abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43813470
Je kan jezelf ook op de Kaart zetten!

Voor alle fokkers buiten de Lage Landen (NL en BE dus )

Oude lijst
Buiten Europa:
Jikpunth, Adelaide, Australië
Indira, Dhaka, Bangladesh
qwerty_x, São Paulo, Brazilie
ErwinRommel, São José dos Campos, Brazilie
Little_Meanie, Rio de Janeiro, Brazilie
Skeffie(bert), Shanghai, China
Appie_HK, Hongkong, China
Knak, Bangalore, India
indahnesia.com, Yogyakarta, Indonesië
brrrrrrt, Eilat, Israël
Oscar-Wilde, Kyoto, Japan
Libris, Singapore
Se Lang (aka Aernhout), Taipei, Taiwan
vicz, Huntsville, Alabama, USA
maartena, Orange, CA, USA
Vampier, Anaheim, CA, USA
-Pepe-, Denver, CO, USA
jesmarus, New York, USA
LookItsme, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten
Popo(lon), Michigan, USA.
StefanP, Dallas, Texas, USA.
Glasbak, Manila, Filippijnen.
MIssMenita, Philadelphia, PA, USA.
jeroen1976, Regina, Canada
Bosbeetle, Cold Spring Harbour, NY, USA
Denocorp, Willemstad, Nederlandse Antillen
Walrik, San Francisco, CA, USA
Shivo, Boston, MA, USA
devzero, Tallahasee, Florida, USA
Frenkyboy, Cambridge, MA, USA
Castor, Oranjestad, Aruba
wonderer, Concord, NH, USA
Rene29, Cagayan de Oro, Filippijnen
mirage_one, Hong Kong, China

In Europa:
Drive-r, Londen, Engeland
NIels25, Londen, Engeland
Individual, Londen, Engeland
Razzmatazz, Londen, Engeland
Finlandia, Helsinki, Finland
rameijer, Athene, Griekenland
Marty, Milaan, Italie
CANARIS, wenen, Oostenrijk
Koenz0r, Zeven, Duitsland
Jochem8, Málaga, Spanje
ennuik, Stockholm, Zweden
LeBaguette, Grenoble, Frankrijk
Prego, Lyon, Frankrijk
tim2308, Serris (nabij Parijs), Frankrijk
Maggie, La Linéa de la Concepcíon, Spanje
ElizabethR, County Galway, Ierland
I.R.Baboon, Maynooth, Ierland
Byte_Me, Jena, Duitsland
Viajero, Londen, Engeland
Troma78, Shannon, Ierland
z80, Duitsland
keesjeislief, Frankfurt am Main, Duitsland
ThE-FuNkY, Alicante, Spanje
Big_yin , County Durham , England
ne0c0rt3xX, Pilar Del Horadada (provincie Alicante), Spanje
ETA, Como, Italie

En de kaart die Popolon heeft gemaakt
Fok-Wereldkaart

Link naar vorige delen:
Deel 01: Voor alle Fokkers die niet in Nederland verblijven.
Deel 02: Voor alle Fokkers die niet in Nederland wonen - Deel 2
Deel 03: Voor alle Fokkers die in het buitenland wonen - Deel 3
Deel 04: Voor alle Fokkers die in het buitenland wonen - Deel 4
Deel 05: Voor alle Fokkers die in het buitenland wonen - Deel 5
Deel 06: Voor alle Fokkers die in het buitenland wonen - Deel 6
Deel 07: Voor alle Fokkers die in het buitenland wonen - Deel 7
Deel 08: Voor alle Fokkers die in het buitenland wonen - Deel 8
Deel 09: Voor alle Fokkers die in het buitenland wonen - deel 9
Deel 10: Voor alle Fokkers die in het buitenland wonen - deel 10
Deel 11: Voor alle Fokkers die in het buitenland wonen - Deel 11
Deel 12: Voor alle Fokkers die in het buitenland wonen (deel 12)
Deel 13: Voor alle Fokkers die in het buitenland wonen (deel 13)

En we hebben nu ook een pagina in Wiki zodat iedereen zichzelf makkelijk in het lijstje kan toevoegen: klik

Graag updates als er anderen in het buitenland wonen, of er mensen weer terug naar Nederland zijn gegaan.

En in plaats van een TVP, vertel waar je zit, zou willen zitten en waarom..
Rock On
reset
pi_43813988
Ik woon in Tampere, Finland... maar das maar tijdelijk, telt dat ook?
pi_43814382
Ik zit nu in Linkenheim-Hochstetten Duitsland..

Mag ik nu ook op de lijst?
pi_43814567
He, ik sta in de lijst! (tvp) Hebben jullie gestemd? Ik was te laat met insturen van formulieren. Voor het eerst in 11 jaar niet gestemd; grote schande aangezien er heel veel mensen hebben gevochten, vechten en zullen vechten voor democratie...
Laat ze gewoon een stembus neerzetten in alle ambassades... veel makkelijker!
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
  donderdag 23 november 2006 @ 12:35:21 #5
78918 SeLang
Black swans matter
pi_43816352
quote:
Op donderdag 23 november 2006 04:04 schreef Libris het volgende:
Lang leve de Singaporese overheid, volgende maand een 2.2 maand bonus, naast de performance bonus die later bekend wordt
Bij ons krijgt ook iedereen elk jaar 2 maandsalarissen 'gewone' bonus.
En daar bovenop komt dan nog een prestatie- en winstafhankelijke 'special bonus' die maximaal 4 maandsalarissen bedraagt (en in de praktijk meestal ruim 3 maandsalarissen). Daarnaast krijgt iedereen elk jaar ook nog 500 euro aan waardebonnen van een plaatselijke department store als extraatje.

Ikzelf krijg maar een hele kleine bonus (een paar k, in elk geval minder dan 1 maandsalaris) omdat ik een UK salaris heb en geen Taiwanees salaris
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 23 november 2006 @ 17:11:59 #6
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_43825103
Thanksgiving!

*yams gaat bakken*
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_43825167
mag ik voor deze ene keer een tvp plaatsen
't is veel te warm voor inspiratie op het moment
zonnig Brasil
pi_43826517
Hoe warm?

Een mooi radioprogramma van een half uur over Nederlandse immigranten in Argentinie

http://www.vpro.nl/progra(...)68497/items/9070758/
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43826559
quote:
/ Voor alle Fokkers die in het buitenland wonen (deel 14)
Ik woon in Limburg; dat telt ook neem ik aan?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 23 november 2006 @ 18:02:41 #10
111528 Viajero
Who dares wins
pi_43826582
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:14 schreef qwerty_x het volgende:
mag ik voor deze ene keer een tvp plaatsen
't is veel te warm voor inspiratie op het moment
Oh leuk.. ik kom over een week die kant op (Sao Paulo)

Maar zal toch vooral in geairconditioneerde kantoren en hotels te vinden zijn.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  donderdag 23 november 2006 @ 18:21:21 #11
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_43827028
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:11 schreef wonderer het volgende:
Thanksgiving!

*yams gaat bakken*
Vandaag naar de schoonfamilie dus.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_43827061
quote:
Op donderdag 23 november 2006 18:02 schreef Viajero het volgende:

[..]

Oh leuk.. ik kom over een week die kant op (Sao Paulo)

Maar zal toch vooral in geairconditioneerde kantoren en hotels te vinden zijn.
maak je borst maar nat
tegen de 40 graden elke dag en je weet wat dat betekent in een stad als São Paulo ...
zonnig Brasil
pi_43834622
Over een kleine twee maanden mag ik me aan het lijstje toevoegen!
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_43841116
quote:
Op donderdag 23 november 2006 21:59 schreef LintuxCx het volgende:
Over een kleine twee maanden mag ik me aan het lijstje toevoegen!
Waar ga je naartoe?
  vrijdag 24 november 2006 @ 05:18:03 #15
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43841742
Als ik topics uit deze reeks lees krijg ik altijd een warm nationalistisch/verbonden met elkaar gevoel van binnen terwijl velen hieruit juist Nederland ontvlucht zijn/ er op poepen etc

Is er toevallig ook iemand hier die wel eens wat verteld over de actuele ontwikkelingen/ het leven in zijn of haar land bij Casa Luna? Een radio-programma op Radio 1 van de NCRV
http://www.ncrv.nl/ncrv?nav=rpeuHsHtGATmKnJkvCjvC

Ze zoeken ook nog mensen, misschien dat er mensen zijn die het leuk vinden ofzo. Ik vind het altijd heerlijk om die verhalen te horen hehe.

Die pasjes voor het OV trouwens waar mensen het over hadden zijn ze hier mee bezig maar dat schiet nog niet erg op. Ach men weet hoe sloom en bureaucratisch dat hier gaat.

Zijn er ook veel mensen hier die op Ambassades werken? En wat voor opleiding hebben jullie daarvoor gedaan?

[ Bericht 13% gewijzigd door PLAE@ op 24-11-2006 05:49:08 ]
  vrijdag 24 november 2006 @ 05:57:05 #16
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_43841859
quote:
Op donderdag 23 november 2006 18:21 schreef maartena het volgende:

[..]

Vandaag naar de schoonfamilie dus.
Yep, was heel gezellig, lekker informeel enzo Ik was de enige die een net overhemd had aangetrokken
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_43842472
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 02:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Waar ga je naartoe?
Dublin, Ierland. Niet zo ver weg dus. Moet wel eerst twee maandjes naar California voor training.
pi_43842913
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 05:57 schreef wonderer het volgende:

[..]

Yep, was heel gezellig, lekker informeel enzo Ik was de enige die een net overhemd had aangetrokken
leuk
ik ken m'n schoonouders niet, en dat is maar beter ook volens m'n vriend. vastgeroeste christenen die op het platteland wonen met een aversie tegen alles wat niet hetero is..

8december is hier het fête de la lumière. ter ere van het feit dat maria ervoor gezordg heeft dat de pest myon heeft over geslagen. om dat te vieren wordt de hele stad prachtig verlicht. de inwoners zelf zetten bijna allemaal kaarsjes voor het raam of op de vensterbank, wat een prachtig effect geeft.
impressie? voici:

zelf ben ik er dit jaar niet omdat ik naar maritius ga
  vrijdag 24 november 2006 @ 09:18:21 #19
19840 Libris
Live from Singapore
pi_43843035
tres bien Prego.

Ik mag volgende week ook nog twee dagen cursus geven voor het Singaporese ministerie van Buitenlandse zaken. Ik dacht dat mijn hogeschool ervoor betaald zou worden, maar het schijnt dat we zelf een aardige dagvergoeding krijgen.
Mijn familie krijgt een goede kerst, hehe

PLAE@,ik denk juist niet dat de meeste mensen hier op Nederland poepen. En ook zijn de meeste Nederland niet ontvlucht. Bij mij is het gewoon toeval geweest en hier blijven hangen.

Weekend!
pi_43844074
Konnichiwa,

Ik zit in Japan voor school maar ik ben bijna klaar en dan moet ik nog stagelopen hier... alleen nog geen stageplaats

Oh en dit is mijn eerste post op Fok!
金牛宮
チョコボがほしいだよ。
pi_43844177
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 08:27 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Dublin, Ierland. Niet zo ver weg dus. Moet wel eerst twee maandjes naar California voor training.
Ver weg of niet, dat moet niet uitmaken.
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:57:57 #22
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_43848208
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 05:18 schreef PLAE@ het volgende:
Als ik topics uit deze reeks lees krijg ik altijd een warm nationalistisch/verbonden met elkaar gevoel van binnen terwijl velen hieruit juist Nederland ontvlucht zijn/ er op poepen etc
Nederlanders ondeling zeiken en zeuren ook de hele tijd tegen elkaar over het land, maar als een buitenlander of een Nederlander in het buitenland kritiek heeft wordt het niet geaccepteerd.

Vanuit het buitenland heb ik een veel beter perspectief gekregen op NL.

Dit komt vanuit een email die ik op een soortgelijke beschuldiging heb gestuurd;
quote:
Als Nederland echt naar de tyfus dreigt te gaan sta ik op, maar Nederland moddert vrolijk voort met welke regering dan ook. Ik denk niet dat we een regering zullen krijgen die zulke draconische maatregelen gaat nemen dat er massa verval, armoede of honger van zal komen. Het politieke spectrum in Nederland is niet zo bijzonder breed (links-centrum links) en ook de SP is niet zo gevaarlijk/irrationeel communistisch/moaistisch. Vergeet niet dat Nederland sterk Calvinistisch is waarop ze ook stemmen. Wilders zorgt voor onrust en paniek, precies het grootste probleem dat NL heeft. De gevestigde orde heeft al lang Fortuyn’s standpunten overgenomen (hoewel ze dat natuurlijk niet toegeven; typisch NL) en Wilders heeft niet genoeg gewicht om de volgende Fortuyn te worden en niet de juiste instelling of intelligentie. Legalisering (Wilders met z’n 3 strikes you’re out is voor een oorlog tegen drugs en dat is een grote inkomstenbron voor radicale Islam) is niet mogelijk omdat dat NL teveel geld zou kosten. Door te legaliseren ga je tegen de VN in en verlies je een heel aantal belangrijke contacten en contracten. Gedogen is veel slimmer. Je maakt een wet waar de internationale gemeenschap het mee eens is (of heeft opgedrongen) en vervolgens vertel je je volk dat je het niet mag doen, maar dat je ook niet in de problemen komt als je het wel doet. Iedereen blij. Nu moeten ze nog wel de toelevering en het verbouwen gedogen en daar hebben we links voor nodig. Veel vrienden (en pa & ma) in NL hebben idd een uitkering en voor hun is links ook beter omdat dan de ondersteuning die ze krijgen sterker is. Dat gezegd denk ik dat Balkenende het idd niet slecht gedaan heeft. Het is niet makkelijk in de huidige staat van Nederland; paniek en onrust. Ik heb een bloedhekel aan Wilders omdat die gast inconsequent is, bijzonder naief/dom, veel te aggresief en blinde haat zaait. EenNL is wat dat betreft een stuk realistischer.
reset
pi_43869432
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Ver weg of niet, dat moet niet uitmaken.
Op zich niet nee. En ach, vooralsnog ben ik wel van plan meer dan 1/2 keer per jaar terug naar .nl te gaan en dan is het wel handig als dat in anderhalf uur te doen is.
pi_43870130
Over 2 weken mag ik langskomen om de biometrics af te laten nemen t.b.v. de green card. Als ik die toch ooit krijg dan wordt het echt feest

Voor de NLers in de VS: hebben jullie hier ooit fatsoenlijke kant-en-klare sauzen in blik/pot gevonden? In NL had je die volop, je weet wel, van die uncle bens saus in een pot die je enkel op hoeft te warmen. Ik kan hier nergens fatsoenlijke saus vinden om mee te roerbakken of voor bij rijst, zelfs niet in zakjes. Alleen van die Chinese rommel zonder Engelse tekst er bij of zakjes waar je eerst nog zelf 20 kruiden en andere ingredienten bij moet doen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 25 november 2006 @ 01:51:10 #25
44629 Skeffie
@ Suzhou, China
pi_43871255
tvp.

Lekker al 10 dagen regen in Shanghai... er is geen wind en dus blijft de regen lekker hangen.... het is zo vochtig dat je je natte kleren kan op hangen maar na 3 dagen nog niet droog zijn!! hehehe, ja balen ja....
Some call Flair, "The Dirtiest Player in the Game." Others refer to him as simply "The Nature Boy."
To be the man........ You've got to beat the man, WHOOOOOOOO
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')