Athene wel, neem ik aan?quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:49 schreef Libris het volgende:
Nope, en belgie ook niet
Zover ik weet ligt dat niet in belgie of brabant.. Vertel eens verder...quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:55 schreef rameijer het volgende:
[..]
Athene wel, neem ik aan?
Pfff, hier is het gewoon elke dag van het jaar zo goed als hetzelfde, 's nachts niet kouder dan 25 graden en overdag tot zo'n 33 a 47 met een flinke luchtvochtigheid...quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:48 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Weer een goedemorgen vanuit Japan
Gisteren weer een bloedhete dag en aangezien we in augustus naar Tokyo gaan, even met vrienden over het weer daar gehad, blijkt het daar nu al bijna 40 graden te zijn en in augustus nog heter...![]()
Maar wij trotseren de bloedhitte en gaan toch!![]()
Dat is bij ons niet het geval, enkel in het voorjaar tm de herfst is het hier heet tot bloedheet ( vanochtend al 33 graden en luchtvochtigheid vandaag erg laag 52 %, er komt nl regen aanquote:Op donderdag 22 juli 2004 01:32 schreef Libris het volgende:
[..]
Pfff, hier is het gewoon elke dag van het jaar zo goed als hetzelfde, 's nachts niet kouder dan 25 graden en overdag tot zo'n 33 a 47 met een flinke luchtvochtigheid...
Ik ga waarschijnlijk van het weekend even naar Indonesie (Palau Bintang) en volgende week zit ik 2 dagen in Kuala Lumpur, Maleisie...![]()
![]()
thnxquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:03 schreef qwerty_x het volgende:
Mijn absoluut favoriete plaats in die omgeving is Florianópolis, maar je gaf al aan dat je niet van stranden houdt, dus dan heb jij er niet veel te zoeken.
heel veel plezier!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 07:12 schreef KNAK het volgende:
Goedemeurgen![]()
Alweer bijna 10:40am,. net wakker en t wordt een drukke dag vandaaaag
Hier is het weer een beetje bewolkt, 28 graden met een licht briesje
Na meer dan 2.5 jaar in het noorden van india (Delhi) gewoond te hebben vind ik dit klimaat echt heerlijk;het is niet te koud en niet te warm...
In Delhi is het vele maanden per jaar +40 dus hier is echt sappig om in te leven!
Over 9 uurtjes op weg naar het vliegveld en voor die tijd nog even hier en daar wat dingetjes kopen en wat drinken en eten en dan op weg![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:17 schreef Libris het volgende:
[..]
Zover ik weet ligt dat niet in belgie of brabant.. Vertel eens verder...
quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:01 schreef CANARIS het volgende:
Athene !!
Du Armer
Heb ik ook effe gewoond. Eerst Athene , daarna Aegina.
Vond het maar een ramp.
Dat jij daar nu al een paar jaar woond, moet beloond worden. Zoveel doorzetingskracht is bewonderenswaardig
OP de kaart met die man
quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:01 schreef CANARIS het volgende:
Athene !!
Du Armer
Heb ik ook effe gewoond. Eerst Athene , daarna Aegina.
Vond het maar een ramp.
Dat jij daar nu al een paar jaar woond, moet beloond worden. Zoveel doorzetingskracht is bewonderenswaardig
OP de kaart met die man
erg leuk!quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:59 schreef Libris het volgende:
Kreeg net een foto van een student van me, gisteren gemaakt, ik ben de rechtse blanke en de linkse is een vriend van me, die me hier bezoekt
[afbeelding]
Normaal zijn het er 25 in de klas en die zijn goed te handhaven. Alleen droomde ik vannacht dat ze een voor een opstonden en wegliepen en dat ik niets kon doen... Hopelijk blijft het bij een droom...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:33 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
erg leuk!
19 leerlingen tel ik zo, is te doen
+ degene die de foto gemaakt heeft natuurlijk... 20 dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |