Hoeft in principe niet, Brandts komt ook uit de Hiddink-school geloof ik, en is ook meer een trainer die kijkt naar z'n materiaal en daar dan een speelwijze voor verzint. Berichten als dat Rutten bijna rond zou zijn zijn door z'n zaakwaarnemer ontkent trouwens. Ze hadden zich wel gemeld bij z'n zaakwaarnemer, die ze doorverwezen heeft naar Twente. Daar willen ze zich in de nabije toekomst wel melden voor Rutten.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:09 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Lijkt me niet. Dat is een totaal andere manier van voetballen die je dan binnen haalt.
Dat is wel heel erg ver. Leuk om daar voor een halfvol stadion te spelen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:24 schreef Rikketik het volgende:
Ik las gisteren dat ze aan het onderzoeken waren of Heerenveen haalbaar was.
http://www.thuisbijfctwente.nl/quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:05 schreef Undergod het volgende:
Ik heb even gemist waarom we een stadion zoeken?
valt wel mee. iets verder dan arnhem.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg ver. Leuk om daar voor een halfvol stadion te spelen.
Van waar ik woon is het juist dichterbij geloof ik. Zou d'r in ieder geval qua stadion liever spelen dan in Arnhem trouwens.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:54 schreef 9christensen het volgende:
[..]
valt wel mee. iets verder dan arnhem.
Hmm, ik zit ook nog te wachten. Heb je een accoord per mail gehad?quote:Op zondag 20 april 2008 01:28 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik heb vandaag een akkoord gehad...
Vak 304, rij 13, stoel 18-22 (5 man gaan we)
Dat Hersi zoveel (belangrijke) doelpunten zou maken dit seizoen, had ik vooraf niet verwacht...quote:Op zondag 20 april 2008 17:05 schreef Dos37 het volgende:
Hersi 2x gescoord die is de laatste weken goed bezig.
Nou op naar NAC
Telefonischquote:Op zondag 20 april 2008 17:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmm, ik zit ook nog te wachten. Heb je een accoord per mail gehad?
Hij heeft op zich altijd wel redelijk veel gescoord. In een goed combinerend elftal gaat dat natuurlijk nog makkelijker. Maar had het ook niet verwacht om eerlijk te zijn. Aan het begin van het seizoen vond ik het nog een leuke aanwinst, toen heb ik hem iets te snel afgeschreven toen het even niet ging zoals het moest.quote:Op zondag 20 april 2008 17:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat Hersi zoveel (belangrijke) doelpunten zou maken dit seizoen, had ik vooraf niet verwacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |