Nee johquote:Op zondag 6 april 2008 03:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgende week hopen op een stunt in Eindhoven
Aangepastquote:Op zondag 6 april 2008 01:45 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben trouwens het streepje vergeten tussen '#21' en 'Thrillers...' in de TT, kan een mod dat even veranderen?![]()
Tis al laat.
Thanx.quote:
Is dat ook weer opgelostquote:Janssen: niet met Twente gesproken
Vrijdag kwam naar buiten dat Twente heeft gesproken met Theo Janssen. De middenvelder ontkent. "Ik heb niet met FC Twente gesproken", is de kraakheldere tekst. "Als ze belangstelling hebben moeten ze contact opnemen met Vitesse. Daarna komen ze dan bij mij". Toch is Janssen met Fred Rutten gezien in Hotel de Cantharel in Apeldoorn. Blijft, met de ontkenning van Janssen in het achterhoofd, de mogelijkheid over dat Rutten sprak met de middenvelder over een andere club. Het is bekend dat Rutten kandidaat trainer is bij een aantal clubs.
Bron Omroep Gelderland
Je zou d'r haast wat van gaan denken inderdaad. Wat een zaadwedstrijd. Gauw vergeten en volgende week PSV van de mat blazenquote:Op zondag 6 april 2008 11:45 schreef Blawh het volgende:
Ik begon gister echt bijna te denken dat Twente er alles aan wou doen om ons eruit te werken.
Tja, Excelsior stond tot de 1-0 met 11 man achter de bal, dat is geen recept voor een leuke wedstrijd. Pas na de 1-0 gingen ze een klein beetje naar voren, maar omdat Twente goed behoudend bleef spelen (de punten zijn heilig uiteraard) bleef het een saaie wedstrijd. Whateverquote:Op zondag 6 april 2008 14:10 schreef Mindlight het volgende:
Zonde zeg, feli met de punten maar t was van beide kanten niet best.
Welke?quote:TerroRobbie - zondag 6 april 2008 @ 00:41
Smerige overtreding van die lange neger.
quote:Op zondag 6 april 2008 03:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Slechte wedstrijd, maar 3 punten zijn 3 puntenVolgende week hopen op een stunt in Eindhoven
Met een beetje geluk had de scheids het niet gezien en werd Denneboom achteraf geschorstquote:Op zondag 6 april 2008 17:18 schreef Mindlight het volgende:
Was een smerige overtreding op Pique idd.
Mooie poll op Twente.netquote:Blaise Nkufo wordt voor de vijfde achtereenvolgende keer clubtopscorer. Een record. Wat is jouw favoriete Nkufo-moment?
De solo-goal in de wedstrijd tegen Feyenoord (2003/2004)
52%
De tweede goal in de thuiswedstrijd tegen Ajax (2003/2004)
7%
Goal in de halve finale beker tegen NAC waarna hij meteen weer vervangen werd (2003/2004)
29%
Lob-goal uit bij Ajax (2004/2005)
1%
De 1-0 tegen PSV (2006/2007)
2%
Schitterend schot van net buiten de 16 tegen AZ (2006/2007)
5%
Een ander moment
3%
Iddquote:Aanvaller N'Kufo (FC Twente) tekent nieuwe verbintenis
Datum: 7-apr-2008 18:57
Blaise N'Kufo (foto, midden) heeft maandag een nieuw contract getekend bij FC Twente. De Zwitserse spits, die dit seizoen in de eredivisie 21 doelpunten maakte in 32 wedstrijden, tekende bij tot medio 2010. Zijn oude verbintenis liep in de zomer van 2009 af. Voordat N'Kufo in 2003 naar Twente kwam, had hij in tien jaar negen verschillende clubs versleten.
'Ik ben zeer blij met de verlenging van het contract,' aldus de aanvaller op de website van Twente. 'Ik heb vertrouwen in de toekomst van de club en het team. Ik hoop nog veel goals te maken voor Twente. Daarbij reken ik op de steun van het fantastische publiek.'
Haha ja ik ook, des te groter was de teleurstelling... Ach hopelijk krijgen we volgend jaar weer een herkansing tegen julliequote:Op maandag 7 april 2008 09:12 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik zag die omhaal er al in vliegen.
Daar kwamen we, heel, heel goed weg
Toch opmerkelijk; een speler die in veertien jaar tijd elf clubs verslijtt, om vervolgens (contractueel) opeens zeven seizoenen bij één club door te brengen.quote:Op maandag 7 april 2008 18:22 schreef poehej het volgende:
Het contract van N'Kufo is verlengd tot 2010, das wel beter
Ik denk ook dat je het als een compliment moet zien.quote:Op maandag 7 april 2008 21:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk; een speler die in veertien jaar tijd elf clubs verslijtt, om vervolgens (contractueel) opeens zeven seizoenen bij één club door te brengen.
Desalniettemin mooi dat 'ie verlengd heeft.
Het lijkt er inderdaad op dat hij zich hier, in en bij Twente, op zijn gemak voelt. Al gaf hij een tijdje geleden in een interview ook aan dat zijn gezin zeker meetelt. Zijn vrouw en twee (?) kinderen hadden ook behoefte aan vastigheid.quote:Op maandag 7 april 2008 23:27 schreef Undergod het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je het als een compliment moet zien.
DIe van Denneboom inderdaad. Had zo in het rijtje bewust het been zoeken wat studio voetbal gisteren liet zien gekund.quote:Op zondag 6 april 2008 16:51 schreef Merson het volgende:
Welke?
Owja, die herinner ik me weer. Toen zaten wij inderdaad allemaal te hopen op een tweede gele kaart of een directe rode. Maar helaasch.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
DIe van Denneboom inderdaad. Had zo in het rijtje bewust het been zoeken wat studio voetbal gisteren liet zien gekund.
Tweede gele? Hij kreeg daar zijn eerste en enige gele kaart voor....quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:21 schreef Merson het volgende:
[..]
Owja, die herinner ik me weer. Toen zaten wij inderdaad allemaal te hopen op een tweede gele kaart of een directe rode. Maar helaasch.
Oh, kut man.quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:57 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Tweede gele? Hij kreeg daar zijn eerste en enige gele kaart voor....
quote:Twente-speler Douglas vrijgesproken
FC Twente kan in het resterende competitieprogramma gewoon een beroep op verdediger Douglas blijven doen. De Braziliaan is met succes in beroep gegaan tegen een schorsing van drie wedstrijden. De speler werd woensdagochtend vrijgesproken, vernam het regionaleTC Tubantia.
Douglas zou eind februari in de wedstrijd tegen AZ een slaande beweging richting Moussa Dembélé hebben gemaakt. Na afloop verklaarde de Belgisch international dat er van opzet geen sprake was.
Het incident ontging arbiter Dick van Egmond, maar op basis van de televisiebeelden besloot de tuchtcommissie in Zeist de speler voor drie duels te schorsen (waarvan één voorwaardelijk). De Zuid-Amerikaan kon zich hier niet in vinden en ging in beroep.
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:35 schreef Moody het volgende:
Leuke foto's, moet een gekkenhuis geweest zijn
Dit jaquote:Op donderdag 10 april 2008 23:50 schreef 9christensen het volgende:
nou psv heeft een beste tik gekregen vanavond.. nu zondag nog
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:31 schreef Rikketik het volgende:
Als ze Boschker maar niet vergeten zijn mee terug te nemen.
quote:Vitesse en FC Twente zijn het eens over Theo Janssen
EXCLUSIEF - FC Twente heeft met Vitesse overeenstemming bereikt over een transfer van Theo Janssen naar de club uit Enschede.
De Tukkers zijn bereid circa 1,5 miljoen euro te betalen voor de 26-jarige middenvelder. Beide Eredivisieclubs voerden deze week afrondende gesprekken over Janssen.
De geboren Arnhemmer speelde met uitzondering van een half jaartje RC Genk sinds 1998 onafgebroken voor Vitesse. Hij kwam in competitieverband 205 keer in actie voor de club en maakte in die duels 21 goals.
Janssen moet zelf nog tot een akkoord komen met FC Twente. Voor hem ligt een meerjarig contract klaar.
VI
ben ik niet met je eens. van basten haalde 'm niet voor niets bij oranje.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:26 schreef Blawh het volgende:
1,5 miljoen vind ik wel heel veel geld eigenlijk voor een speler die al heel lang geen constante, goede reeks heeft weten neer te zetten.
Grapjes. Engelaar en El Ahmadi spelen hier volgend jaar niet meer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:33 schreef 9christensen het volgende:
Goede aankoop
El Ahmadi - Engelaar - Janssen
mooi middenveld voor volgend seizoen
Je moet winnen als je nog bij de eerste 5 wil eindigen. Ik ga er niet vanuit dat NAC en Feyenoord punten gaan verliezen. Affelay is er niet en zoals we gisteren al hebben gezien is PSV niet en ploeg waar Twente kansloos tegen hoeft te zijn. Gewoon met lef volop de winst spelen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
hallo vrinden![]()
zijn we er klaar voor zondag?
Als het goed is, is Gerritsen ook weer op de weg terug. Die speelde voor zijn blessure doorgaans goed op rechts.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:01 schreef Moody het volgende:
En laten ze aub een goede buitenspeler erbij halen, tegenover Elia. Denneboom is alleen leuk voor de breedte.
Twente is kwalitatief wel even wat minder dan Fiorentina hequote:Op vrijdag 11 april 2008 20:40 schreef notunreal het volgende:
Ach, als psv hetzelfde niveau aanhoudt als dat van gisteren is het geen probleem voor jullie..
Go Twente!
Janssen zal waarschijnlijk de plek van Engelaar over moeten nemen. Dat zou dan Janssen/Vidarsson-Hersi/aankoop-Wilkshire/Brama/Maaroufi moeten worden. Wat die buitenspeler betreft ben ik het verder wel met je eens. Denneboom is wat mij betreft het verschil tussen nu lekker achterover leunen, of misschien zelfs nog meedoen om de eerste plek, en de positie waar je nu staat. Gerritsen maakt ook niet veel indruk bij Jong Twente op het moment, speelt toch alweer een tijdje mee. Maar volgens mij is Reimerink hem al voorbij gestreeft. D'r zou trouwens geld zat moeten zijn om op die positie straks wat te doen. Engelaar en El Ahmadi die zoals het er nu naar uitziet vertrekken voor een goed bedrag opgeteld bij de toch al verhoogde begroting. En dan misschien nog die sponsordeal met Red Bull die je ook de nodige miljoenen op zou kunnen leveren. Van dat bedrag gaan volgens mij tot nu toe alleen wat verhoogde salariskosten en de transfersom van Janssen af.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Grapjes. Engelaar en El Ahmadi spelen hier volgend jaar niet meer.
Het zal zoiets moeten worden;
Aankoop - Janssen - Wilkshire
En laten ze aub een goede buitenspeler erbij halen, tegenover Elia. Denneboom is alleen leuk voor de breedte.
Niet zo negatief zeg!!!!quote:Op zondag 13 april 2008 16:29 schreef Zwoerd het volgende:
Geweldig weekend, plaats bij de eerste 5 lijkt mij eigenlijk wel zeker, had hier voor het weekend niet meer op gerekend
Yep, afwachten maar weer. Denk dat ze het wel halen tegen Willem 2 thuis.quote:Op zondag 13 april 2008 16:36 schreef 9christensen het volgende:
Ze moeten nog wel winnen. Gelijkspel lijkt niet genoeg..
Nee gelijkspelen kan niet, iedereen heeft een beter doelsaldo en als ze winnen gaat dat niet naar benedenquote:Op zondag 13 april 2008 16:36 schreef 9christensen het volgende:
Ze moeten nog wel winnen. Gelijkspel lijkt niet genoeg..
quote:Op zondag 13 april 2008 16:44 schreef Dos37 het volgende:
Wilkshire, Braafheid en Wellenberg er niet bij volgende week.
Als ik goed heb opgelet.
zomer d'r in en ?quote:Op zondag 13 april 2008 16:44 schreef Dos37 het volgende:
Wilkshire, Braafheid en Wellenberg er niet bij volgende week.
Als ik goed heb opgelet.
NAC is al zeker van P3. Al zegt dat niet alles natuurlijk.quote:Op zondag 13 april 2008 19:57 schreef Damzkieee het volgende:
NAC is een kutclub om tegen te spelen.
Volgens mij verloren jullie daar thuis ook met 0-2 van of niet?
Huh, het gaat over de play off'squote:Op zondag 13 april 2008 20:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
NAC is al zeker van P3. Al zegt dat niet alles natuurlijk.
Net ook gelezen. Klopt inderdaad. Er waren psv-supporters gefrustreerd dat Twente hun feestje heeft verpest.quote:Op zondag 13 april 2008 21:51 schreef kevin6188 het volgende:
Ik ben normaal niet zo van posten in andere topics, maar: mag ik hier de vraag stellen of het klopt dat Twente-fans tot een uur of zes zijn vastgehouden in het uitvak bij PSV. En zo ja, waarom dan?
Jouw zang en reactiesquote:Op maandag 14 april 2008 16:11 schreef Lamzak_ het volgende:
Samenvattingkje van wat ik aan sfeerbeelden heb gefilmd zondag
Direct na een doelpunt was hij denk ik aan het juichen en schreeuwen ipv filmen.quote:Op maandag 14 april 2008 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie wel 0-1 staan, maar hoor geen overdonderend gejuich?
Jij snapt hetquote:Op maandag 14 april 2008 18:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Direct na een doelpunt was hij denk ik aan het juichen en schreeuwen ipv filmen.
quote:Janssen: "Tijd om iets anders te proberen"
Noch FC Twente, noch Vitesse hebben de transfer van Theo Janssen bevestigd, maar niets lijkt de overgang van de Arnhemmer nog in de weg te staan. In De Gelderlander legt hij alvast zijn vertrek uit.
"Ik heb de laatste jaren vaker gezegd dat ik iets anders wilde proberen als er iets leuks op mijn weg kwam", vertelt Janssen. "Toen Twente zich meldde, heb ik gezegd dat ik daar wel mee wil praten. Het is dus niet zo dat ik weg wilde bij Vitesse, maar het ziet er naar uit dat het toch gaat gebeuren."
"Als ik op tijd fit ben, speel ik zondag tegen PSV misschien mijn laatste wedstrijd voor Vitesse." De middenvelder van Vitesse kampt met een spierblessure, afgelopen weekend opgelopen in de wedstrijd tegen NEC. "Ik kan nu nog niet veel, maar het ziet er naar uit dat ik zondag wel kan halen", aldus Janssen, die er niet vanuit gaat dat Vitesse de play-offs nog haalt. "Dan moet alles meezitten en wij in elk geval van PSV winnen. Die kans is niet zo heel groot."
Technisch directeur Marc van Hintum heeft geen pogingen meer gedaan om Janssen te behouden. "Theo heeft aangegeven dat hij niet zou bijtekenen. Hij was toe aan iets nieuws. Dat besluit moet je respecteren. Theo is een clubjongen die zijn waarde heeft bewezen, maar als iemand het gevoel heeft dat hij na lange tijd iets anders moet proberen, is het waarschijnlijk goed dat gevoel een keer te volgen."
Janssen kwam de afgelopen weken regelmatig in conflict met hoofdtrainer Aad de Mos. Van Hintum ontkent echter dat deze incidenten een oorzaak geweest zijn van het vertrek. "Dat speelt geen rol. Theo had al langer het gevoel eens iets anders te moeten proberen."
De Telegraaf meldde eerder vanochtend dat Janssen voor ongeveer anderhalf miljoen euro de overstap maakt van Vitesse naar FC Twente, maar het is nog onduidelijk voor welke duur hij is vastgelegd. Janssen zal vermoedelijk dinsdagmiddag worden gepresenteerd.
De begroting gaat volgend jaar flink omhoog (niveau Heerenveen), dus ik denk dat hij hier wel wat verdient. Engelaar en Kufo zijn ook grootverdieners.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nou jongens gefeli , het is goed voor Janssen hopelijk keert ie nog een terug bij Vitesse.
Zou Twente hem hetzelfde salaris geven of zou twente beter betalen ? bij Vitesse verdiende die namelijk ook al aardig wat.
quote:Play-offs bij Schalke op losse schroeven
dinsdag 15 april 2008 | 18:12
GELSENKIRCHEN - Het is hoogst onzeker of FC Twente de play-offs in de Arena Auf Schalke kan spelen. De Enschedese club had al een overeenkomst met de Duitse club, maar de autoriteiten vrezen een verstoring van de openbare orde. Twente hoopt vanavond meer duidelijkheid te krijgen.
Als het duel bij Schalke definitief wordt afgeblazen, moet Twente met spoed op zoek naar een nieuwe locatie, aangezien de eerste wedstrijd voor 30 april op de rol staat. Dat nieuwe onderkomen zal dan in Nederland zijn.
Bron: Tubantia.nl
Ja Twente heeft de zaakjes weer aardig goed voor mekaar , nieuwe stadion , goede sportieve prestaties dacht dat ze nog wel wat schulden hadden maar nu noem je idd die 2 spelers noemt die zullen ook niet weinig verdienen en dan een Hersi en Denneboom zullen ook wel niks te klagen hebben.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:51 schreef Moody het volgende:
[..]
De begroting gaat volgend jaar flink omhoog (niveau Heerenveen), dus ik denk dat hij hier wel wat verdient. Engelaar en Kufo zijn ook grootverdieners.
quote:Duitse politie zit FC Twente dwars
dinsdag 15 april 2008 | 20:42
Tekstgrootte
ENSCHEDE (ANP) - FC Twente moet op zoek naar een ander stadion om de komende weken de play-offduels voor Europees voetbal in te spelen. Vanwege verbouwingen aan het Arke-stadion zou de eredivisieclub naar Duitsland uitwijken, maar de Duitse politie is het daar niet mee eens.
FC Twente had het stadion van Schalke'04 in Gelsenkirchen op het oog. De Duitse voetbalbond heeft echter op advies van de politie geen toestemming gegeven omdat de tegenstanders van FC Twente nog niet bekend zijn en er ook juridische problemen zijn. De club uit Enschede gaat nu snel op zoek naar een geschikt alternatief in Nederland.
Of Apeldoorn of Wageningenquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
Het wordt een stadion in Gelderland aldus het sportjournaal
Dus of naar Doetichem , Arnhem en anders Nijmegen.
Nee die werden niet genoemd door Toine van Peperstratenquote:
Daar zijn jullie zeker in het nadeel, met jullie snelle combinatievoetbal.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:30 schreef 9christensen het volgende:
Gelredome laat 't maar worden.
Graafschap schijnt een bagger veld te hebben
Zijn we wel van plan jaquote:
Feit?quote:
Agh ik geloof het ook wel, is het nu schalke niet dan is het de volgende club die zonder trainer zit. Laat hem maar gaan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan lees je dit op sport.fok.nl:
Rutten bijna rond met Schalke 04
quote:
Om toch maar even bij het goede nieuws te blijvenquote:Wilkshire langer door bij Twente
Vrijdag 18-4-2008 - Fawkes
FC Twente en Luke Wilkshire zijn tot overeenstemming gekomen om het contract met twee jaar te verlengen.
De 26-jarige Australisch international werd vorig seizoen door Rutten na een stage naar Enschede gehaald. Inmiddels heeft Wilkshire al 59 competitieduels voor de Tukkers afgewerkt en scoorde daarin vijf maal. "Ik voel me goed bij de club, daarom teken ik graag bij" zegt de middenvelder op de site van de Tubantia.
Hoeft in principe niet, Brandts komt ook uit de Hiddink-school geloof ik, en is ook meer een trainer die kijkt naar z'n materiaal en daar dan een speelwijze voor verzint. Berichten als dat Rutten bijna rond zou zijn zijn door z'n zaakwaarnemer ontkent trouwens. Ze hadden zich wel gemeld bij z'n zaakwaarnemer, die ze doorverwezen heeft naar Twente. Daar willen ze zich in de nabije toekomst wel melden voor Rutten.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:09 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Lijkt me niet. Dat is een totaal andere manier van voetballen die je dan binnen haalt.
Dat is wel heel erg ver. Leuk om daar voor een halfvol stadion te spelen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:24 schreef Rikketik het volgende:
Ik las gisteren dat ze aan het onderzoeken waren of Heerenveen haalbaar was.
http://www.thuisbijfctwente.nl/quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:05 schreef Undergod het volgende:
Ik heb even gemist waarom we een stadion zoeken?
valt wel mee. iets verder dan arnhem.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg ver. Leuk om daar voor een halfvol stadion te spelen.
Van waar ik woon is het juist dichterbij geloof ik. Zou d'r in ieder geval qua stadion liever spelen dan in Arnhem trouwens.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:54 schreef 9christensen het volgende:
[..]
valt wel mee. iets verder dan arnhem.
Hmm, ik zit ook nog te wachten. Heb je een accoord per mail gehad?quote:Op zondag 20 april 2008 01:28 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik heb vandaag een akkoord gehad...
Vak 304, rij 13, stoel 18-22 (5 man gaan we)
Dat Hersi zoveel (belangrijke) doelpunten zou maken dit seizoen, had ik vooraf niet verwacht...quote:Op zondag 20 april 2008 17:05 schreef Dos37 het volgende:
Hersi 2x gescoord die is de laatste weken goed bezig.
Nou op naar NAC
Telefonischquote:Op zondag 20 april 2008 17:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmm, ik zit ook nog te wachten. Heb je een accoord per mail gehad?
Hij heeft op zich altijd wel redelijk veel gescoord. In een goed combinerend elftal gaat dat natuurlijk nog makkelijker. Maar had het ook niet verwacht om eerlijk te zijn. Aan het begin van het seizoen vond ik het nog een leuke aanwinst, toen heb ik hem iets te snel afgeschreven toen het even niet ging zoals het moest.quote:Op zondag 20 april 2008 17:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat Hersi zoveel (belangrijke) doelpunten zou maken dit seizoen, had ik vooraf niet verwacht...
In welk stadion ?quote:Op zondag 20 april 2008 20:58 schreef Dos37 het volgende:
We moeten dus op 1 mei "thuis" voetballen tegen NAC.
Eind meiquote:Op zondag 20 april 2008 18:10 schreef Solstice het volgende:
Dank je Blawh, jullie ook gefeliciteerd. Weet iemand hier trouwens wanneer de seizoenkaarten betaald moeten worden?
Dat wordt straks een loting voor de kaartenquote:FC TWENTE-NAC BREDA IN HET UNIVÉ STADION
20-4-2008
De play off wedstrijd FC Twente-NAC Breda voor plaatsing in de voorronde van de Champions League wordt woensdag 30 april in het Univé stadion gespeeld. Het Arke stadion is wegens verbouwing niet beschikbaar. Aanvangstijdstip en andere bijzonderheden volgen nog
En waarschijnlijk wil ook nog eens 20% gewoon niet in Emmen gezien worden.quote:Op maandag 21 april 2008 00:32 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik ga er niet vanuit dat het vol raakt aan seizoenskaarten. Zeker 20% wil niet i.v.m. anti play-offs, daarnaast vervalt 20% door de afstand..
Wat me opvalt is dat er absoluut geen concrete bewijzen zijn voor wat Bild (en het AD) beweert. Het lijkt net alsof ze gewoon iedere drie dagen in de krant zetten dat er vorderingen zijn gemaakt.quote:'Rutten nieuwe trainer Schalke 04'
Uitgegeven: 21 april 2008 07:12
Laatst gewijzigd: 21 april 2008 07:13
HAMBURG - Fred Rutten wordt de nieuwe trainer van Schalke 04. Het Duitse blad Bild meldt in de editie van maandag dat de 45-jarige Nederlander, tot dusver erg succesvol bij FC Twente, in Gelsenkirchen een contract zal ondertekenen tot medio 2010.
ANP
Zijn Enschedese werkgever zou een afkoopsom van een half miljoen euro krijgen.
Volgens Bild wacht Schalke, waar Youri Mulder en Mike Büskens het seizoen afmaken in plaats van de ontslagen Mirko Slomka, nog even met de officiële bekendmaking van de transfer omdat Rutten eerst met Twente de play-offs tot een goed einde moet zien te brengen.
Nu.nl
uitverkocht raakt het toch nietquote:Op maandag 21 april 2008 10:33 schreef Dos37 het volgende:
Als het niet uitverkocht is door seizoenskaarten ga ik er wel heen.
quote:Op maandag 21 april 2008 10:33 schreef Dos37 het volgende:
Als het niet uitverkocht is door seizoenskaarten ga ik er wel heen.
Zoals met de Kuip indertijd.quote:Op maandag 21 april 2008 14:37 schreef planethugo het volgende:
het zal hier vast wel eens voorbijgekomen zijn, maar konden ze niet gewoon een paar weken wachten met verbouwen en dan begin volgend seizoen de eerste paar wedstrijden gewoon uit laten spelen?
Had wel gekund denk ik, maar dan was het stadion niet op tijd klaargeweest voor volgend seizoen.quote:Op maandag 21 april 2008 14:37 schreef planethugo het volgende:
het zal hier vast wel eens voorbijgekomen zijn, maar konden ze niet gewoon een paar weken wachten met verbouwen en dan begin volgend seizoen de eerste paar wedstrijden gewoon uit laten spelen?
quote:Op maandag 21 april 2008 14:18 schreef Merson het volgende:
Ik ga niet denk ik. Tenzij ik met iemand mee kan rijden, maar anders kijk ik wel vanuit de kroeg of via internet. Geen zin om te treinen naar Emmen. Heerenveen was beter geweest (voor mij althans).
Nu hopen op UEFA CupChampions League en niet Intertoto UEFA Cup.
quote:Op maandag 21 april 2008 15:44 schreef Dos37 het volgende:
We hadden verwacht kampioen te worden, dan speel je geen play off's
dan kan je altijd aan de knvb aangeven dat je de eerste paar wedstrijden uit wil spelen....quote:Op maandag 21 april 2008 14:44 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Had wel gekund denk ik, maar dan was het stadion niet op tijd klaargeweest voor volgend seizoen.
Precies. Dit is de laatste kans misschien wel op CL voetbal.. Volgend jaar moet je 2de worden dacht ik. En tegen NAC zijn we zeker niet kansloos.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:19 schreef Yeahinho het volgende:
Ik snap die 'ik ga niet'-berichten echt niet.
Hier speel je gvd het hele jaar voor, en dan ga je niet omdat je een half uurtje in de auto moet zitten.
Antipathie tegen de play-offs. Veel mensen vinden het zo'n gedrocht dat ze het niet willen voeden door massaal naar de stadions te komen. Ik ga zelf wel als ik kaartjes kan krijgen trouwens.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:19 schreef Yeahinho het volgende:
Hier speel je gvd het hele jaar voor, en dan ga je niet omdat je een half uurtje in de auto moet zitten.
Bah.quote:Schalke kondigt presentatie aan
Geschreven op dinsdag, 22 april om 19:07
Schalke 04 presenteert woensdag aan de Duitse media de trainer voor volgend seizoen. Dat maakt de Duitse club dinsdagavond op de website bekend, al noemt men niet de naam van de opvolger van de eerder deze maand ontslagen Mirko Slomka.
Volgens de NOS zal Fred Rutten woensdag om 10:30 uur gepresenteerd worden. De naam van de trainer van FC Twente gonst al geruime tijd in Gelsenkirchen en omstreken, maar de hoofdrolspeler liet zich tot dusverre nog niet uit.
Kees Ploegsma noemt het bericht nog wat voorbarig. De zaakwaarnemer wilde niet bevestigen dat de coach woensdagmorgen al gepresenteerd wordt in Gelsenkirchen. "We hebben rond negen uur een afspraak'', lichtte Ploegsma toe. "We moeten nog wel een aantal dingen rondmaken. Maar we zijn in een vergevorderd stadium.''
"Morgenochtend presentatie? Dat heb ik ook gehoord, ja'', zei Ploegsma. "Dat lijkt me redelijk vroeg, maar waarschijnlijk denkt Schalke dat we er wel uitkomen. Ik ben morgenvroeg op de club en Fred is standby."
Jeugdtrainer en voormalig Schalke-speler Mike Büskens maakt het seizoen af als hoofdtrainer en hij krijgt daarbij de hulp van oud-collega Youri Mulder. Beiden zullen volgend seizoen als assistenten van de aan te stellen hoofdtrainer aan de slag gaan.
Rutten wimpelde PSV dit seizoen af toen de Eindhovenaren bij hem aanklopten na het vertrek van Ronald Koeman naar Valencia. Hij verlengde zelfs zijn contract met Twente, al liet hij de clausule opnemen dat hij tegen een redelijk bedrag - naar verluidt een half miljoen euro - weg mag in het geval van een aanzienlijke positieverbetering.
Voetbalzone
Geweldig, en volgend jaar zeker weer 8e worden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:59 schreef Dos37 het volgende:
Vooruit kijken mensen niet achteruit. Al blijft het kut natuurlijk.
Hopelijk neemt ie afscheid met de voorronde champions league
Dat zou pas echt matig zijn jaquote:Op woensdag 23 april 2008 13:46 schreef Blawh het volgende:
Nu hopen voor jullie dat Rutten niet een paar van de betere spelers probeert naar Schalke te halen. Engelaar bijvoorbeeld.
En toch is het niet vreemd dat het in de voetballerij voorkomt, zeker als TD kent Rutten de contract tot in de puntjes.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zou pas echt matig zijn ja
Ach, als hij een speler als Denneboom meeneemt...quote:Op woensdag 23 april 2008 13:46 schreef Blawh het volgende:
Nu hopen voor jullie dat Rutten niet een paar van de betere spelers probeert naar Schalke te halen. Engelaar bijvoorbeeld.
Dat is het nadeel van een trainer/td.. Rutten zal veel gelimiteerde transfersommen weten, dus ook die van Engelaarquote:Op woensdag 23 april 2008 13:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
zeker als TD kent Rutten de contract tot in de puntjes.
Dat is ook niet echt wat voor hem volgens mij. Ben daar niet zo bang voor eigenlijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:19 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ach, als hij een speler als Denneboom meeneemt...
Maar het vertrek van Engelaar lijkt me al min of meer ingepland.
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:54 schreef Lamzak_ het volgende:
Martin Jol is gezien in hengelo volgens het forum op fctwente.net/twentefans.nl
Kan dat ook niet begrijpen..quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:19 schreef Yeahinho het volgende:
En dan Hoogma als td? Waren trouwens een trainer en td van 2 verschillende clubs volgens de geruchten.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:08 schreef Lamzak_ het volgende:
Lekker! Geruchtenstroom here we come!
Heerkes van heracles overnemenDan heb je ze helemaal over de zeik
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:16 schreef Rikketik het volgende:
Guus Hiddink is gespot in Haaksbergen en Beenhakker schijnt in Usselo te verblijven. Ik ben benieuwd!
quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:08 schreef Lamzak_ het volgende:
Heerkes van heracles overnemenDan heb je ze helemaal over de zeik
D'r stond in de tubantia van vanochtend dat Munsterman toch weer op zoek is naar een manager, zoals Rutten die rol ook had. Organisatiestructuur willen ze intact houden. Misschien dan toch Jol? Was ook manager bij Tottenham.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:21 schreef Solstice het volgende:
[..]
En dan Hoogma als td? Waren trouwens een trainer en td van 2 verschillende clubs volgens de geruchten.
Ik volg het Belgisch voetbal zelf vrij veel. Of hij haalbaar is is nog maar de vraag trouwens, lees net dat ook Chelsea hem volgt.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:37 schreef Lamzak_ het volgende:
Waar haal je die info van steppe vandaan dan?
Bij een stadion van 8.600 is het minimum toch 500 of 600quote:Op donderdag 24 april 2008 19:40 schreef Ritchie het volgende:
Emmen stadion.. en wij krijgen maarliefst 380 kaarten...
Sowieso belachelijk dat NAC daar dan ook de dupe van wordt. Het is toch de fout van Twente dat er nu niet in het Arke Stadion gespeeld kan worden?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:18 schreef Solstice het volgende:
Kon vanwege de veiligheid niet.
Fout is misschien wat ongelukkig uitgedrukt, maar het is wel de beslissing van Twente. Dat NAC een aantal plaatsen moet inleveren vind ik ok, maar dan ook nog een keer minder dan het normale minimum van het stadion van Emmen vanwege de veiligheid vind ik een beetje triest eigenlijk. Het is een hoogtepunt in hun clubhistorie, daar wil je toch meer dan 380 fans bij hebben? Hoe vaak komt het nu voor dat NAC voor CL strijdt?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:30 schreef Solstice het volgende:
Ik zie de fout niet helemaal. Stadion moet uitgebreid worden, kun je moeilijk in de winterstop of een andere periode doen, dus zal er uiteindelijk wat moeten wijken. Het is trouwens niet alsof Emmen het ideale scenario voor ons is, d'r kunnen d'r nu ook zo'n 4500 niet mee bij Twente.
Hetzelfde geld in iets mindere mate ook voor Twente, ik krijg zelf waarschijnlijk ook geen kaartje, en daar baal ik ook van. Het is gewoon een klotesituatie die is ontstaan doordat de wedstrijd op het laatste moment niet in de Veltins Arena kon. Maar d'r is nou eenmaal weinig aan te doen, hoe zuur het ook is voor beide kampen.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Fout is misschien wat ongelukkig uitgedrukt, maar het is wel de beslissing van Twente. Dat NAC een aantal plaatsen moet inleveren vind ik ok, maar dan ook nog een keer minder dan het normale minimum van het stadion van Emmen vanwege de veiligheid vind ik een beetje triest eigenlijk. Het is een hoogtepunt in hun clubhistorie, daar wil je toch meer dan 380 fans bij hebben? Hoe vaak komt het nu voor dat NAC voor CL strijdt?
Ja, maar het was een beslissing van Twente. NAC heeft er niet voor gekozen om het stadion van Twente uit te breiden.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:37 schreef Solstice het volgende:
[..]
Hetzelfde geld in iets mindere mate ook voor Twente, ik krijg zelf waarschijnlijk ook geen kaartje, en daar baal ik ook van. Het is gewoon een klotesituatie die is ontstaan doordat de wedstrijd op het laatste moment niet in de Veltins Arena kon. Maar d'r is nou eenmaal weinig aan te doen, hoe zuur het ook is voor beide kampen.
We hadden d'r ook voor kunnen kiezen om het in een nog kleiner stadion te houden waardoor er nog minder uitsupporters mee zouden kunnen. Hoe reageer je trouwens als Emmen over een jaar of 5 misschien eens tegen NAC moet en hetzelfde probleem heeft. Is het dan ook hun schuld omdat ze hun stadion NIET hebben uitgebreid? Dit soort dingen zijn volgens mij gewoon overmacht, kan me van de NAC-supporters nog voorstellen dat ze door de teleurstelling een zondebok zoeken in Twente, maar van jou begrijp ik het eigenlijk niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja, maar het was een beslissing van Twente. NAC heeft er niet voor gekozen om het stadion van Twente uit te breiden.
Dat is toch iets heel anders? Als Emmen in de situatie komt dan is het hun eigen stadion en is het logisch dat ze niet naar een ander stadion gaan, als zij er bijvoorbeeld voor kiezen om naar het stadion van Haarlem gaan met als gevolg dat er minder supporters meekunnen dan dat er mee zouden kunnen naar het Emmen stadion dan zou ik het ook belachelijk vinden.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:13 schreef Solstice het volgende:
[..]
We hadden d'r ook voor kunnen kiezen om het in een nog kleiner stadion te houden waardoor er nog minder uitsupporters mee zouden kunnen. Hoe reageer je trouwens als Emmen over een jaar of 5 misschien eens tegen NAC moet en hetzelfde probleem heeft. Is het dan ook hun schuld omdat ze hun stadion NIET hebben uitgebreid? Dit soort dingen zijn volgens mij gewoon overmacht, kan me van de NAC-supporters nog voorstellen dat ze door de teleurstelling een zondebok zoeken in Twente, maar van jou begrijp ik het eigenlijk niet.
Volgens mij vergeet je een beetje dat NAC - Twente gewoon in het Rat Verlegh Stadion wordt gespeeld. Bovendien als laatste van de twee play offwedstrijden. Ik denk dat er in de praktijk dus aardig wat NAC-fans bij dat eventuele hoogtepunt in de clubhistorie kunnen zijn...quote:Op donderdag 24 april 2008 20:34 schreef Blawh het volgende:
Het is een hoogtepunt in hun clubhistorie, daar wil je toch meer dan 380 fans bij hebben? Hoe vaak komt het nu voor dat NAC voor CL strijdt?
Tuurlijk vergeet ik dat niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:09 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je een beetje dat NAC - Twente gewoon in het Rat Verlegh Stadion wordt gespeeld. Bovendien als laatste van de twee play offwedstrijden. Ik denk dat er in de praktijk dus aardig wat NAC-fans bij dat eventuele hoogtepunt in de clubhistorie kunnen zijn...
Met de club Schalke waren ze rond, alleen de lokale autoriteiten gooiden op het laatste moment roet in het eten.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:21 schreef Wopper1 het volgende:
Ik blijf het toch maar vreemd vinden dat FC Twente nu in een klein stadion zal gaan spelen ipv het stadion van Schalke...
Elke keer kreeg je weer het bericht dat alles rond was, en nu het puntje paaltje komt zitten ze in Emmen.
Oke, daar kunnen ze opzich weinig tegen doen. Toch vraag ik mij af, als nou het bestuur van Twente iets alerter was geweest dan hadden ze dit toch ook al in februari/maart kunnen weten van de plaatselijke autoriteiten?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Met de club Schalke waren ze rond, alleen de lokale autoriteiten gooiden op het laatste moment roet in het eten.
Absoluut jammer.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:32 schreef Rikketik het volgende:
Volgens mij hadden ze al vrij vroeg contact met Schalke, maar de locale autoriteiten gaven pas vorige week een negatief advies. Misschien omdat nog niet duidelijk was welke clubs de play offs gingen spelen? Erg vloeiend verliep het in elk geval niet, nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |