil je je username erin?quote:
Geen voorkeuren, zolang het maar niet roze wordtquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voorkeuren voor onderwerp? Je kunt ook een plaatje aandragen. En wil je je username erin?
ja dat heb ik ook steeds. vind het wel altijd een geweldige smiley maar denk steeds bij compiers posts "agossie..."quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk steeds "waarom zijn zijn posts allemaal zo treurig", onbewust koppel ik je avatar aan je posts
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:04 schreef phileine het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook steeds. vind het wel altijd een geweldige smiley maar denk steeds bij compiers posts "agossie..."
Vrij simpelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |