Singapore meldt en ik mis eigenlijk heel erg weinig. Over een week komt er een vriend uit Nederland over uit Nederland en hij vroeg wat hij mee moest nemen. Het enige wat ik kon verzinnen was een bus Vergulde Hand scheerschuim.
Tja, ik zou wel zin hebben in een haring.
Nou, ja, eigenlijk, ik had een abbo op de Vrij Nederland en volgens mij is dat afgelopen, ik krijg hem al een paar weken niet meer, dat mis ik wel, het Nederlandse gezeur
![]()
Ik ga er meteen werk van maken...
Qua vrienden mis ik niet echt veel. Ik heb in een jaar tijd een flink sociaal leven in Singapore opgebouwd (Nederlanders, Singaporezen, Fransen, Duitsers, Engelsen, Ieren, Indiers, ga zo maar door) en ik mail en msn nog wel veel met mijn Nederlandse vrienden, alleen een biertje met ze drinken zit er even niet in. Familie? Ach, die zag ik in Nederland eens in de 1,5 of 2 maanden, ik bel elke week een kwartiertje met mijn moeder en dan zijn we weer bijgebept..
Dus conclusie, eigenlijk mis ik niet erg veel. Als (as in IF) ik terugga naar Nederland zal ik waarschijnlijk Singapore meer missen als ik nu Nederland mis.