Als je dat alles zo laat nog weet te vinden hoor je waarschijnlijk niet in dit subforum thuis.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:20 schreef Buschetta het volgende:
Nu haal je je klompen tevoorschijn en je vlaggetje en zing je stieken het volkslied terwijl je een Frans Bauer cd uit de kast trekt. Onder het genot van een haring, een heineken en een zak drop.....
En boterham met hagelslag niet te vergetenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:20 schreef Buschetta het volgende:
Nu haal je je klompen tevoorschijn en je vlaggetje en zing je stieken het volkslied terwijl je een Frans Bauer cd uit de kast trekt. Onder het genot van een haring, een heineken en een zak drop.....
Ik mis niets. En dankzij de wereldwijde IKEA's kan ik ook overal aan drop komen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je dat alles zo laat nog weet te vinden hoor je waarschijnlijk niet in dit subforum thuis.![]()
Pindakaas is hier erg duur trouwens, Calve is 4 euro ofzo.(klein potje)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En boterham met hagelslag niet te vergeten
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:25 schreef Buschetta het volgende:
[..]
De term sarcasme is je zeker onbekend ? Ik noemde de dingen die Nederlanders denken te missen in het buitenland. Ik mis niets. En dankzij de wereldwijde IKEA's kan ik ook overal aan drop komen.
(veel gehoorde klacht van Nederlanders in het buitenland dat ze geen drop kunnen vinden)
Tering, das fiksquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:26 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Pindakaas is hier erg duur trouwens, Calve is 4 euro ofzo.(klein potje)
quote:
Ik eet zelf geen vlees. Maar als je een keuken prins bent kan je het zelf proberen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Nederlandsche toeristen schijnen overigens de kroketten en frikadellen het meest te missen als ze in het buitenland zijn.
Damn, dat is idd één van de dingen die je gaat missen jaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En boterham met hagelslag niet te vergeten
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:25 schreef Buschetta het volgende:
Ik mis niets. En dankzij de wereldwijde IKEA's kan ik ook overal aan drop komen.
(veel gehoorde klacht van Nederlanders in het buitenland dat ze geen drop kunnen vinden)
Ik heb een enorm lekker alternatief gevonden hier.... "Trader Joe's", een winkel die veel organische producten verkoopt, heeft organische pindakaas die heel erg lekker is!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:26 schreef Buschetta het volgende:
Pindakaas is hier erg duur trouwens, Calve is 4 euro ofzo.(klein potje)
Yep werkt perfect zoiets! Heb het al een paar keer zelf gedaan omdat de winkelversie toch wel aardig duur is. Het duurt alleen lang om te maken omdat je al het vlees in pietpeuterige stukjes moet snijden en het een paar uur in de koelkast moet opstijvenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:40 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik eet zelf geen vlees. Maar als je een keuken prins bent kan je het zelf proberen.
(schijnt niet zo moeilijk te zijn)
http://www.gratisrecept.n(...)tterballen-maken.php
Het HOC topic is denk ik voor velen moeillijk te vinden, dit forum is nog geen 6 uur oud, en ik heb al vele anderen gevonden die ge-emigreerd zijn die ik nog nooit in de 21 topics in HOC ben tegen gekomen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:11 schreef wonderer het volgende:
*ook hier meldt*
Ik denk dat ik eigenlijk het mengelmoesje van het HOC topic wel ga missen. Het was toch best leuk, dat landen vergelijken.
Nou ja, Erwin kan vast wel een topic openen over de vrouwen in je nieuwe thuisland
Een beetje, jaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Missen jullie nederland een beetje ?
Chen man!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:14 schreef Chen het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort dichter bij jou in de buurt wonen
Nope, helegaar nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Beetjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
We gaan hoogst waarschijnlijk naar de Fillipijnen emigreren aan het eind van dit jaar of volgend jaarquote:
dat vlees moet je gewoon even in een blender gooien, of met de staafmixer doorheen roeren. Scheelt enorm veel werk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:50 schreef Basekid_NZ het volgende:
[..]
Yep werkt perfect zoiets! Heb het al een paar keer zelf gedaan omdat de winkelversie toch wel aardig duur is. Het duurt alleen lang om te maken omdat je al het vlees in pietpeuterige stukjes moet snijden en het een paar uur in de koelkast moet opstijven![]()
Oh, die ben ik net aan het etenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:53 schreef flipsen het volgende:
Borrelnootjes! Ik mis BORRELNOOTJES! Van die Tijgernoten, Cocktailmix enzo!![]()
On Topic: Hoi![]()
Het groot 'ik woon in' topicquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Waar is dat Fok-topic waar je op de kaart kan zien waar de Fokkers in het buitenland zitten? Meen me vaag te herinneren dat die er was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |