Waar heb je gezeten?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 04:24 schreef Yosomite het volgende:
Wij zijn weer terug.
Bij ons was het drop en chocolade hagelslag.
De Nederlandse kaas ook inderdaad, alhoewel Goudse kaas soms wel te krijgen was.
Okinawa.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 04:27 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
Waar heb je gezeten?
en drop mist mijn man ook het meeste, ik heb dat nog niet....
De bekende Fokdip tussen 5 en 6 uur 's ochtendsquote:Op vrijdag 9 juli 2004 04:52 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Natuurlijk neemt ook alle bezoek lekkers mee en leesvoer!
Ik zit hier nog met 1 kilo kaas van "oma's" bezoek
De drop is allang verdwenen en alle tijdschriften waren in 1 avond uitgelezen, achteraf stom, maar het las zo lekker weg
Over zo'n 2 weken komt mijn dochter en die mag ook weer wat meenemen![]()
Verder heb ik het heerlijk naar mijn zin hier, behalve dat wij wakker zijn wanneer de meeste FOKkers slapen...
Daarom maar aan Pim, Pam, Petten begonnen![]()
Mijn echtgenoot heeft het mteen over genomen, dus als ik fanatiek speel, ben ik het niet maar hij![]()
Nee. Maar krijg een beetje heimwee naar mijn geboorteland als ik dit lees.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 05:04 schreef El_Nino het volgende:
Pim pam pet is inderdaad het perfecte tijdverdrijf...
Zit jij ook in Japan Megumi?
hehe, wasabi inderdaad, misschien vanavond een Japannertje doen...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 05:26 schreef El_Nino het volgende:
Mis je de Sushi?
die kun je op het station in Den Haag ook kopen! Wist ik veel dat die groene saus puur erg scherp was toen ik er een grote hap van nam...
dat heb je gejat van die film gisteren op rtl 5, wasabiquote:Op vrijdag 9 juli 2004 05:26 schreef El_Nino het volgende:
Mis je de Sushi?
die kun je op het station in Den Haag ook kopen! Wist ik veel dat die groene saus puur erg scherp was toen ik er een grote hap van nam...
*Proestquote:Op vrijdag 9 juli 2004 06:06 schreef El_Nino het volgende:
Nu mis ik RTL5 ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |