Jij hopt ook overal rondquote:
Werkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:25 schreef Shira het volgende:
mede us'ers, wat gaan jullie doen met 4th of july?
barbeque, drank en muziek? Lekker thuis hangen op de bank? naar een groot dorpsfeest met afsluiting vuurwerk?
5 juli heb ik mijn interview, dus de 4e zal het wel niet zo laat worden.
Geen flauw idee eigenlijk. Ik weet ook niet meer wat we vorig jaar gedaan hebben, eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:25 schreef Shira het volgende:
barbeque, drank en muziek? Lekker thuis hangen op de bank? naar een groot dorpsfeest met afsluiting vuurwerk?
Verdomd, ik zal ook eens kijken wanneer die van mij verlooptquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:22 schreef maartena het volgende:
Morgen vrij
En ik mag naar het Nederlands consulaat om het paspoort van mijn vrouw te verlengen.....
waarschijnlijk naar een redelijk grote vuurwerkshowquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:25 schreef Shira het volgende:
Officieel gezien wel. Ik liep er nooit mee op zak, want het vervangen van een Green Card kost $400 en een enorme bak ellende met USCIS, het vervangen van een ID card $10.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:19 schreef wonderer het volgende:
Geldt je greencard eigenlijk ook als ID? Anders moet ik toch nodig es naar DMV.
dat poison effect is dus als je er alergisch voor bent.. en dat is iets van 90% van de mensenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:04 schreef wonderer het volgende:
Poison Ivy heet niet voor niets POISON ivyVolgens mij kun je er best ziek van worden, zelfs al ben je niet allergisch.
It is a woody vine that is well known for its ability to produce urushiol, a skin irritant that causes an itching rash for most people, technically known as urushiol-induced contact dermatitis.
Van wiki
tja, ik heb het zelf ook niet verzonnenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef maartena het volgende:
Hey, zelfs in California hebben we rinks met echt IJS....Overdekt uiteraard.
Ik ben wel ff stront jaloers, LA heeft de Stanley Cup toch?..quote:Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef maartena het volgende:
Hey, zelfs in California hebben we rinks met echt IJS....Overdekt uiteraard.
ANAHEIM heeft de cup.....voor foto's die ik genomen heb, zie dit topic: Sporten in het buitenland. of het NHL topic in Sportquote:Op dinsdag 3 juli 2007 06:19 schreef Inukshuk het volgende:
Ik ben wel ff stront jaloers, LA heeft de Stanley Cup toch?..
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:16 schreef compier het volgende:
[..]
tja, ik heb het zelf ook niet verzonnen
Een meisje die ik ken die vroeg of ik zin had om met haar daarheen te gaan..
maarja, ik zie wel hoe het afloopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |