Net ook gelezen. Klopt inderdaad. Er waren psv-supporters gefrustreerd dat Twente hun feestje heeft verpest.quote:Op zondag 13 april 2008 21:51 schreef kevin6188 het volgende:
Ik ben normaal niet zo van posten in andere topics, maar: mag ik hier de vraag stellen of het klopt dat Twente-fans tot een uur of zes zijn vastgehouden in het uitvak bij PSV. En zo ja, waarom dan?
Jouw zang en reactiesquote:Op maandag 14 april 2008 16:11 schreef Lamzak_ het volgende:
Samenvattingkje van wat ik aan sfeerbeelden heb gefilmd zondag
Direct na een doelpunt was hij denk ik aan het juichen en schreeuwen ipv filmen.quote:Op maandag 14 april 2008 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie wel 0-1 staan, maar hoor geen overdonderend gejuich?
Jij snapt hetquote:Op maandag 14 april 2008 18:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Direct na een doelpunt was hij denk ik aan het juichen en schreeuwen ipv filmen.
quote:Janssen: "Tijd om iets anders te proberen"
Noch FC Twente, noch Vitesse hebben de transfer van Theo Janssen bevestigd, maar niets lijkt de overgang van de Arnhemmer nog in de weg te staan. In De Gelderlander legt hij alvast zijn vertrek uit.
"Ik heb de laatste jaren vaker gezegd dat ik iets anders wilde proberen als er iets leuks op mijn weg kwam", vertelt Janssen. "Toen Twente zich meldde, heb ik gezegd dat ik daar wel mee wil praten. Het is dus niet zo dat ik weg wilde bij Vitesse, maar het ziet er naar uit dat het toch gaat gebeuren."
"Als ik op tijd fit ben, speel ik zondag tegen PSV misschien mijn laatste wedstrijd voor Vitesse." De middenvelder van Vitesse kampt met een spierblessure, afgelopen weekend opgelopen in de wedstrijd tegen NEC. "Ik kan nu nog niet veel, maar het ziet er naar uit dat ik zondag wel kan halen", aldus Janssen, die er niet vanuit gaat dat Vitesse de play-offs nog haalt. "Dan moet alles meezitten en wij in elk geval van PSV winnen. Die kans is niet zo heel groot."
Technisch directeur Marc van Hintum heeft geen pogingen meer gedaan om Janssen te behouden. "Theo heeft aangegeven dat hij niet zou bijtekenen. Hij was toe aan iets nieuws. Dat besluit moet je respecteren. Theo is een clubjongen die zijn waarde heeft bewezen, maar als iemand het gevoel heeft dat hij na lange tijd iets anders moet proberen, is het waarschijnlijk goed dat gevoel een keer te volgen."
Janssen kwam de afgelopen weken regelmatig in conflict met hoofdtrainer Aad de Mos. Van Hintum ontkent echter dat deze incidenten een oorzaak geweest zijn van het vertrek. "Dat speelt geen rol. Theo had al langer het gevoel eens iets anders te moeten proberen."
De Telegraaf meldde eerder vanochtend dat Janssen voor ongeveer anderhalf miljoen euro de overstap maakt van Vitesse naar FC Twente, maar het is nog onduidelijk voor welke duur hij is vastgelegd. Janssen zal vermoedelijk dinsdagmiddag worden gepresenteerd.
De begroting gaat volgend jaar flink omhoog (niveau Heerenveen), dus ik denk dat hij hier wel wat verdient. Engelaar en Kufo zijn ook grootverdieners.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nou jongens gefeli , het is goed voor Janssen hopelijk keert ie nog een terug bij Vitesse.
Zou Twente hem hetzelfde salaris geven of zou twente beter betalen ? bij Vitesse verdiende die namelijk ook al aardig wat.
quote:Play-offs bij Schalke op losse schroeven
dinsdag 15 april 2008 | 18:12
GELSENKIRCHEN - Het is hoogst onzeker of FC Twente de play-offs in de Arena Auf Schalke kan spelen. De Enschedese club had al een overeenkomst met de Duitse club, maar de autoriteiten vrezen een verstoring van de openbare orde. Twente hoopt vanavond meer duidelijkheid te krijgen.
Als het duel bij Schalke definitief wordt afgeblazen, moet Twente met spoed op zoek naar een nieuwe locatie, aangezien de eerste wedstrijd voor 30 april op de rol staat. Dat nieuwe onderkomen zal dan in Nederland zijn.
Bron: Tubantia.nl
Ja Twente heeft de zaakjes weer aardig goed voor mekaar , nieuwe stadion , goede sportieve prestaties dacht dat ze nog wel wat schulden hadden maar nu noem je idd die 2 spelers noemt die zullen ook niet weinig verdienen en dan een Hersi en Denneboom zullen ook wel niks te klagen hebben.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:51 schreef Moody het volgende:
[..]
De begroting gaat volgend jaar flink omhoog (niveau Heerenveen), dus ik denk dat hij hier wel wat verdient. Engelaar en Kufo zijn ook grootverdieners.
quote:Duitse politie zit FC Twente dwars
dinsdag 15 april 2008 | 20:42
Tekstgrootte
ENSCHEDE (ANP) - FC Twente moet op zoek naar een ander stadion om de komende weken de play-offduels voor Europees voetbal in te spelen. Vanwege verbouwingen aan het Arke-stadion zou de eredivisieclub naar Duitsland uitwijken, maar de Duitse politie is het daar niet mee eens.
FC Twente had het stadion van Schalke'04 in Gelsenkirchen op het oog. De Duitse voetbalbond heeft echter op advies van de politie geen toestemming gegeven omdat de tegenstanders van FC Twente nog niet bekend zijn en er ook juridische problemen zijn. De club uit Enschede gaat nu snel op zoek naar een geschikt alternatief in Nederland.
Of Apeldoorn of Wageningenquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
Het wordt een stadion in Gelderland aldus het sportjournaal
Dus of naar Doetichem , Arnhem en anders Nijmegen.
Nee die werden niet genoemd door Toine van Peperstratenquote:
Daar zijn jullie zeker in het nadeel, met jullie snelle combinatievoetbal.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:30 schreef 9christensen het volgende:
Gelredome laat 't maar worden.
Graafschap schijnt een bagger veld te hebben
Zijn we wel van plan jaquote:
Feit?quote:
Agh ik geloof het ook wel, is het nu schalke niet dan is het de volgende club die zonder trainer zit. Laat hem maar gaan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan lees je dit op sport.fok.nl:
Rutten bijna rond met Schalke 04
quote:
Om toch maar even bij het goede nieuws te blijvenquote:Wilkshire langer door bij Twente
Vrijdag 18-4-2008 - Fawkes
FC Twente en Luke Wilkshire zijn tot overeenstemming gekomen om het contract met twee jaar te verlengen.
De 26-jarige Australisch international werd vorig seizoen door Rutten na een stage naar Enschede gehaald. Inmiddels heeft Wilkshire al 59 competitieduels voor de Tukkers afgewerkt en scoorde daarin vijf maal. "Ik voel me goed bij de club, daarom teken ik graag bij" zegt de middenvelder op de site van de Tubantia.
Hoeft in principe niet, Brandts komt ook uit de Hiddink-school geloof ik, en is ook meer een trainer die kijkt naar z'n materiaal en daar dan een speelwijze voor verzint. Berichten als dat Rutten bijna rond zou zijn zijn door z'n zaakwaarnemer ontkent trouwens. Ze hadden zich wel gemeld bij z'n zaakwaarnemer, die ze doorverwezen heeft naar Twente. Daar willen ze zich in de nabije toekomst wel melden voor Rutten.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:09 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Lijkt me niet. Dat is een totaal andere manier van voetballen die je dan binnen haalt.
Dat is wel heel erg ver. Leuk om daar voor een halfvol stadion te spelen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:24 schreef Rikketik het volgende:
Ik las gisteren dat ze aan het onderzoeken waren of Heerenveen haalbaar was.
http://www.thuisbijfctwente.nl/quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:05 schreef Undergod het volgende:
Ik heb even gemist waarom we een stadion zoeken?
valt wel mee. iets verder dan arnhem.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg ver. Leuk om daar voor een halfvol stadion te spelen.
Van waar ik woon is het juist dichterbij geloof ik. Zou d'r in ieder geval qua stadion liever spelen dan in Arnhem trouwens.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:54 schreef 9christensen het volgende:
[..]
valt wel mee. iets verder dan arnhem.
Hmm, ik zit ook nog te wachten. Heb je een accoord per mail gehad?quote:Op zondag 20 april 2008 01:28 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik heb vandaag een akkoord gehad...
Vak 304, rij 13, stoel 18-22 (5 man gaan we)
Dat Hersi zoveel (belangrijke) doelpunten zou maken dit seizoen, had ik vooraf niet verwacht...quote:Op zondag 20 april 2008 17:05 schreef Dos37 het volgende:
Hersi 2x gescoord die is de laatste weken goed bezig.
Nou op naar NAC
Telefonischquote:Op zondag 20 april 2008 17:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmm, ik zit ook nog te wachten. Heb je een accoord per mail gehad?
Hij heeft op zich altijd wel redelijk veel gescoord. In een goed combinerend elftal gaat dat natuurlijk nog makkelijker. Maar had het ook niet verwacht om eerlijk te zijn. Aan het begin van het seizoen vond ik het nog een leuke aanwinst, toen heb ik hem iets te snel afgeschreven toen het even niet ging zoals het moest.quote:Op zondag 20 april 2008 17:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat Hersi zoveel (belangrijke) doelpunten zou maken dit seizoen, had ik vooraf niet verwacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |